M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 kwietnia 2004

Marka Lee będzie jesienią reklamowana w prasie

Jesienią będzie miała miejsce kampania reklamowa ubrań Lee w prasie. Marka ta należy do spółki VF Polska Distribution będącej częścią...

22 kwietnia 2004

Infor.pl ma bazę o firmach z 75 krajów

Portal prawno-gospodarczy infor.pl umożliwia dostęp do rozbudowanej bazy informacji biznesowych o firmach z całego świata. Stało się to możliwe dzięki...

22 kwietnia 2004

Jeszcze w tym roku odświeżenie formuły MTV Classic

Jeszcze w tym roku będzie mieć miejsce odświeżenie formuły telewizyjnej stacji muzycznej MTV Classic - zapowiedziało kierownictwo MTV Networks Polska....

22 kwietnia 2004

Onken Polska zamierza podwoić wydatki na marketing w 2004 r.

Onken Polska, producent jogurtów i serków, zamierza o 100 proc. zwiększyć wydatki na wsparcie sprzedaży swoich produktów i nie wyklucza...

22 kwietnia 2004

Morris nadzoruje sprzedaż i marketing kanału National Geographic

Stephanie Morris, dotychczas director TV networks National Geographic Channel w Europie, będzie nadzorować działania marketingowe i reklamowe tego kanału w...

22 kwietnia 2004

Firma Fonko rozpoczęła sezonową kampanię

Ruszyła ogólnopolska kampania firmy Fonko (sprzedaż, montaż i serwis klimatyzatorów), dla której kreację przygotowała agencja reklamowa San Markos. Planowaniem i...

22 kwietnia 2004

Coty lansuje Celine Dion Notes i promuje antyperspiranty Adidas

Firma Coty Polska wprowadzi do sprzedaży nowe perfumy Celine Dion Notes. Produkt będzie dostępny w sprzedaży od maja br. Wprowadzeniu...

22 kwietnia 2004

Dominik Kopczyński art directorem w Just

Dominik Kopczyński rozpocznie pracę w warszawskim oddziale agencji reklamowej Just (jej centrala mieści się w Poznaniu) na stanowisku art directora....

22 kwietnia 2004

Bednarzewski przechodzi z Goldfingera do United International Pictures

Maciej Bednarzewski objął nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. promocji w United International Pictures (UIP). Wcześniej pracował jako account manager w...

22 kwietnia 2004

Bank Zachodni WBK prowadzi kampanię kredytu mieszkaniowego

Bank Zachodni WBK (BZ WBK) prowadzi obecnie kampanię kredytu mieszkaniowego. Rozpoczęła się w kwietniu, ale bank nie podaje, do kiedy...

22 kwietnia 2004

"Dziecko" kontynuuje wydawanie numerów specjalnych

Miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) wydał numer specjalny poświęcony alergiom u dzieci. Magazyn realizuje w ten sposób podjętą w ubiegłym roku...

22 kwietnia 2004

Toruń-Pacyfic wspiera w TV "piłkarską" promocję płatków śniadaniowych

Cereal Partner Poland Toruń-Pacyfic Sp. z o.o., producent płatków śniadaniowych pod marką Nestlé, przygotował ich promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami...

22 kwietnia 2004

ING NN wprowadza produkt posagowy, wsparcie głównie w prasie

ING Nationale-Nederlanden (ING NN) wprowadza na rynek ubezpieczenie posagowe Młody Lew. Ma ono zapewnić dzieciom środki na życie w przypadku...

22 kwietnia 2004

House rozpoczyna konkurs i kampanię w internecie

Artman, producent odzieży House, rozpoczął wczoraj kampanię w internecie. Potrwa ona do 23 maja, jej osią jest konkurs dla internautów,...

22 kwietnia 2004

Projekt Metropolen autorstwa Marcina Fedisza i Piotra Nawary

Marcin Fedisz, PR manager wydawnictwa Edipresse Polska, oraz Piotr Nawara, właściciel studia produkcyjnego Moon Studio, przygotowali własny projekt Metropolen wpisujący...

22 kwietnia 2004

Clear Channel Poland w akcjach prounijnych

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland objęła patronatem dwie akcje związane z wejściem Polski do Unii Europejskiej. Spółka jest patronem...

22 kwietnia 2004

Zmiany w wyglądzie i zawartości dwutygodnika "Na żywo"

"Na żywo", dwutygodnik o ludziach Axel Springer Polska, od wydania 10. (na rynku od 23 kwietnia) będzie ukazywał się w...

22 kwietnia 2004

Właściciel "Życia" negocjuje sprzedaż części udziałów

Brytyjska spółka AIB Investments Ltd., właściciel Domu Wydawniczego "Życie" Sp. z o.o., wydawcy dziennika "Życie", prowadzi negocjacje z amerykańskim inwestorem...

