M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 kwietnia 2004

Kulczyk Tradex zaplanował kampanię reklamową nowego modelu Volkswagena Caddy

Firma Kulczyk Tradex rozpocznie w drugiej połowie kwietnia br. kampanię reklamową nowego Volkswagena Caddy. Celem działań reklamowych będzie wprowadzenie nowej...

13 kwietnia 2004

Subaru Import Polska chce zwiększyć wielkość inwestycji w reklamę

Spółka Subaru Import Polska planuje intensywne działania reklamowe w mediach - przeprowadzi w kwietniu i maju br. kampanię reklamową komunikującą...

13 kwietnia 2004

Dom mediowy Zenith Media planuje wzmocnienie zespołu plannerskiego

Dom mediowy Zenith Media prowadzi rekrutację do zespołu plannerskiego kierowanego przez Daniela Lenarczyka, dyrektora mediów. W najbliższym czasie zostaną w...

13 kwietnia 2004

Projektant mody Maciej Zień został klientem firmy public relations 2PR

Maciej Zień, znany projektant mody, dołączył do grona klientów agencji public relations 2PR. Agencja jest odpowiedzialna za wizerunek medialny, a...

13 kwietnia 2004

Communication Unlimited zrealizuje kampanię reklamową wiosennej kolekcji Factory

Agencja reklamowa Communication Unlimited przygotowała wiosenną kampanię promocyjną sklepu fabrycznego Factory. Celem zaplanowanych działań jest poinformowanie o wiosennej zmianie kolekcji...

13 kwietnia 2004

Philip Morris wspiera akcją BTL-ową sprzedaż marki papierosów Bond Street

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska SA przygotował dwumiesięczną akcję w postaci konkursu konsumenckiego pod hasłem "Bond Street - więcej słońca"...

13 kwietnia 2004

PZL odpowiada za wsparcie cross-promocji trzech marek economy Unilevera

Unilever Polska SA przygotował cross-promocję trzech swoich marek z segmentu ekonomicznego: Amino, Delma Extra i Saga, pod hasłem "Wielkie połowy"....

13 kwietnia 2004

"Buon Appetito!" - kulinarny talk-show na antenie Tele5

Telewizja Tele5 rozpoczęła emisję nowego programu kulinarnego "Smacznego - Buon Appetito!". Gospodarzami programu są Michael Marbot, prezes malborskiej spółki Danuta...

13 kwietnia 2004

Telewizja Trwam w ofercie sieci kablowej Aster

Telewizja Trwam została włączona do oferty sieci kablowej Aster działającej w Warszawie i okolicach. Stacja została uruchomiona w ub.r. przez...

13 kwietnia 2004

Trade Press złożyło odwołanie od orzeczenia Sądu Koleżeńskiego ZKDP

Wydawnictwo Trade Press złożyło odwołanie od orzeczenia Sądu Koleżeńskiego ZKDP (Związek Kontroli Dystrybucji Prasy) na jego temat wraz z wnioskiem...

13 kwietnia 2004

Nowa strona o gospodarce w bezpłatnym "Metropolu"

"Metropol Rynek" - tak nazywa się nowa strona poświęcona gospodarce zamieszczana w dzienniku bezpłatnym "Metropol". Została wprowadzona od dzisiejszego wydania...

13 kwietnia 2004

Lena Bretes p.o. kierownikiem redakcji "Wiadomości" w TVP1

Lena Bretes została p.o. kierownikiem redakcji "Wiadomości" - sztandarowego programu informacyjnego w TVP1. Ostatnio redakcją kierował Piotr Sławiński. Lena Bretes...

13 kwietnia 2004

Getin Holding SA zawiesił rozstrzygnięcie przetargu reklamowego

Getin Holding SA, którego prezesem i większościowym akcjonariuszem jest wrocławski biznesmen Leszek Czarnecki, po rozpisaniu przetargu reklamowego na strategię i...

13 kwietnia 2004

Producenci spirytualiów rozważają opcję liberalizacji zakazu reklamy

Producenci wysokoprocentowych napojów alkoholowych rozważają możliwość rozpoczęcia akcji lobbingowej na rzecz liberalizacji przepisów ustawy "antyalkoholowej". Ustawa w obecnej formie zakazuje...

13 kwietnia 2004

Spoty Legend Group będą nadawane w Rosji, na Ukrainie i w Bułgarii

Przygotowany przez agencję reklamową Legend Group dla Nestlé Polska spot reklamowy przyprawy Jarzynka będzie emitowany w Rosji oraz na Ukrainie....

13 kwietnia 2004

TPP nietypowo promuje ofertę programową Discovery Channel

Spółka TPP, wydawca bezpłatnej gazety "Metropol", zorganizowała niestandardową akcję promocyjną dla telewizji Discovery Channel. W miastach, gdzie dziennik jest rozdawany,...

