M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

31 marca 2004

Kanał Kino Polska poszerza pasmo filmów niezależnych

Telewizyjny kanał filmowy Kino Polska poszerza pasmo poświęcone filmom niezależnym - "KinOFFteka". W ramówce stacji zaplanowano codzienny półtoragodzinny blok. Dotychczas...

31 marca 2004

Kampania promocyjna Crunchips "Domówka" wykorzystuje internet i SMS

Frima The Lorenz Bahlsen Snack-World rozpoczęła akcję promocyjną dla marki Crunchips. Promocja pod nazwą "Domówka" adresowana jest do grupy docelowej...

31 marca 2004

Discovery Channel planuje europejską kampanię wizerunkową

Discovery Channel, nadawca telewizyjnych kanałów tematycznych, rozpocznie kampanię wizerunkową na najważniejszych dla firmy rynkach europejskich. Kampania rozpocznie się na początku...

31 marca 2004

AMS SA finalizuje prace nad pierwszą edycją Galerii Plakatu AMS

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA kończy przygotowania do realizacji pierwszej edycji projektu marketingowego Galeria Plakatu AMS. Nowa formuła przedsięwzięcia wywodzi...

31 marca 2004

Dom Marki Max von Jastrov przygotował nową identyfikację wizualną firmy Yara Poland

Firma Hydro Poland, oferująca nawozy dla rolnictwa i ogrodnictwa, zmienia nazwę na Yara Poland. Zmiany głównych elementów tożsamości marki -...

31 marca 2004

Firma SSL Healthcare promuje linię kosmetyków Sauber

Koncern SSL Healthcare prowadzi działania reklamowe promujące linię antyperspirantów marki Sauber. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowych produktów. Akcja promocyjna...

31 marca 2004

Maciej Waligóra został art directorem w DDB Warszawa

Maciej Waligóra objął stanowisko art directora w agencji reklamowej DDB Warszawa. Był studentem Miami Ad School Warsaw, w ramach której...

31 marca 2004

Getin rozważa opcję inwestycji w ogólnopolską markę banku detalicznego

Getin Holding SA, której prezesem i większościowym akcjonariuszem jest wrocławski biznesmen Leszek Czarnecki, rozważa możliwość inwestycji w stworzenie nowej marki...

31 marca 2004

Mokate wprowadza nową linię cappuccino, jesienią planowana kampania ATL-owa

Mokate SA, producent kaw, wprowadza do sprzedaży nową linię produktów Mokate Vitale Cappuccino, którą prozycjonuje jako napoje funkcjonalne. Wspiera je...

31 marca 2004

Upstairs Young & Rubicam rozszerza współpracę z marką Warka Jasne Pełne

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam rozszerza współpracę z Grupą Żywiec dotyczącą działań ATL dla marki piwa Warka Jasne Pełne,...

1 kwietnia 2004

"Bella" zmienia nazwę, profil i cenę pod kierunkiem nowego naczelnego

Tygodnik Wydawnictwa Bauer "Bella" zmienia swój profil na magazyn poradniczo-rozrywkowy skierowany do kobiet w wieku 25-45 lat oraz nazwę na...

1 kwietnia 2004

Art Meritum rekrutuje studentów

Ruszył konkurs organizowany przez agencję Art Meritum Marketing Communication, którego celem jest wyłonienie przyszłych współpracowników agencji. Jest on adresowany przede...

1 kwietnia 2004

Szymon Marek został prezesem zarządu domu mediowego Optimedia Poland

Szymon Marek, dotychczas deputy general manager i dyrektor działu planowania i badań, obejmie stanowisko prezesa domu mediowego Optimedia Poland. Zastąpi...

1 kwietnia 2004

Nowy wariant Actimela (Danone) wspierany kampanią

W kwietniu firma Danone wprowadza do sprzedaży nowy wariant smakowy produktu probiotycznego Actimel w wersji truskawkowej. Pojawienie się nowego produktu...

1 kwietnia 2004

Joanna Pawełczyk zajmie się PR-em w agencji Afekt

Joanna Pawełczyk objęła w agencji reklamowej Afekt nowo utworzone stanowisko PR managera. Pawełczyk poprzednio pracowała w Skoda Auto Polska w...

1 kwietnia 2004

Intensywna kampania świąteczna Compensy

Podczas tegorocznych świąt wielkanocnych Towarzystwo Ubezpieczeniowe Compensa przygotowało krótką, ale bardzo intensywną image'ową kampanię reklamową. Na antenie TVP, TVN i...

