M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 maja 2004

Firma Comindex JCB po 14 latach ożywia markę Currara

Firma Comindex JCB wprowadza na rynek nową serii wód perfumowanych marki Currara, jednocześnie inicjując proces repozycjonowania tego brandu. Będą to...

11 maja 2004

Axel Springer reklamuje katalog "Inwestorzy 2004"

Wydawnictwo Axel Springer Polska rozpoczęło kampanię reklamową wydania specjalnego miesięcznika "Profit" - "Inwestorzy 2004". Katalog zawiera informacje dotyczące firm, które...

11 maja 2004

"Elle" z tradycyjnym prezentem, z torbą; "Marie Claire" wspierane w telewizji

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska do czerwcowego wydania magazynu "Elle" dołącza swój tradycyjny dodatek - torbę. Numer wspiera promocja w wybranych...

12 maja 2004

Moby Dick Warszawa przygotowała film reklamowy dla linii promowych Polferries

Polskie linie promowe Polferries rozpoczęły telewizyjną kampanię reklamową. Jej celem jest promocja wypoczynku w Skandynawii oraz oferty Polferries z portami...

12 maja 2004

Wilczyńska i Fastudzin w dziale obsługi klienta Lowe GGK

Dział client service agencji reklamowej Lowe GGK został powiększony o dwie osoby. Dorota Wilczyńska została account supervisorem. Będzie odpowiedzialna głównie...

12 maja 2004

Sprostowanie: EquinoxMedia współpracuje z firmą Samsung

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii radiowej kamer cyfrowych Samsung zajmował się EquinoxMedia, a nie - jak podaliśmy w informacji...

12 maja 2004

Dział sprzedaży Agencji Reklamowej WAWa został powiększony o dwie osoby

Dział sprzedaży Agencji Reklamowej WAWa, zajmującej się sprzedażą reklam w Radiu WAWA, został zasilony przez dwie nowe osoby. Zespół powiększył...

12 maja 2004

Zdanowski i Orłowski w Art Meritum Marketing Communication

Zespół agencji Art Meritum Marketing Communication od połowy maja br. roku powiększył się o dwie nowe osoby. Artur Zdanowski objął...

12 maja 2004

WSiP wyda dwujęzyczny magazyn młodzieżowy "Hi!"

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne wprowadzą na rynek lifestyle'owy magazyn "Hi!". Będzie on kierowany do młodzieży w wieku 13-25 lat. Mięsięcznik...

12 maja 2004

V&P przygotowała akcję degustacyjną i sampling dla Primy SA

Agencja reklamowa V&P przygotowała akcję degustacyjną i sampling kawy rozpuszczalnej Prima Niebieska z portfolio firmy Prima SA. Zasięg projektu ma...

12 maja 2004

Polymus wzmacnia dział kreacji reklamowej

Trzy nowe osoby wzmocniły dział kreacji agencji reklamowej Polymus Integrated Communications. Stanowisko copywritera objęła Małgorzata Markowska. Ostatnio pracowała w TBWA/Warszawa,...

12 maja 2004

Olędzki zajmie się projektami obcojęzycznymi w Call Center Poland

Robert Olędzki objął stanowisko account executive w Call Center Poland. Do jego obowiązków należeć będzie opieka nad klientami zagranicznymi firmy,...

12 maja 2004

Grupa ITI promuje kanał ITVN wśród Polonii amerykańskiej

Grupa ITI promuje swój nowy kanał telewizyjny ITVN skierowany do Polonii, wśród Polaków mieszkających w Stanach Zjednoczonych. Strategię i kreację...

12 maja 2004

Papagayo podpisała kontrakt na stałą obsługę Philip Morris Polska

Agencja reklamowa Papagayo podpisała stałą umowę z firmą tytoniową Philip Morris Polska SA na obsługę projektów w zakresie komunikacji z...

12 maja 2004

MediaCom Warszawa wdraża narzędzie do badania pozycjonowania i wizerunku marek

MediaLab, dział badawczy domu mediowego MediaCom Warszawa, wprowadza nowe, autorskie narzędzie pod nazwą Placefinder służące do badania pozycjonowania i wizerunku...

12 maja 2004

Polsat pracuje nad kanałem tematycznym dla kobiet

Telewizja Polsat pracuje nad kanałem tematycznym skierowanym do kobiet - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szczegóły na temat projektu nie są znane....

12 maja 2004

Nike chce wzmocnić sprzedaż kolekcji dla kobiet i biegaczy

Nike Poland przygotowuje kilka serii eventów, które mają wzmacniać markę w kategoriach produktowych running i women's. Jeszcze w maju br....

