M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 kwietnia 2004

Euro RSCG Warsaw przygotowała dwa nowe spoty dla Tymbarku

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała dwa nowe spoty reklamowe pt. "Deszcz" i "Autostop" na potrzeby rozpoczętej właśnie telewizyjnej kampanii...

15 kwietnia 2004

Kanał Podróże TV w ofercie sieci kablowej Aster

Nowy kanał telewizyjny Podróże TV, poświęcony tematyce turystycznej i podróżniczej, został włączony do oferty sieci kablowej Aster. Kanał rozpoczął nadawanie...

15 kwietnia 2004

Karlsbad zmienia nazwę, repozycjonuje się

Agencja marketing services Impresariat Karlsbad zmieni nazwę i pozycjonowanie. Firma od maja ma nazywać się Karlsbad BTL, poprzednia nazwa wywodziła...

15 kwietnia 2004

Dezodorant Axe reklamowany na nośnikach PIA

W maju rozpocznie się kampania dezodorantu Axe (Unilever Polska) na Ambientach PIA, małoformatowych nośnikach należących do Polonia Indoor Advertising. Ambienty...

15 kwietnia 2004

Agnieszka Otocka account managerem w G2

Agnieszka Otocka zajęła stanowisko account managera w agencji reklamowej G2 należącej do grupy Grey Worldwide Warszawa. Do jej zadań należy...

15 kwietnia 2004

Henkel wprowadził nowy wariant szamponu Schauma i planuje jego kampanię

Koncern Henkel wprowadził do sprzedaży nowy wariant szamponu i odżywki do pielęgnacji włosów Schwarzkopf - Schauma Jedwabiście Aksamitna. W tym...

15 kwietnia 2004

Peppermint nie wyklucza współpracy z firmami zagranicznymi

Wraz ze zmianą pozycjonowania firma marketing services Peppermint, która zamierza specjalizować się w usługach z zakresu through-the-line, nie wyklucza opcji...

15 kwietnia 2004

DDB Warszawa szkoli pracowników, gotuje się do wzrostu rynku

Agencja reklamowa DDB Warszawa prowadzi cykl szkoleń swoich pracowników. Jest to konsekwencja przeprowadzenia analiz ewaluacyjnych, których pierwsza fala została zrealizowana...

15 kwietnia 2004

Startuje kampania produktów Łąki Warmii

Startuje kampania reklamowa produktów marki Łąki Warmii należącej do koncernu Danone. Kreację przygotowała agencja Upstairs Young & Rubicam, a planowaniem...

16 kwietnia 2004

V&P rozpoczyna obsługę budżetu Onninen w ramach sieci agencyjnej Nordic

Agencja reklamowa V&P, należąca od ub.r. do sieci niezależnych agencji Nordic (skupiającej przede wszystkim firmy z rynku skandynawskiego), rozpocznie za...

16 kwietnia 2004

Idea Śląsk Wrocław i Lukas Bank reklamują się w czasie mistrzostw Polski w koszykówce

Idea Śląsk Wrocław i nowy sponsor klubu Lukas Bank rozpoczęły kampanię reklamującą finałowe rozgrywki o mistrzostwo Polski w koszykówce mężczyzn....

16 kwietnia 2004

Agata Polińska przeszła z McCann-Erickson Polska do OgilvyOne

Agata Polińska została copywriterem w firmie marketing services OgilvyOne Worldwide. Wcześniej pracowała w agencji reklamowej McCann-Erickson Polska na tym samym...

16 kwietnia 2004

OgilvyOne Worldwide realizuje niestandardową akcję produktów SAP

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide przygotowała i prowadzi niestandardową akcję promocyjną dla SAP Polska, dostawcy oprogramowania wspomagającego zarządzanie firmami. Przedmiotem...

16 kwietnia 2004

Grupa Ströer zakończyła testy systemu Billboard Management System

Grupa Ströer zakończyła testowanie software'u, dzięki któremu można śledzić w czasie realnym proces wyklejania plakatów - Billboard Management System (BMS)....

16 kwietnia 2004

Universal McCann rozpoczyna badanie naklejek na samochodach i taksówkach

Dom mediowy Universal McCann rozpoczyna badanie postrzegania marki i odbioru kampanii reklamowych prowadzonych przy użyciu naklejek na samochodach i taksówkach...

16 kwietnia 2004

Philips wprowadza nowe telewizory i planuje intensywną kampanię reklamową

Koncern Philips wprowadzi na polski rynek nowe modele płaskich telewizorów wykorzystujące nowoczesne wzornictwo. Pod koniec kwietnia br. ma się rozpocząć...

