M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 maja 2004

Deutsche Bank rozpoczął kampanię outdoorowo-prasową portfeli inwestycyjnych

Deutsche Bank rozpoczął kampanię outdoorową i prasową anonsującą nowy produkt: portfele inwestycyjne. Kreacja przygotowana przez agencję Soda Advertising będzie obecna...

5 maja 2004

Vichy Laboratoires planuje silne wsparcie dla nowego produktu Thermal Fix

Firma Vichy Laboratoires, będąca częścią koncernu L'Oreal, wprowadzi na rynek nowy krem nawilżający Thermal Fix. Firma planuje dla niego silne...

5 maja 2004

Dobra kreacja ponad wszystko - IQ Marketing zbadała preferencje marketerów dotyczące wyboru agencji BTL

Agencja IQ Marketing zbadała preferencje marketerów dotyczące wyboru firm świadczących usługi BTL. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie agencji przez instytut...

5 maja 2004

Natalia Bartoszewicz account managerem w TBWA/Data Solutions

Natalia Bartoszewicz została account managerem w TBWA/Data Solutions. Dołączenie do zespołu Natalii Bartoszewicz kończy proces kształtowania struktury i wzmacniania poszczególnych...

5 maja 2004

Agencja 3M przygotowała kampanię pralek Siemensa

Agencja 3M z Białegostoku przygotowała materiały reklamowe do najnowszej kampanii reklamowej pralek linii dessous & more marki Siemens. Obecnie rozpoczął...

6 maja 2004

Ewa Szeliga przechodzi ze Starcomu do Biura Reklamy "Polityki"

Ewa Szeliga, dotychczas media planner/buyer w domu mediowym Starcom, rozpocznie pracę w Biurze Reklamy tygodnika "Polityka" (Spółdzielnia Pracy "Polityka"). W...

6 maja 2004

IMIGe Poland podpisała umowę o wyłączności na reklamę w sieci Geant

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland podpisała umowę dotyczącą współpracy reklamowej z siecią hipermarketów Geant. Umowa zaczyna obowiązywać z początkiem maja...

6 maja 2004

Universum Promotion Group przygotowała reklamę na zlecenie Parlamentu Europejskiego

Firma Universum Promotion Group przygotowała reklamę na zlecenie Parlamentu Europejskiego. Reklama dotycząca tematyki Unii Europejskiej została wyeksponowana na Pałacu Kultury...

6 maja 2004

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię napojów Life Active

Należący do grupy Maspex Wadowice producent soków i napojów Tymbark SA rozpoczął w telewizji nową kampanię reklamową owocowych napojów energetycznych...

6 maja 2004

Józefów SA wspiera działaniami promocyjnymi nową markę wódki Prima Vodka

Mazowiecka Wytwórnia Wódek i Drożdży (MWWiD) w Józefowie SA wprowadza na rynek nową markę wódki o nazwie Prima Vodka kierowaną...

6 maja 2004

"Newsweek" ukazał się z czwartą edycją "Kwartalnika Studenckiego"

"Newsweek Polska" (wydawca Axel Springer Polska) ukazał się z "Kwartalnikiem Studenckim" poświęconym możliwościom pracy i nauki w Unii Europejskiej. Jest...

6 maja 2004

"Parkiet" zwiększa wpływy reklamowe ze sprzedaży dodatków specjalnych

"Gazeta Giełdy Parkiet" wydawana przez spółkę Parkiet Media SA dołączyła do dzisiejszego wydania dodatek specjalny "Lista 500 Największych Polskich Przedsiębiorstw"....

6 maja 2004

Siemens reklamuje produkty AGD nowej linii activeSense

Siemens rozpoczął prasową i telewizyjną kampanię reklamującą piekarniki i płyty grzewcze do zabudowy linii activeSense pod hasłem "Smak pełni życia"....

6 maja 2004

Edipresse Polska reklamuje "Przekrój" na billboardach

Wydawnictwo Edipresse Polska prowadzi pod hasłem "Czasopismo Roku" billboardową kampanię reklamową tygodnika "Przekrój". Akcja reklamowa potrwa do końca maja br....

6 maja 2004

Izba Wydawców Prasy apeluje o zachowanie wolności słowa i prasy

Zarząd Izby Wydawców Prasy (IWP) wydał oświadczenie po zapadnięciu wyroku Sądu Rejonowego w Płocku w sprawie dziennikarki "Gazety Pomorskiej" Beaty...

6 maja 2004

Marka Lech Premium została sponsorem rozgrywek beach soccera

Kompania Piwowarska SA (KP SA) i jej marka piwa Lech zostały tytularnym sponsorem polskich rozgrywek beach soccera - plażowej piłki...

