M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 maja 2004

WSiP wyda magazyny "Świat Techniki" i "Ergo"

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne wydadzą dwa nowe magazyny "Świat Techniki" i "Ergo". "Świat Techniki" będzie magazynem kierowanym do mężczyzn w...

17 maja 2004

Nowy mailing TBWA/Data Solutions dla Citroen Polska

Agencja marketing services TBWA/Data Solutions przygotowała kolejny mailing dla Citroen Polska. Akcja wspiera tzw. Dni Profesjonalistów, podczas których klienci biznesowi...

17 maja 2004

Małgorzata Englert strategic plannerem w Ogilvy Brand Consulting

Małgorzata Englert dołączyła do zespołu Ogilvy Brand Consulting na stanowisko senior strategic plannera. Przez ostatnie 7 lat pracowała w agencji...

17 maja 2004

Radio Eska ponownie otrzymało koncesję na częstotliwość 97,7 w Krakowie

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas piątkowego posiedzenia podjęła uchwałę o przyznaniu koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego w Krakowie Łazany...

17 maja 2004

Beyer i Szymiczek na czele kreacji w NoS/BBDO

W zarządzaniu działem kreacji agencji NoS/BBDO nastąpiły zmiany związane z odejściem dotychczasowych dyrektorów kreatywnych - Michała Sorówki i Pawła Nowakowskiego....

17 maja 2004

Fiat zareklamuje Punto Komfort ze specjalnym dodatkowym wyposażeniem

Fiat Auto Poland startuje z kampanią reklamową promującą model Punto Komfort w wersji ze specjalnym dodatkowym wyposażeniem. Kreację przygotowała agencja...

17 maja 2004

Saatchi & Saatchi, Initiative Warszawa i Zenith Media przygotowują nową kampanię dla Wedla

Cadbury Wedel poszerza asortyment produktów - do sprzedaży trafi wkrótce kolejny wariant jednego z najpopularniejszych produktów tej firmy - Ptasie...

17 maja 2004

Dom mediowy Starcom będzie nadal pracował dla wydawnictwa G+J Polska

Dom mediowy Starcom wygrał trwający kilka miesięcy przetarg na obsługę budżetu mediowego wydawnictwa Gruner + Jahr Polska. Informację potwierdził Jakub...

18 maja 2004

L'Oreal Polska reklamuje nowy szampon Garnier Fructis

Firma L'Oreal Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowego szamponu Garnier Fructis Długie i Mocne. Adaptację reklamy przygotowała agencja reklamowa Publicis, planowaniem...

18 maja 2004

Danone Polska edukuje i informuje o niepodnoszeniu cen po wejściu do UE

Danone Polska przygotował dwie trwające równocześnie kampanie reklamowe dla marek Danonki i Danone jogurty. Celem pierwszej z nich jest edukacja...

18 maja 2004

Fiat Auto Poland dociera do liderów opinii w akcji "Panda Goes Clubbing"

Fiat Auto Poland prowadzi akcję "Panda Goes Clubbing", za pomocą której chce dotrzeć do liderów opinii w klubach i pubach....

18 maja 2004

Skoda Auto Polska promuje kolory i opcje kredytowe Fabii

Skoda Auto Polska prowadzi kampanię reklamową dotyczącą modelu Fabia. "Promujemy trzy kolory modelu Fabia, które klient może dostać bez dopłaty,...

18 maja 2004

Unilever zmienia korporacyjne logo, wytycza nową misję firmy opartą na idei witalności

Koncern Unilever Polska wprowadza nowe logo i ogłasza nową misję firmy, która wyznacza kierunek rozwoju koncernu na najbliższe kilka lat...

18 maja 2004

Impression Polska zainwestuje ok. 1 mln euro w druk plakatów

Grupa drukarska Impression Polska, powstała z połączenia dwóch drukarni wielkoformatowych - belgijskiej Hecht Polska i czeskiej Eclipse Poland, zamierza w...

18 maja 2004

Agnieszka Zyśk ostatecznie rozstała się z Coca-Colą

Agnieszka Zyśk, communciation manager w Coca-Cola Services Poland, ostatecznie rozstała się z firmą. Zapowiadane od dawna odejście było kilkakrotnie przekładane...

18 maja 2004

Peppermint przygotował Akademię Sukcesu Amiki

Agencja marketing services Peppermint przygotowała program Akademia Sukcesu Amiki, którego celem jest budowanie relacji ze sprzedawcami sprzętu AGD. Pierwszym elementem...