12 maja 2004

Animex wprowadza do sprzedaży markę wędlin śródziemnomorskich La Siesta

Animex wprowadził na rynek nową markę wędlin w stylu śródziemnomorskim o nazwie La Siesta. Jest to gama wędlin surowo-dojrzewających, które...

12 maja 2004

Bank Zachodni WBK prowadzi akcję promocyjną w InterCity

Bank Zachodni WBK rozpoczął akcję eventową w wybranych pociągach InterCity. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na produkt finansowy Arka BZ...

12 maja 2004

EPR.PL wspiera debiut rynkowy nowej sieci odzieżowej Cottonsushi

Sieć sklepów odzieżowych Cottonsushi otworzy w czerwcu br. w Gdańsku pierwszy punkt sprzedaży. Kolejne mają wkrótce zostać otwarte w innych...

12 maja 2004

Unilever wprowadził na rynek kolejną wersję Domestosa - Pink Fresh

Unilever wprowadził szósty wariant zapachowy środka czyszcząco-dezynfekującego Domestos - Pink Fresh. 750-mililitrowe opakowanie produktu kosztuje ok. 7,50 zł. Niebawem ma...

12 maja 2004

BrandLine przygotował kampanię reklamową marki piwa Kasztelan

Od połowy maja do końca sierpnia br. będzie trwała kampania reklamowa piwa marki Kasztelan produkowanego przez Kasztelan Browar Sierpc SA...

12 maja 2004

Nikon realizuje kampanię produktową aparatów ze średniej i niższej półki

Agencja reklamowa OneDay i dom mediowy Media Group przygotowały kolejną produktową kampanię reklamową dla Nikon Polska. Reklamowany jest aparat cyfrowy...

12 maja 2004

Adidas przygotowuje polską edycję kampanii reklamowej - "Road to Lisbon"

Adidas kończy przygotowania do kampanii reklamowej związanej z turniejem piłkarskim Euro 2004 w Portugalii. Na poziomie paneuropejskim kampania wystartuje już...

12 maja 2004

Dodatek "Tato, to ja" po raz pierwszy w magazynie "Mamo, to ja"

Dodatek specjalny "Tato, to ja" wzbogaci czerwcowe wydanie miesięcznika "Mamo, to ja" wydawnictwa Edipresse Polska. Taki dodatek ukaże się po...

12 maja 2004

Marka chrupek Flips wspierana promocją konsumencką

Firma PPH K&D Kadar, producent m.in. chrupek kukurydzianych Flips, przygotowała prawie trzymiesięczną promocję konsumencką dla konsumentów tej marki wspieraną kampanią...

12 maja 2004

Nowe kolekcje papierów ozdobnych w ofercie Cezeksu

Cezex, dystrybutor papieru, wprowadził do swojej kolekcji papierów ozdobnych nową serię o nazwie Alezan. Inspiracją dla niej była powierzchnia i...

12 maja 2004

Promocja BTL-owa i inserty w prasie reklamują prezerwatywy Pepino

Pepino Sp. z o.o., polski oddział czeskiego producenta prezerwatyw Pepino - firmy OLZA-Trading, przygotował konkurs konsumencki wspierajacy ich sprzedaż, który...

12 maja 2004

Nissan Poland stawia na niestandardowe formy reklamy modelu Micra

Koncern Nissan Poland, który w maju br. rozpoczął kampanię reklamową modelu Micra w prasie, zapowiada, że samochód będzie także reklamowany...

12 maja 2004

Henkel Polska reklamuje nowe kosmetyki marki Fa

Henkel Polska rozpoczął kampanię reklamową nowej linii dezodorantów Fa Dry+ i żeli pod prysznic. Adaptację reklamy poszerzoną o lokalne elementy...

12 maja 2004

Sieć kin Cinema City rozpoczęła największą w swojej historii akcję autoreklamową

Sieć kin Cinema City rozpoczęła największą w swojej historii kampanię reklamową. "Celem tej akcji jest zwiększenie sprzedaży biletów w kinach...

12 maja 2004

Canon Polska inwestuje w sponsoring związany z Euro 2004

Firma Canon Polska, producent m.in. aparatów fotograficznych i drukarek, przeprowadzi w czerwcu br. telewizyjną kampanię korporacyjną. Spot reklamowy nawiązujący do...

13 maja 2004

Renault Polska wprowadzi na początku 2005 r. markę Dacia

Renault Polska wprowadzi na początku przyszłego roku na nasz rynek samochód marki Dacia. Samochody tej rumuńskiej marki są znane kierowcom...

