M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 listopada 1999

News Corp. kupił Town & City II

Zarząd firmy reklamy zewnętrznej Town & City II potwierdził informację o jej przejęciu przez koncern multimedialny News Corp. Ruperta Murdocha....

10 listopada 1999

Dla chcących rozsądnie gospodarować swoimi pieniędzmi

Wszedł na rynek kolejny tytuł o finansach osobistych. "Twój Pieniądz" ma 50 tys. egzemplarzy nakładu, 24 kolorowe strony i cenę...

10 listopada 1999

Nowa kampania dla zestawu antystresowego Plusssz

Agencja ASC Marketing wykreowała 30-sekundowy spot do telewizyjnej kampanii Plusssz Magnez Đ zestawu witamin i minerałów, produkowanego przez węgierską firmę...

10 listopada 1999

Metro AG otwiera siódme w Polsce Centrum Handlowe M1

Koncern Metro AG otwiera w Zabrzu siódme w Polsce Centrum Handlowe M1. Od początku działalności w Polsce Metro zainwestowało ponad...

12 listopada 1999

HMS Carat pozyskał budżet Raisio Foods Polska

Od przyszłego roku HMS Carat będzie planował i kupował media dla Raisio Foods Polska, producenta margaryn. Do końca br. agencją...

12 listopada 1999

Alma Media Polska wynajmuje nośniki Media System

Alma Media Polska, należąca do greckich inwestorów, wynajęła na czas nieokreślony nośniki polskiej firmy Media System. W planach MS jest...

12 listopada 1999

BPH wprowadził do oferty bankowość internetową

Bank Przemysłowo-Handlowy wprowadził do swojej oferty bankowość internetową. PBH Sez@m jest systemem umożliwiającym klientom dostęp do własnego rachunku za pośrednictwem...

12 listopada 1999

10 tys. gier dla konsumentów paluszków Lajkonik

Trwa konsumencka promocja paluszków Lajkonik firmy Bahlsen. Celem akcji promocyjnej, która polega na zbieraniu specjalnych talarów, umieszczonych na opakowaniach wyrobu,...

12 listopada 1999

Bank Pocztowy dla Poczty Polskiej

Prawdopodobnie jeszcze w tym roku Poczta Polska stanie się większościowym akcjonariuszem Banku Pocztowego. Do końca zbliżają sięĘnegocjacje z pozostałymi udziałowcami...

12 listopada 1999

Warszawiacy najlepiej znają billboardy Radia RMF FM

Wśród rozgłośni radiowych w Warszawie najskuteczniejsze billboardowe kampanie reklamowe przeprowadza RMF FM. Według badania SMG/KRC przeprowadzonego we wrześniu na zlecenie...

12 listopada 1999

Wspólna kampania dwóch Hestii - bez bogini

Trwa kampania dwóch towarzystw ubezpieczeniowych: majątkowego Hestia Insurance i życiowego Alte Leipziger Hestia, wykreowana przez należącą do pierwszego z nich...

15 listopada 1999

Leo Burnett triumfuje w Wielkiej Brytanii

W czasie kolejnego London International Advertising Awards jedyną agencją z Polski, która wróciła z nagrodą, była Leo Burnett. Na londyńskim...

15 listopada 1999

Agencja D'Arcy dla "Pierwszego takiego banku"

Deutsche Bank rozpoczyna działalność na rynku usług detalicznych, zaczyna z jednym produktem - kredytem mieszkaniowym. Do tej pory bank obsługiwał...

15 listopada 1999

Marka Kapitan Iglo w rękach niemieckiej firmy Frosta

Mrożonki rybne - Kapitan Iglo i zakład produkcyjny w Bydgoszczy, należący do firmy Unilevera, przejął niemiecki producent mrożonek Frosta, który...

15 listopada 1999

Ballantines funduje stypendia

Fundacja Ballantines rozpoczęła kampanię informacyjną dotyczącą przyznawania stypendiów roku 2000. Reklamy będą nadawane w Radiu Zet i RMF FM oraz...

15 listopada 1999

Dzienniki sportowe liczą na sportowe emocje roku 2000

JMG Sport Publishing, wydawca dzienników sportowych "Dziennik Sportowy" ("Przegląd Sportowy" i "Tempo") oraz katowickiego "Sportu", poinformował oficjalnie o zmianie szaty...

