M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 kwietnia 2004

Kopiko sponsoruje program "Mamy Cię" w TVN-ie

Firma Storck Sp. z o.o. zajmująca się dystrybucją w Polsce cukierków kawowych Kopiko podpisała z telewizją TVN umowę na trzymiesięczny...

8 kwietnia 2004

Lowe GGK regionalnym centrum dla Provident SA i niektórych marek Nestle

Warszawski oddział agencji Lowe GGK będzie odpowiedzialny za pracę dla Providenta na trzech dodatkowych rynkach: czeskim, słowackim i węgierskim. "Dotychczas...

8 kwietnia 2004

Peppermint zamierza pozycjonować się jako agencja through-the-line

Firma marketing services Peppermint prowadzi prace nad zmianą pozycjonowania swojej marki. Agencja przekształca się, poszerza zakres swoich usług oraz przechodzi...

8 kwietnia 2004

Mosiej i Lemm awansowały w strukturach Grey Worldwide Warszawa

Anna Mosiej została awansowana na stanowisko head of broadcast w agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa. Pracuje w agencji od 1998...

8 kwietnia 2004

"Poznajmy się" - nowy cykl w "Polityce" przed wejściem do Unii

Tygodnik "Polityka" rozpoczął publikację nowego ośmioodcinkowego cyklu artykułów pod hasłem "Poznajmy się". O swoich społeczeństwach piszą w nim wybitni przedstawiciele...

8 kwietnia 2004

Amercom wprowadza na rynek Vodkę Sport, wsparciem nietypowy BTL

Firma Amercom z Poznania wprowadziła na rynek alkoholowy nowy produkt o nazwie Vodka Sport. Ma to być wódka ze średniej...

8 kwietnia 2004

Messenger Service Stolica SA powierzyła obsługę projektu TBWA/PR

Firma kurierska Messenger Service Stolica SA rozpoczęła współpracę z firmą public relations TBWA/PR przy realizacji projektu dobroczynnej aukcji internetowej na...

8 kwietnia 2004

Marcin Cendrowicz został szefem nowo utworzonej dywizji Nokii

Marcin Cendrowicz objął w polskim oddziale Nokii stanowisko szefa dywizji, która zajmuje się akcesoriami do telefonów komórkowych. Została ona utworzona...

8 kwietnia 2004

Russell odpowiada za kreację reklam nowych planów telefonicznych TP

Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała kampanię dla Telekomunikacji Polskiej SA, której celem jest poinformowanie o nowych planach telefonicznych, zainteresowanie nimi...

8 kwietnia 2004

Reklamy Pantene wyprodukowało tureckie studio A&A Stambuł

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa skorzystała z usług tureckiego domu produkcyjnego A&A Stambuł przy produkcji filmu reklamowego marki Pantene Pro-V...

8 kwietnia 2004

Tomasz Leszko został dyr. marketingu w Hortex Holding

Tomasz Leszko, dotychczas category manager w farmaceutycznym koncernie US Pharmacia, objął stanowisko dyr. marketingu w firmie Hortex Holding SA. Będzie...

8 kwietnia 2004

Słabsze wyniki akcji P&G "Podaruj Dzieciom Słońce"

Koncern Procter & Gamble zebrał około 3 mln zł w ubiegłorocznej edycji akcji charytatywnej "Podaruj Dzieciom Słońce" realizowanej wspólnie z...

8 kwietnia 2004

Kampania Peppermint dla Skody Fabii Sedan

Agencja Peppermint przygotowała kampanię promocyjno-wizerunkową dla Skody Fabii Sedan. Kampania potrwa od 5 do 25 kwietnia, towarzyszy jej hasło: "Skoda...

8 kwietnia 2004

Media Express obniża cenę egzemplarzową "Super Expressu"

Wydawnictwo Media Express obniży cenę egzemplarzową dziennika "Super Express". Od 13 kwietnia br. warszawskie wydanie gazety będzie kosztowało 1,20 zł...

8 kwietnia 2004

Hachette Filipacchi wesprze reklamą majowe wydania "Elle" i "Marie Claire"

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska przeprowadzi kampanię reklamową najbliższych wydań miesięczników "Elle" i "Marie Claire". Strategię i kreację kampanii przygotowano we...

8 kwietnia 2004

Art FM zatrudnił dwóch nowych pracowników w dziale kreacji

Agencja reklamowa Art FM zatrudniła Łukasza Cibę na stanowisku copywritera oraz Krzysztofa Sołtysińskiego jako graphic designera. Ciba współpracował dotąd jako...

8 kwietnia 2004

Toyota Motor Poland będzie sponsorem transmisji J&S Cup w TVP1

Toyota Motor Poland została oficjalnym sponsorem transmisji telewizyjnych turnieju tenisa ziemnego J&S Cup organizowanego po raz trzeci przez firmę J&S...