6 maja 2004

Radio Plus Łagodne Przeboje rozpoczyna kampanię wizerunkową

Radio Plus Łagodne Przeboje rozpoczyna kampanię wizerunkową. Planowaniem i zakupem mediów oraz kreacją zajęła się agencja reklamowa Plus. W działaniach...

6 maja 2004

Samsung rozpoczyna kampanię biznesowego telefonu D410

Samsung wprowadza na polski rynek telefon z wysuwaną klawiaturą. Model SGH-D410 będzie pozycjonowany jako biznesowy. Jego najważniejsze cechy to 262...

6 maja 2004

Suzuki wesprze sprzedaż modelu Liana kampanią reklamową w mediach

Suzuki Motor Poland kończy przygotowania do polskiego debiutu modelu Suzuki Liana. Oficjalna premiera zapowiadana jest na 19 maja br. Na...

6 maja 2004

Statoil zaprasza na hot dogi, kampanię przygotowała Art FM

Statoil Polska rozpoczęła kampanię przygotowaną przez agencję Art FM. Założeniem kampanii jest promowanie stacji benzynowych Statoil jako miejsca, gdzie można...

6 maja 2004

Grzegorz Jarzyna reżyseruje spoty dla Danone'a

Znany reżyser teatralny Grzegorz Jarzyna rozpoczął współpracę z Danone Polska przy realizacji najnowszego spotu reklamowego firmy dotyczącego marki Danao (mleko...

6 maja 2004

Marks & Spencer rozpoczyna letnią akcję promocyjną

Sieć sklepów odzieżowych Marks & Spencer w Polsce rozpoczyna letnią akcję promocyjną. Na terenie warszawskiego sklepu powstanie prawdziwa plaża, z...

6 maja 2004

McDonald's Polska wdraża światowy program marketingowy Go Active!

McDonald's Polska rozpoczyna światowy program poświęcony aktywnemu stylowi życia pod nazwą Go Active! Korporacja McDonald's podpisze w tej sprawie umowę...

6 maja 2004

"Tina" Bauera zmienia format i layout, ukaże się w trzech wersjach cenowych

"Tina" Wydawnictwa Bauer, począwszy od numeru 21., zmienia format i layout. Tygodnik w nowej postaci będzie na rynku od 19...

6 maja 2004

Agencja reklamowa Icon zajęła się zmianą opakowań jogurtów Jogi

Agencja reklamowa Icon zajęła się odświeżeniem wizerunku jogurtów Jogi produkowanych przez mleczarnię Obory w Kozienicach. Produkty wprowadzone na rynek w...

6 maja 2004

TP SA kładzie nacisk w reklamach na ceny połączeń stacjonarnych

Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała dla Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) kolejny spot reklamowy, który ma komunikować klientom różnice między...

6 maja 2004

TBWA/PR podpisała umowę o współpracy z producentem ryżu Riso Gallo

TBWA/PR, struktura zajmująca się świadczeniem usług z zakresu public relations, działająca w ramach agencji reklamowej TBWA/Warszawa, podpisała kontrakt na obsługę...

6 maja 2004

Sieć reklamowa AdClick rozpoczyna działalność na rynku polskim

Sieć AdClick rozpoczęła działalność na rynku reklamy internetowej w Polsce. Nowy podmiot chce oddzielić tzw. internet ATL od internetu BTL,...

7 maja 2004

Agencja Grupa 3 prowadzi konkurs konsumencki Electroluksa

Agencja reklamowa Grupa 3 przygotowała i prowadzi loterię konsumencką dla firmy Electrolux Poland. Loteria towarzyszy wprowadzeniu nowego odkurzacza Electrolux Ergospace....

7 maja 2004

Metro Group największą siecią handlową według rankingu Trade Press

Metro Group to największa sieć handlowa w Polsce - wynika z najnowszego rankingu wydawnictwa Trade Press i redakcji "Supermarket News"....

7 maja 2004

Danone rozpoczął kampanię Danvivy i przygotowuje animacje sprzedaży

Danone Polska rozpoczęła kampanię marki Danviva przygotowaną przez agencję Upstairs Young & Rubicam. Jej celem jest zachęcenie do wypróbowania napojów...

7 maja 2004

Nestle inwestuje i zapowiada ofensywę na rynku lodów w Polsce

Polski oddział szwajcarskiego koncernu Nestle zaplanował na rozpoczynający się sezon letni ofensywę w segmencie lodów. Wstępem do niej była rozbudowa...

7 maja 2004

Polski oddział domu mediowego Media Insight zmieni nazwę na Maxus

Holding WPP Group podjął decyzję o utworzeniu trzeciej po Mediaedge:cia i MindShare sieci domów mediowych o nazwie Maxus. W Polsce...

