M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 kwietnia 2004

Samsung planuje na maj kampanie nowych telefonów

Samsung Electronics Polska planuje wprowadzenie w maju na polski rynek telefonu masowego z klapką. Ma on być jedną z trzech...

6 kwietnia 2004

Euro RSCG 4D przygotowało promocję dla LU Polska

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała promocję konsumencką dla Delicji pod hasłem "Znajdź skarb w Delicjach". W paczkach Delicji zostało ukrytych...

6 kwietnia 2004

Zmiany w ramówce Radia Kolor 103 FM

Od kwietnia w Radiu Kolor 103 FM wprowadzone zostały dwa nowe programy: "Muzyka na uszko" oraz "Szef bez skazy". Pierwsza...

6 kwietnia 2004

MTV wprowadza nowy miniserial dla młodzieży sponsorowany przez J&J

Stacja muzyczna MTV wyemituje w najbliższych dniach pierwsze odcinki nowego miniserialu dla młodzieży "Przyjaciółki" sponsorowanego przez firmę Johnson & Johnson....

6 kwietnia 2004

Polskie Badania Outdooru uruchomiły Platformę Autoryzacyjną

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) uruchomiła wczoraj Platformę Autoryzacyjną. Szczegółowe założenia projektu badawczego PBO opisywaliśmy już w DS "MMP" 12...

6 kwietnia 2004

Fox Kids Play w ofercie sieci UPC Telewizja Kablowa

UPC Telewizja Kablowa (UPC TK) wprowadza do swojej oferty kanał telewizyjny Fox Kids Play. Kanał będzie włączany stopniowo, począwszy od...

6 kwietnia 2004

Procter & Gamble promuje podpaski Always Ultra

Koncern Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową ulepszonych podpasek Always Ultra. Kreację oraz strategię kampanii przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa....

6 kwietnia 2004

Polsat Sport pokaże mecze piłkarskie drugiej ligi polskiej

Od maja na antenie Polsatu Sport będą pokazywane mecze futbolowe drugiej ligi polskiej. Szef Polsatu Sport Marian Kmita mówi, że...

6 kwietnia 2004

Stratedzy dążą do zmian redakcji briefu i składu jury konkursu Effie

Klub Strategiczny działający pod auspicjami Stowarzyszenia Agencji Reklamowych jednogłośnie przyjął rekomendacje wprowadzenia zmian do briefu zgłoszeniowego oraz składu jury konkursu...

6 kwietnia 2004

Kompania Piwowarska SA realizuje kolejne fazy wsparcia marki Tyskie

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła prasową kampanię reklamową piwa marki Tyskie w ramach przygotowanego na ten rok projektu wizerunkowego. W ramach...

6 kwietnia 2004

Peppermint przygotowała billboardy sponsorskie Onkena do emisji w TVN-ie

"Onken budzi zmysły" - to tytuł kampanii telewizyjnej Jogurtów Wiosennych Onkena, która rozpoczęła się w telewizji TVN. Na kampanię składają...

6 kwietnia 2004

Grupa Euro RSCG wprowadza elementy globalnej strategii Power of One

Grupa Euro RSCG zamierza wprowadzić w Polsce elementy globalnej strategii Power of One. "Nie będziemy wprowadzać jej w całości tak...

7 kwietnia 2004

Falk & Ross otworzył polski oddział

Niemiecki producent materiałów reklamowych firma Falk & Ross Group Europe rozpoczyna działalność w Polsce. Spółka specjalizuje się w hurtowym handlu...

7 kwietnia 2004

TBWA/Communication Group realizuje projekt Category Champion

TBWA/Communication Group wdraża w życie projekt szkoleniowy pod nazwą Category Champion. Jego celem jest wewnętrzna wymiana informacji na temat obrazów...

7 kwietnia 2004

Redan wprowadza markę odzieży Adesso

Redan SA wprowadza na rynek odzież sygnowaną marką Adesso. Odzież Adesso sprzedawana będzie wyłącznie w sklepach multibrandowych w całym kraju,...

7 kwietnia 2004

DaimlerChrysler odświeżył komunikację marki Chrysler, ruszyła kampania Voyagera

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadził do swojej komunikacji marketingowej nowe hasło: "Inspiration comes standard". "Jest to nowe globalne hasło przewodnie dla...

7 kwietnia 2004

Sieć Piotr i Paweł rozpoczęła kampanię outdoorową w Warszawie

Sieć supermarketów-delikatesów Piotr i Paweł rozpoczęła kampanię reklamową w Warszawie. Ma ona miejsce na nośnikach reklamy zewnętrznej i potrwa przez...