8 kwietnia 2004

Neuron PR rozpoczyna współpracę z Orion Pharma

Neuron Public Relations rozpoczyna współpracę z fińską firmą farmaceutyczną Orion Pharma. Agencja Neuron będzie odpowiadała za działania komunikacyjne związane z...

8 kwietnia 2004

Pogorzelska będzie odpowiadać za loterie w agencji reklamowej Domino

Katarzyna Pogorzelska, dyr. zarządzający agencji reklamowej Domino Siły Kreatywne, otrzymała świadectwo zawodowe wydane przez Ministerstwo Finansów uprawniające do organizowania i...

9 kwietnia 2004

Nokia będzie silniej promować akcesoria mobilne

Nokia Poland, podobnie jak i cały koncern Nokia na poziomie globalnym, zamierza rozwijać mocniej swoją ofertę i sprzedaż akcesoriów mobilnych....

9 kwietnia 2004

Redan rozpocznie kampanię nowej kolekcji ubrań Top Secret

Redan SA uruchomi w nadchodzącym tygodniu kampanię swojej flagowej marki odzieży Top Secret. Kampania będzie wykorzystywać przede wszystkim telewizję (TVP,...

9 kwietnia 2004

House sponsorem nocnego programu muzycznego w Polsacie

Artman SA, producent odzieży marki House, został sponsorem programu "House Night", który od dziś będzie emitowany w Polsacie. Jak zapowiada...

9 kwietnia 2004

Unilever wspiera kostki rosołowe Amino

Unilever Polska SA ze swoją tańszą marką kulinarną Amino wchodzi w segment kostek rosołowych. Do sprzedaży trafiły właśnie buliony -...

9 kwietnia 2004

Nowe publikacje magazynowe i książkowe Prószyński Media

Wydawnictwo Prószyński Media przygotowało jednocześnie kilka nowości. Wprowadza dwumiesięcznik "Tak mieszkam" w nakładzie 30 tys. egzemplarzy i w cenie 19,90...

9 kwietnia 2004

Frito Lay rozbudowuje markę Twistos

Firma Frito Lay Poland Sp. z o.o. należąca do koncernu PepsiCo rozbudowuje markę chrupek Twistos o trzy nowe warianty: Twistos...

9 kwietnia 2004

Goodyear reklamuje marki HydraGrip i Fulda

Koncern Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczął kampanie opon marek: Goodyear i Fulda. Plany zakładają, że obydwie akcje potrwają do początku...

9 kwietnia 2004

Płatki Nestlé z książeczkami wydawnictwa Media Service Zawada

Partnerem Cereal Partners Poland Toruń-Pacific, producenta płatków Nestlé, przy okazji promocji płatków z doklejonymi do ich opakowań książeczkami jest wydawnictwo...

9 kwietnia 2004

Agora wyda kwartalnik wnętrzarski o kuchniach i łazienkach

Agora SA wyda na przełomie kwietnia i maja nowy kwartalnik wnętrzarski. W całości będzie poświęcony dwóm głównym tematom: kuchni i...

9 kwietnia 2004

Polfa Pabianice wprowadza Minesulin, szykuje nowy lek OTC

Firma farmaceutyczna Polfa Pabianice wprowadza na rynek nowy lek przeciwbólowy i przeciwzapalny Minesulin. Marka należy do kategorii leków na receptę...

9 kwietnia 2004

Skoda Auto Polska odmładza wizerunek Fabii Joy i promuje klimatyzację w Fabii i Octavii

Koncern Skoda Auto Polska rozpoczął dwie kampanie reklamowe: modelu Fabia Joy i Fabii oraz Octavii z klimatyzacją. Planowaniem mediów na...

9 kwietnia 2004

"Dzień dobry" będzie dwudnikiem, awanse w dziale sprzedaży gazety

DD Media zmieni częstotliwość wydawania bezpłatnej gazety "Dzień dobry". Jak powiedziała Ewelina Bagińska, dyrektor marketingu wydawcy - spółki DD Media,...

9 kwietnia 2004

Od maja kampania mediowa Nestlé Aquarel

Należąca do grupy Nestlé spółka ESI Polska, która wprowadza na rynek nową markę butelkowanej wody źródlanej Nestlé Aquarel, będzie wspierać...

9 kwietnia 2004

Depilatory Braun SoftPerfection reklamowane w prasie

Rozpoczyna się właśnie trzymiesięczna kampania prasowa nowej linii depilatorów SoftPerfection marki Braun należącej do koncernu Gillette. Reklamy ukazywać się będą...

