M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 maja 2004

Browar Łomża ruszył z kampanią piwa Łomża

Browar Łomża rozpoczął kampanię reklamową piwa Łomża Wyborowe. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Neo, która została wybrana w drodzę...

13 maja 2004

Kayah reklamuje wodę mineralną Ustronianka

Spółka Ustronianka podpisała kontrakt z Kayah na wykorzystanie jej twarzy w reklamie wody mineralnej Ustronianka. Kontrakt podpisano na rok z...

13 maja 2004

Węgry reklamują swoją markę na billboardach i w prasie

Narodowe Przedstawicielstwo Turystyki Węgierskiej (NPTW) rozpoczęło kampanię reklamową Węgier pod hasłem "Pikantne Wakacje" mającą na celu zachęcenie Polaków do spędzenia...

13 maja 2004

Piłkarska kampania Coca-Coli startuje na początku czerwca

Coca-Cola Poland Services startuje na początku czerwca z kampanią reklamową Coca-Coli Classic nawiązującą do mistrzostw piłkarskich Euro 2004. Na jej...

13 maja 2004

230 marek uzyskało tytuł Superbrands

Po raz pierwszy w Polsce organizacja Superbrands Polska wybrała 230 superbrandów spośród listy 1200 marek występujących na rynku polskim. Na...

13 maja 2004

Polsat potrzebuje czasu na ograniczenie ilości reklam

Telewizja Polsat zamierza ograniczyć ilość sprzedawanego czasu reklamowego w trakcie filmów i programów, a tym samym dostosować się do nowelizacji...

14 maja 2004

MasterCard zapowiada start kampanii związanej z Euro 2004

MasterCard zapowiada, że na przełomie maja i czerwca rozpocznie kampanię mediową związaną z mistrzostwami Europy w piłce nożnej w Portugalii...

14 maja 2004

Grey wdroży sieciowe narzędzia strategiczne

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa zamierza rozpocząć prace nad wdrożeniem sieciowych narzędzi strategicznych. "Planowany jest program szkoleniowy w tym zakresie....

14 maja 2004

Absolut kreuje wizerunek przez modę

Nowa kolekcja mody będzie budować wizerunek marki wódki Absolut z portfolio Vin & Sprit Polska. Tym razem projektanci z różnych...

14 maja 2004

8 statuetek - bez Grand Prix - przyznało jury konkursu Złota Strzała

Obradujące wczoraj jury konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała przyznało 8 statuetek, ale nie uhonorowało żadnej ze zgłoszonych prac Grand Prix....

14 maja 2004

Marta Guze-Korszyńska przeszła z Media Express do firmy Broker FM

Marta Guze-Korszyńska w firmie Broker FM SA, domu sprzedaży m.in. Radia RMF FM, objęła stanowisko product managera zajmującego się sponsoringiem...

14 maja 2004

Zmiany własnościowe w Agros Novej, wzrost udziałów w rynku soków

Zmieniła się struktura udziałowa spółki Agros Nova SA: Enterprise Investors Fund IV objął 59,6 proc. akcji (wcześniej - 56,42 proc.),...

14 maja 2004

Canon wprowadza serię nowych produktów, kampanie jesienią

Canon Polska wprowadza na polski rynek serię nowych produktów: drukarki, skanery, projektory multimedialne i faksy. Wśród najważniejszych nowości znajdują się...

14 maja 2004

PZU rusza z kampanią produktową Bezpieczny Dom

PZU rozpocznie w poniedziałek kampanię produktową Bezpieczny Dom. Potrwa ona do końca lipca i towarzyszyć będzie specjalnej ofercie PZU SA,...

14 maja 2004

Przychody Agory wzrosły o 5,8 proc. w I kw. br.

Agora SA przedstawiła raport za pierwszy kwartał 2004 r. Przychody ze sprzedaży Grupy Agora SA za ten okres wyniosły 210,2...

14 maja 2004

Cenos - pierwsza kampania polskiego producenta kasz i ryżu

Firma Cenos Sp. z o.o., producent kasz i ryżu, w poniedziałek startuje ze swoją pierwszą kampanią reklamową (od kampanii Uncle...

14 maja 2004

Volvo po raz pierwszy w Polsce będzie reklamować się w telewizji

Koncern Volvo Auto Polska rozpocznie na przełomie maja i czerwca kampanię reklamową modelu V50. Potrwa ona 5 tygodni. Kreację przygotował...

14 maja 2004

Gruppa 66/Ogilvy i Starcom przygotują kampanię launchową wody Kropla Beskidu

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy Starcom przygotują kampanię reklamową nowej marki wody źródlanej Kropla Beskidu wprowadzanej na rynek...