22 kwietnia 2004

BAT po raz pierwszy publikuje Raport Odpowiedzialności Społecznej

British American Tobacco (BAT) po raz pierwszy w Polsce publikuje Raport Odpowiedzialności Społecznej. Dokument przygotowany wspólnie z prowadzoną przez Michała...

22 kwietnia 2004

Kreacja Paralotnej dla Strepsils adaptowana w Serbii i Czarnogórze

Kreacja przygotowana przez agencję Paralotna dla pastylek na ból gardła Strepsils (Boots Healtcare) i wykorzystana w ubiegłorocznej kampanii tego leku...

22 kwietnia 2004

Amica zmodyfikuje wizerunek, startuje kampania prasowa

Firma Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, przygotowuje się do zmiany wizerunku marki Amica. Obecnie rozpoczyna się projekt badawczy realizowany...

23 kwietnia 2004

"Weranda Plus" uzupełni zakres tematyczny magazynu "Weranda"

Wydawnictwo Te-Jot wprowadzi nowy tematyczny magazyn wnętrzarski "Weranda Plus" wykorzystujący markę swego bardziej ogólnego dwumiesięcznika o wnętrzach i ich otoczeniu...

23 kwietnia 2004

Euro RSCG Warsaw rozpocznie obsługę budżetu marki Voltaren firmy Novartis

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw zajmie się obsługą budżetu reklamowego leku Voltaren produkowanego przez firmę farmaceutyczną Novartis. Nawiązanie współpracy w...

23 kwietnia 2004

K2 przygotowuje projekty dla AIG TFI i DWS Polska TFI

Agencja interaktywna K2 Internet realizuje dwa projekty dla branży finansowej. Dla AIG TFI przygotowuje obecnie witrynę korporacyjną, natomiast dla DWS...

23 kwietnia 2004

Sprostowanie: Business Consulting i Azaleia

W nawiązaniu do informacji umieszczonej w DS "MMP" z 20 kwietnia br. informujemy, że agencja Business Consulting rozpoczęła obsługę marki...

23 kwietnia 2004

Effective Media planuje wydzielenie działu dedykowanego telewizji

Dom mediowy Effective Media planuje rozbudowę zespołu i wydzielenie działu dedykowanego telewizji. "Większość obsługiwanych przez nas budżetów dotyczy telewizji. Jesteśmy...

23 kwietnia 2004

Planete wprowadza specjalny blok programowy o tematyce olimpijskiej

Kanał tematyczny Planete wprowadzi przed tegorocznymi igrzyskami olimpijskimi w Atenach specjalny cykl poświęcony tematyce sportowej. Będą to filmy dokumentalne o...

23 kwietnia 2004

DDB Warszawa zrealizowała czwarty spot akcji "parasolowej" Tyskiego

Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała kolejny, czwarty w tym roku film reklamowy piwa Tyskie należącego do portfolio Kompanii Piwowarskiej SA...

23 kwietnia 2004

Nowa propozycja proczytelnicza "Super Expressu" online

"Super Express" przygotował nowy projekt online dla czytelników - internetową grę "Superptak". Jej celem jest ocena bohaterów życia publicznego, polityków,...

23 kwietnia 2004

GM Poland będzie reprezentować markę samochodów Saab w Polsce

Koncern General Motors Poland (GM Poland) przejmuje od spółki Almeco import i sieć dealerską samochodów marki Saab. Proces ten na...

23 kwietnia 2004

Grupa ITI wprowadza zmiany w ramówce i organizacji TVN Meteo

Grupa ITI wprowadza zmiany w ramówce i organizacji kanału TVN Meteo. Project managerem TVN Meteo został Grzegorz Piekarski. Będzie odpowiedzialny...

23 kwietnia 2004

"Fakt" pozostaje liderem czytelnictwa wśród dzienników ogólnopolskich

Marcowa fala czytelnictwa dzienników, jak poinformowało wydawnictwo Axel Springer Polska, wydawca "Faktu", przyniosła kolejny wzrost poziomu czytelnictwa tego dziennika, który...

23 kwietnia 2004

Dorota Król dołączyła do działu buyingu Mediaedge:cia

Dorota Król jest nowym TV buyerem w zespole domu mediowego Mediaedge:cia. Poprzednio pracowała w Biurze Reklamy TVP SA, gdzie była...

23 kwietnia 2004

Kolastyna organizuje cykl eventów promujących kosmetyki

Laboratorium Kolastyna prowadzi cykl eventów, których celem jest promocja kosmetyków, głównie linii słonecznej. W trakcie akcji promocyjnej będą prezentowane dwa...

