M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 kwietnia 2004

Tomasz Matwiz będzie zarządzał strukturą HRC należącą do grupy Young & Rubicam

Tomasz Matwiz został menedżerem zarządzającym strukturą HRC wydzieloną w grupie Young & Rubicam. Zastąpił na tym stanowisku Dariusza Ziemskiego. Ziemski...

2 kwietnia 2004

Communication Unlimited przedłużyła umowę z Super-Pharm Poland w 2004 r.

Agencja reklamowa Communication Unlimited przedłużyła umowę z siecią drogerii Super-Pharm Poland. Po wygaśnięciu dotychczasowej, z lipca ub.r., obecna dotyczy współpracy...

2 kwietnia 2004

TVN, "Super Express", PR3 i Onet patronują wyprawie na biegun północny

Telewizja TVN, dziennik "Super Express", Program III Polskiego Radia (PR3) oraz portal Onet.pl objęły patronat nad organizowaną przez Fundację Marka...

2 kwietnia 2004

"Wysokie Obcasy" przygotowały kilka wyjątkowych akcentów w wydaniu urodzinowym

"Wysokie Obcasy", sobotni kobiecy dodatek "Gazety Wyborczej", w najbliższą sobotę będzie obchodził 5-lecie. Weronika Kostyrko, redaktor naczelna "Wysokich Obcasów", powiedziała,...

2 kwietnia 2004

"BusinessWeek" zrealizował nietypowy pomysł marketingowy

"BusinessWeek" (Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Wprost" - AWR "Wprost") przygotował nietypową wysyłkę z okazji przejścia z cyklu wydawniczego miesięcznego na dwutygodniowy. Zmiana...

2 kwietnia 2004

Sprostowanie: Mniejszy zasięg kampanii reklamowej Giant

Firma Clear Channel Poland (CCP), na której nośnikach prowadzona była kampania reklamowa rowerów Giant (pisaliśmy o niej w DS "MMP"...

2 kwietnia 2004

Lipińska i Studzińska wzmacniają dział kreacji agencji Gruppa 66/Ogilvy

Blanka Lipińska jako nowy art director oraz Daniela Studzińska na stanowisku junior art directora dołączyły do działu kreacji agencji reklamowej...

2 kwietnia 2004

Iwona Sarachman będzie nowym rzecznikiem Coca-Coli

Iwona Sarachman, która pełniła funkcję rzecznika prasowego Philip Morris Polska SA, przechodzi do Coca-Cola Poland Services, gdzie obejmie stanowisko public...

2 kwietnia 2004

Agencja E.P. Creative Services rozpoczyna współpracę z Hero Polska

Agencja reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services (E.P. Creative Services) rozpoczyna współpracę z firmą Hero Polska. Współpraca będzie dotyczyć produktów marki...

2 kwietnia 2004

Just autorem 80-stronicowego katalogu dla Sanitec Koło

Agencja reklamowa Just, która od kilku lat pracuje dla firmy Sanitec Koło, producenta wyposażenia łazienek, opracowała nową koncepcję promocji produktów...

2 kwietnia 2004

Revlon wprowadza nowy produkt wspierany kampanią reklamową

Baltic Company, która zajmuje się dystrybucją marki kosmetyków kolorowych Revlon, rozpoczyna w maju br. promocję błyszczyków do ust Superlustrous. W...

2 kwietnia 2004

WSiP pracują nad nowym miesięcznikiem na temat techniki

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) pracują nad nowym miesięcznikiem poświęconym tematyce technicznej - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Projekt przygotowuje zespół składający...

2 kwietnia 2004

W Konkursie Klubu Twórców Reklamy weźmie udział 68 agencji reklamowych

Klub Twórców Reklamy (KTR) otrzymał zgłoszenia prac reklamowych do organizowanego konkursu kreatywnego od 68 agencji reklamowych. Konkretna liczba zgłoszeń nie...

2 kwietnia 2004

Bogna Świątkowska poprowadzi program w Radiu PiN 102 FM

Radio PiN 102 FM wprowadziło do ramówki cotygodniową audycję poświęconą sztuce współczesnej. Program zatytułowany "Pasemko sztuki" przygotowuje i prowadzi Bogna...

2 kwietnia 2004

Tchibo wprowadza markę Family na szybko rosnący rynek napojów kawowych 3 w 1

Tchibo Warszawa będzie oferować pierwszy produkt z szybko rozwijającej się kategorii 3 w 1 (połączenie kawy instant, cukru i mleka)....

2 kwietnia 2004

Publink podpisał umowy z Mostostal Invest, Montessori i Farm Frites

Firma public relations Publink podpisała umowy o współpracy z trzema nowymi klientami - Mostostal Invest, Montessori i Farm Frites. Kontrakt...

