M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 kwietnia 2004

Emocjonalna kampania marki Chevrolet od maja

Już niedługo rozpocznie się silna kampania reklamowa wprowadzanych na polski rynek przez spółkę GM DAT Polska samochodów marki Chevrolet. W...

30 kwietnia 2004

Sales Link realizuje promocyjną akcję dla Algidy (Unilever Polska)

Przez 8 weekendów do końca czerwca w największych miastach Polski podczas dwudniowych akcji animacyjnych konsumenci będą mogli zobaczyć wystawy "śmietankowych...

30 kwietnia 2004

Wspólna kampania operatorów telefonii komórkowych

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, operatorzy telefonii komórkowych (Polkomtel SA, PTK Centertel i PTC Era) zamierzają przeprowadzić wspólną kampanię reklamową, której...

30 kwietnia 2004

Bonier Business przebuduje biuro reklamy "Pulsu Biznesu"

W związku z odejściem z Bonnier Business Polska Marcina Donimirskiego, dyrektora reklamy "Pulsu Biznesu", wydawnictwo podjęło decyzję o przebudowie biura...

30 kwietnia 2004

PKO BP nawiązuje do igrzysk w kampanii kart kredytowych

PKO BP rozpoczyna kampanię specjalnej limitowanej serii "olimpijskich" kart kredytowych. Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Równolegle będzie prowadzona akcja promocyjna. Klienci,...

30 kwietnia 2004

Domański prezesem Radia dla Ciebie

Nowym prezesem Radia dla Ciebie (RdC) został Janusz Domański, przez dwie kadencje członek rady nadzorczej Polskiego Radia SA. Zastąpił Andrzeja...

30 kwietnia 2004

Próbka kaszki BoboVita dołączona do "Mamo, to ja"

Insert z kaszkami BoboVita został dołączony do bieżącego wydania miesięcznika "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Nutricia Polska, producent BoboVity, wybrała...

30 kwietnia 2004

Siedlecki odchodzi z JWT/Parintex, inne zmiany

Po trzech latach współpracy z agencją J. Walter Thompson/Parintex odszedł Tomasz Siedlecki, pełniący funkcję new business managera. "Jego kontrakt dobiegł...

30 kwietnia 2004

Promocja prosprzedażowa kosmetyków STR8 wspierana w TV

Pack Plast International SA rozpoczyna trzymiesięczną ogólnopolską promocję kosmetyków dla mężczyzn marki STR8, której komunikacja powiązana jest z wyścigami Formuły1....

30 kwietnia 2004

Pepsi rusza z promocją konsumencką, szerokie wsparcie ATL

Pepsi rusza 1 maja z promocją konsumencką "Odważ się na więcej", której osią będzie komunikacja z konsumentami poprzez platformę SMS-ową...

30 kwietnia 2004

Film produkowany przez Martis nagrodzony w San Francisco

Film Andrzeja Jakimowskiego "Zmruż Oczy", którego współproducentem i producentem wykonawczym była agencja Martis, zdobył główną nagrodę w kategorii filmów fabularnych...

30 kwietnia 2004

Rafineria otwiera witrynę

Agencja Rafineria zajmująca się projektowaniem graficznym, identyfikacją wizualną i projektami reklamowymi uruchomiła swoją stronę w internecie. Pod adresem www.rafineria.com. prezentowane...

30 kwietnia 2004

Joanna Szostek account managerem w firmie TBWA/PR

Joanna Szostek objęła stanowisko account managera w TBWA/PR, strukturze public relations działającej w ramach agencji reklamowej TBWA/Warszawa. Wcześniej przez rok...

30 kwietnia 2004

Dominika Nawrocka dołączyła do zespołu Sensors PR

Do zespołu firmy Sensors PR działającej w ramach grupy Euro RSCG dołącza Dominika Nawrocka, która obejmuje stanowisko account managera. Nawrocka...

30 kwietnia 2004

Chmielewska będzie odpowiedzialna za nowe projekty w DD Media

Marzena Chmielewska została product managerem w wydawnictwie DD Media. Będzie odpowiedzialna za rozwój grupy produktów (dodatków tematycznych "Dzień dobry -...

4 maja 2004

Wyjaśnienie: Promocja Eurobanku i "Faktu"

W nawiązaniu do informacji z 29 kwietnia br. "Eurobank i "Fakt" prowadzą wspólną akcję promocyjną" wyjaśniamy, że agencja DDB Warszawa...

