M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 kwietnia 2004

Agencja Martin & Jacob tworzy nową firmę Digitalagrar

Agencja marketingu agrarnego Martin & Jacob tworzy nowy podmiot Digitalagrar. Ten wyodrębniony dział rozpocznie funkcjonowanie od czerwca br. Obecnie trwają...

28 kwietnia 2004

Tomasz Jędrzejczak odszedł z agencji Moby Dick Warszawa

Tomasz Jędrzejczak, dyrektor biura obsługi klienta w agencji Moby Dick Warszawa, rozstał się z firmą. Powód jego odejścia nie został...

28 kwietnia 2004

Marka Bosman sponsoruje piłkarski klub Pogoń Szczecin

Bosman Browar Szczecin SA, należący do grupy Carlsberg Okocim SA, podpisał umowę sponsorską z władzami drugoligowego klubu piłkarskiego MKS Pogoń...

28 kwietnia 2004

SG Marketing Services promuje markę Vanish w sieciach handlowych

Agencja fieldmarketingowa SG Marketing Services rozpoczęła akcję dla marki Vanish należącej do koncernu Reckitt Benckiser. Celem projektu jest zaprezentowanie nowej...

28 kwietnia 2004

Ziołopex wspiera markę Appetita reklamą na billboardach

Firma Ziołopex zajmująca się importem i dystrybucją przypraw wspiera markę przyprawy warzywnej Appetita reklamą na billboardach. To kolejny etap działań...

28 kwietnia 2004

Firma Zack uruchomi agencję eventową Prozack

Agencja reklamowa Zack uruchomi firmę specjalizującą się w organizacji eventów, spotkań i konferencji. Agencja będzie się nazywać Prozack. Jej szefem...

28 kwietnia 2004

Cykl imprez dla "Kaczora Donalda", głównego pisma Egmontu

Cykl imprez zorganizuje wkrótce wydawnictwo Egmont Polska w związku z obchodami 10-lecia swego koronnego tytułu - tygodnika "Kaczor Donald". Imprezy...

28 kwietnia 2004

Jarosław Matuszewski został dyr. marketingu czasopism Agory

Jarosław Matuszewski, dotychczasowy szef marketingu "Gazety Wyborczej" (Agora SA), został dyr. marketingu czasopism Agory. Od ponad pół roku stanowisko to...

28 kwietnia 2004

PZL przygotuje kampanie dla loterii Lotek Totalizatora Sportowego

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. (TS) wybrał ofertę agencji reklamowej PZL na na przygotowanie kreacji spotów reklamowych loterii pieniężnych Lotek,...

28 kwietnia 2004

Wybrano członków jury tegorocznej edycji konkursu Złota Strzała

W czwartek 13 maja odbędą się obrady jury VIII edycji konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała. W tym roku prace będzie...

28 kwietnia 2004

Radykalna Inicjatywa Frugo w czasie Forum Gospodarczego

Krynica Zdrój Sp. z o.o. startuje z kolejną odsłoną kampanii marki Frugo w ramach Radykalnej Inicjatywy Frugo (RIF) autorstwa agencji...

28 kwietnia 2004

Mediaedge:cia lub Media Group będzie pracować dla marki Star Chips

Firma Star Foods SA wybierze dom mediowy dla marki chipsów Star Chips spośród Mediaedge:cia i Media Group. W ostatnim czasie...

28 kwietnia 2004

BrandConnection i Optimum Media OMD będą odpowiedzialne za obsługę mediową WSiP-u

Domy mediowe BrandConnection i Optimum Media OMD będą odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów dla kampanii reklamowych wprowadzających dwa nowe...

28 kwietnia 2004

Zabytkowe warszawy w akcji BTL-owej wspierającej markę KitKat

Batony KitKat produkowane przez Nestlé Polska SA wspierane będą nietypową akcją BTL-ową. Do 5 czerwca w siedmiu największych miastach będą...

28 kwietnia 2004

Vizeum Polska przygotuje kampanię telewizyjną Chupa Chups Cremosa

Dom mediowy Vizeum Polska należący do grupy Aegis Media zajmie się ostatecznie przygotowaniem telewizyjnej kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nowy...

28 kwietnia 2004

Clear Channel Poland tworzy nowy system identyfikacji wizualnej nośników

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland tworzy nowy system identyfikacji wizualnej swoich produktów. "Opracowanie spójnego systemu identyfikacji wizualnej dla naszych...

28 kwietnia 2004

Jacek Podoba będzie kierował liniami lotniczymi SkyEurope w Polsce

Firma SkyEurope Airlines a.s. z siedzibą w Bratysławie, operator linii lotniczych typu "low cost" SkyEurope, które zamierzają w maju br....

