M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 kwietnia 2004

Borczowski został product managerem w Clear Channel Poland

Mariusz Borczowski objął funkcję product managera w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Krochmalską, która...

26 kwietnia 2004

Odolińska w client service w Ad Fabrice/FCB

Krystyna Odolińska dołączyła do zespołu client service agencji Ad Fabrika/FCB. Poprzednio pracowała w J. Walter Thompson/Parintex na stanowisku group account...

26 kwietnia 2004

Renault planuje na maj kampanię limitowanych serii Laguny

Renault Polska przeprowadzi w maju kampanię wspierającą launch trzech limitowanych wersji specjalnych samochodu Laguna. Są one nazwane odpowiednio: Impulsion, Fascination...

26 kwietnia 2004

Symbole polskie i unijne w kampanii Terravity

Producent czekolady Terravita rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową, której celem jest wzrost świadomości oraz odświeżenie wzierunku marki czekolad Terravita. W spocie...

26 kwietnia 2004

Fox Kids Play w monitoringu AGB Polska

Od 1 maja br. stacja telewizyjna dla dzieci Fox Kids Play znajdzie się w monitoringu AGB Polska. Fox Kids Play...

26 kwietnia 2004

Communication Unlimited autorem kampanii dla kleju Ośmiorniczka

Kampania nowego kleju o nazwie Ośmiorniczka firmy Bripox wystartuje w połowie maja. "Kontynuujemy naszą trwającą już 10 lat współpracę z...

26 kwietnia 2004

Ślotała odsprzedaje część udziałów w JWT/Parintex

Jacek Ślotała i jego żona odsprzedali sieci J. Walter Thompson część z 50 proc. posiadanych przez siebie udziałów w agencji...

26 kwietnia 2004

Grey Worldwide Warszawa przygotowała kampanię Volkswagen Bank Direct

Grey Worldwide Warszawa przygotowała kreację kampanii reklamowej banku internetowego Volkswagen Bank Direct. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy...

26 kwietnia 2004

"Przyjaciółka" zmienia makietę na bardziej nowoczesną i przejrzystą

Tygodnik "Przyjaciółka" wydawany przez Edipresse Polska od numeru 18 (na rynku po tzw. długim weekendzie) zmienia makietę. "Stworzyliśmy nowoczesny layout...

26 kwietnia 2004

Agencja Martis przygotowała informacyjną kampanię IOM

Agencja Martis zajęła się adaptacją materiałów reklamowych dla informacyjnej kampanii Międzynarodowej Organizacji ds. Emigracji (IOM). Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców...

26 kwietnia 2004

Raiffeisen Bank Polska planuje działania wspierające karty kredytowe

Raiffeisen Bank Polska SA zamierza w najbliższym czasie wspierać działaniami w mediach całą rodzinę swoich kart kredytowych, w tym karty...

26 kwietnia 2004

Jaguar Poland ma nowego szefa marketingu, ale nie ujawnia jego nazwiska

Jaguar Poland znalazł już osobę na stanowisko dyrektora marketingu, ale nie ujawnia jeszcze jej nazwiska. Przypomnijmy, że do stycznia br....

26 kwietnia 2004

Nowa kampania reklamowa Peugeot 307SW

Od 23 kwietnia do 23 maja 2004 r. potrwa kampania reklamowa Peugeot 307 SW "Codziennie wielkie kino" przygotowana przez Euro...

26 kwietnia 2004

Agencja Schulz przygotowała kampanię soków Paola

Firma Paola Sp. z o.o. rozpoczyna promocję swoich soków owocowych w telewizji. Kampania potrwa do 20 czerwca. Za całość prac...

26 kwietnia 2004

Agencja PZL poddała się ewaluacji klientów

Agencja PZL jest w trakcie procesu ewaluacji przez klientów firmy, którego celem jest podnoszenie jakości i skuteczności oferty usług reklamowych....

26 kwietnia 2004

LG reklamuje sprzęt RTV przy okazji ważnych wydarzeń międzynarodowych

Trwająca obecnie kampania reklamowa telewizorów i zestawów kina domowego LG wykorzystująca motywy wejścia Polski do Unii Europejskiej zapoczątkowała nową ideę...

26 kwietnia 2004

Polska kampania D-Link częścią pierwszej europejskiej kampanii firmy

Firma D-Link, będąca producentem sprzętu sieciowego, rozpocznie w maju kampanię reklamową, która potrwa do końca roku. Jeśli przyniesie zadowalające wyniki,...