7 kwietnia 2004

Nissan Poland planuje większe wsparcie modeli X-Trail i Pickup

Nissan Poland planuje silniejsze wsparcie marketingowe dla dwóch samochodów, które zyskają najwięcej na zmianie przepisów celnych w momencie wejścia Polski...

7 kwietnia 2004

"Zwierciadło" po raz drugi w tym roku z częścią dla mężczyzn

Kolejne, majowe wydanie miesięcznika "Zwierciadło" ukaże się ze stronami dla panów. Magazyn powtórzy pomysł zrealizowany przy okazji pierwszego tegorocznego wydania....

7 kwietnia 2004

Fotograficzno-graficzne 50. wydanie magazynu "Dosdedos"

Niemal całą objętość bieżącego wydania magazynu "Dosdedos" zajmują prezentacje fotografii i grafiki, prac powstałych specjalnie dla tytułu z okazji jego...

7 kwietnia 2004

Kacper Głąbicki zastępcą dyr. kreatywnego w E.P. Creative Services

Kacper Głąbicki objął stanowisko deputy creative directora agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services (E.P. Creative Services). To nowo utworzone stanowisko...

7 kwietnia 2004

Diageo promuje jazdę na trzeźwo

Rusza ogólnopolska kampania społeczna mająca na celu promowanie odpowiedzialnych zachowań po spożyciu alkoholu. Program edukacyjny pod hasłem "Wyższa forma inteligencji...

7 kwietnia 2004

Podravka reklamuje w telewizji i prasie przyprawę Vegeta

Podravka International Export - Import Sp. z o.o., importer i dystrybutor przyprawy uniwersalnej Vegeta, rozpoczął kampanię reklamową tej marki w...

7 kwietnia 2004

Odbędzie się konferencja na temat samoregulacji w reklamie

Znaczenie samoregulacji w reklamie będzie tematem konferencji z udziałem przedstawicieli EASA (European Advertising Standards Alliance), która odbędzie się z inicjatywy...

7 kwietnia 2004

Mlekovita apeluje do konsumentów, by kupowali polskie produkty

Spółdzielnia Mleczarska "Mlekovita" w Wysokiem Mazowieckiem, jeden z największych w Polsce producentów wyrobów mleczarskich, rozpoczęła miesięczną kampanię wizerunkową w telewizji,...

7 kwietnia 2004

Xelion reklamuje swoje usługi finansowe w mediach

Firma Xelion Doradcy Finansowi Sp. z o.o., zajmująca się sprzedażą produktów finansowych oraz doradztwem finansowym dla klientów indywidualnych, rozpoczęła kampanię...

7 kwietnia 2004

Pierwsza kampania reklamowa firmy Tarkett

Od 5 kwietnia trwa pierwsza kampania reklamowa firmy Tarkett - producenta pokryć podłogowych. Kampania o charakterze wizerunkowym prowadzona jest wyłącznie...

7 kwietnia 2004

"Fakt" z młodzieżowym dodatkiem "VivaFakt"

Od najbliższego piątku z dziennikiem "Fakt" (Axel Springer Polska) ukaże się młodzieżowy dodatek "VivaFakt". Pismo będzie przygotowywane we współpracy z...

7 kwietnia 2004

Katarzyna Warzecha rozstała się z Alimą-Gerber SA

Katarzyna Warzecha, dotychczas dyrektor marketingu Alimy-Gerber SA (należy do koncernu Novartis), rozstała się z firmą. Powód jej odejścia nie został...

7 kwietnia 2004

TUI Polska przenosi obsługę do Brand Connection

Biuro turystyczne TUI Polska przenosi obsługę swojego budżetu mediowego z Brand & Media OMD do Brand Connection. Wartość budżetu nie...

7 kwietnia 2004

Magdalena Darska account executive w G2

Magdalena Darska objęła stanowisko account executive w G2. Będzie odpowiedzialna za realizację projektów dla British American Tobacco. Dotychczas pracowała w...

7 kwietnia 2004

Communication Unlimited przygotuje kampanię "Rzeczpospolitej"

Agencja reklamowa Communication Unlimited przygotuje najnowszą kampanię reklamową dziennika "Rzeczpospolita" (Presspublica). Jolanta Wiśniewska, dyrektor marketingu w wydawnictwie Presspublica, podkreśliła, że...

7 kwietnia 2004

Dolecka group media managerem w Initiative Warszawa

Magdalena Dolecka dołączyła do zespołu domu mediowego Initiative Warszawa na stanowisko group media managera w zespole obsługującym koncern Unilever. Będzie...

7 kwietnia 2004

G+J Polska będzie reklamować wydanie specjalne "Gala Plus"

Pod koniec tego tygodnia rozpocznie się kampania reklamowa wydania specjalnego tygodnika "Gala" - "Gala Plus" (G+J Polska). Pismo zadebiutuje na...

