M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 maja 2004

Infor inwestuje w nową stronę internetową poświęconą szkoleniom

Centrum Edukacji Gospodarczej Infor Training ma zmienioną stronę internetową. Nowy layout i nowe narzędzia mają ułatwiać klientom Centrum przeglądanie oferty...

20 maja 2004

Nike chce w komunikacji położyć nacisk na innowacyjność produktów

Nike Poland planuje kampanię reklamową w mediach związaną z igrzyskami olimpijskimi. Zostanie przeprowadzona w sierpniu i wrześniu br. Jej mediaplan...

20 maja 2004

New Age Media zakończyła proces zmiany tożsamości wizualnej i strategii działania

Spółka New Age Media, broker reklamy kinowej sieci Cinema City, zakończyła proces zmiany tożsamości wizualnej i strategii działania. Nowe logo...

20 maja 2004

Grupa ITI od 2005 r. zmienia formułę Sopot Festival

Od 2005 r. zmieniona zostanie formuła Sopot Festival - zapowiedzieli przedstawiciele Grupy ITI. Holding nabył prawa do pięciu kolejnych edycji...

20 maja 2004

Zielona Budka rewitalizuje markę i reklamuje nowe produkty w TV

Producent lodów firma Zielona Budka Zbigniew Grycan SA rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową mającą wypromować tegoroczne nowości w ofercie produktowej oraz...

20 maja 2004

Afekt przygotował pierwszą promocję gazowanej wody Żywiec Zdrój

"Orzeźwiające nagrody" - to tytuł promocji sprzedaży przygotowywanej przez poznańską agencję Afekt dla firmy Żywiec Zdrój SA. Akcja polega na...

20 maja 2004

Nivea i Atlantic rozpoczęły wspólną akcję promocyjną

Beiersdorf-Lechia oraz firma Atlantic ruszyły ze wspólną akcją promocyjną. W jej ramach do każdego kupionego kostiumu kąpielowego lub damskiej bielizny...

20 maja 2004

Philip Morris rozpoczął konkurs promocyjny wspierający markę Marlboro

Firma tytoniowa Philip Morris Polska SA rozpoczęła 2,5-miesięczny konkurs konsumencki o nazwie M-Code, który ma wspierać sztandarową w portfolio firmy...

20 maja 2004

Mary Kay realizuje plan wsparcia reklamowego produktów w prasie

Firma kosmetyczna Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o. zajmująca się sprzedażą bezpośrednią promuje swoje produkty w wybranych tytułach prasowych....

20 maja 2004

Wydawnictwo Naukowe PWN wspiera sprzedaż nowego słownika w internecie i prasie

Wydawnictwo Naukowe PWN (PWN) rozpoczęło kampanię reklamową "Wielkiego słownika polsko-angielskiego PWN-Oxford". To jeden z największych w tym wydawnictwie projektów wydawniczych...

20 maja 2004

Wydawnictwo Murator będzie wydawać serię książkową "Zdrowia"

Wydawnictwo Murator wprowadzi do sprzedaży serię publikacji miesięcznika "Zdrowie". Kolekcję rozpoczyna od książki pt. "Po porodzie", która wejdzie do sprzedaży...

20 maja 2004

Jet Line ma zostać nowym członkiem branżowej organizacji IGRZ

Firma Jet Line specjalizująca się w organizacji oraz produkcji kampanii reklamowych z wykorzystaniem wielkogabarytowych nośników reklamy ma zostać przyjęta w...

20 maja 2004

Platige Image finalizuje prace nad nowym studiem postprodukcyjnym

Firma Platige Image kończy proces inwestycyjny w nowe studio, które ma rozpocząć działalność pod koniec czerwca br. Dotychczasowy sprzęt ma...

20 maja 2004

Altadis reklamuje w mediach akcję marketingową "Wyzwól marzenia"

Firma tytoniowa Altadis Polska SA przygotowała akcję marketingową pod hasłem "Wyzwól marzenia", którą reklamuje na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. nośniki...

20 maja 2004

AMS SA rozważa opcję rozszerzenia współpracy z Acxiom Polska

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA zastanawia się nad poszerzeniem zakresu współpracy z firmą marketingu precyzyjnego Acxiom Polska (wcześniej Claritas Polska)....

20 maja 2004

Internetowe sieci reklamowe i PBI podpisały list intencyjny o współpracy

Internetowe sieci reklamowe Ad.net, ARBOmedia i IDM.net podpisały list intencyjny ze spółką Polskie Badania Internetu (PBI) o przyszłej współpracy. PBI...

20 maja 2004

Altana Pharma kieruje reklamę marki Sanostol do dzieci

Firma farmaceutyczna Altana Pharma przeprowadza kampanię reklamową marki Sanostol (tabletki). Głównym medium kampanii jest telewizja (stacje niszowe, m.in. Fox Kids,...

