M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 maja 2004

Według ARC Rynek i Opinia rośnie popularność bankowości internetowej

Rośnie popularność internetowej obsługi kont bankowych, podczas gdy korzystanie z konta przez telefon, WAP czy SMS ma coraz mniej zwolenników...

10 maja 2004

Horodyńska, Skrzynecka i Jusis w reklamach marki Evra

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag Polska rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek marki Evra (plaster antykoncepcyjny). Działania potrwają do końca roku....

10 maja 2004

Sieć Polskie Fale Średnie uruchomiła kolejną stację radiową

W Puławach rozpoczęło nadawanie Twoje Radio Puławy. Stacji można słuchać w Puławach i okolicach na falach średnich. Na razie radio...

10 maja 2004

Kanał AXN wprowadza specjalną ofertę programową dla polskich widzów

Kanał telewizyjny AXN wprowadza pasmo programów skierowanych wyłącznie do polskiego widza. Będą to zagraniczne formaty zakupione specjalnie na polski rynek...

10 maja 2004

V&P poszerza współpracę w ramach sieci BrandNordic

Agencja reklamowa V&P należąca od ub.r. do sieci niezależnych agencji BrandNordic (skupiającej przede wszystkim firmy z rynku skandynawskiego) prawdopodobnie w...

10 maja 2004

KRRiTV chce ukarać MTV Polska za emisję obscenicznych programów w czasie chronionym

Prawdopodobnie Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) wystąpi o wykreślenie stacji telewizyjnej MTV Polska z oferty sieci kablowych. Przedstawiciele MTV...

10 maja 2004

UOKiK nakazał TP SA zmiany w funkcjonowaniu Błękitnej Linii

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) uznał, że sposób funkcjonowania systemu telefonicznej obsługi klienta Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) o...

10 maja 2004

Plany Marquarda wobec "Kreatora" - dodatku "Playboya" o modzie

Bieżący numer "Playboya" ukazał się z magazynowym dodatkiem "Kreator" o modzie męskiej. Jak powiedziała Beata Milewska, wydawca grupy magazynów w...

10 maja 2004

Nutricia Polska prowadzi promocję konsumencką produktów BoboVita

Nutricia Polska prowadzi do lipca br. promocję konsumencką produktów BoboVita. Promocja dostała wsparcie reklamowe zaplanowane na maj i czerwiec br....

10 maja 2004

"Dom jak malowany" - ukazało się wydanie specjalne "Ładnego Domu"

W nakładzie 30 tys. egzemplarzy ukazało się wydanie specjalne miesięcznika "Ładny Dom" (Agora SA) - "Dom jak malowany" w cenie...

10 maja 2004

LG rozpoczyna sprzedaż notebooków na polskim rynku

LG Electronics Polska Sp. z o.o., polski oddział koreańskiego producenta m.in. sprzętu komputerowego, elektronicznego, RTV i AGD, rozpoczyna sprzedaż w...

10 maja 2004

Nestle Polska planuje kampanię reklamową kawy Nescafe Gold

Koncern Nestle Polska przygotowuje się do kampanii reklamowej kawy rozpuszczalnej marki Nescafe Gold. Adaptację spotu francuskiego wykona agencja McCann-Erickson Polska....

10 maja 2004

Marek Janik został nowym marketing managerem w Beiersdorf-Lechii

Do działu marketingu Beiersdorf-Lechia SA dołączył Marek Janik. Objął stanowisko marketing managera kategorii skin care (pielęgnacja ciała). Zastąpił na tym...

10 maja 2004

Wydawnictwo Murator wydało "Katalog odzieży i sprzętu turystycznego"

Wydawnictwo Murator wprowadziło do sprzedaży nową publikację - "Katalog odzieży i sprzętu turystycznego". Magazyn przygotowany został przez redakcję miesięcznika "Podróże"....

10 maja 2004

United PR zajmie się promocją włoskiego regionu Friuli Venezia Giulia

Agencja public relations United PR zajmie się w Polsce promocją Friuli Venezia Giulia, regionu północno-zachodniego Włoch (okolice Triestu). Firma podpisała...

10 maja 2004

Suzan Giżyńska została senior copywriterem w DDB Warszawa

Suzan Giżyńska objęła stanowisko senior copywritera w agencji reklamowej DDB Warszawa. Wcześniej pracowała w agencji reklamowej Testardo Red Cell, m.in....

10 maja 2004

Biszof Brand Consulting będzie doradzał firmie Polenergia SA

Biszof Brand Consulting zawarł umowę ze spółką Polenergia SA na usługi doradcze w zakresie marketingu strategicznego. Polenergia jest spółką zajmującą...