14 maja 2004

Warszawski butik Arkadiusa przestaje istnieć, Wyborowa nadal z Arkadiusem

Arkadius Jeans Limited, współwłaściciel firmy Arkadius Jeans Polska, poinformował o zamknięciu warszawskiego butiku Arkadius Anarchy Jeans. Powodem tej decyzji są...

14 maja 2004

Agora SA planuje kolejny etap zmian w miesięczniku "Wiedza i Życie"

Miesięcznik "Wiedza i Życie" Agory SA czeka w tym roku kolejny etap przemian. Poprzednie przeobrażenia tytuł przeszedł wiosną 2003 r.,...

14 maja 2004

Indesit sponsorem polskiej reprezentacji piłki plażowej i partnerem Lech Beach Soccer Tour

Marka Indesit została głównym partnerem reprezentacji Polski w Beach Soccer i oficjalnym partnerem Lech Beach Soccer Tour w sezonie 2004....

14 maja 2004

Canal Plus Cyfrowy pracuje nad ofertą dla dorosłych

Canal Plus Cyfrowy pracuje nad ofertą dla dorosłej widowni. Nie będzie to jednak oddzielny kanał produkowany i nadawany przez spółkę,...

14 maja 2004

Masterfoods obniża ceny sosów Uncle Ben's i Dolmio, prowadzi promocję konsumencką

Masterfoods Polska promuje sosy gotowe do podgrzania Uncle Ben's i Dolmio. Celem promocji polegającej na obniżce o 15 proc. cen...

14 maja 2004

Tratoria - Dom PR pozyskała budżety AllegroProductions i Le Regina

Tratoria - Dom PR nawiązała współpracę z hiszpańską agencją koncertową AllegroProductions w zakresie obsługi public relations wydarzenia artystycznego pt. "Carmen"...

14 maja 2004

Zenith Media pracuje nad projektem badawczym Media DNA

Dom mediowy Zenith Media zamierza w tym roku uruchomić w Polsce sieciowe badanie mediów i marek pod nazwą Media DNA....

14 maja 2004

"Metro" poszerza tematykę piątkowego wydania o dział nieruchomości

Bezpłatny dziennik "Metro" wydawany przez Agorę SA poszerza tematykę piątkowego wydania. Od dziś w piśmie jest nowy dział poświęcony rynkowi...

14 maja 2004

Levi Strauss Poland zorganizuje cykl eventów pod tytułem "Rozruszaj lalę"

Koncern Levi Strauss Poland przeprowadzi w najbliższych tygodniach cykl eventów pod tytułem "Rozruszaj lalę". Pierwszy z nich odbędzie się w...

14 maja 2004

Agencja Kid współpracuje z PTK Centertel nad promocją marki Idea Pop

Agencja Kid, specjalizująca się w marketingu dla dzieci i młodzieży, rozpoczęła współpracę z PTK Centertel przy projekcie marki Idea Pop....

14 maja 2004

Leaf Poland inwestuje w portfolio produktów

Leaf Poland przymierza się do kampanii reklamowej lizaków Chupa Chups - linii klasycznej. Prawdopodobnie kampania reklamowa będzie przeprowadzona na przełomie...

14 maja 2004

"Gazeta Wyborcza" odnotowała w kwietniu 22-proc. wzrost sprzedaży

W kwietniu br. dziennik "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) osiągnął najlepszy od 12 lat, nie licząc grudnia 2001 r., wynik sprzedaży...

14 maja 2004

Radia Eska Bydgoszcz i Hit FM mają nowych dyrektorów zarządzających

Tomasz Maliszewski pełni obowiązki dyrektora zarządzającego Radia Eska Bydgoszcz (94,4 MHz), zaś Tomasz Wiśniewski - Radia Hit FM (90,7 MHz...

17 maja 2004

Discovery Channel organizuje happening w ramach kampanii "Głodni wiedzy"

W ramach kampanii promocyjnej stacji tematycznej Discovery Channel w maju w Warszawie zorganizowany zostanie happening. W centrum miasta ukrytą kamerą...

17 maja 2004

TVN zakończył I kwartał br. z zyskiem netto 20 mln zł, o 150 proc. wyższym niż rok wcześniej

Należąca do Grupy ITI telewizja TVN podsumowała pierwszy kwartał br. Całkowite przychody netto TVN za I kwartał wyniosły 159 mln...

17 maja 2004

TVN chce zwiększyć swoje zaangażowanie w sport poprzez boks

TVN zamierza rozwijać programową ofertę sportową związaną z boksem. "Przekonaliśmy się, że warto inwestować w boks. Ostatnia walka Dariusza Michalczewskiego...

