M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 czerwca 2004

EMPiK startuje z projektem Cyfrosfera

Sieć EMPiK uruchomiła projekt pod nazwą Cyfrosfera. Start usługi sieć zapowiadała na początku bieżącego roku (pisaliśmy o tym w DS...

9 czerwca 2004

Partner of Promotion ufundowała nagrodę na przeglądzie Bazar

Partner of Promotion ufundowała nagrodę specjalną dla najlepszego programu telewizyjnego w kategorii magazyny ekonomiczne na 8. Ogólnopolskim Przeglądzie Form Dokumentalnych...

9 czerwca 2004

Samsung w przededniu World Cyber Games

Samsung Electronics Polska rozpocznie w czerwcu kolejną edycję swojego dorocznego turnieju w grach komputerowych World Cyber Games. Polska edycja World...

9 czerwca 2004

Jędrzejczak kierownikiem reklamy tytułów komputerowych Bauera

Janusz Jędrzejczak awansował na stanowisko kierownika biura reklamy czasopism komputerowych w Wydawnictwie Bauer. Będzie odpowiadał za magazyny: "CD Action", "Click"...

9 czerwca 2004

Suchanek odsprzedaje udziały w Just i rozstaje się z firmą

Piotr Suchanek odsprzedał swoje udziały w agencji reklamowej Just pozostałym właścicielom firmy: Jackowi Jurkowi, Maciejowi Korbaczowi i Dominikowi Pijańskiemu, i...

9 czerwca 2004

Goldfinger i Vizeum przygotowały kampanię dla TNT Express Polska

Agencja reklamowa Goldfinger przygotowała prasową kampanię reklamową dla firmy kurierskiej TNT Express Polska. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowej zajął się...

9 czerwca 2004

Statoil Polska promuje wybrane produkty i usługi

Sieć Statoil Polska przeprowadzi od czerwca do końca sierpnia promocję niektórych swoich produktów i usług na wybranych stacjach benzynowych. Celem...

9 czerwca 2004

Jacek Kołtonik dyrektorem działu internetu w CR Mediach

Jacek Kołtonik, dotychczas z-ca dyrektora departamentu internetu w firmie CR Media, awansuje na stanowisko dyrektora tego działu. Zastąpi on Benitę...

9 czerwca 2004

Cafe Nescafe otwiera kawiarenki w Gdańsku i Warszawie

Pod szyldem Cafe Nescafe ruszyły dwie nowe kawiarnie. Jedna mieści się na Starym Mieście w Gdańsku, druga na lotnisku Okęcie...

9 czerwca 2004

Nowa kampania odświeża wizerunek Redd's

Agencja V&P jest autorem nowej kampanii piwa Redd's (produkt z portfolio Kompanii Piwowarskiej SA). Film reklamowy nawiązuje do elementów "etnicznych"...

9 czerwca 2004

Ad.net uruchomi narzędzie zasięgowe Ad.mail

Ad.net chce w najbliższym czasie powrócić do idei uruchomienia usługi zasięgowej Ad.mail. Ma ona pomóc sieci w walce o budżety...

9 czerwca 2004

Specjalna edycja Powerade wspierana kampanią

Coca-Cola Poland wprowadza na rynek nową odmianę napoju izotonicznego Powerade Gold Medal. Produkt jest oferowany w złotej butelce ze znakiem...

9 czerwca 2004

Wyjaśnienie: Agencja Reklamowa Afekt głównym organizatorem akcji dla Vitalinea

W DS "MMP" z 7 czerwca br. znalazły się błędne wiadomości dot. promocji dla marki Vitalinea. W związku z tym...

9 czerwca 2004

TVN24 rusza z nowym formatem Euro Cup

Od połowy czerwca na antenie TVN24 zagości program Euro Cup 2004, poświęcony piłkarskim mistrzostwom świata. Program będzie emitowany codziennie w...

14 czerwca 2004

Promocja Gauloises; spadek sprzedaży Altadis w Polsce

Firma tytoniowa Altadis Polska SA we współpracy z firmami reklamowymi z grupy McCann-Erickson realizuje akcję marketingową wspierającą strategiczną w międzynarodowym...

14 czerwca 2004

Dwie nowe osoby w Sigmie

Agencja komunikacji PR Sigma International powiększyła zespół o dwóch nowych pracowników: Edytę Bach i Katarzynę Górską-Łazarz. Edyta Bach zajmie się...