26 kwietnia 2004

Agencja D&M Advertising rozszerza zakres usług

Agencja D&M Advertising poszerza zakres usług o działalność PR, eventy, a także dział marketingu sportowego. "Zmieniamy nieco profil agencji ze...

26 kwietnia 2004

Reader's Digest planuje kampanię ATL, wielki mailing

Wydawnictwo Reader's Digest (RD) ma zamiar w tym roku wydać od 0,5 mln do 1 mln zł na działania reklamowe...

26 kwietnia 2004

Candy Polska zwiększy wydatki na telewizję

Candy Polska Sp. z o.o., importer i dystrybutor sprzętu AGD, zapowiada, że od tego roku będzie silnie reklamować swoje produkty...

26 kwietnia 2004

Frank Gehry projektuje butelkę Wyborowej na amerykański rynek

Znany architekt Frank Gehry zaprojektował butelkę specjalnej odmiany wódki Wyborowa - Single Estate. Będzie ona sprzedawana wyłącznie w Stanach Zjednoczonych....

26 kwietnia 2004

Almeco importerem samochodów marki Ssangyong do Polski

Spółka Almeco podpisała w kwietniu umowę z firmą Ssangyong Motor Company i została wyłącznym importerem samochodów Ssangyong na polski rynek....

26 kwietnia 2004

Corporate Profiles Consulting opracowała ofertę usług doradczych

Corporate Profiles Consulting (CPC), niedawno utworzona struktura w Corporate Profiles DDB Group zajmująca się brand consultingiem, sfinalizowała prace nad ostateczną...

26 kwietnia 2004

Kosztowe komplikacje w przeglądzie G+J Polska

Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że Brand & Media OMD, biorący udział w przeglądzie ofert na planowanie i zakup mediów...

26 kwietnia 2004

Carlsberg Okocim SA zmieni nazwę na Carlsberg Polska

Browar Carlsberg Okocim SA zmieni swoją nazwę na Carlsberg Polska. Celem tej zmiany jest ujednolicenie nazewnictwa firm należących do koncernu...

26 kwietnia 2004

Uzupełnienie: kampania reklamowa i promocja konsumencka Gillette

W uzupełnieniu informacji na temat promocji konsumenckiej i kampanii telewizyjnej maszynek do golenia Gillette Mach3Turbo Champion, opublikowanej w DS "MMP"...

26 kwietnia 2004

Drabik może kierować Biurem Promocji i Marketingu TVP SA

Marek Drabik, do niedawna zastępca dyrektora biura reklamy tygodnika "Polityka", może pokierować nowo powołanym Biurem Promocji i Marketingu TVP SA....

26 kwietnia 2004

Pierwsza kampania Publicis dla marki lodów Schoeller

Firma Nestle rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek nowy rodzaj lodów o nazwie Extreme marki Schoeller przygotowaną przez agencję...

26 kwietnia 2004

Szczepański i Jankowska dołączyli do agencji reklamowej Wampum

Marek Szczepański dołączył do działu kreacji w agencji reklamowej Wampum, obejmując stanowisko dyrektora artystycznego. Pracę w branży rozpoczął osiem lat...

27 kwietnia 2004

Ad Fabrika/FCB przebudowuje dział account, tworzy strategiczny

Krystyna Odolińska, która dołączyła do zespołu client service agencji Ad Fabrika/FCB (patrz wczorajszy DS "MMP"), obejmie stanowisko group account directora....

27 kwietnia 2004

Nietypowa "fotograficzna" promocja soków i napojów Tymbark

Firma Tymbark SA należąca do grupy Maspex Wadowice przygotowała niestandardową promocję w formie konkursu fotograficznego dla konsumentów soków i napojów...

27 kwietnia 2004

Wzmocniona kampania "Polityki" z dodatkiem "Lista 500"

Najnowszy numer "Polityki" jest wspierany dwutorową promocją. Nagłaśniane jest najnowsze wydanie tygodnika oraz samodzielnie - dodatek do niego, to jest...

27 kwietnia 2004

Ruszyła promocja prosprzedażowa filmów Kodaka

Do końca lipca br. będzie trwała rozpoczęta wczoraj SMS-owa promocja prosprzedażowa filmów fotograficznych Kodaka pod hasłem "Kodak PanDa Film". Na...