20 maja 2004

MMD rozpocznie obsługę public relations holdingu stalowego LNM Holdings N.V.

Agencja public relations MMD zajmie się działaniami z zakresu PR dla LNM Holdings N.V. Jest to międzynarodowy holding stalowy, który...

20 maja 2004

Coca-Cola rozpoczęła letnią promocję konsumencką "Sportowa gorączka"

Coca-Cola Poland Services ruszyła z letnią promocją konsumencką "Sportowa gorączka", która potrwa do końca sierpnia br. Promocja jest standardowym programem...

20 maja 2004

Agnieszka Lesiak i Alicja Klarkowska w zespole miesięcznika "Filipinka"

Agnieszka Lesiak i Alicja Klarkowska dołączyły do zespołu miesięcznika dla dziewcząt "Filipinka" (Wydawnictwo Bauer). Agnieszka Lesiak została sekretarzem redakcji w...

20 maja 2004

Velvet Art wprowadziła do oferty nowy nośnik BTL-owy

Agencja Velvet Art wprowadziła do swojej oferty nowy nośnik reklamowy Postfile dzięki podpisaniu z Pocztą Polską długoterminowej umowy. Współpraca obu...

20 maja 2004

McDonald's kieruje "kartoflaną" promocję do najmłodszych konsumentów

Sieć restauracji fast food firmy McDonald's organizuje w 168 restauracjach na terenie Polski wielką zabawę polegającą na stemplowaniu koszulek ziemniaczanymi...

20 maja 2004

Stacja telewizyjna iTV kieruje ofertę do młodych grup widzów

Interaktywna telewizja iTV zmienia oprawę graficzną, dostosowując ją do młodszych odbiorców. "Odświeżenie grafiki jest związane z wprowadzeniem do naszej ramowki...

20 maja 2004

Sztab wyborczy partii Prawo i Sprawiedliwość wybiera dom mediowy

Sztab wyborczy partii Prawo i Sprawiedliwość (PiS) prowadzi przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowej kandydatów PiS w wyborach do Parlamentu...

20 maja 2004

DDB Warszawa na short-liście Clio Awards, DDB Chicago Agencją Roku

Agencja reklamowa DDB Warszawa jako jedyna agencja z Polski znalazła się na short-liście konkursu reklamowego Clio Awards 2004 organizowanego w...

20 maja 2004

OS3 Multimedia obsługuje online markę kosmetyczną Body Basics

Agencja interaktywna OS3 Multimedia będzie kreowała wizerunek Body Basics w internecie. Pierwszą wspólną realizacją jest uruchomiona witryna www.bodybasics.pl. W przyszłości...

20 maja 2004

Schoeller komunikuje w reklamach zmianę opakowania i receptury lodów Cortina

Schoeller rozpoczyna kampanię reklamową lodów Cortina (plany jej przeprowadzenia sygnalizowaliśmy we wczorajszym wydaniu DS "MMP"), która potrwa do końca sezonu...

20 maja 2004

Phoenix Media organizuje roadshow wspierający sprzedaż "Kaczora Donalda" dla Egmontu

Wydawnictwo Egmont organizuje cykl imprez promocyjnych w całej Polsce związany z 10-leciem wydawania tygodnika "Kaczor Donald". Zaplanowany roadshow odbędzie się...

20 maja 2004

Agencja reklamowa Arip zwiększa zespół obsługi klienta i DTP

Agencja reklamowa Arip w związku ze zwiększająca się liczbą obsługiwanych projektów zdecydowała się na powiększenie zespołu. Na stanowiska account managerów...

20 maja 2004

PTK Centertel restrukturyzuje biuro rynku masowego

W biurze rynku masowego departamentu marketingu firmy PTK Centertel kierowanym przez Wojciecha Pronobisa doszło do restrukturyzacji. "Nowa struktura biura rynku...

20 maja 2004

Wizard przygotował dla Suzuki kampanię reklamową "Japan Beauty"

Pod koniec maja startuje prasowa, a od drugiej połowy czerwca br. outdoorowa kampania reklamowa samochodu Suzuki Liana (Suzuki Motor Poland)...

21 maja 2004

Dzieci coraz częściej korzystają z komórek, najfajniejsze marki to Nokia i Heyah

Ponad 66 proc. dzieci w wieku 7-14 lat używa telefonów komórkowych - wynika z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i...

21 maja 2004

Panda będzie w tym roku priorytetem Fiata, w czerwcu pojawi się Panda Olympic

Model Panda jest najważniejszym samochodem dla Fiat Auto Poland w tym roku i będzie najsilniej wspierany marketingowo. "Z prowadzonych przez...