18 maja 2004

Agencja San Markos wykorzystuje narzędzie Creative Thinking Tank

Agencja reklamowa San Markos korzysta z nowego narzędzia - Creative Thinking Tank (CTT). Wykorzystuje ono wiedzę i doświadczenie członków Eurada...

18 maja 2004

Polkomtel SA rozpoczął przegląd ofert domów mediowych

Firma Polkomtel SA, operator telefonii komórkowej, właściciel marek Plus i Simplus, rozpoczęła przegląd ofert domów mediowych. Informację tę potwierdził Ryszard...

18 maja 2004

Goodyear zdecydował się na inwestycje reklamowe w ambient media

Rozpoczęła się nietypowa kampania reklamowa opon firmy Goodyear skierowana do aktywnych i zamożnych osób. Zostały nią objęte stadniny koni oraz...

18 maja 2004

PromoTeam - specjalistyczna komórka w GGK PR; wewnętrzne nominacje w firmie

W agencji public relations GGK PR stworzona została specjalistyczna komórka, której zadaniem jest organizowanie szkoleń z dziedziny doskonalenia technik wspomagania...

18 maja 2004

US Pharmacia wprowadzi nową kategorię leków OTC Naturapia

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia przygotowuje się do wprowadzenia na rynek nowej kategorii leków OTC - Naturapia. Produkty z tej grupy...

18 maja 2004

ID Advertising przygotowała nową reklamę żelu Lioton 1000

Wczoraj (17 maja) w głównych stacjach telewizyjnych rozpoczęła się kampania reklamowa żelu Lioton 1000 produkowanego przez koncern Berlin-Chemie Menarini Polska....

18 maja 2004

Oferta Canal Plus Cyfrowy dostępna w sieci sklepów Vobis

Spółka Canal Plus Cyfrowy rozwija współpracę z sieciami handlowymi. Firma podpisała w tej sprawie umowę z siecią sklepów Vobis oferującą...

18 maja 2004

Eurobank zmienił struktury marketingowe, Maciej Szczechura szefem komunikacji

Maciej Szczechura został następcą Piotra Zygi, dotychczasowego dyrektora marketingu Eurobanku, który kilkanaście dni temu odszedł z banku, obejmując fotel prezesa...

18 maja 2004

Kreatywni z Scholz & Friends Warszawa nagrodzeni na festiwalu Magdalena

Na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywnej Komunikacji "Magdalena 2004" młodzi kreatywni z Scholz & Friends Warszawa otrzymali nagrodę główną Golden Bra w...

18 maja 2004

Gorsza oglądalność finału Eurowizji niż w roku poprzednim

Finał konkursu Eurowizja emitowany 15 maja br. w TVP1 oglądało 6 mln 677 tys. osób według AGB Polska. Udział stacji...

19 maja 2004

HP startuje z letnią promocją aparatów cyfrowych

Hewlett-Packard (HP) startuje z letnią promocją aparatów cyfrowych, która będzie prowadzona pod hasłem "Uśmiechnij się!". Klienci, którzy kupią aparat cyfrowy...

19 maja 2004

Red 8 zwiększy zatrudnienie w działach kreacji i account

Agencja Red 8 Communications Group w ciągu najbliższych dwóch tygodni planuje w istotny sposób zwiększenie zatrudnienia. "W pierwszej kolejności chcemy...

19 maja 2004

Intensywna reklama pożyczek gotówkowych Providenta

Provident Polska SA rozpocznie intensywną ogólnopolską kampanię promującą przed sezonem letnim pożyczki gotówkowe oferowane przez tę firmę. "Akcja Lato" rozpocznie...

19 maja 2004

Samsung zacieśnia związki ze sportem olimpijskim w Polsce

Samsung Electronics Polska podpisał wczoraj kontrakt sponsorski z Tomaszem Majewskim, naszym reprezentantem olimpijskim w pchnięciu kulą (zdobywcą czwartego miejsca w...

19 maja 2004

IMIGe prowadzi kampanię marki Rexona na uczelniach

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland prowadzi kampanię marki Rexona (Unilever Polska) na terenie szkół wyższych. W kampanii wykorzystano lustra reklamowe...

19 maja 2004

TVN rozpoczyna realizację serialu "Kryminalni"

Telewizja TVN rozpoczyna realizację serialu sensacyjnego "Kryminalni", który na antenie stacji pojawi się jesienią br. Serial produkowany jest przez firmę...

19 maja 2004

UPC TK wprowadza usługę chello w Szczecinie

UPC Telewizja Kablowa (UPC TK) wprowadza usługę chello - szybkiego dostępu do internetu - w Szczecinie. Początkowo usługa będzie dostępna...