27 kwietnia 2004

Aleksandra Trojnar odchodzi z Edipresse Polska do Media Brokera

Aleksandra Trojnar, menedżer ds. kluczowych klientów w dziale korporacyjnym Edipresse Polska, odejdzie z wydawnictwa. Koniec współpracy nastąpił za porozumieniem stron....

27 kwietnia 2004

ITVN rozpoczyna nadawanie, ITI porozumiał się z Canal Plus w sprawie sportu

Dzięki umowie zawartej przez nową stację TVN International (ITI Group) ze spółką Canal Plus Cyfrowy widzowie stacji będą mogli oglądać...

27 kwietnia 2004

"Unijne" dwa kolejne wydania tygodnika "Auto Świat"

Tygodnik "Auto Świat" (Axel Springer Polska) z okazji przystąpienia Polski do Unii Europejskiej zorganizował dla czytelników duży konkurs Eurokonkurs pod...

27 kwietnia 2004

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadzi Smarta ForFour i wesprze go kampanią

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadzi na polski rynek Smarta ForFour i przeprowadzi kampanię reklamową. Samochód zostanie oficjalnie zaprezentowany 30 kwietnia na...

27 kwietnia 2004

Producent rowerów Kross nawiązał współpracę z Communication Unlimited

Agencja reklamowa Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z firmą Kross, producentem rowerów. Agencja zajmie się organizacją kampanii promocyjnej na terenie całej...

27 kwietnia 2004

Nissan Poland przeprowadzi kampanię Micry

Nissan Poland przeprowadzi w maju i czerwcu kampanię reklamową modelu Micra. Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa, media zaplanował i...

27 kwietnia 2004

Rekordowa wartość netto rynku reklamy w I kwartale br.

W I kwartale br. został ustanowiony nowy rekord dla polskiego rynku reklamy - wynika z estymacji domu mediowego Starlink opracowanej...

27 kwietnia 2004

Rośnie znajomość marek największych portali

Najbardziej znanym portalem wśród internautów jest Onet.pl, który w I kwartale br. w badaniu TNS Interbus zanotował aż 96-proc. poziom...

27 kwietnia 2004

Agencja Q&A Consulting obsługuje MobiJOY!

Agencja public relations Q&A Consulting będzie obsługiwać agencję marketingu mobilnego MobiJOY! oraz związaną z nią firmę - integratora usług mobilnych...

27 kwietnia 2004

Grupa Żywiec promuje program sponsoringowy "Zdobywcy"

Grupa Żywiec prowadzi kampanię teaserową nowego programu sponsoringowego piwa marki Żywiec "Zdobywcy". Kreację layoutów prasowych przygotowała agencja Motive. Planowaniem i...

27 kwietnia 2004

Biuletyn MPG Media Planning znalazł się w ofercie Amazon.com

Biuletyn dla reklamodawców "MPG Media Professional Review" wydawany przez MPG Media Planning Group jest rekomendowany w ramach księgarni serwisu Amazon.com....

27 kwietnia 2004

Ofmański został członkiem międzynarodowej organizacji IPRA

Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA) powołało do grona swoich członków Norberta Ofmańskiego - dyrektora zarządzającego On Board Public Relations. IPRA...

27 kwietnia 2004

Agora SA dołącza do miesięcznika "Ogrody" filmy poradnikowe

Majowy numer miesięcznika "Ogrody" (wydawca Agora SA) ukazał się wraz z płytą VCD "Woda w ogrodzie" - serią poradniczych filmów...

27 kwietnia 2004

Leo Burnett Warszawa otrzymała najwięcej nagród w Konkursie KTR

Klub Twórców Reklamy działający w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych wczoraj po raz pierwszy przyznał nagrody w swoim konkursie. Najwięcej statuetek,...

28 kwietnia 2004

DaimlerChrysler przeprowadzi kampanię Mercedesa klasy C

Kampania reklamowa będzie towarzyszyła debiutowi samochodu Mercedes klasy C sprzedawanego przez koncern DaimlerChrysler Automotive Polska. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Ad...

28 kwietnia 2004

PPH Prymat wprowadza na rynek Picnic Grill i wspiera produkt kampanią

Spółka PPH Prymat wprowadza na rynek nową markę przypraw do grillowania potraw - Picnic Grill. W ramach tej linii na...

28 kwietnia 2004

Wyjaśnienie: Nagroda agencji G7 za pracę dla Polskiej Federacji Scrabble

We wczorajszym DS "MMP" pojawiła się informacja o tym, że agencja G7 otrzymała nagrodę za pracę dla Scrabble, tymczasem nazwa...