M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 kwietnia 2004

Przyprawy Galeo reklamowane z książkami kucharskimi

Kamis-Przyprawy SA, producent m.in. przyprawy Galeo, nawiązał współpracę z wydawnictwem Podsiedlik-Raniowski i Spółka SA, w wyniku czego przez kolejnych dziewięć...

19 kwietnia 2004

Philips zaoferuje systemy do reklamy wizualnej

Philips będzie oferował systemy do reklamy wizualnej oparte na monitorach multimedialnych. Jest to pierwsza próba wejścia światowego giganta elektroniki w...

19 kwietnia 2004

Fortis Bank reklamuje tanie kredyty

Agencja Gruppa 66/Ogilvy przeprowadzi kampanię kredytu hipotecznego dla Fortis Bank Polska SA. Kampania, która ruszy pod koniec kwietnia br. i...

19 kwietnia 2004

Dax Cosmetics wprowadza jednorazowe saszetki z produktami do opalania

Firma Dax Cosmetics przygotowała na sezon wakacyjny nowość na rynku produktów słonecznych - jednorazowe saszetki z preparatami do opalania dla...

19 kwietnia 2004

Agencja StrongForm uruchomiła strukturę do projektowania opakowań

Poznańska agencja reklamowa StrongForm stworzyła Paco de Sign, strukturę specjalizującą się w projektowaniu opakowań. Jak powiedział Adam Bilewicz, wiceprezes zarządu...

19 kwietnia 2004

Wrigley startuje z edukacyjnym programem dla stomatologów

Wrigley Poland Sp. z o.o. przygotowuje specjalny program edukacyjno-informacyjny obejmujący gabinety stomatologiczne. Jednym z elementów tego programu będzie wysyłka do...

20 kwietnia 2004

Fazer rozpoczął program lojalnościowy kierowany do ekspedientek

Cloetta Fazer Polska, producent słodyczy, rozpoczął promocję lojalnościową pod nazwą "Polecam czekoladki Fazera". Obsługą programu zajęła się agencja Mediafocus. Program...

20 kwietnia 2004

Lorenz Bahlsen Snack World rozpoczął akcję SMS-ową i kampanię kierowaną do młodzieży

The Lorenz Bahlsen Snack World przeprowadza kampanię pod hasłem "Crunchips Domówka" adresowaną do młodzieży w wieku 15-25 lat. W promocyjnych...

20 kwietnia 2004

Stena Line promuje rejsy transportowe w internecie

Stena Line, przewoźnik promowy na trasie Gdynia - Karlskrona, rozpoczął kampanię internetową, której celem jest promocja tzw. przewozów transportowych (konkretna...

20 kwietnia 2004

IWP, SAR i ZMR deklarują podpisanie kodeksu etyki reklamowej

Trzy organizacje branżowe: Izba Wydawców Prasy (IWP), Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) oraz Związek Mediów i Reklamy (ZMR, działa przy Polskiej...

20 kwietnia 2004

Domy mediowe Optimum Media OMD i Brand & Media OMD się repozycjonują

Domy mediowe Optimum Media OMD i Brand & Media OMD należące do spółki OMD Poland zaczynają wdrażać nowe strategie dotyczące...

20 kwietnia 2004

Radio Zet podnosi ceny średnio o 7,2 proc. i wprowadza nowe produkty

Radio Zet należące do spółki Eurozet podniesie od 30 kwietnia br. ceny reklam. Podwyżka wyniesie średnio 7,2 proc. Uzasadnieniem dla...

20 kwietnia 2004

Avent po raz pierwszy przygotował insert z ofertą swoich produktów

Avent, producent artykułów dla najmłodszych dzieci i dla kobiet w ciąży, po raz pierwszy przygotował reklamę w postaci książeczki prezentującej...

20 kwietnia 2004

Wrangler ma kampanię w internecie, jesienią znajdzie się w prasie i na outdoorze

Spółka VF Polska Distribution prowadzi kampanię reklamową marki Wrangler w internecie. Została ona przygotowana przez agencję e-point i potrwa do...

20 kwietnia 2004

Antalis Poland i "Businessman Magazine" organizują wspólnie cykl seminariów

Dystrybutor papieru Antalis Poland oraz miesięcznik "Businessman Magazine" (wydawca: Business Press) przygotowali cykl seminariów na temat znaczenia papieru w kształtowaniu...

20 kwietnia 2004

House organizuje cykl imprez muzycznych pod hasłem Polska Trasa Klubowa 2004

Artman SA, producent odzieży marki House, zorganizuje w maju i czerwcu cykl imprez muzycznych w największych miastach. W Wyższej Szkole...

20 kwietnia 2004

Philips promuje przenośne odtwarzacze muzyki w formacie MP3

Philips Polska Sp. z o.o. przygotowuje kampanię reklamową promującą przenośne odtwarzacze audio HDD60. Są to de facto przenośne dyski twarde,...