7 kwietnia 2004

Domy mediowe chcą z PBC surowych danych

Przedstawiciele domów mediowych należących do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) spotykają się dzisiaj, aby szczegółowo porozmawiać i ustalić wspólne stanowisko na...

7 kwietnia 2004

Stępniewski może objąć 100 proc. udziałów w HYPERmedia

Założyciel i prezes agencji interaktywnej HYPERmedia Sławomir Stępniewski prawdopodobnie obejmie 100 proc. udziałów firmy. Od niedawna agencja ma formę spółki...

7 kwietnia 2004

Wspólny projekt firm Grupy Euro RSCG dla Grupy Lotos

Grupa Lotos (Lotos Paliwa i Lotos Oil) rozpoczęła 1 kwietnia promocję konsumencką, która potrwa do końca maja. Autorem zasad promocji...

7 kwietnia 2004

Boots Healthcare wprowadza Nurofen Topss

Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare wprowadzi na rynek nowy wariant przeciwbólowego i przeciwgorączkowego leku OTC - Nurofen Topss. Produkt przeznaczony jest...

7 kwietnia 2004

Marka farb Levis buduje lojalność detalistów

Agencja marketing services Tequila/Polska przygotowała program partnerski dla pracowników punktów detalicznych obsługujących komputerowe mieszalnie farb marki Levis. Program Levis "Barwy...

7 kwietnia 2004

Agencja Czteryczwarte współpracuje z mBankiem

Agencja reklamowa Czteryczwarte rozpoczyna obsługę mBanku w zakresie usług BTL. Współpraca będzie dotyczyła opracowania merytorycznego i graficznego materiałów promocyjnych i...

8 kwietnia 2004

Damir Brajdić dyr. kreatywnym Lowe GGK

Damir Brajdić zastąpił na stanowisku dyr. kreatywnego agencji Lowe GGK Lechosława Kwiatkowskiego, który po 4 latach rozstaje się z firmą....

8 kwietnia 2004

Wojewódzki i Figurski w kampanii Radia 94 przygotowanej przez Greya

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa po wygranym przetargu przygotuje najbliższą kampanię warszawskiego Radia 94 należącego do grupy Ad.point. W przetargu...

8 kwietnia 2004

Tequila/Polska przygotowała paneuropejski projekt dla Michelin

Firma marketing services Tequila/Polska jest autorem koncepcji i odpowiada za kreację paneuropejskiego projektu promocyjnego dla firmy oponiarskiej Michelin. Celem akcji...

8 kwietnia 2004

Marta Jóźwiak objęła stanowisko PR managera Canal Plus Cyfrowy

Marta Jóźwiak objęła stanowisko PR managera w spółce Canal Plus Cyfrowy. Równocześnie będzie rzecznikiem prasowym firmy. Marta Jóźwiak pracowała wcześniej...

8 kwietnia 2004

Dunlop SP Sport Maxx zostawia "ślady po adrenalinie" w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię reklamową nowej opony - Dunlop SP Sport Maxx. Ma ona charakter "sportowy", jest przeznaczona...

8 kwietnia 2004

Paradise Group wprowadzi jesienią "odważniejszą" od Ermenegildo Zegna submarkę Z-Zegna

Spółka Paradise Group wprowadzi jesienią nową linię produktową pod nazwą Z-Zegna, która będzie submarką linii Ermenegildo Zegna. "W odróżnieniu od...

8 kwietnia 2004

Polpharma wspiera Alka-Prim billboardami w TVP

Firma farmaceutyczna Polpharma SA wspiera markę Alka-Prim billboardami sponsorskimi w Telewizji Polskiej. Marka jest sponsorem programu "Nasze rytmy zdrowia" w...

8 kwietnia 2004

Kamis rozszerza portfolio produktów, trwa kampania w mediach

Kamis-Przyprawy SA wprowadza 4 nowe przyprawy pod marką Kamis: gałka muszkatołowa cała, kolendra, jałowiec i kminek mielony. Jest to realizacja...

8 kwietnia 2004

OgilvyOne Worldwide prowadzi akcje BTL dla dwóch nowych klientów

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide nawiązała współpracę z irlandzkim inwestorem Capital Partners, który buduje sieć centrów handlowych w Polsce. Agencja...

8 kwietnia 2004

Jurajska wprowadza nową linię napojów, w planach wsparcie BTL

Spółdzielnia Pracy "Jurajska" wprowadza do sprzedaży nową serię niegazowanych napojów Egzotyczny Świat pod marką Gobi. Nowa linia obejmuje napoje w...