15 listopada 1999

Cyfra Plus wprowadza kanał z grami

Abonenci platformy Cyfra Plus otrzymali do dyspozycji całodobowy kanał z interaktywnymi grami telewizyjnymi - Cyfra+Gry. 3 proste aplikacje, dostarczone przez...

15 listopada 1999

Internet Ventures Poland zakupiło polski Infoseek

Firma Internet Ventures Poland zakupiła najbardziej znany polski niekomercyjny dotąd serwis - wyszukiwarkę Infoseek, prowadzoną przez akademicki ośrodek Interdyscyplinarne Centrum...

15 listopada 1999

Niemieckie Condomi przejmuje większościowe udziały Unimilu

Niemiecka firma Condomi Group poinformowała, że odkupiła udziały firmy Unimil SA od Universalu i uzyskała większość głosów na WZA. Transakcja...

16 listopada 1999

Licencjonowane metody w SMG/KRC

Na ostatnim spotkaniu z klientami SMG/KRC oficjalnie ogłosiło, że jako wyłączny przedstawiciel agencji badawczej Millward Brown wprowadza do Polski licencjonowane...

16 listopada 1999

PPD Marketing Services przestało istnieć

W ubiegłym tygodniu przestała istnieć na polskim rynku jedna z firm zajmujących się akcjami promocyjnymi i innymi działaniami marketingu bezpośredniego,...

16 listopada 1999

Nowy monitoring sprzedaży ACNielsen

Instytut badawczy ACNielsen Polska oraz właściciele sieci marketów Globi i RŽal podpisały umowy o udostępnieniu danych sprzedażowych. Dzięki niej instytut...

16 listopada 1999

Nowy dyrektor marketingu Brok SA

Nowym dyrektorem marketingu w browarze Brok SA, należącym do niemieckiego producenta piwa Holsten, został Andrzej Rogowski. Rogowski pracował w latach...

16 listopada 1999

Promocja sprzedaży "Businessman Magazine"

Business Press, wydawca m.in. "Businessman Magazine" rozpoczął promocję sprzedaży tego tytułu. Odbywa się ona w większych miastach. Potrwa do połowy...

16 listopada 1999

7 Up w agencji U-Boot

Po niemal 5-letniej nieobecności na polskim rynku reklamowym w roku 2000 rozpocznie się kampania jednego z produktów PepsiCo. Đ 7...

16 listopada 1999

Bank Pocztowy bliżej Poczty Polskiej

Prawdopodobnie jeszcze w tym roku Poczta Polska przejmie kontrolę nad Bankiem Pocztowym. Dotychczas Poczta nie była większościowym udziałowcem, ale do...

16 listopada 1999

Kawa Tchibo Exclusive w prezencie

Z okazji świąt Bożego Narodzenia Tchibo wprowadza specjalne, podwójne opakowania kawy Tchibo Exclusive, tzw. duopaki. Świąteczna oferta będzie dostępna w...

16 listopada 1999

Jutro ruszają targi Auto Tour Market Poland 2000

Od 17 do 21 listopada potrwają w Warszawie 9. Międzynarodowe Targi Motoryzacyjne Auto Tour Market Poland. Targi mają charakter ruchomej...

17 listopada 1999

Najbardziej reklamowane marki w reklamie zewnętrznej

Według ostatnich badań wydatków na reklamę zewnętrzną, najbardziej reklamowaną marką w ciągu pierwszych III kwartałów br. były papierosy Golden American....

17 listopada 1999

W Polsce budżet Sony wciąż w Leo Burnett

Europejski budżet Sony Corporation (consumer electronics), wart 105 mln USD, trafił po ostatnim przetargu do londyńskiego oddziału agencji Saatchi &...

17 listopada 1999

Odroczona groźba bankructwa Naszej TV

Wierzyciele Polskich Mediów SA, właściciela Naszej TV, zgodzili się przed stołecznym sądem gospodarczym na postępowanie ugodowe, które otwarto 9 listopada....

17 listopada 1999

Nissan sprzedał w Polsce ponad 40 tys. samochodów

W październiku Nissan sprzedał w Polsce 40-tysięczny samochód. Zestawienie obejmuje wszystkie samochody sprzedane w oficjalnej sieci dystrybucji. Od 1983 do...

17 listopada 1999

Dwa tysiące klientów odpowiedziało na konkurs Teekane

Już 2 tys. osób wzięło udział w promocji herbat ekspresowych Assam, produkowanych przez firmę Teekane Polska. Szczęśliwcy otrzymali nagrody w...