28 kwietnia 2004

McDonald's Polska otrzymał główną nagrodę w wewnętrznym konkursie koncernu

McDonald's Polska otrzymał nagrodę główną za komunikację w wewnętrznym konkursie koncernu - European Marketing Awards 2004. Konkurs, w którym wzięły...

28 kwietnia 2004

ZFPR dąży do zmian w przypadku stosowania advertoriali prasowych

Związek Firm Public Relations (ZFPR) dąży do zmian w przypadku stosowania advertoriali prasowych. "Chodzi nam o stworzenie koalicji na rzecz...

28 kwietnia 2004

Motorola przygotowuje premierę dwóch "lomomotyw sprzedażowych" - C650 i V220

Motorola Polska planuje wprowadzenie na polski rynek w najbliższym czasie dwóch modeli telefonów pozycjonowanych jako masowe. Premiera obu aparatów -...

28 kwietnia 2004

Uzupełnienie: Przetargi reklamowe firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego

Uzupełnienie informacji, która ukazała się w DS "MMP" z dnia 27 kwietnia 2004 r. na temat przetargów reklamowych organizowanych przez...

28 kwietnia 2004

Anna Domeradzka strategic planning managerem w agencji Morski Studio Graficzne

Anna Domeradzka objęła stanowisko strategic planning managera w agencji Morski Studio Graficzne. Utworzenie nowego stanowiska jest związane z rozszerzeniem oferty...

28 kwietnia 2004

Rafał Maślanka dołączył do zespołu buyingowego Zenith Media

Rafał Maślanka został nowym TV buyerem w domu mediowym Zenith Media. Maślanka przez ostatnie trzy lata pracował na takim samym...

29 kwietnia 2004

Nokia przygotowuje kampanię modelu biznesowego 6810 i debiut nowej konsoli N-Gage QD

Nokia, producent telefonów i sprzętu telefonii komórkowej, wprowadza na polski rynek nowy telefon, model 6810. Produkt będzie adresowany do przedstawicieli...

29 kwietnia 2004

Filip Bednarek będzie nowym rzecznikiem Scandinavian Tobacco

Filip Bednarek obejmie obowiązki osoby odpowiedzialnej za public relations i komunikację zewnętrzną firmy tytoniowej Scandinavian Tobacco SA. Grzegorz Żurawski, który...

29 kwietnia 2004

Ostrowska i Bujakiewicz w reklamach Centrum Handlowego Kupiec Poznański

Agencja reklamowa Intendo przygotowała kampanię wizerunkową Centrum Handlowego Kupiec Poznański. W ramach projektu przeprowadzana jest kampania reklamowa, do której agencja...

29 kwietnia 2004

Izabela Petru nowym szefem działu obsługi klienta w agencji Wizard

Izabela Petru została nowym szefem działu obsługi klienta w agencji reklamowej Wizard. Zastąpiła Sebastiana Starzyka, który rozstał się z firmą....

29 kwietnia 2004

Raiffeisen Bank Polska będzie budował wizerunek w detalu poprzez produkty bankowe

Raiffeisen Bank Polska zapowiada, że w obszarze bankowości detalicznej skoncentruje się w tym roku na kampaniach produktowych i działaniach crosssellingowych....

29 kwietnia 2004

Dragović zakończyła współpracę z agencją reklamową Szwejkowski Target Project

Katarzyna Dragović rozstała się z agencją reklamową Szwejkowski Target Project, w której od maja ub.r. zajmowała stanowisko dyrektora kreatywnego. W...

29 kwietnia 2004

Demo przygotowało produktową kampanię przypraw grillowych Kamis Przyprawy SA

Firma Kamis Przyprawy SA rozpoczęła kampanię reklamową przypraw do grilla. Kreację materiałów promocyjnych przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching. Planowaniem...

29 kwietnia 2004

Frank Webb, dyrektor operacyjny UPC w Polsce, awansował w strukturach regionu

Frank Webb został dyrektorem ds. operacyjnych UPC w Europie Środkowej. Wcześniej pracował na stanowisku dyrektora operacyjnego w polskim oddziale tej...

29 kwietnia 2004

Plany marketingowe Renault Polska zakładają silne wsparcie marki Megane

Renault Polska planuje w tym roku sukcesywne wspieranie kampaniami reklamowymi z zakresu ATL rodziny samochodów Megane. Jak mówi Ludovic Troyes,...

29 kwietnia 2004

Philip Morris wprowadza markę papierosów Parliament w segmencie super premium

Firma tytoniowa Philip Morris Polska SA wprowadza do sprzedaży nową międzynarodową markę super premium papierosów pod nazwą Parliament. Jest to...