13 maja 2004

Martis nawiązuje współpracę z Esselte Polska

Agencja reklamowa Martis finalizuje proces podpisywania umowy o współpracy z siecią niezależnych agencji reklamowych z Wielkiej Brytanii - Brytyjską Siecią...

13 maja 2004

MindShare Polska wprowadza zmiany w strukturze mOne

Dom mediowy MindShare Polska wprowadza zmiany w strukturze swojego działu mOne zajmującego się komunikacją one-to-one, dodając nowych pracowników i zmieniając...

13 maja 2004

Ad.net poszerza ofertę reklamową Gadu-Gadu

Sieć reklamy internetowej Ad.net wprowadziła nową formę reklamy w komunikatorze Gadu-Gadu, poszerzając jednocześnie całkowitą powierzchnię reklamową w tym medium. "Popyt...

13 maja 2004

Marek Friedman odchodzi z Brand & Media OMD

Marek Friedman, group account director w domu mediowym Brand & Media OMD, rozstanie się z agencją, w której pracował od...

13 maja 2004

Hachette przeznaczy przynajmniej 10 mln zł na promocję tytułów w br.

Aktywne działania promocyjne zaplanowało dla swoich tytułów na ten rok wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska. W najbliższych miesiącach magazyny Hachette otrzymają...

13 maja 2004

UW w kampanii do Parlamentu Europejskiego wykorzysta outdoor, prasę i internet

Unia Wolności zapowiada, że w swojej reklamowej kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego poza przysługującym każdej partii bezpłatnym czasem antenowym w...

13 maja 2004

G7 zwiększa zatrudnienie w dziale kreacji

Dział kreacji agencji G7 powiększył się o trzy nowe osoby. Tomasz Kapuściński został senior copywriterem; wcześniej ukończył studia reżyserskie i...

13 maja 2004

Agencja Profile promuje Targi Sztuki "Art Poznań" 2004

Agencja Profile przygotowała kampanię promującą I Krajowe Targi Sztuki "Art Poznań" 2004. Odbędą się one w dniach 3-7 czerwca w...

13 maja 2004

G+J RBA lansuje nowe książki sygnowane znakiem National Geographic

Wydawnictwo G+J RBA, wydawca polskiej edycji miesięcznika "National Geographic", podjęło szereg działań promujących jego ofertę książkową. Promocja odbywa się w...

13 maja 2004

Fiat Auto Poland reklamuje ofertę kredytową na Seicento

Spółka Fiat Auto Poland rozpoczęła kampanię reklamową promującą specjalną ofertę kredytową modelu Seicento. "Potrwa ona do końca maja i będzie...

13 maja 2004

MTV Polska przeprosi za emisję obscenicznego programu poza czasem chronionym

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) zobowiązała zarząd MTV Polska do zamieszczenia przeprosin wobec widzów, zarówno na swojej antenie, jak...

13 maja 2004

Marketerzy doceniają rolę i skuteczność PR-u

Stopniowa specjalizacja będzie charakteryzować branżę public relations, a dzięki temu osoby zajmujące się PR-em w korporacjach skupią się bardziej na...

13 maja 2004

Infinity Group poprowadzi marketing interaktywny dla Nordea Życie

Agencja interaktywna Infinity Group podpisała z towarzystwem ubezpieczeń Nordea Życie umowę, na mocy której zajmie się wszelkimi działaniami tego towarzystwa...

13 maja 2004

Czytelnicy magazynu "Mój Pies" przyznali nagrodę Serce dla Zwierząt

Miesięcznik "Mój Pies" (Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" - AWR "Wprost") po raz pierwszy wręczył nagrodę Serce dla Zwierząt. Jego laureatką została...

13 maja 2004

Telefon komórkowy z filmem DVD w prezencie w promocji Germanos

Od 13 maja do końca czerwca w sieci salonów Germanos Polska będzie prowadzona nietypowa promocja telefonów komórkowych Sony Ericsson T230....

13 maja 2004

Axel Springer dołączy do "Faktu" dodatek o studiach

Wydawnictwo Axel Springer Polska dołączy do piątkowego wydania "Faktu" dodatek "Fakt na studia". Suplement ukaże się tylko w warszawskim wydaniu...

13 maja 2004

Biuro Reklamy TVP kończy proces restrukturyzacji

W Biurze Reklamy Telewizji Polskiej SA kończy się proces restrukturyzacji. Głównymi celami zmian, jakie miały miejsce ostatnio wewnątrz BR TVP,...