21 maja 2004

Szymańska dyrektorem reklamy, a Wnukiewicz dyrektorem marketingu w "Życiu"

Dziennik "Życie" ma nowych dyrektorów reklamy i marketingu. Dyrektorem biura reklamy i ogłoszeń w Domu Wydawniczym "Życie", wydawcy "Życia", została...

21 maja 2004

Popularność i wykorzystanie programów lojalnościowych w Polsce zbadane przez Rowland Berger Strategy Consultants

Firma Rowland Berger Strategy Consultants przeprowadziła badanie dotyczące nasycenia rynku polskiego programami lojalnościowymi. Z badania wynika, że polscy przedsiębiorcy wykorzystują...

21 maja 2004

Wewnętrzne awanse w agencji McCann-Erickson

W liczącym 26 osób dziale obsługi klienta agencji McCann-Erickson dwie osoby zostały awansowane na wyższe stanowiska. Oskar Derych, dotychczas group...

21 maja 2004

Philips będzie wspierał reklamowo nowe modele telefonów

Koncern Philips zaprezentował wczoraj nowe modele telefonów komórkowych, które sukcesywnie będą wprowadzane do sprzedaży w tym roku. W sumie producent...

21 maja 2004

Cinema City otworzy do końca 2005 r. 10 nowych multipleksów

Sieć Cinema City planuje budowę 10 nowych multipleksów do końca 2005 r. "Oznacza to zwiększenie liczby sal tej sieci o...

21 maja 2004

"Inter City" - nowe wydanie specjalne "Metra" i nowy layout jego stron telewizyjnych

"Metro", bezpłatny warszawski dziennik Agory SA, wyda 1 czerwca br. pierwszą edycję swego specjalnego wydania "Inter City". Będzie to informator...

21 maja 2004

Zmysłowa kampania lodów Magnum Unilevera

Unilever Polska SA przygotował nową kampanię należącej do swojego portfolio marki lodów Magnum. Jak mówi Michał Wysocki z działu marketingu...

21 maja 2004

Ziaja Ltd. wprowadzi do sprzedaży nową serię pod prysznic Aquina

Firma kosmetyczna Ziaja Ltd. wprowadzi na rynek nową linię produktów Aquina. Kosmetyki będą dostępne w sprzedaży od początku czerwca br....

21 maja 2004

Walmark planuje debiut na rynku leków OTC, na razie podwaja budżet marketingowy

Firma Walmark planuje wejście na rynek leków dostępnych bez recepty (OTC). Dotychczas w portfolio firmy dostępnym w Polsce były przede...

21 maja 2004

Unilever rozpoczął przetarg na swój europejski budżet zakupu mediów, prawdopodobnie nie dotyczy on Polski

Koncern Unilever poinformował obsługujące go obecnie sieci domów mediowych Initiative Worldwide oraz MindShare Worldwide o rozpoczętym właśnie przetargu na obsługę...

21 maja 2004

Magazyn mobilnych technologii "Dealer" zmienia nazwę na "Mobility"

Magazyn mobilnych technologii "Dealer" Wydawnictwa MiT Media zmienia nazwę na "Mobility". Przechodzenie na nową nazwę będzie odbywać się stopniowo. Do...

21 maja 2004

Organizatorzy konkursu Effie rezygnują z przyznawania nagrody MEffie

Komitet organizacyjny konkursu efektywności reklamy Effie zrezygnował z wręczania podczas tegorocznej edycji nagród MEffie. Nagrody te były przyznawane dla najlepiej...

21 maja 2004

Agencja Carre Noir odświeżyła etykiety wód Żywiec Zdrój

Agencja Carre Noir specjalizująca się w strategicznym designie odświeżyła wizerunek wód marki Żywiec Zdrój. Agencja przygotowała nowe etykiety całego portfela...

21 maja 2004

Agora planuje wejście z ofertą pakietową na jesieni br.

Agora SA pracuje nad przygotowaniem wspólnej oferty reklamowej dla wszystkich swoich mediów. Od początku maja br. projektem tym kieruje Maciej...

21 maja 2004

"Puls Biznesu" będzie reklamował konferencję z udziałem Ala Gore'a

"Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska Sp. z o.o.) przeprowadzi multimedialną kampanię reklamową z udziałem Ala Gore'a, byłego wiceprezydenta Stanów Zjednoczonych....

21 maja 2004

Tymbark wspiera kampanią promocję konsumencką

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię dla marki Tymbark (Maspex Wadowice), której celem jest poinformowanie o akcji promocyjnej. Polega ona...

21 maja 2004

Galeria Mokotów inwestuje w swój wizerunek, podnosi budżet marketingowy

Galeria Mokotów, centrum handlowo-rozrywkowe, inwestuje w wizerunek. W tym roku podwoi w stosunku do ubiegłorocznego budżet marketingowy przeznaczony na cele...