2 kwietnia 2004

Axel Springer podnosi cenę czwartkowego wydania "Faktu"

Wydawnictwo Axel Springer Polska zwiększy cenę egzemplarzową niektórych wydań dziennika "Fakt". Od 8 kwietnia br. czwartkowe wydanie "Faktu" z dodatkiem...

2 kwietnia 2004

Prezes SMB odpiera zarzuty, członkowie dyskutują na temat przyszłości organizacji

Tomasz Kostyra, prezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), wystosował do członków organizacji list, w którym ustosunkowuje się do zarzutów zawartych w...

2 kwietnia 2004

Agencja Euro RSCG Dialog zmienia nazwę na Euro RSCG 4D

Euro RSCG Worldwide ogłosiła decyzję o globalnej integracji sieci agencji marketing services i interaktywnych pod jedną marką - Euro RSCG...

5 kwietnia 2004

MasterCard powiązał promocję kart z rozgrywkami UEFA Euro 2004

MasterCard, operator systemu kart płatniczych, powiązał promocję swoich produktów z rozgrywkami piłkarskimi UEFA Euro 2004. Akcja przebiega pod hasłem "Karta...

5 kwietnia 2004

EIC wprowadza na polski rynek marki GrandHigh i M-Audio

Spółka EIC (Electronic International Commerce) wprowadziła na polski rynek markę kolumn głośnikowych GrandHigh. Są to kolumny, które wyglądem przypominają produkty...

5 kwietnia 2004

NoS/BBDO przygotowała reklamy nowego produktu Dr. Oetkera

Dr. Oetker Polska wprowadza do sprzedaży nowy produkt z serii Modne Pieczenie - ciasto do samodzielnego pieczenia o nazwie Piłka...

5 kwietnia 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kolejny etap kampanii wizerunkowej Maspeksu

Grupa Maspex Wadowice, producent m.in. soków marchwiowo-owocowych Kubuś kierowanych głównie do dzieci w wieku 4-12 lat, rozpoczął kolejną wizerunkową kampanię...

5 kwietnia 2004

Caruso PR pozyskała czterech nowych klientów

Firma public relations Caruso PR rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations dla czterech nowych klientów: Curtis Healthcare (marki Slow-Mag,...

5 kwietnia 2004

Advanced Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną GSK

Firma Advanced Public Relations (APR) rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną GlaxoSmithKline Pharmaceuticals SA. Pierwszym projektem, który APR realizuje w ramach...

5 kwietnia 2004

Sprostowanie: Zasady promocji ITI Film Studio

W promocji, którą planuje firma produkcyjna ITI Film Studio (pisaliśmy o niej 31 marca br. w DS "MMP" w informacji...

5 kwietnia 2004

Dax Cosmetics zorganizuje latem br. cykl imprez promocyjnych

W kwietniu br. na rynku pojawią się nowości kosmetycznej firmy Dax Cosmetics: olejek do opalania w sprayu ze złocistym pyłem,...

5 kwietnia 2004

Metsa Tissue Sales wprowadza na rynek nową linię papierów toaletowych Finezja

Producent artykułów higienicznych Metsa Tissue Sales wprowadzi na polski rynek nową linię papieru toaletowego Finezja - o zapachu polskich kwiatów....

5 kwietnia 2004

Cosmopolitan Cosmetics wprowadza kolejny produkt pod marką Naomi Campbell

Cosmopolitan Cosmetics, dystrybutor między innymi marek: Gucci, Cindy Crawford, Puma, Trussardi i Maxx, wprowadza w maju na rynek nową linię ...

5 kwietnia 2004

Martis rozpoczyna realizację pierwszego projektu dla firmy Lider Artur

Rusza pierwsza kampania reklamowa polskiego producenta słodyczy - Zakładów Przemysłu Cukierniczego "Lider Artur" - należącego w 100 proc. do Józefa...

5 kwietnia 2004

Carlsberg wspiera kampanią telewizyjną promocję dla kibiców futbolu

Carlsberg Okocim SA przygotował dwumiesięczną akcję promocyjną wspierającą sprzedaż piwa marki Carlsberg pod hasłem "PiłCarlska Fiesta" powiązaną z finałami mistrzostw...

5 kwietnia 2004

Just przygotował outdoorową fazę kampanii reklamowej Ceramiki Tubądzin

Rozpoczęła się miesięczna ogólnopolska kampania wizerunkowa Ceramiki Tubądzin, producenta płytek ceramicznych terakoty i glazury, na nośnikach reklamy zewnętrznej realizowana przez...

5 kwietnia 2004

Lowe GGK adaptuje spoty reklamowe marki Johnson Baby

Firma Johnson & Johnson prowadzi kampanię reklamową oliwki w sprayu Johnson Baby. Jest to pierwsza kampania tego produktu. Adaptację spotu...