17 maja 2004

Gruppa 66/Ogilvy realizuje dla BAT akcję wspierającą markę papierosów Pall Mall

British American Tobacco Polska SA (BAT) pracująca nad rewitalizacją wizerunku swojej wiodącej marki papierosów Pall Mall zleciła agencji reklamowej Gruppa...

17 maja 2004

Rowland Communications ma 11 nowych kontraktów i zwiększa zatrudnienie

Agencja Rowland Communications zajmująca się komunikacją PR zdobyła w ostatnim okresie 11 nowych budżetów PR-owych. Agencja podpisała kontrakty m.in. z...

17 maja 2004

Wyjaśnienie

W nawiązaniu do informacji w DS "MMP" z 12 maja br. na temat przetargu na agencję dla nowego kanału TVN...

17 maja 2004

PZL przygotuje trzy filmy reklamowe dla loterii Lotek Totalizatora Sportowego

Agencja PZL przygotuje trzy filmy reklamowe dla Totalizatora Sportowego i jego loterii pieniężnych Lotek. Budżet ten PZL wygrała na przełomie...

17 maja 2004

Dżus-Korocińska dyrektorem nowo utworzonego departamentu zarządzania mediami w TP

Jowita Dżus-Korocińska została dyrektorem nowo utworzonego departamentu zarządzania mediami w Telekomunikacji Polskiej SA (TP). Departament będzie odpowiedzialny za koordynację planowania...

17 maja 2004

Edipresse kończy restrukturyzację, wybrano trójkę dyrektorów wydawniczych

Wydawnictwo Edipresse Polska zakończyło proces restrukturyzacji. W jej ramach stworzono stanowiska dyrektorów wydawniczych. Funkcje te objęły: Izabela Bochenek, dotychczas dyrektor...

17 maja 2004

Adam Uszyński dołączył do działu zakupu telewizji w Starlinku

Do działu zakupu telewizji w domu mediowym Starlink dołączył Adam Uszyński. Uszyński jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, a ostatnio...

17 maja 2004

Ogilvy i MindShare realizują telewizyjną kampanię Gillette Sensor3

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy i dom mediowy MindShare Polska przygotowały telewizyjną kampanię nowych jednorazowych maszynek do golenia Gillette Sensor3. Od...

17 maja 2004

Call Center Poland będzie obsługiwać SkyEurope

Call Center Poland rozpocznie współpracę z tanim przewoźnikiem lotniczym SkyEurope. Do centrum będzie przekierowywany tzw. overflow, czyli rozmowy, które nie...

17 maja 2004

Ruszy kampania reklamowa wody mineralnej Jurajska

Agencja Image Art i dom mediowy Effective Media przygotowują kampanię reklamową naturalnej wody mineralnej Jurajska produkowanej przez Spółdzielnię Pracy "Jurajska"...

17 maja 2004

Kreacja Lowe GGK pod rządami nowego dyrektora rozrasta się i ulega przebudowie

Objęcie przez Damira Brajdicia na początku maja br. stanowiska dyr. kreatywnego Lowe GGK po ustępującym Lechosławie Kwiatkowskim jest początkiem zmian,...

17 maja 2004

SK ZKDP uznał argumenty o reasumpcję w sprawie wydawców prasy handlowej

Sąd Koleżeński Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (SK ZKDP) uznał za słuszne argumenty przedstawione we wniosku pełnomocnika wydawnictwa Trade Press (wydawcy...

17 maja 2004

"Newsweek" liderem czytelnictwa tygodników opinii w I kw. br.

Badania czytelnictwa tygodników opinii za pierwszy kwartał br. na pozycji lidera stawiają "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) z wynikiem 8,82...

17 maja 2004

Interia promuje swoją platformę dla MŚP po przebudowie

Portal Interia.pl przygotował akcję promocyjną, która ma wesprzeć sprzedaż pakietów w ramach platformy Strefa.pl, przeznaczonej dla małych i średnich przedsiębiorstw...

17 maja 2004

Nowa formuła kaw Tchibo Exclusive wspierana kampanią reklamową

Firma Tchibo rozpoczęła kampanię reklamową flagowego produktu - Tchibo Exclusive. Jej celem jest wzmocnienie pozycji brandu w segmencie premium poprzez...

17 maja 2004

Grupa Euro RSCG przejęła udziały w agencji interaktywnej Digital One

Fundusz inwestycyjny GG związany z zarządem Grupy Euro RSCG został większościowym udziałowcem w agencji interaktywnej Digital One. "Zależało nam na...