M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

24 maja 2004

Czarny Tulipan zmienia corporate ID PZL Mielec

Agencja Czarny Tulipan przygotowała nową identyfikację wizualną producenta samolotów PZL Mielec. Zmienione logo ma nowoczesne liternictwo i kolorystykę. "Nie chcemy...

24 maja 2004

PZL nie będzie dla Cayenne furtką na polski rynek

Agencja Cayenne, wchodząc na polski rynek, nie dokona tego za pośrednictwem agencji PZL (jak sugerował serwis magazynu "Press" z 19...

24 maja 2004

Fanta i Sprite będą reklamowane w TV przez całe lato

Coca-Cola prowadzi kampanię napojów Fanta i Sprite mającą na celu wzmocnienie wizerunku obu brandów i skłonienie do ich kupna. Obie...

24 maja 2004

Toyota kontynuuje inwestycje w nietypowe formy komunikacji

Dom mediowy Zenith Media i agencja CPM zorganizowały dla firmy motoryzacyjnej Toyota Motor Poland kolejną niestandardową akcję promocyjną mającą na...

24 maja 2004

Pudliszki odświeżają wizerunek swoich produktów

Heinz Polska zmienił etykiety wszystkich produktów należących do portfolio marki Pudliszki. Nowy design opakowań mają ketchupy, warzywa w puszkach, sosy...

24 maja 2004

"Stop pedofilom" - kampania społeczna przygotowana przez Grey

Agencja Grey Worldwide Warszawa przygotowała kampanię społeczną "Stop pedofilom", która ma uświadamiać, że pedofilia to zjawisko mogące pojawić się wszędzie....

24 maja 2004

Dyr. kreatywny Wampum maluje abstrakcje na ścianie budynku

Artur Korycki, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Wampum, przemalował ścianę czteropiętrowego bloku przy ul. Piekałkiewicza w Warszawie. Nowo powstały pejzaż widać...

24 maja 2004

GPD i MobiJoy! przygotowały olimpijską promocję SMS-ową dla BZ WBK

Agencje GPD i MobiJoy! przygotowały olimpijską promocję SMS-ową kart Visa dla banku BZ WBK. Aby wziąć udział w akcji, należy...

24 maja 2004

Według SMG/KRC 68 proc. Polaków wie o akcji społecznej "Pij mleko"

Firma badawcza SMG/KRC Millward Brown Co. przeprowadziła kolejną falę badań dotyczących ewaluacji kampanii społecznej "Pij mleko, będziesz wielki" prowadzonej przez...

24 maja 2004

Wyjaśnienie: Stadnicki & Jasieński pracują niezależnie od DDB Warszawa

W nawiązaniu do informacji opublikowanej 20 maja br. w DS "MMP" pt. "DDB Warszawa na short-liście Clio Awards, DDB Chicago...

24 maja 2004

DDB Warszawa przygotowała kolejną kampanię dla Opoczna

Firma Opoczno SA przeprowadzi kampanię reklamową, która będzie kontynuacją ubiegłorocznej strategii repozycjonowania marki. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja DDB...

24 maja 2004

Byss i Starcom przygotowały kampanię reklamową dla Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl rozpoczął zewnętrzną kampanię reklamową nowego serwisu Wiadomości. Kreację kampanii opracowała szczecińska agencja interaktywna Byss, natomiast zakupem mediów zajął...

24 maja 2004

MediaCom Warszawa zwyciężył podczas warsztatów radiowych Brokera FM

Zespół domu mediowego MediaCom Warszawa w składzie: Ewa Osińska, radio buying manager, Katarzyna Kozłowska, media planner/buyer, Agnieszka Garsztka, media planner/buyer,...

24 maja 2004

Kia nagłaśnia dostępność modelu Rio kampanią w prasie

Kia Motors Polska rozpoczęła kampanię prasową modelu Rio. Ma ona charakter wizerunowo-produktowy, hasło wykorzystywane w komunikacji brzmi: "Dbamy o Ciebie"....

24 maja 2004

Heyah poszerza markę o modę i kulturę

Heyah (pre-paid należący do Polskiej Telefonii Cyfrowej) poszerza markę o inne rejony. "Chcemy wyjść z tą marką poza świat telekomunikacji...

24 maja 2004

W czerwcu rusza kampania kanału lifestyle'owego Polsatu i kanał dla kobiet Grupy ITI

W czerwcu ruszy kampania reklamowa nowego kanału tematycznego telewizji Polsat - Zdrowie i Uroda. O projekcie stacji Polsatu skierowanej przede...