20 kwietnia 2004

Nokia promuje telefon "modowy" 7200

Nokia rozpoczęła kampanię nowego modelu telefonu - 7200. Wyróżnia się on przede wszystkim niestandardowym i eleganckim wyglądem. Nokia nie podaje...

20 kwietnia 2004

Ad Fabrika przygotowuje kampanię kremu z koenzymem Q10 Nivea for Men

Beiersdorf-Lechia rozpocznie pod koniec kwietnia kampanię reklamową kremu nawilżającego z koenzymem Q10 Nivea for Men, który właśnie pojawił się na...

20 kwietnia 2004

MTV Polska rozpoczyna repozycjonowanie i kampanię reklamową

Telewizja muzyczna MTV Polska wprowadza nową ramówkę. Wśród nowych propozycji stacji znalazły się m.in. programy w konwencji reality show: "Dirty...

20 kwietnia 2004

Wella wprowadza na rynek kosmetyki do stylizacji włosów ShockWaves

Kosmetyczny koncern Wella Polska (należący do Procter & Gamble) wprowadził na rynek nową markę kosmetyków do stylizacji włosów - ShockWaves....

20 kwietnia 2004

Związek Firm Public Relations podpisał Kodeks Dobrych Praktyk

Agencje wchodzące w skład Związku Firm Public Relations (22 firmy) podpisały Kodeks Dobrych Praktyk precyzujący zasady i standardy świadczenia usług...

20 kwietnia 2004

GP Battery przeprowadzi wizerunkową kampanię reklamową

GP Battery Poland, producent baterii, rozpoczyna dziś kampanię reklamową, której celem jest zwiększenie świadomości marki GP. Strategię i kreację kampanii...

20 kwietnia 2004

Unilever będzie reklamować kostki rosołowe Knorra

Unilever Polska przeprowadzi kampanię reklamową kostek rosołowych marki Knorr. Grupą docelową tego produktu są kobiety w wieku 20-49 lat. Strategię...

20 kwietnia 2004

On Board PR obsłuży Riff - nową ogólnopolską sieć salonów muzycznych

Agencja On Board PR nawiązała współpracę z firmą Riff - ogólnopolską siecią salonów muzycznych, którą będzie obsługiwał w zakresie komunikacji...

20 kwietnia 2004

Instytut Monitorowania Mediów przejął firmę Horabik i Media

Instytut Monitorowania Mediów (IMM) przejął agencję Horabik i Media. Działała ona na rynku monitorowania mediów od 1997 r., w 2003...

20 kwietnia 2004

Interia restrukturyzuje struktury handlowe, Borek i Pawlik szefami nowych działów

Interia zmieniła struktury swojego działu handlowego. Z dotychczasowych struktur wyodrębniono dwa dodatkowe piony: dział e-commerce i dział sprzedaży technologii i...

20 kwietnia 2004

154 prace na short-liście Konkursu KTR-u, najwięcej nominacji ma Leo Burnett

Najwięcej nominacji na short-liście Konkursu KTR-u, bo aż 40, ma na swoim koncie agencja Leo Burnett. Pozostali nominowani to: Ad...

21 kwietnia 2004

Canon Polska prowadzi szeroko zakrojone działania reklamowe

Koncern Canon Polska rozpoczął zmasowane działania reklamowe związane z różnymi produkowanymi przez siebie kategoriami produktowymi. W kwietniu rozpoczęły się 3...

21 kwietnia 2004

Agencja Mediafocus przygotowała promocję "Gramy w gramy" dla Aviko

Firma Aviko rozpoczęła loterię promocyjną pod nazwą "Gramy w gramy". Konsumenci wszystkich produktów promocyjnych Aviko (frytek, specjalności ziemniaczanych, pyz, pyz...

21 kwietnia 2004

Raiffeisen Bank Polska odnotowuje rekordowe wyniki, w planach komunikacja do mikrofirm

Raiffeisen Bank Polska SA odnotował najwyższy zysk kwartalny w swojej historii. W I kwartale br. poprawił swój zysk netto wobec...

21 kwietnia 2004

Nokia rozbudowuje linię N-Gage; planuje wsparcie reklamowe

Fińska Nokia rozbudowuje swoją linię produktową przenośnych konsoli do gier N-Gage, koncern zaprezentował właśnie jej nową wersję N-Gage QD wyposażoną...

21 kwietnia 2004

Starlink kończy prace nad badawczym projektem multimedialnym

Dom mediowy Starlink planuje, że około połowy tego roku powinien ukończyć prace nad badawczym projektem multimedialnym. Jak powiedział Tomasz Chełmecki,...