19 maja 2004

Cosmopolitan Cosmetics reklamuje nowy zapach Naomi Campbell Sunset

Firma kosmetyczna Cosmopolitan Cosmetics ruszyła z kampanią reklamową najnowszego zapachu Naomi Campbell Sunset. Strategię i kreację kampanii firma przygotowała we...

19 maja 2004

Metsa Tissue Sales reklamuje papier i ręczniki Mola w telewizji

Spółka Metsa Tissue Sales rozpoczęła kampanię reklamową promującą papierowe ręczniki kuchenne i papier toaletowy marki Mola. Przygotowana kreacyjnie przez agencję...

19 maja 2004

Publicis autorem lokalnej i regionalnej kampanii Schoellera

Warszawska agencja Publicis jest autorem dwóch filmów reklamowych dla lodów Schoeller (Nestle), z których jeden, przygotowany dla marki Cortina jest...

19 maja 2004

W czerwcu ruszy kampania marki Powerade

Koncern Coca-Cola Poland Services planuje na czerwiec początek kampanii marki Powerade. Napój Powerade jest oficjalnym drinkiem igrzysk olimpijskich w Atenach...

19 maja 2004

Marquard Media reklamuje czerwcowe numery "CKM-u" i "Cosmopolitan"

Wydawnictwo Marquard Media Polska rozpoczęło kampanię reklamową czerwcowych numerów magazynów "CKM" i "Cosmopolitan". Obydwie kampanie zostały przygotowane we własnym zakresie....

19 maja 2004

Gillette wspiera markę Braun wśród kobiet

Trwa europejska kampania depilatorów marki Braun (Silk-epil SoftPerfection) należącej do koncernu Gillette. W kampanii wykorzystano wizerunek niemieckiej modelki Heidi Klum....

19 maja 2004

Presspublica promuje dodatek "Dobra Firma"

Wydawnictwo Presspublica Sp. z o.o. prowadzi kampanię reklamową dodatku do "Rzeczpospolitej" - "Dobra Firma". Celem kampanii jest poinformowanie czytelników o...

19 maja 2004

Unilever Polska wdraża ideę witalności

Unilever Polska zgodnie ze światowymi wytycznymi zmienia logo i misję firmy, która brzmi: dodaj witalności do życia. Nowe logo będzie...

19 maja 2004

Badanie wykazuje wysoką skuteczność kampanii Heyah

Marka Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) jest już rozpoznawana przez ponad połowę dorosłych Polaków (51 proc.) - wynika z badania TNS...

19 maja 2004

Rusza trzecia edycja konkursu Henkel Art Award

Firma Henkel po raz trzeci we współpracy z austriacką fundacją KulturKontakt organizuje konkurs Henkel Art Award dla artystów z krajów...

19 maja 2004

Eurobank rozpoczął telewizyjną kampanię lokat, maj obfituje w akcje marketingowe

Eurobank rozpoczął w tym tygodniu telewizyjną kampanię lokat. Wykorzystywane są w niej trzy różne spoty, kampania potrwa do połowy czerwca....

19 maja 2004

"Życie Warszawy" i Radio WAWa mają wspólną ofertę reklamową

Biura reklamy dziennika "Życie Warszawy" (Dom Prasowy Sp. z o.o.) i stacji radiowej WAWa uruchomiły wspólną pakietową sprzedaż reklam. Nowa...

19 maja 2004

Sprostowanie: kampania Ptasiego Mleczka Orzechowego

W DS "MMP" z 17 maja br. błędnie poinformowaliśmy, że Saatchi & Saatchi, Initiative Warszawa i Zenith Media przygotują nową...

19 maja 2004

TP Internet może przyjąć inwestora do Contact Center

TP Internet (spółka zależna od Telekomunikacji Polskiej SA) nie wyklucza pozyskania inwestora dla swojego centrum telemarketingowego Contact Center - dowiedzieliśmy...

19 maja 2004

One-2-One przygotował akcję z okazji Dnia Matki dla sieci Eska

Firma One-2-One, integrator rozwiązań mobilnych, przygotowała dla sieci Radia Eska niekonwencjonalną akcję z okazji Dnia Matki. Słuchacze wybranej stacji radiowej...

20 maja 2004

SPI International Polska reorganizuje zespół promocji

SPI International Polska, dystrybutor filmowy, wprowadził zmiany w swoim zespole promocji. W ramach SPI International Polska działają dwie marki: SPInka...

20 maja 2004

LPP SA rozpoczął inwestycje marketingowe w markę Cropp Town

LPP SA, producent odzieży znany do tej pory przede wszystkim z marki Reserved, rozpoczął kampanię launchową swojej nowej marki -...