24 maja 2004

Projekty badawcze MTV będą rozwijane również w Polsce

Projekty badawcze MTV Networks Europe, właściciela stacji muzycznych MTV Polska i MTV Classic, będą rozwijane również w Polsce. Wcześniej o...

24 maja 2004

Wyjaśnienie: Marlboro M-Code

Firma Philip Morris Polska SA, organizator konkursu konsumenckiego Marlboro M-Code (o którym pisaliśmy w DS "MMP" 20 maja br.), informuje,...

24 maja 2004

Ströer będzie prowadzić kolejne działania autopromocyjne

Spółka outdoorowa Ströer Out of Home Media przeprowadzi w czerwcu kampanię autopromocyjną. "Niewykluczone, że poza naszymi własnymi nośnikami wykorzystamy także...

24 maja 2004

Dax wprowadza nową linię kosmetyków, wybiera agencję do przeprowadzenia kampanii

Perfecta HydroMax to nowa seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy o właściwościach nawilżających skórę wprowadzona w maju na rynek przez Dax...

24 maja 2004

BPH, MasterCard i Wisła Kraków partnerami przy projekcie kart co-branded

Bank BPH, MasterCard i klub piłkarski Wisła Kraków prowadzą rozmowy dotyczące wprowadzenia co-brandowanych kart kredytowych dla kibiców Wisły, które mogłyby...

24 maja 2004

Pierwsza kampania sieci Intermarche rusza pod koniec maja

31 maja ruszy pierwsza telewizyjna kampania reklamowa ponad 90 marketów spożywczych Intermarche (sklepów należących do niezależnych przedsiębiorców zrzeszonych w Grupie...

24 maja 2004

Idea sponsorem dostępu do prawnego serwisu Inforu

Sieć telefonii komórkowej Idea została partnerem Internetowego Serwisu Prawnego (ISP) będącego własnością Grupy Wydawniczej "Infor". Idea jest sponsorem dostępu do...

24 maja 2004

W "Rewii" pierwszy kilkumiesięczny plebiscyt dla czytelników

Nowy, ukazujący się od 31 marca br. tygodnik "Rewia" Wydawnictwa Bauer ogłosił pierwszy plebiscyt dla czytelników, który potrwa do końca...

24 maja 2004

Johnson & Johnson reklamuje produkty Johnson's Baby Soft

Koncern Johnson & Johnson Poland rozpoczął kampanię reklamową poszerzonej i ulepszonej serii kosmetyków do mycia i pielęgnacji ciała Johnson's Baby...

24 maja 2004

Startuje polska część europejskiej kampanii aparatów Olympus

Rozpoczęła się kampania reklamowa aparatów fotograficznych Olympus. Wyłącznym przedstawicielem marki Olympus w Polsce jest firma Euro-Color. Kampania potrwa do końca...

24 maja 2004

Shrek bohaterem kampanii i promocji płatków Nestle

Ruszyła kampania reklamowa płatków śniadaniowych Nestle nawiązująca do planowanej na 2 lipca premiery na polskim rynku drugiej części filmu "Shrek"....

24 maja 2004

Unilever rozpoczął letnią promocję Rexony wspieraną reklamą

W piątek wystartowała kampania reklamowa wspierająca letnią promocję marki Rexona (Unilever Polska SA). Spot reklamowy przygotowała i zrealizowała agencja Lowe...

24 maja 2004

Neil Selby ostatecznie zrezygnował z prezesury w IAA

Neil Selby, prezes zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, podjął decyzję o nieuczestniczeniu w dalszych pracach organizacji. "Neil Selby nie jest...

25 maja 2004

CB4 Promocja adaptuje globalną kampanię gry "Harry Potter - więzień Azkabanu"

Agencja CB4 Promocja jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek nowej gry tej firmy "Harry Potter - więzień Azkabanu" dostępnej...

25 maja 2004

IMIGe Poland wspiera kampanię społeczną "Płytka wyobraźnia"

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland wspiera kampanię społeczną prowadzoną pod hasłem "Płytka wyobraźnia to kalectwo". Kampania ostrzega przed skutkami nieprzemyślanych...

25 maja 2004

Katarzyna Marczyk marketing managerem Pizza Hut

Do zespołu agencji Synergy Marketing Partners odpowiedzialnej za strategię i działania marketingowe American Restaurants/Pizza Hut i KFC w Polsce dołączyła...

25 maja 2004

Nokia rezygnuje na razie z kampanii nowej konsoli N-Gage, rusza kampania telefonu dla aktywnych

Nokia wprowadza na polski rynek nową konsolę do gier Nokia N-Gage QD. Według wcześniejszych zapowiedzi launchowi towarzyszyć miała intensywna akcja...