9 kwietnia 2004

DDB Warszawa przygotowała bazę danych "Polska, mieszkam w Polsce"

Zespół działu strategii agencji reklamowej DDB Warszawa przygotował raport pt. "Polska, mieszkam w Polsce". "Jego celem była kompleksowa analiza polskiego...

9 kwietnia 2004

Sąd zabezpiecza powództwo Kamisu przeciw wydawcy miesięcznika "Świat Konsumenta"

Sąd Okręgowy w Warszawie Wydział XVI Gospodarczy wydał decyzję o zabezpieczeniu pozwu, jaki w lutym br. złożył producent przypraw Kamis-Przyprawy...

9 kwietnia 2004

Kanał BBC Prime trafił do oferty sieci kablowej Aster

Aster, sieć telewizji kablowej, i brytyjski kanał rozrywkowy BBC Prime podpisały umowę dotyczącą dystrybucji stacji w tej sieci. Dzięki umowie...

9 kwietnia 2004

Grupa ITI wspiera kanał TVN Turbo kampanią w internecie

Grupa ITI, właściciel m.in. kanału telewizyjnego poświęconego motoryzacji TVN Turbo, wspiera tę stację kampanią w internecie. Głównym medium kampanii nie...

9 kwietnia 2004

Arteria będzie świadczyć usługi telemarketingowe dla Aster

Firma Arteria będzie świadczyć usługi telemarketingowe dla sieci telewizji kablowej Aster. Contact center Arterii będzie wykorzystywany do wsparcia sprzedaży i...

9 kwietnia 2004

Bosch Elektronarzędzia prowadzi kampanię promocyjną swoich produktów

Firma Bosch Elektronarzędzia prowadzi kampanię promocyjną przygotowaną przez agencję reklamową Image Art. Wysokość budżetu kampanii nie została ujawniona. Działania reklamowe...

9 kwietnia 2004

Serwis internetowy HYPERmedia dla Tymbarku

Agencja interaktywna HYPERmedia zrealizowała serwis internetowy dla marki Tymbark. Koncepcja kreatywna stron opiera się na wykorzystaniu motywu kapsla i zabawnych...

9 kwietnia 2004

Broker FM zaprezentuje software Break Time w maju br.

Broker FM, właściciel i dom sprzedaży Radia RMF FM, zamierza oficjalnie zaprezentować agencjom mediowym oprogramowanie Break Time francuskiej firmy Peak...

9 kwietnia 2004

Selby może zrezygnować z prezesury w IAA

Neil Selby, prezes zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, rozważa decyzję o nieuczestniczeniu w dalszych pracach organizacji. Ma to związek z...

9 kwietnia 2004

Samochód po raz pierwszy trafił na citylighty

Koncerny Clear Channel Poland i AMS po raz pierwszy pozyskały klienta z branży motoryzacyjnej - spółkę Renault Polska - na...

9 kwietnia 2004

Przebój zespołu Outkast w spocie telewizyjnym radiowej Trójki

Rozpoczyna się telewizyjna odsłona kampanii reklamowej radiowej Trójki (PR3), o której szczegółowo pisaliśmy w DS "MMP" z 27 lutego br....

9 kwietnia 2004

Tuba przedłużyła współpracę z Altana Pharmą

Firma farmaceutyczna Altana Pharma przedłużyła współpracę z agencją Tuba Urząd ds. Nagłaśniania dotyczącą marki Multisanostol (agencja była autorem kampanii telewizyjnej...

9 kwietnia 2004

BTL Design stanie się wkrótce Proximity

Jacek Stalewski, dyr. generalny NoS/BBDO, przewiduje, że latem tego roku rozpoczną się przygotowania zmierzające do wydzielania BTL Design, komórki zajmującej...

9 kwietnia 2004

Kofeina i Media Planning przygotują kampanię SkyEurope

Linie lotnicze SkyEurope przeprowadzą multimedialną kampanię reklamową. Kreację kampanii przygotuje studio Kofeina. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy...

13 kwietnia 2004

Puma planuje polską edycję kampanii reklamowej związanej z mistrzostwami Euro 2004

Producent odzieży i sprzętu sportowego Puma rozpoczyna globalną kampanię reklamową powiązaną z mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2004. W...

13 kwietnia 2004

Polski oddział McDonald'sa nie będzie inwestować w media w związku z Euro 2004

Koncern McDonald's rozpoczyna działania marketingowe w związku z wielomilionowym kontraktem sponsorskim tego marketera dotyczącym mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro...

13 kwietnia 2004

Presspublica zmienia częstotliwość wydawania dodatku "Dobra Firma" i wesprze go reklamą

Presspublica Sp. z o.o., wydawca dziennika "Rzeczpospolita", zmieni częstotliwość wydawania dodatku "Dobra Firma". Od 19 kwietnia br. będzie się ukazywał...