29 kwietnia 2004

Bank Zachodni WBK wprowadza innowacyjne formy komunikacji marketingowej

Bank Zachodni WBK będzie się komunikować ze swoimi klientami w nowy sposób - ma temu służyć program pod nazwą Nowa...

29 kwietnia 2004

"Poradnik Domowy" udoskonala niektóre rubryki i zamieszcza testy

"Poradnik Domowy" (Agora SA) planuje udoskonalenie nowej rubryki "My, kobiety" oraz prezentacji wiadomości kulturalnych. Bohaterkami części "My, kobiety" są postacie...

29 kwietnia 2004

G7 sfinalizowała prace nad portfelem narzędzi strategicznych

Agencja reklamowa G7 usystematyzowała portfel narzędzi strategicznych, którymi posługuje się w pracach planowania strategicznego. Narzędzia dzielą się na trzy grupy:...

29 kwietnia 2004

Interia uruchomiła rozbudowany serwis sportowy i wspiera go w RMF FM

Portal internetowy Interia uruchomił odświeżoną wersję serwisu sportowego. Serwis będzie wspierany kampanią radiową na antenie Radia RMF FM i akcją...

29 kwietnia 2004

V&P przygotowała projekt BTL dla marki Capri-Sonne

Agencja reklamowa V&P przygotowała konkurs konsumencki wspierający sprzedaż soków marki Capri-Sonne z portfolio firmy Hero Polska. Akcja będzie się toczyć...

29 kwietnia 2004

Miranda Kulczycka koordynuje komunikację marketingową marki Opel

Miranda Kulczycka objęła stanowisko marketing communications managera samochodów marki Opel w firmie General Motors Poland. Do jej obowiązków należy koordynowanie...

29 kwietnia 2004

Eurobank i "Fakt" prowadzą wspólną akcję promocyjną

Eurobank oraz dziennik "Fakt" (Axel Springer Polska) rozpoczęły wspólną akcję promocyjną. Jej celem jest promowanie posiadania karty płatniczej. W dzisiejszym...

29 kwietnia 2004

Re-Akcja prowadzi w domach mediowych prezentację DataSelection

Firma marketing services Re-Akcja rozpoczęła w domach mediowych prezentację przygotowanego narzędzia DataSelection, które standaryzuje obsługę baz danych pochodzących z różnych...

29 kwietnia 2004

Totalizator Sportowy przegląda oferty trzech domów mediowych

Totalizator Sportowy Sp. z o.o. prowadzi rozmowy z trzema domami mediowymi na temat obsługi części swojego telewizyjnego budżetu mediowego, który...

29 kwietnia 2004

Wyjaśnienie: SP Jurajska nie przestrzega reguł przetargowych

W związku z informacją o rozstrzygnięciu przetargu na obsługę marki Jurajska, która ukazała się w Dziennym Serwisie "MMP" w dniu...

29 kwietnia 2004

UOKiK szuka nielegalnych reklam w ramach projektu Child Sweep Day

Jako jeden z trzynastu polski Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów bierze udział w międzynarodowej akcji przeszukiwania internetu pod kątem niezgodnej...

29 kwietnia 2004

Benetton promuje nową kolekcję na środkach komunikacji miejskiej

Firma odzieżowa Benetton promuje nową kolekcję ubrań na środkach komunikacji miejskiej. Za działania te odpowiada dział Media Miejskie agencji reklamowej...

29 kwietnia 2004

Whirpool wiąże w Europie i w Polsce swoją markę z tenisem kobiet

Whirpool Corporation podjął decyzje o wykorzystaniu w podejmowanych działaniach marketingowych tenisa kobiecego. Jest to efekt zawartej umowy sponsorskiej między Whirpool...

30 kwietnia 2004

Jerzy Braun szefem działu sprzedaży akcesoriów w Motoroli

Jerzy Braun został mianowany na stanowisko szefa działu sprzedaży akcesoriów do telefonów komórkowych w Motorola Polska Sp. z o.o. i...

30 kwietnia 2004

Sprostowanie: Nałęczowianka

We wczorajszym DS "MMP" błędnie podaliśmy nazwisko product managera marki Nałęczowianka (ESI Distribution) - jest nim Agnieszka Ceglarz.

30 kwietnia 2004

Zmiany w dziale marketingu Heinz Polska

Firma Heinz Polska przeprowadziła zmiany w obrębie działu marketingu. Utworzono dwa stanowiska dyrektorów kategorii, odpowiedzialnych za konkretne grupy produktów. Stanowisko...

30 kwietnia 2004

Tarkett będzie wspierać produkty kampanią w telewizji

Firma Tarkett, producent pokryć podłogowych, będzie wspierać swoje produkty kampanią w telewizji. Działania prowadzone będą od 31 maja do 27...