4 maja 2004

TBWA/Communication Group rekrutuje studentów przez konkurs

Do końca czerwca potrwa konkurs dla studentów TBWA/Disruption Elite, którego organizatorem jest TBWA/Communication Group. Nagrodą jest pięć miesięcznych płatnych staży...

4 maja 2004

K2 Internet rozwija obsługę klientów motoryzacyjnych

Firma Michelin powierzyła K2 Internet większość swoich działań internetowych w Polsce nieobjętych międzynarodową umową. Na mocy tej decyzji agencja rozpoczęła...

4 maja 2004

BrandPartners - nowa agencja full service

Udziałowcy agencji reklamowych BrandStorm i SG Partners powołali nową spółkę o nazwie Brand Partners, która będzie świadczyć usługi o charakterze...

4 maja 2004

"Angora" także w wersji dla osób niewidomych

Tygodnik "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) wprowadzi wkrótce, najprawdopodobniej w końcu maja br., wydanie na CD skierowane do osób niewidowych. Wydanie dźwiękowe...

4 maja 2004

Suzuki Grand Vitara bohaterem zakopiańskiego United Europe Jazz Festival

Wydarzenie United Europe Jazz Festival stało się częścią budowania wizerunku modelu Suzuki Grand Vitara 4x4. Marka Suzuki kreowana jest jako...

4 maja 2004

Jesienią wystartują markety sieci Saturn

Koncern Media Saturn Holding Polska, do którego należy sieć marketów elektronicznych Media Markt, w ciągu najbliższych 3 lat otworzy w...

4 maja 2004

Adidas planuje kampanię mediową w związku z Euro 2004

Adidas Poland przygotowuje kampanię futbolową związaną z mistrzostwami Europy w Portugalii (Euro 2004). Paweł Patkowski, marketing manager Adidas Poland, zapowiada,...

4 maja 2004

Fiat promuje model Albea jako rodzinny

Koncern Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię reklamową Fiata Albea, której celem będzie podniesienie świadomości marki i przedstawienie go jako samochodu...

4 maja 2004

Konrad Świeboda dyr. kreatywnym w MarketShare

Konrad Świeboda został odpowiedzialny za kreację w firmie marketing services MarketShare. Objął stanowisko dyrektora kreatywnego. Do tej pory w strukturach...

4 maja 2004

4fun.tv wyemituje animowaną serię rodem z MMS-ów

Telewizja 4fun.tv zakupiła od agencji Mobile Entertainment Europe (MEE) powiązanej z agencją interaktywną Artegence prawa do emitowania na antenie filmu...

4 maja 2004

Rusza kampania "Panoramy Firm" w prasie

Eniro Polska Sp. z o.o., wydawca książek teleadresowych "Panorama Firm", startuje z kampanią w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. W styczniu...

4 maja 2004

Danone promocją wspiera sprzedaż wody Vitalinea

Danone Polska przygotował promocję sprzedaży dla marki wody Vitalinea opartą na zasadach loterii. Akcja potrwa od 3 maja do 11...

4 maja 2004

Love Warsaw rozpoczął współpracę z agencją DNA Communications

Dom produkcyjny Love Warsaw, część europejskiej sieci Loveurope, rozpoczął realizację pierwszych projektów dla agencji reklamowej DNA Communications. "Chodzi o usługi...

4 maja 2004

Ruszy kampania sosów Knorra w prasie

Unilever Polska SA kontynuuje wsparcie nowej kategorii w swoim portfolio - wprowadzonych na rynek w marcu br. gotowych sosów do...

4 maja 2004

Nestle Polska likwiduje stanowisko culinary marketing managera

Monika Jusińska-Zbiegniewska, marketing manager w Nestle Polska, przejęła obowiązki culinary marketing managera w firmie. Koncern zdecydował się zlikwidować odrębne stanowisko...

4 maja 2004

Valbon Mozzarella w ofercie Hochland Polska

Firma Hochland Polska wprowadzi na rynek w połowie maja br. nowy produkt ser Valbon Mozzarella. Według Jacka Wyrzykiewicza, PR and...

4 maja 2004

Policja zatrzymała współpracowników TBWA podczas akcji dla Frugo

Współpracownicy agencji reklamowej TBWA/Warszawa zostali zatrzymani przez policję w trakcie Europejskiego Forum Gospodarczego w Warszawie. Interwencja policyjna miała związek z...

4 maja 2004

Igor Nowak odszedł z wydawnictwa G+J Polska

Z wydawnictwem G+J Polska rozstał się Igor Nowak, advertising & marketing PR manager. Powody jego odejścia nie zostały podane. Obecnie...

