M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 czerwca 2004

Agros Nova reklamuje Minerado w impulsowych opakowaniach

Najnowsza reklama napojów owocowych Fortuna Minerado (Agros Nova) w nowych impulsowych opakowaniach jest emitowana w sześciu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1,...

7 czerwca 2004

Nokia i Kodak testują pomysł wspólnych działań promocyjnych

Nokia Poland i Kodak Polska rozpoczęły wspólną akcję promocyjną. W wybranych testowych salonach Nokii w Łodzi i Warszawie posiadacze telefonów...

7 czerwca 2004

Nowy layout "Ultramaryny", pismo wchodzi na czeski rynek

Bezpłatne pismo z sektora city-guide "Ultramaryna" po trzech latach obecności na rynku odświeża swój layout. "Zmieniamy wygląd i styl pisma,...

7 czerwca 2004

L'Oreal reklamuje produkty do koloryzacji włosów Garnier Nutrisse

Koncern L'Oreal Polska prowadzi kampanię reklamową linii produktów do koloryzacji włosów Garnier Nutrisse. W spocie reklamowym wystąpiła Sarah Jessica Parker,...

7 czerwca 2004

Polsat będzie dochodził swoich praw przed Trybunałem Konstytucyjnym

Przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) Danuta Waniek nałożyła na telewizję Polsat karę pieniężną w wysokości1,238 mln zł za...

7 czerwca 2004

Cykl imprez "Przeglądu Sportowego" i PTC/Era skierowany do młodych

"Przegląd Sportowy" (Marquard Media Polska) wraz z Polską Telefonią Cyfrową (PTC)/Era przygotował cykl imprez ulicznych pod nazwą "Przegląd Sportowy &...

7 czerwca 2004

Media-Net Interactive przygotował promocję SMS-ową marki Vitalinea

Firma Danone rozpoczęła promocję konsumencką marki wody Vitalinea pod hasłem "Źródło wody". Na opakowaniach produktu znajdują się unikatowe kody, które...

7 czerwca 2004

BMW Group Polska prowadzi kampanię BMW serii 5 Touring

Spółka BMW Group Polska rozpoczęła kampanię reklamową modelu BMW serii 5 Touring. Kampania przygotowana kreacyjnie przez agencję Polymus Integrated Communication...

7 czerwca 2004

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek Mitsubishi Lancer sedan

Spółka MMC Car Poland, będąca dystrybutorem samochodów marki Mitsubishi w Polsce, rozpoczęła kampanię reklamową wchodzącego właśnie na polski rynek modelu...

7 czerwca 2004

Skoda Auto Polska rozpoczyna kampanię Fabii Kombi

Spółka Skoda Auto Polska rozpoczyna dzisiaj kampanię reklamową promującą model Fabia Kombi. Kreację przygotowała agencja reklamowa PZL, a media zaplanował...

7 czerwca 2004

Paulina Oracz została marketing managerem w agencji AMC Wytrykowski Iwankiewicz

Paulina Oracz objęła stanowisko marketing managera w agencji komunikacji marketingowej AMC Wytrykowski Iwankiewicz. Będzie odpowiedzialna za opracowanie i koordynację działań...

7 czerwca 2004

DougFaberFamily rozważa opcję pozyskania sieciowego partnera

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) zamierza nawiązać współpracę z jedną z międzynarodowych sieci agencji reklamowych, wynika z nieoficjalnych informacji. Jacek Olechowski,...

7 czerwca 2004

Więcej atrakcji w jubileuszowym wydaniu "Mody na Zdrowie"

"Moda na Zdrowie", bezpłatny miesięcznik dla klientów aptek, wydał jubileuszowy numer po roku działalności, z większą liczbą konkursów, niestandardową okładką...

7 czerwca 2004

"Dzień dobry na fali" po raz trzeci w wakacje nad Bałtykiem

"Dzień dobry na fali" - bezpłatny magazyn spółki DD Media, wydawcy bezpłatnej gazety "Dzień dobry" - od 3 lipca trafi...

7 czerwca 2004

Milena Morawiec dyrektorem w dziale badań marketingowych Ipsos

Milena Morawiec została dyrektorem w dziale badań marketingowych firmy badawczej Ipsos. Milena Morawiec będzie odpowiadać za nowo powstały zespół badawczy...

7 czerwca 2004

Adidas Poland wprowadzi nowe logo i linię odzieży Beckham

Adidas Poland wprowadzi na polski rynek nową linię odzieży sygnowaną nowym logo zaprojektowanym specjalnie na potrzeby współpracy z Davidem Beckhamem....

7 czerwca 2004

Grzegorz Lepak redaktorem naczelnym w Trader.com

Trader.com (Polska) sp. z o.o., wydawca tygodników motoryzacyjnych "AutoBit" i "AutoBiznes" oraz miesięcznika "AutoFoto", powołał na stanowisko redaktora naczelnego swoich...