16 kwietnia 2004

Marketing Promedia przygotował kampanię reklamową dla marki Triumph

Producent bielizny Triumph rozpoczął dwumiesięczną kampanię billboardową pod hasłem "Triumph. Dla ciała. Dla zmysłów". Reklamy zewnętrzne promujące reklamę kolekcji bielizny...

16 kwietnia 2004

Monogram przygotowuje ofertę corporate identity dla MŚP

Firma Monogram przygotowuje ofertę projektów corporate identity skierowaną do małych i średnich firm. "Dotychczas pracowaliśmy przeważnie dla dużych przedsiębiorstw przy...

16 kwietnia 2004

Isabelle Lurie odchodzi z działu marketingu spółki Wyborowa SA

Francuzka Isabelle Lurie, która pełniła w Wyborowej SA funkcję international and domestic marketing directora, odchodzi z firmy. W firmie pracowała...

16 kwietnia 2004

Dom mediowy Media Group będzie rozwijać dział zakupu mediów

Dom mediowy Media Group zamierza w tym roku rozwijać dział zakupu mediów. Proces ten będzie zarówno powiązany z poszerzeniem zespołu,...

16 kwietnia 2004

Grey Worldwide Warszawa zamierza zatrudnić drugiego dyr. kreatywnego

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa chce zatrudnić jeszcze jednego dyr. kreatywnego. David Millingen od dwóch lat oprócz stanowiska dyr. kreatywnego...

16 kwietnia 2004

Frans Maas Polska współpracuje przy konsolidacji wizerunkowej spółek z GGC

Holenderska Królewska Grupa Frans Maas specjalizująca się w spedycji samochodowej, lotniczej i morskiej rozpoczęła proces łączenia wizerunków będących w jej...

16 kwietnia 2004

Piotr Pękala został nowym brand managerem piwa marki Warka Strong

Piotr Pękala obejmie stanowisko brand managera piwa marki Warka Strong należącej do Grupy Żywiec SA. Ostatnio Pękala pracował jako brand...

16 kwietnia 2004

Wanilia przygotowała kampanię reklamową pakietu Teta 2000 - Klucz do sukcesu

Agencja reklamowa Wanilia przygotowała kampanię reklamową promującą zintegrowany pakiet klasy ERP Teta 2000 - Klucz do sukcesu należący do portfolio...

16 kwietnia 2004

Visa zachęca do korzystania z kart płatniczych reklamami związanymi z olimpiadą 2004

Visa International, organizacja będąca operatorem międzynarodowego systemu rozliczeń kart płatniczych, postawiła sobie za cel zwiększanie liczby i wartości transakcji bezgotówkowych...

16 kwietnia 2004

Paprykowy wariant Crunchips Crust został wsparty kampanią telewizyjną

Firma The Bahlsen Snack World rozpoczyna kampanię wspierającą sprzedaż nowego parykowego wariantu smakowego chipsów - Crunchips Crust - Papryka Pełna...

16 kwietnia 2004

Telewizje przygotowują specjalne eventy w związku z wejściem Polski do UE

Polsat i TVP przygotowują specjalne eventy muzyczne związane z wejściem Polski do Unii Europejskiej. 1 maja br. telewizja Polsat planuje...

16 kwietnia 2004

Media Markt wykorzystuje w reklamach retorykę Samoobrony

Sieć handlowa Media Markt, sprzedająca artykuły RTV, przygotowała kampanię reklamową nawiązującą do wejścia Polski do struktur Unii Europejskiej. "Celem kampanii...

16 kwietnia 2004

Katarzyna Dragović i Universal McCann przygotują kampanię reklamową "Zwierciadła"

Wydawnictwo Zwierciadło rozpocznie w maju br. kampanię reklamową miesięcznika "Zwierciadło". Kreację kampanii przygotuje jako freelancer Katarzyna Dragović (Dragović współpracuje jednocześnie...

16 kwietnia 2004

MRM/Momentum przygotowała akcję fieldmarketingową dla MasterCard

Agencja marketing services MRM/Momentum realizuje dla MasterCard promocję fieldmarketingową, której celem jest zainteresowanie marką potencjalnych klientów, zwiększenie liczby zgloszeń do...

16 kwietnia 2004

Arip przygotował kampanię promocyjną i reklamową dla BoboVity

Nutricia Polska pod hasłem "Siedem szczęśliwych kroków i wsiadasz do samochodu" rozpoczyna największą w tym roku akcję promocyjną odżywek dla...

16 kwietnia 2004

Stargraphics przygotował projekt promocyjny dla Nordea Habitat

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię promocyjną kredytów mieszkaniowych Nordea Habitat. Kampanię przygotowała agencja Stargraphics należąca do grupy DougFaberFamily, a planowaniem...