1 kwietnia 2004

Grzegorz Roszkowski został senior TV buyerem w MindShare Polska

Do zespołu domu mediowego MindShare Polska dołączył Grzegorz Roszkowski, obejmując stanowisko senior TV buyera. Roszkowski będzie odpowiedzialny przede wszystkim za...

1 kwietnia 2004

Agencja PR Magnifico obsługuje Funclub - biuro turystyki aktywnej

Biuro turystyki aktywnej Funclub z Poznania jest nowym klientem agencji PR Magnifico. Do tej pory działający od kilku lat Funclub...

1 kwietnia 2004

ITI Film Studio planuje promocję cenową

ITI Film Studio planuje akcję wiosennych rabatów cenowych, w której klienci będą mogli otrzymać 4 godziny montażu gratis do wykorzystania...

1 kwietnia 2004

Nissan Poland będzie w kwietniu reklamował Almerę 1,5 dCi

Nissan Poland zareklamuje w kwietniu model Nissana Almera 1,5 dCi. Akcja będzie miała miejsce na 1 tys. tablic o formacie...

1 kwietnia 2004

"Nowa Miss" wprowadziła dział "Akademia Miss"

Miesięcznik "Nowa Miss", wydawany przez ViMedia, skierowany do dziewcząt i młodych kobiet, wprowadził wyróżniony layoutem, z własną okładką, stały, rozbudowany...

1 kwietnia 2004

Unilever wspiera reklamą Ramę Classic

Rozpoczęła się kampania telewizyjna Ramy Classic (Unilever Polska SA) - podstawowego wariantu w portfolio marki - przygotowana i zrealizowana przez...

1 kwietnia 2004

Loteria 3M wspierana kampanią

Dzisiaj rusza ogólnopolska loteria promocyjna 3M Polska - "Nagrody za 3 kody". Promocja potrwa do 31 maja br. i obejmie...

1 kwietnia 2004

Żywiec przenosi budżet Warki Strong do Upstairs Young & Rubicam

Grupa Żywiec przeniesie obsługę budżetu strategii i kreacji marki piwa Warka Strong do agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam. Zmiana...

1 kwietnia 2004

Magdalena Kosakowska account executive w agencji Peppermint

Magdalena Kosakowska objęła stanowisko account executive w agencji marketing services Peppermint. Przez ostatnie 5 lat była związana z agencją Just,...

1 kwietnia 2004

HBO rozpoczyna kampanię "Otwarte okno"

Wiosenna kampania promocyjna HBO i HBO2 w dniach 1-4 kwietnia umożliwi abonentom wybranych telewizji kablowych zapoznanie się bezpłatnie z odkodowaną...

1 kwietnia 2004

BAT zmienia wizerunek papierosów marki Pall Mall

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska SA (BAT) zmienia wizerunek marki papierosów Pall Mall. W sprzedaży pojawiły się papierosy tej...

1 kwietnia 2004

Akcja teaserowa rozpoczyna program konsumencki papierosów Marlboro

Firma tytoniowa Philip Morris Poland SA rozpoczęła akcję teaserową wspierającą swoją sztandarową markę papierosów Marlboro. Do sprzedaży wprowadzane są paczki...

1 kwietnia 2004

Klub Strategiczny zarekomendował zmiany w regulaminie Effie

Klub Strategiczny działający pod auspicjami Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) złożył rekomendację zmian w regulaminie konkursu efektywności reklamowej Effie. "Postulaty wprowadzenia...

1 kwietnia 2004

"Ambasador Marki" - akcja PTK Centertel na wyższych uczelniach

PTK Centertel zorganizowała na 10 polskich uczelniach akcję "Ambadsador Marki", której mechanizm przygotowała i opracowała agencja Testardo Red Cell. Na...

1 kwietnia 2004

Nowa akcja fundacji Rodzić po Ludzku i "Twojego Dziecka"

"Twoje Dziecko" (Edipresse Polska) nagłaśnia od wydania majowego problem likwidacji bezpłatnych szkół rodzenia i tym samym włącza się do zainaugurowanej...

1 kwietnia 2004

Poszerzony dział client service w Lowe Brand

W Lowe Brand na stanowisku account executive rozpoczyna pracę Joanna Szczodry. Dotychczas pracowała w agencji McCann-Erickson, uczestnicząc w prowadzeniu projektów...

1 kwietnia 2004

Jury Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera" rozpoczyna obrady

Dziś rozpoczynają się obrady jury Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera". Tegoroczna, druga edycja jest otwarta dla magazynów i dzienników z Europy...

1 kwietnia 2004

Silne wsparcie promocyjne świątecznego "Naj" w podniesionym nakładzie

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) z okazji Wielkanocy zwiększa nakład świątecznego wydania do ok. 600 tys. egzemplarzy. Nakład będzie dzielony na...