7 czerwca 2004

Red 8 Communications Group przygotuje dwie kampanie dla Totalizatora Sportowego

Koncepty reklamowe przedstawione przez agencję Red 8 Communications Group: jeden dotyczący kampanii olimpijskiej, drugi kampanii Dużego Lotka, będą zrealizowane przez...

7 czerwca 2004

Ruszyła kampania wody Nałęczowianka Sprint na outdoorze

Rozpoczęła się kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka Sprint produkowanej przez spółkę ESI Polska należącą do koncernu Nestlé, która ma miejsce...

7 czerwca 2004

Polkomtel zmienia swoją markę pre-paid i oferuje nowy kontent rozrywkowy

Polkomtel SA, właściciel sieci telefonii komórkowej Plus GSM, postanowił zmienić nazwę swojej oferty pre-paid z Simplus na Simplus Team, a...

7 czerwca 2004

Bartłomiej Gola został nowym prezesem SMB

Bartłomiej Gola, managing partner agencji Tequila/Polska został wybrany na stanowisko prezesa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Wybory odbyły się podczas walnego...

7 czerwca 2004

Polsat Sport i Cyfrowy Polsat pokażą turniej tenisowy Wimbledon

Od 22 czerwca do 4 lipca br. stacja Polsat Sport i platforma Cyfrowy Polsat będą transmitowały wielkoszlemowy turniej tenisowy rozgrywany...

7 czerwca 2004

Bauer zawiesza regularne wydawanie magazynów "Look" i "Trendy"

Wydawnictwo Bauer postanowiło zawiesić regularne wydawanie kwartalników "Look" i "Trendy". Wydawca nie wyklucza jednak, że oba tytuły ukazywać się będą...

7 czerwca 2004

Sprzedaż "Super Expressu" w Warszawie według wydawcy wyższa o 14,4 proc.

Sprzedaż dziennika "Super Express" na obszarze objętym warszawską kampanią promocyjną pod hasłem "Podwyżkom nie, wygranym tak" wzrosła o 14,4 proc.,...

7 czerwca 2004

BB Consulting pracuje nad strategią dla marki Vox

Firma konsultingowa Biszof Brand Consulting nawiązała współpracę z firmą Vox - producentem mebli, materiałów wykończeniowych z PCV oraz właścicielem sieci...

7 czerwca 2004

Marek Lasota, długoletni szef marketingu "Super Expressu", rozstał się z dziennikiem

Marek Lasota, długoletni dyrektor marketingu i dystrybucji "Super Expressu", rozstał się z dziennikiem, jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Z Media Express,...

8 czerwca 2004

Nowa wersja Nissana Pickup pretekstem do budowania świadomości kategorii pickup

Nissan Poland rozpoczyna kampanię modelu Nissan Pickup. Jest ona związana z wprowadzeniem do sprzedaży nowej wersji nadwoziowej tego auta -...

8 czerwca 2004

Po sukcesie "Gazety" z powieścią gratis seria książek dziennika po 15 zł

W 200-tysięcznym nakładzie ukazała się dziś druga z serii książek "Kolekcja "Gazety Wyborczej"" - "Lolita" Władimira Nabokowa. Jest rozprowadzana inaczej...

8 czerwca 2004

HP poszerza skład osób skierowanych do kontaktów z mediami

Hewlett-Packard Polska powiększył swój zespół zajmujący się kontaktami z mediami. Robert Stupak przyjął obowiązki związane z działaniami PR-owymi zaawansowanych produktów...

8 czerwca 2004

Sprostowanie

W nawiązaniu do wiadomości ""Detal Dzisiaj" ma pierwszą pozycję w trzeciej fali Retail Media Track (RMT)", która ukazała się w...

8 czerwca 2004

Magazyn "Pozytyw" pokazuje prace współpracujących z nim fotografików

Wystawa fotograficzna "Więcej niż zdjęcia - 5 lat miesięcznika "Pozytyw"" jest głównym elementem obchodów jubileuszu tytułu. "Pozytyw" od dzisiaj prezentuje...

8 czerwca 2004

Unilever zmienia logo marki Dove i wprowadza nowe opakowania żeli pod prysznic

Unilever Polska wprowadził zmiany w logo marki Dove. Zmieniono czcionkę napisu Dove, a symbol marki - gołąbek - został przeniesiony...

8 czerwca 2004

Agnieszka Doleżych zastąpi Marka Lasotę na stanowisku szefa marketingu "Super Expressu"

Zarząd Media Express, wydawcy "Super Expressu", poinformował, że poza odejściem Marka Lasoty, dyrektora marketingu i kolportażu spółki (o czym pisaliśmy...