16 kwietnia 2004

Firmy marketing services rozważają opcję przyłączenia się do SAR-u

Przedstawiciele firm marketing services zastanawiają się nad stworzeniem własnej reprezentacji w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR). Zdaniem Igora Kaleńskiego, managing...

16 kwietnia 2004

Bogdanowicz, dyrektor kreatywny G7, ma wesprzeć projekt AMS SA

Przemek Bogdanowicz, dyrektor kreatywny agencji reklamowej G7, został zaproszony do udziału w pracach jury pierwszej edycji Galerii Plakatu AMS, projektu...

16 kwietnia 2004

Media Express pozwał do sądu Axel Springer Polska

Media Express, wydawca "Super Expressu", złożył do warszawskiego sądu okręgowego (XV Wydział Gospodarczy) pozew przeciw Axel Springer Polska, wydawcy dziennika...

16 kwietnia 2004

Portal Gazeta.pl uruchamia serwis Wiadomości

Portal Gazeta.pl uruchamia nowy serwis Wiadomości, którego celem jest szybki i całościowy opis aktualnych wydarzeń w kraju i na świecie....

19 kwietnia 2004

Kanał Europa Europa przygotowuje wiosenną kampanię

Telewizyjny kanał Europa Europa poświęcony kinu europejskiemu rozpocznie pod koniec kwietnia kampanię reklamową promującą programing stacji. Działania będą miały na...

19 kwietnia 2004

Specjalne wydanie "Faktów" TVN-u na 1 maja

Telewizja TVN przygotowuje specjalne wydanie programu informacyjnego "Fakty" na 1 maja - dzień przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Pierwszomajowe wydanie...

19 kwietnia 2004

Ruszyła kampania reklamowa J&S Cup 2004

16 kwietnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania billboardowa Międzynarodowego Turnieju Tenisowego Kobiet z cyklu WTA Tour J&S Cup, który odędzie się...

19 kwietnia 2004

Uzupełnienie: The Lorenz Bahlsen Snack World i Crunchips

W nawiązaniu do informacji we wczorajszym wydaniu DS "MMP" pt. "Paprykowy wariant Crunchips Crust został wsparty kampanią telewizyjną" informujemy, że...

19 kwietnia 2004

TBWA dla Fundacji Synapsis

W ramach współpracy z Fundacją Synapsis dział kreatywny agencji reklamowej TBWA/Warszawa przygotował projekty zaproszenia, plakatów, programu oraz folderu do działań...

19 kwietnia 2004

San Markos zatrudni new business managera

Agencja reklamowa San Markos zatrudni od maja osobę na nowo powołanym stanowisku new business managera. "Wybraliśmy już kogoś, kto obejmie...

19 kwietnia 2004

Od maja kwartalnik "Sfera Pracy"

Wydawnictwo Solo DC Sp. z o.o. wyda kwartalnik "Sfera Pracy". Pismo będzie kierowane do kadry zarządzającej. Magazyn będzie poruszał tematy...

19 kwietnia 2004

Finalne prace nad kanałem dla kobiet TVN Styl

Grupa ITI finalizuje prace nad nowym kanałem telewizyjnym dla kobiet - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Prawdopodobnie start nowego kanału przypadnie na...

19 kwietnia 2004

Uzupełnienie - kampania "Zwierciadła"

W nawiązaniu do informacji "Katarzyna Dragović i Universal McCann przygotują kampanię reklamową "Zwierciadła"" należy dodać, że współpraca Wydawnictwa Zwierciadło z...

19 kwietnia 2004

Ruszyła nowa kampania makaronów Lubella

W ubiegły piątek 16 kwietnia rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa makaronów marki Lubella produkowanych przez lubelskie zakłady Lubella SA...

19 kwietnia 2004

Kasztelan reklamuje się na meczach koszykówki Anwilu Włocławek

Kasztelan Browar Sierpc SA, należący do grupy Carlsberg Okocim, zorganizował cykl akcji promocyjnych i eventów przy okazji rozpoczynającej się właśnie...

19 kwietnia 2004

Wybór dyrektora generalnego SMB po walnym zebraniu

Decyzję o wyborze nowego dyrektora generalnego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) podejmie dopiero nowy zarząd wybrany przez walne zebranie członków. Zebranie...

19 kwietnia 2004

Goldfinger zrealizowała kampanię żelków Haribo

Firma Haribo rozpoczyna kampanię reklamową żelków marki Haribo. "Naszym celem jest przypomnienie konsumentom o naszych produktach, jak również przedstawienie im...

19 kwietnia 2004

Woda mineralna Acqua Panna zmienia wizerunek

Włoska woda mineralna Acqua Panna, dystrybuowana w Polsce przez firmę ESI Polska, zmienia swój wizerunek. Decyzję o wprowadzeniu nowej szklanej...