13 kwietnia 2004

Pegasus Public Relations rozpocznie obsługę Aronii SA i Primy SA

Firma Pegasus Public Relations podpisała umowę o współpracy z firmą Aronia SA - producentem soków, nektarów, napojów owocowych i warzywnych...

13 kwietnia 2004

Sąd zadecydował o upadłości portalu Wirtualna Polska

Sąd Rejonowy w Gdańsku wydał orzeczenie o ogłoszeniu upadłości spółki Wirtualna Polska SA obejmujące likwidację jej majątku. Powodem ogłoszenia upadłości...

13 kwietnia 2004

Grzegorz Jarosz przechodzi ze Starcomu do biura reklamy TVN24

Biuro reklamy TVN24 wdraża program zmian organizacyjnych i osobowych. Powołano sekcję agencyjną odpowiedzialną za współpracę z agencjami i domami mediowymi....

13 kwietnia 2004

Lubelska i Kiszluk wybiorą najlepsze, według mediów, reklamy w konkursie KTR-u

Klub Twórców Reklamy (KTR), organizator konkursu kreatywnego o tej samej nazwie, skompletował jury, które wybierze najlepsze, zdaniem mediów, prace konkursowe....

14 kwietnia 2004

Agora wesprze reklamą odświeżony magazyn "Cztery Kąty"

Agora SA przeprowadzi kampanię reklamową wspierającą zmiany w makiecie miesięcznika "Cztery Kąty". Kreację i strategię kampanii przygotował zespół działu marketingu...

14 kwietnia 2004

PKN Orlen kontynuuje kampanię "Jakość Orła" z Media Insight

Dom mediowy Media Insight jest odpowiedzialny za zakup i planowanie mediów na potrzeby trwającego obecnie kolejnego etapu wizerunkowej kampanii reklamowej...

14 kwietnia 2004

Browary Lubelskie weryfikują plany dotyczące Perły, kończy się drugi przetarg

Browary Lubelskie "Perła" SA zweryfikowały tegoroczne plany marketingowe dotyczące marki piwa Perła. Szczegóły nowej strategii nie są znane. Wiadomo jedynie, ...

14 kwietnia 2004

Robert Cieśluk został brand & trade marketing managerem w MTV Polska

Robert Cieśluk objął nowo utworzone stanowisko brand & trade marketing managera w telewizji MTV Polska. Cieśluk pracował dotychczas przez siedem...

14 kwietnia 2004

Agencje NoS/BBDO i Orbita zacieśniają współpracę

Agencja reklamowa NoS/BBDO zamierza podpisać umowę o partnerskiej współpracy z agencją Orbita świadczącą usługi w zakresie działań komunikacyjnych w internecie....

14 kwietnia 2004

Firma BP przygotowała dwie akcje promocyjne gazu płynnego

Agencja Demo Effective Launching po wygraniu przetargu na kompleksową obsługę budżetu reklamowego działu gazu płynnego BP Polska na cały 2004...

14 kwietnia 2004

Agencja Advanced PR prowadzi działania public relations dla Factory

Firma Neinver Polska, developer i zarządca centrum Factory (sklepy typu outlet), powierzyła opracowanie i realizację programu PR agencji Advanced Public...

14 kwietnia 2004

Grupa Wydawnicza "Infor" rozbudowuje Internetowy Serwis Prawny

Internetowy Serwis Prawny (ISP), płatny serwis portalu www.infor.pl, który oferuje informację prawną i gospodarczą, został powiększony o nowe działy i...

14 kwietnia 2004

SAR przyjął postulaty zmian w briefie zgłoszeniowym do konkursu Effie

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) oraz komitet organizacyjny konkursu efektywności reklamowej Effie przyjęły część rekomendacji zmian w regulaminie złożonych przez Klub...

14 kwietnia 2004

Ciszewski PR podpisał trzymiesięczną umowę z LG Electronics

Ciszewski Public Relations rozpoczyna współpracę z firmą LG Electronics przy obsłudze produktów z branży RTV i IT. LG Electronics zdecydował...

14 kwietnia 2004

Miesięcznik "Mamo, to ja" rozstrzygnął konkurs na najlepsze produkty dla dzieci

Wydawnictwo Edipresse Polska i redakcja miesięcznika "Mamo, to ja" rozstrzygnęły konkurs na Hit "Mamo, to ja" 2003. W konkursie wybierano...

14 kwietnia 2004

PBO finalizuje prace nad projektem badawczym sieci citylight poster

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO), której udziałowcami są dwie firmy reklamy zewnętrznej - AMS SA i Clear Channel Poland, uzgodniła...

14 kwietnia 2004

Scholl zmienia logo, przygotowuje kampanię i konkurs konsumencki

Agencja Mediafocus pracuje nad nową kampanią reklamową marki Scholl, pod którą sprzedawane jest obuwie i kosmetyki pielęgnujące stopy. W maju...