8 czerwca 2004

Nowa wersja systemu Artemis w Media Contacts

Media Contacts, agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej w nowych mediach, wdrożyła nową wersję systemu do optymalizowania i zarządzania kampaniami...

8 czerwca 2004

Anna Biniejko będzie zajmować się PR-em w Hyundai Motor Poland

Anna Biniejko objęła stanowisko specjalisty ds. public relations w spółce Hyundai Motor Poland, będącej importerem samochodów marki Hyundai na rynek...

8 czerwca 2004

Hyundai Motor Poland przeprowadzi kampanię związaną z Euro 2004

Koncern Hyundai Motor Poland przeprowadzi kampanię związaną z faktem sponsorowania przez koncern mistrzostw Europy w piłce nożnej w Portugalii. Przez...

8 czerwca 2004

Synergy wprowadza narzędzie do analizy potencjału marek pod kątem eventów

Synergy Marketing Partners wprowadza na rynek nową usługę - Brand Event Analysis. Usługa ta polega na wszechstronnej analizie marki pod...

8 czerwca 2004

Cegedim i Pharma Marketing połączą działalność operacyjną w trzecim kwartale

Dwie firmy marketingu medycznego Cegedim i Pharma Marketing połączą faktycznie działalność operacyjną w trzecim kwartale br. Fuzja jest wynikiem globalnej...

8 czerwca 2004

Sigma International będzie świadczyć usługi public relations Grupie Lotos

Agencja Sigma International zajmie się działaniami public relations na rzecz Grupy Lotos. Umowa przewiduje prowadzenie działań w zakresie budowania wizerunku...

8 czerwca 2004

Jutrzenka reklamuje wafle Familijne w telewizji

Agencja reklamowa GPD przygotowała telewizyjną kampanię reklamową wafli Familijnych produkowanych przez Przedsiębiorstwo Cukiernicze Jutrzenka SA. Kampania rozpoczęła się na początku...

8 czerwca 2004

Onken prowadzi kampanię w TVN, billboardy sponsorskie przygotował Peppermint

Onken, producent jogurtów, ma nowe billboardy sponsorskie. Ośmiosekundowe spoty emitowane są w stacji TVN w bloku prognozy pogody. Kampanii towarzyszy...

8 czerwca 2004

TP SA nie rozumie klientów, Netia oceniana najlepiej wśród operatorów niezależnych - badania TNS OBOP

Telekomunikacja Polska SA jest przez klientów biznesowych oceniana najbardziej skrajnie spośród telekomów. Z jednej strony jest uważana za operatora najbardziej...

8 czerwca 2004

JWT/Parintex realizuje kampanię Isostaru

North Coast, dystrybutor marki Isostar, zlecił agencji J. Walter Thompson/Parintex przygotowanie najnowszej kampanii reklamowej napoju energetycznego Isostar. Kampania jest skierowana...

8 czerwca 2004

Zielone liście na billboardach - Kompania Piwowarska rozpoczęła teaserową kampanię Lecha

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła letnią kampanię piwa marki Lech. Pierwszym jej etapem jest teaserowa kampania outdoorowa, oparta na layoutach przedstawiających...

8 czerwca 2004

25 top marek europejskich wybrali młodzi Europejczycy, w tym Polacy, w badaniu Euroqual

25 euromarek wytypowali młodzi ludzie w 10 krajach Europy w badaniu przeprowadzonym przez sieć Millward Brown (w Polsce SMG/KRC Millward...

9 czerwca 2004

Za chwilę launch modelu Picanto Kia Motors

Kia Motors Polska rozpocznie w najbliższych dniach kampanię wprowadzającą na polski rynek nowy samochód - Picanto. Ma to być najważniejsza...

9 czerwca 2004

Kampania muesli Vitalis Dr. Oetkera od lipca w telewizji

Od połowy lipca do października br. będzie trwała telewizyjna kampania launchowa nowego produktu firmy Dr. Oetker Polska - chrupkiego muesli...

9 czerwca 2004

"Playboy" rozpoczyna serię filmów na DVD od kultowej "Emmanuelle"

Miesięcznik "Playboy" od najbliższego, lipcowego numeru zacznie dołączać płyty DVD. Planuje w ten sposób utworzenie serii filmów pasujących do formuły...

9 czerwca 2004

Nowa strona www magazynu "What Where When Poland"

Anglojęzyczny bezpłatny magazyn "What Where When Poland" Wydawnictwa Murator ma nową, również anglojęzyczną, stronę internetową www.what-where-when.pl. Znajdują się na niej...

9 czerwca 2004

Goolman wspierany ogólnopolską kampanią TV

Rozpoczęła się trzymiesięczna ogólnopolska kampania reklamowa piwa marki Goolman produkowanego przez Browary Lubelskie "Perła" SA. "Celem kampanii jest wprowadzenie produktu...