21 kwietnia 2004

"Super Express" będzie podkreślał swój newsowy charakter

Biuro reklamy i ogłoszeń "Super Expressu" podczas zaplanowanej w tym tygodniu prezentacji dla domów mediowych będzie podkreślało newsowy charakter dziennika....

21 kwietnia 2004

Dni Polskiego Produktu - kolejny etap kampanii wspierającej polskie marki

W ramach kampanii społecznej wspierającej akcję "Kupując polskie produkty, dajesz pracę" przeprowadzona zostanie akcja Dni Produktu Polskiego. Będzie ona miała...

21 kwietnia 2004

Unilever promuje nowy produkt marki Timotei - Timotei Henna

Koncern Unilever Polska prowadzi kampanię reklamową nowej serii kosmetyków do pielęgnacji włosów - Timotei Henna. To szampon i odżywka przeznaczone...

21 kwietnia 2004

Witold Szram odchodzi z agencji TBWA/Warszawa

Witold Szram, business development and marketing director, rozstał się wczoraj z agencją reklamową TBWA/Warszawa po roku pracy. Decyzja ma skutek...

21 kwietnia 2004

Polskie Media Amercom wprowadza nowy dwutygodnik "Sekrety Angeliki"

Na początku czerwca br. wydawnictwo Polskie Media Amercom wprowadza nowy tytuł partworkowy "Sekrety Angeliki". Tytuł skierowany jest do młodych dziewcząt...

21 kwietnia 2004

Orkla Press kupuje "Echo Dnia" i "Słowo Ludu"

Wydawnictwo Orkla Press nabędzie 100 proc. udziałów w spółkach wydawniczych Echo Media (wydaje dziennik "Echo Dnia") i Słowo Media ("Słowo...

21 kwietnia 2004

Renault planuje kampanię Thalii, budżet marketingowy utrzymany na wysokim poziomie

Renault Polska planuje na maj br. kampanię modelu Thalia. Jak mówi Ludovic Troyes, dyr. marketingu firmy, obecnie trwają prace nad...

21 kwietnia 2004

Faxe Polska wprowadza nową markę piwa DK

Faxe Polska Sp. z o.o. na początku maja br. wprowadzi na rynek nową markę piwa importowanego o nazwie DK typu...

21 kwietnia 2004

Sofralux promuje nowy tusz do rzęs marki Bourjois Paris

Firma Sofralux, dystrybutor m.in. kosmetyków Bourjois Paris, prowadzi kampanię reklamową najnowszego produktu tej marki - tuszu do rzęs Pump -...

21 kwietnia 2004

Niezgoda i Suchecki szefami kreacji Testardo Red Cell; Giegżno w agencji Soda

Po niespodziewanym złożeniu w ubiegłym tygodniu przez Piotra Giegżno, dyr. kreatywnego agencji reklamowej Testardo Red Cell, rezygnacji z dotychczasowego stanowiska...

21 kwietnia 2004

Rieber nie wyklucza ekspansji w nowych kategoriach

Grupa Rieber & Son nie wyklucza ekspansji w nowych kategoriach produktowych. W Polsce grupa poprzez firmę Rieber Foods Polska ma...

21 kwietnia 2004

Triform wprowadza nowe narzędzie reklamowe tele c@fe

Firma Triform wprowadziła w kawiarenkach internetowych nowe narzędzie reklamowe tele c@fe, tzw. wirtualne telefony. Dotychczas narzędzie to zainstalowano testowo w...

21 kwietnia 2004

Barbara Mietkowska będzie pracować w Hachette Filipacchi Polska

Barbara Mietkowska objęła stanowisko dyrektora komunikacji wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska. Jest to nowe stanowisko. Ostatnio Mietkowska była redaktorem naczelnym magazynu...

21 kwietnia 2004

Paralotna zaadaptowała reklamy dla marki Ceresit firmy Henkel

Agencja Paralotna zaadaptowała międzynarodową kampanię reklamową dla marki klejów i zapraw budowlanych Ceresit należącej do firmy Henkel. Jej celem jest...

21 kwietnia 2004

Coca-Cola Light ma nową etykietę, prowadzi promocję z Erą i kampanię reklamową

Koncern Coca-Cola rozpoczął akcję "Zabłyśnij od pierwszego wejrzenia", która promuje nową termiczną etykietę Coca-Cola Light. Nadrukowane na niej aforyzmy autorstwa...

22 kwietnia 2004

Coca-Cola nie planuje przetargu na markę Multi Vita

Coca-Cola nie planuje na razie przetargu na niedawno kupioną markę wody Multi Vita, budżet reklamowy brandu nie został też dotąd...

22 kwietnia 2004

Kampania TV wesprze promocję konsumencką Gillette

W związku z wprowadzeniem na rynek nowych maszynek do golenia dla mężczyzn Gillette Mach3Turbo Champion ich producent przygotował promocję konsumencką,...