10 maja 2004

Gola, Kuwałek i Tomczuk rozważają kandydowanie na stanowisko prezesa SMB

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) prowadzi konsultacje na temat możliwości kandydowania na stanowisko prezesa zarządu organizacji m.in. z Bartłomiejem Golą, managing...

10 maja 2004

Grupa Żywiec zamierza powierzyć budżet marki Żywiec agencji Just

Grupa Żywiec SA zrezygnowała z propozycji strategiczno-kreatywnych przedstawionych przez agencję reklamową G7 w przetargu na obsługę marki piwa Żywiec. Informację...

10 maja 2004

Sieci reklamowe chcą przystąpić do spółki Polskie Badania Internetu

Największe sieci reklamy internetowej zamierzają przystąpić do spółki Polskie Badania Internetu (PBI), co ma doprowadzić do powstania jednego na rynku...

10 maja 2004

PZU SA wprowadza zmiany personalne w dziale marketingu

Funkcję zastępcy dyrektora biura komunikacji korporacyjnej i marketingu PZU SA objął Dominik Kaznowski. W zakresie jego odpowiedzialności znajdują się wydziały...

10 maja 2004

Rybicka pokieruje pracą działu analitycznego Axel Springer Polska

W związku ze zmianami organizacyjnymi w dziale marketingu Axel Springer Polska wydawca zadecydował o utworzeniu nowej komórki - działu analiz...

10 maja 2004

Excentric realizuje projekt eventowy "Summer Time, Relaxing Time"

Cykl imprez promocyjnych w ramach projektu "Summer Time, Relaxing Time" przygotowała agencja Excentric Public Relations & Special Events oraz management...

10 maja 2004

Agencja eventowa VIP-art inwestuje w centrum rozrywki w Poznaniu

Agencja eventmarketingowa VIP-art zainwestowała 6 mln zł w centrum rozrywki Słodownia przy Starym Browarze w Poznaniu. Centrum Słodownia otworzy podwoje...

10 maja 2004

Zmiany w zarządzie TP SA, w planach projekt rebrandingu firmy

Rada nadzorcza Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) na wniosek prezesa zarządu firmy Marka Józefiaka powołała Pierricka Hamona na stanowisko wiceprezesa...

10 maja 2004

Kinga Lisowska odpowiada za public relations marki Mitsubishi

Kinga Lisowska objęła stanowisko kierownika działu public relations w firmie MMC Car Poland zajmującej się dystrybucją i sprzedażą samochodów marki...

10 maja 2004

Nissan Poland realizuje działania wspierające sprzedaż modelu Micra

Nissan Poland przygotował akcję marketingową, której celem jest wsparcie sprzedaży samochodów modelu Micra. Klienci, przychodząc do salonu dealerskiego w dniach...

11 maja 2004

Sobieski wprowadza nową markę drinków alkoholowych Sobieski Impress

Producent i dystrybutor alkoholi firma Sobieski Dystrybucja Sp. z o.o. wprowadza nową markę napojów alkoholowych na bazie wódki w tzw....

11 maja 2004

Nowi pracownicy NoS/BBDO w działach account i BTL Design

Dorota Wójtowicz objęła nowo utworzone stanowisko osoby odpowiedzialnej za traffic w dziale kreacji BTL Design, wewnętrznej komórki dedykowanej działaniom BTL...

11 maja 2004

BMW Polska reklamuje Mini na outdoorze

Firma BMW Polska rozpoczęła kampanię reklamową samochodów Mini. Potrwa ona przez cały maj, a toczy się na nośnikach reklamy zewnętrznej....

11 maja 2004

ING Bank Śląski przygotowuje kampanię kont osobistych i firmowych

ING Bank Śląski rozpocznie w najbliższych dniach kampanię konta osobistego i konta dla małych firm opracowaną przez agencję reklamową Euro...

11 maja 2004

Frito Lay zmienia markę chipsów Lay's i reklamuje ją w TV

Firma Frito Lay Poland Sp. z o.o. wprowadza do sprzedaży chipsy ziemniaczane marki Lay's w nieco zmienionych opakowaniach i w...

11 maja 2004

Renault Polska wprowadzi jesienią na polski rynek model Modus

Jesienią na polskim rynku pojawi się nowy samochód koncernu Renault Polska - Modus. Jest to model pozycjonowany nieco powyżej Clio,...

11 maja 2004

Nykredit Bank Hipoteczny oferuje kredyt z odroczoną spłatą

Klienci Nykredit Banku Hipotecznego mogą od maja br. korzystać z kredytu z odroczoną spłatą kapitału. Dla kredytobiorcy oznacza to niższe...