25 maja 2004

Sebastian Pańczyk i Mariusz Joński przeszli z G7 do Cytryny

Zespół kreatywny agencji reklamowej G7, który tworzyli art director Sebastian Pańczyk i copywriter Mariusz Joński, przeszedł do agencji reklamowej Cytryna....

25 maja 2004

Carlsberg zwiększa intensywność działań reklamowych związanych z Euro 2004

Carlsberg Okocim SA kontynuuje wsparcie reklamowe swojej sztandarowej marki piwa Carlsberg powiązane z tegorocznymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro...

25 maja 2004

SKOK promuje pozyskanie milionowego klienta

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa (SKOK) rozpoczęła kampanię reklamową promującą pozyskanie przez nią milionowego klienta. Akcja reklamowa prowadzona pod hasłem "Jest nas...

25 maja 2004

Izabella Siurdyna odchodzi z EL2

Izabella Siurdyna, dotychczas marketing manager w firmie EL2, odchodzi do nowego miejsca pracy. Spółka EL2 to tzw. integrator usług mobile...

25 maja 2004

Monika Zarzycka będzie pracować w PZL

Monika Zarzycka będzie pracować w agencji reklamowej PZL, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ostatnio Zarzycka pełniła funkcję dyrektora generalnego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego....

25 maja 2004

DaimlerChrysler planuje kampanie prasowe Mercedesa: terenowego ML i kabrioletu SLK

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) planuje na najbliższe tygodnie kampanię prasową swojego samochodu terenowego klasy ML. Kampania promować będzie model specjalny...

25 maja 2004

Agencja Kid wykreowała markę lodów Finko dla Nestle Schoeller

Agencja reklamowa Kid specjalizująca się w marketingu dla dzieci i młodzieży przygotowała koncepcję i projekt opakowania nowego produktu firmy Nestle...

25 maja 2004

Firma Peaktime ma zamiar rozwijać swoją działalność w Polsce

Francusko-belgijska firma Peaktime dostarczająca usługi i narzędzia do optymalizacji zarządzania branżą radiowo-telewizyjną zamierza rozwijać swoją działalność w Polsce. "Obecnie na...

25 maja 2004

SMB przedstawi propozycje standardów przetargowych dla agencji BTL

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) przedstawi w przyszłym tygodniu propozycje dokumentu, który ma stać się rodzajem kodeksu procedur przetargowych dla agencji...

25 maja 2004

"Duży Format" zmieni charakter, będzie "gazetą reporterów"

"Duży Format", poniedziałkowy magazyn "Gazety Wyborczej", wkrótce zmieni charakter. Jak powiedział Paweł Goźliński, prowadzący "Duży Format", stanie się on teraz...

25 maja 2004

Karolina Suchenek pracuje dla magazynu dla młodych "Hi!"

Karolina Suchenek, do grudnia ub.r. redaktor naczelna "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine), pracuje dla magazynu lifestyle'owego dla młodych "Hi!" powstającego...

25 maja 2004

Jan Dybczyński pracuje nad nowym projektem prasowym

Jan Dybczyński, były wiceprezes i dyrektor generalny wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, pracuje nad nowym projektem prasowym. Dybczyński nie ujawnił żadnych...

25 maja 2004

HBO uruchomi w tym roku w Polsce kanał Cinemax

Pod koniec roku w Polsce pojawi się nowy kanał filmowy Cinemax. Stacja będzie nadzorowana przez firmę HBO Polska, która obecnie...

25 maja 2004

Carre Noir zaprojektowała nową etykietę Kryniczanki

Agencja Carre Noir specjalizująca się w strategicznym designie odświeżyła wizerunek wód marki Kryniczanka. Agencja przygotowała nowe etykiety dla wody gazowanej...

25 maja 2004

MediaCom Warszawa planuje utworzenie drugiej agencji mediowej w Polsce

Dom mediowy MediaCom Warszawa należący do sieci MediaCom Worldwide zamierza utworzyć drugą agencję mediową w Polsce. Informację tę potwierdzili Agnieszka...

7 czerwca 2004

SC Johnson rozszerza markę odświeżaczy powietrza Brise

Firma SC Johnson rozszerza portfolio odświeżaczy powietrza o Brise Mini Gel. Produkt nie otrzyma wsparcia mediowego. "W tym roku skupiamy...

7 czerwca 2004

Religa i Renczajski dołączyli do zespołu Saatchi & Saatchi

Zespół agencji reklamowej Saatchi & Saatchi powiększył się o nowe osoby: Joanna Religa na stanowisku account executive (przeszła z PND...