4 maja 2004

Żywiec Zdrój rozpoczął letnią akcję promocyjną

Żywiec Zdrój rozpoczyna letnią akcję promocyjną wody gazowanej Żywiec Zdrój, która potrwa do końca sierpnia br. Wspiera ją kampania telewizyjna...

5 maja 2004

Adam Niewiński nowym prezesem Xelion Doradcy Finansowi

Xelion Doradcy Finansowi Sp. z o.o., zajmująca się sprzedażą produktów finansowych oraz doradztwem finansowym dla klientów indywidualnych, od maja ma...

5 maja 2004

DNA Communications realizuje projekty BTL i finalizuje umowy dotyczące działań ATL

Agencja reklamowa DNA Communications, która powstała wiosną br., realizuje pierwsze projekty typu BTL dla Danone Polska (marka Danao) i Bols...

5 maja 2004

EL2 przygotowuje konkurs SMS-owy dla Ery

Agencja marketingu mobilnego EL2 przygotowuje konkursy SMS-owe dla Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era). Akcja pod hasłem "Gorące lato z Erą" będzie...

5 maja 2004

Mieszko SA chce umocnić pozycję lidera kategorii cukierków musujących, rusza kampania Zozoli

Mieszko SA rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową cukierków musujących Zozole. Kampania potrwa do 20 czerwca i obejmie: TVP1, TVP2, Polsat, TVN,...

5 maja 2004

"Super Express" rozpoczyna sześciotygodniową grę zdrapkę

"Super Express" rozpoczyna nową, większą niż zwykle grę zdrapkę i przypomina o obniżeniu ceny egzemplarzowej. Obu wydarzeniom towarzyszą kampanie wyłącznie...

5 maja 2004

Wzrost sprzedaży "Gazety Prawnej" po wzmocnieniu tematyki gospodarczej i wsparciu kampanią

Grupa Wydawnicza "Infor" odnotowała wzrost sprzedaży "Gazety Prawnej" o mniej więcej 20 proc. po przeprowadzonej w lutym br. kampanii wizerunkowo-sprzedażowej...

5 maja 2004

Polsat prowadzi wspólny konkurs konsumencki z siecią RTV Euro AGD

Telewizja Polsat wraz z siecią sklepów RTV Euro AGD przygotowały wspólny konkurs konsumencki. Partnerami konkursu są "Gazeta Wyborcza" i sieć...

5 maja 2004

Miele wspiera swoje produkty reklamą w prasie

Miele, producent sprzętu AGD, wspiera swoje produkty w prasie. Kampanię od strony strategii i kreacji przygotowała agencja BrandPartners (powstała z...

5 maja 2004

Parallel zawiesiła działalność, struktura Bridge Services bez nazwy - ciąg dalszy zmian w JWT/Parintex

Parallel, firma marketing services należąca do grupy J. Walter Thompson/Parintex, chwilowo zawiesiła swoją działalność. "Nie została zlikwidowana, ale jest w...

5 maja 2004

Hochland rozbudowuje linię serów Almette

Hochland Polska wprowadza do sprzedaży nowy wariant serów twarogowych Almette z ogórkiem i ziołami. Do tej pory pod tą marką...

5 maja 2004

Promocja konsumencka wspiera sprzedaż filmów fotograficznych Fujifilm

Fujifilm Polska Distribution Sp. z o.o. przygotowała promocję konsumencką mającą wspierać sprzedaż filmów fotograficznych przed zbliżającym się sezonem letnim, który...

5 maja 2004

Dialog rozpoczyna opóźniony drugi etap ogólnopolskiego launchu

Telefonia Dialog rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkowo-sprzedażową. Layouty firmy zobaczyć już można na nośnikach outdoorowych. Jak zapowiada Marta Pietranik, w najbliższym...

5 maja 2004

Studziński przechodzi z Leo Burnett Warszawa do Grey Worldwide

Jacek Studziński dołączył do zespołu planowania strategicznego Grey Worldwide prowadzonego przez Macieja Tesławskiego, dyr. strategicznego. Objął stanowisko planera strategicznego. W...

5 maja 2004

Działy marketingu P&G i Welli się łączą

Dział marketingu Procter & Gamble (P&G) łączy się z marketingiem koncernu Wella Polska. Proces ten jest wynikiem realizacji międzynarodowej umowy...

5 maja 2004

Euro RSCG 4D przygotowała promocję SMS nowej odmiany Rexony

Agencja marketing services Euro RSCG 4D przygotowała promocję konsumencką opartą na technologii SMS dla nowej odmiany ActivReserve dezodorantów Rexona firmy...