11 maja 2004

"CD Action" w dwóch wersjach okładkowych i gadżetowych

Magazyn "CD Action" o grach komputerowych Wydawnictwa Bauer ukaże się na początku przyszłego tygodnia w dwóch wersjach: złotej i srebrnej,...

11 maja 2004

TelePizza ma nowy serwis internetowy i rozpoczęła kampanię online

Na początku maja br. firma TelePizza Poland uruchomiła swój nowy rozbudowany serwis internetowy pod adresem www.telepizza.pl. Za modyfikację i odświeżenie...

11 maja 2004

Polpharma wspiera markę Pyralginum w telewizji

Firma farmaceutyczna Polpharma SA rozpoczęła kampanię reklamową leku przeciwbólowego Pyralginum. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja 4 Fame Branding. Media...

11 maja 2004

Merloni Indesit będzie promował pralki Ariston na targach książki

Merloni Indesit Polska będzie obecny z marką Ariston na 49. Międzynarodowych Targach Książki, które odbędą się w Warszawie w dniach...

11 maja 2004

Olaf Lubaszenko podłożył głos w radiowej kampanii kamer cyfrowych Samsunga

Samsung rozpoczął kampanię radiową nowej linii kamer cyfrowych wyposażonych w polskie menu. Kampania ma na celu poinformowanie o zaletach polskiego...

11 maja 2004

RMF FM i Agora pogłębiają wojnę cenową wg przedstawicieli Eurozetu

Decyzja o wprowadzeniu przez Brokera FM, dom sprzedaży czasu reklamowego w Radiu RMF FM, 6-proc. obniżki cen pakietu reklamowego RMF...

11 maja 2004

Franckiewicz dyrektorem strategii i kreacji w Arrs Effectica

Dariusz Franckiewicz, dotychczasowy prezes zarządu agencji reklamowej Arrs Effectica, objął obowiązki strategic i creative directora. "Po odejściu 8 miesięcy temu...

11 maja 2004

Krem Complete Protection Nivea Visage lansowany na outdoorze

Ruszyła kampania reklamowa kremu Complete Protection Nivea Visage. Kampania potrwa miesiąc i obejmie swoim zasięgiem 17 największych miast Polski. Wykorzystano...

11 maja 2004

IAB przeprowadzi akcję "Internet też medium", planuje własny konkurs e-marketingu

Polski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB) planuje akcję pod hasłem "Internet też medium", która ma pokazać marketerom agencjom i domom...

11 maja 2004

Dwie nowe osoby wzmocniły dział kreacji agencji TBWA/Warszawa

Zespół kreatywny agencji reklamowej TBWA/Warszawa powiększył się. Dołączyła do niego Joanna Mazurek, która objęła stanowisko senior copywritera, a przez ostatnie...

11 maja 2004

Stolarska objęła nowe stanowisko specjalisty ds. PR w "Dzień dobry"

Agnieszka Stolarska objęła nowe stanowisko specjalisty ds. public relations w wydawnictwie DD Media, wydawcy tytułu bezpłatnego "Dzień dobry". Jest odpowiedzialna...

11 maja 2004

Animex rozpocznie kampanię "Krakus, wędliny takie jak kiedyś"

Firma Animex rozpocznie 1 czerwca br. kampanię reklamową marki Krakus. Będzie to pierwsza kampania wędlin Krakusa po czteroletniej przerwie. "W...

11 maja 2004

Katarzyna Dragović została drugim dyr. kreatywnym w Euro RSCG Warsaw

Katarzyna Dragović objęła dziś stanowisko dyr. kreatywnego agencji reklamowej Euro RSCG Warsaw. Będzie pełnić tę funkcję równolegle z Jackiem Maciejewskim,...

11 maja 2004

Firma Farmica uruchamia własny serwis internetowy

Firma Farmica uruchamia własny serwis internetowy. Witryna została przygotowana przez agencję interaktywną Huevo. "Nowa witryna ma stanowić integralny element strategii...

11 maja 2004

Multivita wprowadzi nową markę wody Kropla Beskidu

Spółka Mutivita należąca do koncernu Coca-Cola Poland Services wprowadzi na rynek nową markę wody źródlanej Kropla Beskidu. Launchowi nowej marki...

11 maja 2004

MPG Media Planning Group przejął obsługę mediową budżetu firmy Akapol

Dom mediowy MPG Media Planning Group rozpoczyna obsługę budżetu argentyńskiej firmy Akapol, producenta klejów marek: Kropelka, Poxipol, Poxilina. Od wielu...