1 kwietnia 2004

The Conference Board rezygnuje z badań kondycji polskiego marketingu

Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board zrezygnowała z przeprowadzenia analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się...

1 kwietnia 2004

Clear Channel Poland promuje w hipermarketach markę batonów Bisc&

Clear Channel Poland (CCP) prowadzi miesięczną kampanię promocyjną dla Masterfoods. Na nośnikach w miejscu sprzedaży promowany jest baton Bisc& i...

1 kwietnia 2004

Kraft Foods przegląda oferty domów mediowych, w Polsce cicho

Firma Kraft Foods prowadzi międzynarodowy przegląd ofert na obsługę mediową. Do udziału zaproszono MindShare (obsługuje Kraft Foods na obszarze Azji...

1 kwietnia 2004

Axel Springer wprowadzi nowy dodatek do "Faktu"

Axel Springer Polska, wydawca dziennika "Fakt", dołączy do gazety nowy magazynowy dodatek "Europa". Dodatek będzie ukazywał się razem ze środowym...

1 kwietnia 2004

Radykalne zmiany personalne w DougFaberFamily

Dzisiaj nastąpiły zmiany na stanowiskach w DougFaberFamily. Na stanowisko prezesa zarządu został nominowany Adam Szczepocki (dotychczas senior art director), funkcję...

2 kwietnia 2004

Legend Group pozyskała budżet Eltel w ramach Worldwide Partners

Agencja reklamowa Legend Group rozpocznie obsługę budżetu reklamowego skandynawskiej firmy telekomunikacyjnej Eltel. Pozyskanie klienta było możliwe dzięki wsparciu międzynarodowej sieci...

2 kwietnia 2004

Magdalena Piętka nowym marketing & communication managerem w ACNielsen

Magdalena Piętka została nowym marketing & communication managerem w firmie badawczej ACNielsen Polska. Zastąpiła Ewę Lech, która odeszła z firmy....

2 kwietnia 2004

United Advertising Poland zatrudniła nowych szefów kreacji

Agencja reklamowa United Advertising Poland zatrudniła nowe osoby, które pokierują pracą działu kreatywnego. Są to Barbara Jankowiak i Jola Lebert-Szwakopf,...

2 kwietnia 2004

Agnieszka Górska odpowiedzialna za badania w Primie SA

Agnieszka Górska objęła stanowisko marketing researchera w firmie Prima SA (producent kawy należący do koncernu Sara Lee). Do jej obowiązków...

2 kwietnia 2004

W Young Creatives 2004 weźmie udział 11 zespołów kreatywnych

W polskiej edycji konkursu Young Creatives 2004 weźmie udział 11 zespołów kreatywnych. Zgłosiło je dziewięć agencji reklamowych. Każdy z nich...

2 kwietnia 2004

Michał Masek zastąpił Jarosława Wadeckiego na stanowisku asystenta ds. PR w Iberia Motor Company

Michał Masek zastąpił Jarosława Wadeckiego na stanowisku asystenta ds. public relations w koncernie Iberia Motor Company. Swoją funkcję pełni od...

2 kwietnia 2004

Jarosław Wiewiórski został dyrektorem kreatywnym w BBDO Kijów

Jarosław Wiewiórski, dotychczasowy dyrektor kreatywny agencji reklamowej Soda, został dyrektorem kreatywnym ukraińskiego oddziału sieci BBDO w Kijowie. Kontrakt został podpisany...

2 kwietnia 2004

Magazyn "Konsyliarz" patronuje klubowi Ars Medica

"Konsyliarz", niedawno powstałe czasopismo dla środowiska medycznego, zostało patronem medialnym nowej inicjatywy - klubu Ars Medica. Klub łączy uzdolnionych artystycznie...

2 kwietnia 2004

Powstał nowy magazyn BtoB dla menedżerów przemysłu chemicznego

Business Image, wydawca tytułów branżowych, wydał nowy miesięcznik "Chemical Review" skierowany do menedżerów polskiego przemysłu chemicznego. Jest to już trzeci...

2 kwietnia 2004

Avon będzie promował linię kosmetyków Avon Bronze

Firma kosmetyczna Avon przeprowadzi kampanię promującą linię kosmetyków Avon Bronze. Są to produkty przeznaczone do ochrony i pielęgnacji skóry podczas...

2 kwietnia 2004

Kia skoncentruje się na reklamie modeli Picanto, Cerato i Carens

Firma motoryzacyjna Kia Motors Polska przygotowuje się do kampanii reklamowych modeli Picanto, Cerato i Carens. Jak mówi Grzegorz Leśniczak, marketing...