23 kwietnia 2004

Agencja Martin & Jacob rozszerza monitoring reklam rolniczych

Agencja Martin & Jacob rozszerza monitoring reklam rolniczych realizowanych w ramach projektu badawczego AgricultureMonitoringSystem. Wprowadzono miesięczny pomiar wskaźnika Prestige Index....

23 kwietnia 2004

ZFPR zamierza wprowadzić internetowy system informowania o przetargach

Związek Firm Public Relations (ZFPR) opracowuje narzędzia, które umożliwiłyby agencjom PR będącym członkami związku przekazywanie informacji na temat przetargów organizowanych...

23 kwietnia 2004

Przychody Inforu mają wzrosnąć w 2004 r. do 145 mln zł, a zysk brutto do 9 mln zł

Grupa Wydawnicza "Infor" poinformowała o wynikach finansowych za 2003 r. Przychody Grupy w ub.r. wyniosły 130 mln zł, to jest...

23 kwietnia 2004

Dr. Oetker będzie wspierał reklamą debiut nowych deserów w proszku Créme Olé

Dr. Oetker Polska wprowadza na rynek nowe desery instant o nazwie Créme Olé o smaku waniliowym i czekoladowym do przygotowywania...

23 kwietnia 2004

Puma repozycjonuje markę na rynku polskim

Puma Polska zapowiada na ten rok podjęcie działań repozycjonujących markę Puma. Ich celem będzie wprowadzenie brandu do kategorii mody i...

23 kwietnia 2004

Studio Luxsfera przygotowało nowy layout "Magazynu Sportowego"

Marquard Media Polska wprowadził zmiany w wyglądzie "Magazynu Sportowego", piątkowego dodatku do "Przeglądu Sportowego", "Tempa" i "Sportu". Nowy layout przygotowali...

23 kwietnia 2004

Impresariat Karlsbad przeprowadzi akcję fieldmarketingową dla Logitechu

Agencja marketing services Impresariat Karlsbad przeprowadzi akcję fieldmarketingową dla producenta akcesoriów komputerowych firmy Logitech. Projekt będzie dotyczył animacji sprzedaży produktów...

23 kwietnia 2004

PZL przygotowuje nowy film reklamowy dla marki piwa Żubr

Agencja reklamowa PZL pracuje nad przygotowaniem nowego filmu reklamowego dla marki piwa Żubr należącego do portfolio Kompanii Piwowarskiej SA. Spot...

23 kwietnia 2004

Danone przekazuje budżety reklamowe wód sieci Euro RSCG Worldwide

Koncern spożywczy Danone przekaże do sieci agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide obsługę budżetów reklamowych wszystkich swoich wód mineralnych. W Polsce...

23 kwietnia 2004

Canon nie zamierza obniżyć cen aparatów fotograficznych po akcesji do UE

Według przedstawicieli firmy Canon Polska ceny cyfrowych aparatów fotograficznych nie zostaną obniżone po wejściu Polski do Unii Europejskiej (UE). Według...

23 kwietnia 2004

Carlsberg Okocim SA rozpoczyna drugą w tym roku kampanię reklamową piwa Harnaś

Carlsberg Okocim SA rozpoczął kolejną, drugą w tym roku, telewizyjną kampanię reklamową piwa marki Harnaś. Nowy 30-sekundowy spot reklamowy pt....

23 kwietnia 2004

Eska apeluje o zdjęcie z anten komunikatów promujących stacje w Radio Tracku

Radio Eska należące do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych wystosowało otwarty apel do nadawców radiowych dotyczący zdjęcia z anten przez rozgłośnie spotów...

23 kwietnia 2004

AMS SA rozwija projekt Galerii Plakatu AMS

Firma reklamy zewnętrznej AMS rozwija projekt Galeria Plakatu AMS. O pracach nad konkursem pisaliśmy już w DS "MMP" w dn....

23 kwietnia 2004

Portal Gazeta.pl wprowadza do oferty linki reklamowe

Portal Gazeta.pl wprowadza nową formę reklamy - linki tekstowe. Na wybranych serwisach portalu Gazeta.pl można zareklamować sklep lub serwis hobbystyczny....

23 kwietnia 2004

Primum Public Relations została partnerem sieci Media Consulta

Agencja Primum Public Relations została wybrana jako wyłączny polski partner Media Consulta, europejskiej sieci agencji zajmujących się zintegrowaną komunikacją marketingową....

23 kwietnia 2004

Portal Bankier.pl rozpocznie publikację wywiadów Radia PiN 102 FM

Portal finansowy Bankier.pl rozpoczął publikację wywiadów przeprowadzanych na antenie Radia PiN 102 FM. Dzięki nawiązanej współpracy czytelnicy Bankiera mogą każdego...