5 kwietnia 2004

Euro RSCG 4D zamierza poszerzyć usługi o direct respons advertising

Firma marketing services Euro RSCG 4D wraz ze zmianą nazwy (wcześniej Euro RSCG Dialog) zamierza poszerzyć portfolio swoich usług. W...

5 kwietnia 2004

"Gazeta Pomorska" wprowadziła dwie nowe mutacje dziennika i planuje kolejne

Gazeta Pomorska Media Sp. z o.o., wydawca dziennika "Gazeta Pomorska", wprowadziła dwie nowe mutacje gazety - Chełmno oraz Sępólno -...

5 kwietnia 2004

IQ Marketing przygotował promocję nagrywarek DVD Philipsa

"Jazda próbna gratis. Siedem dni na zmianę decyzji" - pod takim hasłem 5 kwietnia br. rozpoczyna się promocja konsumencka 3...

5 kwietnia 2004

Dziubalska została dyrektorem artystycznym pism młodzieżowych Bauera

Marta Dziubalska objęła stanowisko dyrektora artystycznego młodzieżowych magazynów w Wydawnictwie Bauer. Jest to nowe stanowisko w wydawnictwie. Dziubalska będzie kierowała...

5 kwietnia 2004

Condor Digital Media zamierza otworzyć Service Point w Warszawie

Plany międzynarodowej sieci studiów produkcyjnych Condor Digital Media związane z rynkiem polskim mają na celu stworzenie punktu kontaktowego Service Point...

5 kwietnia 2004

Effective PR otworzył witrynę internetową

Zespół Effective Public Relations uruchomił firmową stronę internetową. Witryna skierowana jest do klientów oraz do dziennikarzy. Zawartość stanowią informacje na...

5 kwietnia 2004

"National Geographic" promuje tytuł, ma i planuje konkursy

Wydanie kwietniowe polskiej edycji magazynu "National Geographic" (G+J RBA) wspiera kampania reklamowa. Obejmuje wybrane tytuły prasowe ("Polityka", "Przekrój"), Zetkę oraz...

5 kwietnia 2004

Serwis www.polki.pl odnotowuje rekordowe wyniki

Wydawnictwo Edipresse Polska poinformowało o rekordach popularności swego serwisu www. polki.pl. W marcu br. serwis miał ponad 8 mln odsłon,...

5 kwietnia 2004

Canal Plus będzie nadal transmitował mecze ligi angielskiej

Canal Plus Cyfrowy wygrał przetarg na zakup wyłącznych praw telewizyjnych do pokazywania rozgrywek Premier League przez kolejne trzy sezony. Przetarg...

5 kwietnia 2004

Broker FM z Millennium Domem Maklerskim złożył w KPWiG prospekt emisyjny

Spółka Broker FM SA, właściciel Radia RMF FM, wraz z Millennium Domem Maklerskim SA złożyła w Komisji Papierów Wartościowych i...

6 kwietnia 2004

Iwona Jaworska dyrektorem komunikacji korporacyjnej i marketingu w Banku Handlowym w Warszawie SA

Iwona Jaworska od 1 kwietnia pracuje na stanowisku dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu oraz rzecznika prasowego Banku Handlowego w...

6 kwietnia 2004

Tygodnik "Przekrój" otrzymał Grand Prix Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera"

Tygodnik "Przekrój" otrzymał Grand Prix drugiej edycji Konkursu Projektowania Prasowego "Chimera". Zdaniem jurorów obecna formuła tego tygodnika z tradycjami jest...

6 kwietnia 2004

Cezary Kołodziejczyk prezesem zarządu w spółce Irena Eris

Cezary Kołodziejczyk pełni od 1 kwietnia funkcję prezesa zarządu firmy Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA. Zastąpił na tym stanowisku...

6 kwietnia 2004

"Gala" w półmilionowych nakładach z oscarowymi filmami, wsparcie kampaniami

Tygodnik "Gala" (G+J Polska) rozpoczął serię oscarowych wydań. Do czterech numerów magazynu będą dołączone filmy DVD, które otrzymały statuetki Oscara...

6 kwietnia 2004

Visit.pl nowym klientem agencji public relations MagnifiCo

Firma Visit.pl specjalizująca się w turystyce przyjazdowej do Polski została nowym klientem agencji public relations MagnifiCo. Karolina Siudyła-Koc, właścicielka MagnifiCo,...

6 kwietnia 2004

Michelin Polska rozoczął trzy kampanie - dla marek Michelin, Kleber i BFGoodrich

Koncern Michelin Polska rozpoczął kampanie reklamowe trzech marek ze swojego portfolio: Michelin, Kleber i BFGoodrich. Działania reklamowe potrwają przez cały...

6 kwietnia 2004

Przemysław Drusewicz dołączył do zespołu agencji Newsline C&C

Przemysław Drusewicz dołączył do zespołu agencji Newsline C&C. Zajmie stanowisko account executive i będzie odpowiedzialny m.in. za budowanie serwisu intranetowego...