7 maja 2004

Money.pl i Konfederacja Pracodawców Polskich będą doradzać przedsiębiorcom

Konfederacja Pracodawców Polskich (KPP) i internetowy serwis o tematyce finansowej i gospodarczej Money.pl zawarły umowę o współpracy. Jej efektem mają...

7 maja 2004

Piotr Leksiński nowym szefem marketingu Jaguar Poland

Nowym szefem marketingu Jaguar Poland został Piotr Leksiński. O tym, że firma znalazła osobę na to stanowisko, informowaliśmy w DS...

7 maja 2004

Wasa będzie reklamować nowe produkty Wasę Muesli i Wasę 7 zbóż

Wasa Barilla Poland Sp. z o.o. przeprowadzi kampanie reklamowe dwóch nowych wariantów produktów marki Wasa. W czerwcu ruszy telewizyjna kampania...

7 maja 2004

Górnicka-Urban zastąpiła Damięcką na stanowisku naczelnej "Filipinki"

Dorota Górnicka-Urban została nową redaktor naczelną miesięcznika dla dziewcząt "Filipinka" Wydawnictwa Bauer. Zastąpiła Annę Damięcką, która rozstała się z wydawnictwem....

7 maja 2004

"Sezon na metry" - nowy konkurs BtoB dla klientów Antalis Poland

Antalis Poland, dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej, prowadzi konkurs dla swoich klientów pod nazwą "Sezon na metry". Jest on...

7 maja 2004

Miesięcznik "Super Linia" od czerwca w nowocześniejszym layoucie

"Super Linia", miesięcznik wydawnictwa Media Express, wydawcy dziennika "Super Express", w czerwcu zmieni layout. Magazyn ma stać się bardziej nowoczesny,...

7 maja 2004

Wydawnictwa Naukowe PWN promują "Nową encyklopedię powszechną PWN"

Agencja reklamowa RD Group przygotowała wsparcie marketingowe dla launchu rynkowego "Nowej encyklopedii powszechnej PWN". Produkt adresowany jest do osób w...

7 maja 2004

Korzeniowski globalnym partnerem McDonald'sa i programu Go Active!, wkrótce kampania olimpijska

McDonald's podpisał umowę o współpracy z Robertem Korzeniowskim, wielokrotnym medalistą olimpijskim, mistrzem świata w chodzie sportowym. Jest to umowa globalna....

7 maja 2004

Wella reklamuje ShockWaves na lustrzanych citylightach

Wella Polska (należąca do Procter & Gamble) prowadzi outdoorową kampanię reklamową kosmetyków do stylizacji włosów ShockWaves. W kampanii wykorzystano citylighty...

7 maja 2004

MarketShare wykorzystuje zaplecze naukowe w działaniach BTL

Firma marketing services MarketShare nawiązała współpracę z Centrum Badawczo-Edukacyjnym Psychologia Biznesu dotyczącą wykorzystywania jego dorobku naukowego przy tworzeniu projektów BTL....

7 maja 2004

Heyah uczciła kampanią pierwszy milion podpisanych umów

Przez cały maj potrwa kampania reklamowa, którą Polska Telefonia Cyfrowa zaplanowała dla marki Heyah (marka usług pre-paid) z tytułu miliona...

7 maja 2004

V&P wprowadza nowe narzędzia strategiczne i rozwija firmę w Warszawie

Poznańska agencja V&P zwiększa siły warszawskiego oddziału. Dotychczas był tu obecny jedynie dział klienta i promocji, teraz powstała także kreacja,...

7 maja 2004

Dialog rozpoczyna kampanię mediową prefiksu 1011

Telefonia Dialog SA rozpoczyna dziś kampanię w mediach. W środowym wydaniu DS "MMP" informowaliśmy wstępnie o planach telekomu i ogólnych...

7 maja 2004

KRRiTV zaniepokojona zmianami w zarządach regionalnych spółek publicznego radia

Dorota Jasłowska, rzecznik prasowy przewodniczącej Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, przysłała do naszej redakcji informację następującej treści: "W czasie czwartkowego...

10 maja 2004

Tomasz Jędrzejczak przechodzi z Moby Dick do grupy Kantaro

Tomasz Jędrzejczak, poprzednio dyrektor biura obsługi klienta w agencji Moby Dick Warszawa, obejmie stanowisko account directora w grupie Kantaro. Jędrzejczak...

10 maja 2004

House przygotowuje antypokaz kolekcji o prowokacyjnym charakterze

Artman SA, producent odzieży marki House, rozpoczyna drugi etap kampanii internetowej. Pierwszy etap działań w tym medium miał miejsce w...

10 maja 2004

Samsung rozbudowuje program lojalnościowo-komunikacyjny BtoB

Samsung poszerza swój program partnerski ASAP (Allways Samsung Allways Partners). Został stworzony w polskim oddziale koncernu w ubiegłym roku i...