14 kwietnia 2004

Padalak został dyrektorem ds. marketingu firmy Vox-Chemia

Hubert Padalak, były prezes zarządu firmy marketing services Men at Work, został dyrektorem ds. marketingu w spółce Vox-Chemia produkującej profile...

14 kwietnia 2004

PBC sama będzie dystrybuować dane dotyczące czytelnictwa prasy

Rada nadzorcza Polskich Badań Czytelnictwa podjęła decyzję, że będzie samodzielnie udostępniać wyniki badań czytelnictwa prasy, które na jej zlecenie prowadzi...

14 kwietnia 2004

Netia prezentuje w kampanii wyniki badania TNS Telecoms Index

Netia rozpoczęła miesięczną kampanię reklamową w prasie, w której prezentuje wyniki badania TNS Telecoms Index realizowanego przez instytut TNS OBOP,...

14 kwietnia 2004

Kampania Heyah będzie miała w tym roku dwie-trzy kolejne odsłony

Kampania reklamowa marki usług telefonii komórkowej Heyah należącej do Polskiej Telefonii Cyfrowej będzie miała w tym roku dwie-trzy kolejne odsłony...

14 kwietnia 2004

Stratosfera będzie doradzać w rebrandingu Tel-Energo

Firma Stratosfera będzie doradzać Tel-Energo w operacji rebrandingu. Klient około lipca br. ma zamiar wprowadzić na rynek odświeżoną lub zupełnie...

15 kwietnia 2004

Kulczyk Tradex planuje kampanię nowego A6

Spółka Kulczyk Tradex rozpocznie 1 maja kampanię reklamową nowego Audi A6. Potrwa ona do końca czerwca. Będzie miała miejsce w...

15 kwietnia 2004

Art Meritum zatrudnia dyr. kreatywnego; inne zmiany

Michał Hawliczek objął nowo powołane stanowisko dyr. kreatywnego w Art Meritum Marketing Communication. Dział kreacji agencji liczący 6 osób zarządzany...

15 kwietnia 2004

Wspólny projekt Polsatu i Endemol-Neovision niebawem na ekranach

Polsat wprowadza nowy format telewizyjny - reality show "Kłamca". Program pokazywany będzie od 22 kwietnia o godz. 21.35. Format powstaje...

15 kwietnia 2004

Media Insight współpracuje z PTF, ruszyła kampania w telewizji

Dom mediowy Media Insight zaplanował i zakupił czas reklamowy do telewizyjnej kampanii Polskiego Towarzystwa Finansowego SA (PTF), która właśnie się...

15 kwietnia 2004

Edyta Gut, group account director w Brand & Media OMD, odeszła z agencji

Edyta Gut, group account director w domu mediowym Brand & Media OMD, odeszła z firmy. Prawdopodobnie rozpocznie pracę poza branżą...

15 kwietnia 2004

Tygodnik "Polityka" i stacja TVN przygotowały cykl programów "Alfabet mafii"

Tygodnik "Polityka" (Spółdzielnia Pracy "Polityka") i stacja TVN przygotowały wspólny projekt programu dokumentalnego "Alfabet mafii". Autorami programu są Artur Kowalewski...

15 kwietnia 2004

Animex zrezygnował z usług G7 i samodzielnie realizuje spot

Na połowę maja Animex planuje rozpoczęcie intensywnej kampanii reklamowej swojej flagowej marki Krakus. Obecnie trwają zdjęcia do filmu reklamowego, który...

15 kwietnia 2004

Pierwsi klienci biura prasowego Headlines

Agencja Headlines podpisała umowy z pięcioma klientami, którzy zdecydowali się korzystać z usług biura prasowego uruchomionego na początku br. Z...

15 kwietnia 2004

Spin Communications obsłuży NBP

Agencja Spin Communications rozpoczęła współpracę z Narodowym Bankiem Polskim przy obsłudze eventów PR organizowanych dla VIP-ów. "Jest to współpraca projektowa"...

15 kwietnia 2004

Teraz Euro RSCG Warsaw

Euro RSCG Worldwide wprowadza nowe zasady nazewnictwa swoich agencji reklamowych. Zmiany te są elementem wdrażania spójnego globalnego wizerunku oraz zintegrowanej...

15 kwietnia 2004

Hortex wprowadza markę napojów Fresz i nowe nektary

Hortex Holding SA wprowadza na rynek markę napojów owocowych Fresz i nowe warianty nektarów. Producent podaje, że jego udziały na...

15 kwietnia 2004

UPC wprowadza usługę chello w Lublinie

Spółka UPC Telewizja Kablowa wprowadza w Lublinie usługę dostępu do internetu chello. Chello zapewnia szerokopasmowe łącza internetowe. Początkowo będzie dostępne...