17 listopada 1999

Pierwsze wyniki "Lidera przyszłości". "Cogito" zdobywa reklamy.

Aga-Press, wydawca tytułów o charakterze edukacyjnym dla młodzieży "Cogito", "Victor Ósmoklasista" i "Lider Przyszłości", poinformowało o wstępnych wynikach sprzedaży trzeciego...

17 listopada 1999

Browar Sierpecki nadal bez agencji

Rozstrzygnięcie przetargu na pełną obsługę reklamową piw z browaru w Sierpcu odwleka się i nie nastąpi najprawdopodobniej wcześniej niż pod...

19 listopada 1999

Certyfikat ISO 9001 dla Alimy-Gerber SA

Alima-Gerber SA otrzymała certyfikat jakości ISO 9001, przyznany przez British Standards Institution, o który rozpoczęła starania dwa lata temu. Certyfikat...

19 listopada 1999

Większy format w autobusach

Agencja Reklamowa Tryton, zajmująca się reklamą wewnątrz środków komunikacji miejskiej w Krakowie i na Górnym Śląsku, wprowadziła 200 nowych ramek...

19 listopada 1999

"Gazeta Wyborcza" - już gwiazdkowo

"Gazeta Wyborcza" już przygotowała atrakcje dla czytelników na okres przedświąteczny. "Gazeta Telewizyjna", piątkowy dodatek dziennika, ukaże się z saszetką z...

19 listopada 1999

Pierwsze w Polsce centrum Atomic - Świat rozrywki

W poniedziałek, we wrocławskim centrum handlowym Korona, rusza pierwsze w Polsce centrum rozrywkowe Atomic - Świat Rozrywki. Zajmie ono powierzchnię...

19 listopada 1999

Zapachy na gwiazdkę: Hugo Boss i Christian Lacroix

Firma Legic wprowadziła na rynek nowy zapach dla panów Hugo Boss - Dark Blue. Kampania potrwa od października do grudnia...

19 listopada 1999

Plakanda w kolejnej sieci handlowej

Firma reklamy zewnętrznej, Plakanda Int., podpisała umowę z siecią handlową RŽal dotyczącą stawiania nośników na terenach wszystkich jej hipermarketów. Obecnie...

19 listopada 1999

Internet Idea planuje budowę portalu

Warszawska firma Internet Idea zapowiada, że w przyszłym roku uruchomi portal w oparciu o działające już serwisy tematyczne. Firma jest...

19 listopada 1999

LG rozpoczyna wartą 30 mln USD kampanię brandową

Koreański producent sprzętu elektronicznego, firma LG Electronics (poprzednio Goldstar), rozpoczął w Europie wartą 30 mln USD kampanię (TV i prasa),...

22 listopada 1999

Polsat będzie negocjował od 41 proc.

PAI Media, biuro reklamy Polsatu, przedstawiło zasady swojej polityki handlowej stacji na przyszły rok. Nie zmieni się główna zasada sprzedaży...

22 listopada 1999

Wspólne badanie ARC i Global Marketing

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia oraz Global Marketing, firma konsultingowa zajmująca się Internetem, rozpoczęły współpracę przy badaniach dotyczących Internetu....

22 listopada 1999

Będzie nowa makieta "Businessman Magazine"

Business Press rozstrzygnął przetarg na wykonawcę nowej makiety "Businessman Magazine". Punktem wyjścia do pracy nad nową makietą będzie propozycja przygotowana...

22 listopada 1999

William Brotchie odchodzi z McCann-Erickson

Deputy managing director w warszawskiej agencji McCann-Erickson, William Brotchie, opuszcza agencję w połowie lutego. "Nie zamierzam przejść do żadnej innej...

22 listopada 1999

Ruszył projekt PAKOSFERY

Instytut Wzornictwa Przemysłowego oraz Studio DN Design Group zamierzają zorganizować pierwsze w Polsce seminarium poświęcone opakowaniom jako narzędziom marketingowym. Podczas...

22 listopada 1999

Promocja soków Smakuś do końca roku

Do końca grudnia potrwa promocja soków Smakuś - produkowanych przez Alimę-Gerber SA - której głównym celem jest zwiększenie dystrybucji tych...

22 listopada 1999

Zasada SA połączy się z Pol-Mot Holding

Firma Zasada SA podpisała umowę o fuzji kapitałowej ze spółką Pol-Mot Holding. Zgodnie z nią Zasada SA obejmie część nowej...