14 czerwca 2004

Reebok przeprowadzi kampanię związaną z igrzyskami olimpijskimi

Reebok Poland planuje na koniec lipca start kampanii olimpijskiej. Potrwa ona do końca sierpnia. Będzie podkreślała fakt, że firma jest...

14 czerwca 2004

Dyliński szefem zespołu obsługi Żywca w agencji Just

Do zespołu obsługującego markę piwa Żywiec w agencji reklamowej Just dołączyły dwie nowe osoby: Bartek Dyliński i Aldona Berdyszak. Dyliński,...

14 czerwca 2004

Miele wprowadza wiele nowości

Dla Miele, producenta wysokiej jakości sprzętu AGD, ten rok jest rokiem nowości. Powiedział o tym Wojciech Wołonciej, dyrektor marketingu Miele...

14 czerwca 2004

"Viva!" ma wystawę zdjęć w Paryżu w ramach Sezonu Polskiego

Dwutygodnik "Viva!" Edipresse Polska do końca lipca br. ma wystawę plenerową w Paryżu, która jest częścią Sezonu Polskiego we Francji....

14 czerwca 2004

Dziennikarze w składzie komisji wystawy "Made in Poland"

Grono dziennikarzy i redaktorów naczelnych oraz specjalistów z dziedziny wzornictwa tworzy komisję dokonującą wyboru produktów na wystawę "Made in Poland"...

14 czerwca 2004

Kampania wizerunkowa telewizji AXN na antenie TVN Turbo

Telewizja akcji AXN prowadzi kampanię wizerunkową na antenie TVN Turbo. Spoty promują najbardziej emocjonujące pozycje kanału: filmy, seriale, programy reality...

14 czerwca 2004

Masterlink reklamuje międzynarodowe usługi kurierskie

Firma Masterlink Express Sp. z o.o., oferująca usługi kurierskie i logistyczne, rozpoczęła kampanię reklamową w prasie promującą usługę DPD -...

14 czerwca 2004

13 proc. Polaków zwraca uwagę na polskość produktu

Firma badawcza TNS OBOP podsumowała wynik kampanii "Kupując polskie produkty, dajesz pracę", przygotowanej przez agencję Demo Effective Launching i prowadzonej...

14 czerwca 2004

Clear Channel promuje reklamę w miejscu sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland prowadzi w czerwcu autopromocyjną kampanię zwracającą uwagę na jedną z jej usług - reklamę...

14 czerwca 2004

Marianna Rokita chce wykupić aktywa wydawnictwa Pinkpress

Marianna Rokita, gwiazda polskiego przemysłu erotycznego, zamierza wykupić od syndyka masy upadłościowej niektóre aktywa wydawnictwa Pinkpress. Rokita zainteresowana jest wykupieniem...

14 czerwca 2004

Bols Beach Bar wspiera latem markę Bols

Producent wódki Bols zdecydował po raz drugi otworzyć bar Bols Beach Bar 2004 na plaży w Dębkach. Koncepcja baru wpisuje...

14 czerwca 2004

RMF FM bije rekord słuchalności, Zetka podlicza koszt tego sukcesu

Udział w rynku słuchalności Radia RMF FM w kwartale marzec-maj br. wyniósł 24,9 proc. Jest to najwyższy wynik w historii...

14 czerwca 2004

"Super Express" prowadzi konkurs związany z kampanią Żywca

Dziennik "Super Express", wydawany przez spółkę Media Express, przygotował dla swoich czytelników konkurs związany z trwającą właśnie teaserową kampanią marki...

14 czerwca 2004

Interdeco inauguruje swój newsletter

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży obsługujący tytuły Hachette, wprowadził nową formę komunikacji. Jest to przygotowywany raz w miesiącu newsletter,...

14 czerwca 2004

Kodeks praktyk przetargowych SMB wkrótce zadebiutuje

Kodeks praktyk przetargowych przygotowany przez agencje marketing services ma być przyjęty w ciągu najbliższych tygodni - zapowiada nowy prezes Stowarzyszenia...

14 czerwca 2004

Media Broker zmieni wizerunek "Piłki Nożnej" na pismo męskie

Media Broker Sp. z o.o. chce zmienić wizerunek tygodnika "Piłka Nożna" w kierunku pisma męskiego. Ma to przynieść efekt w...

14 czerwca 2004

Statoil Polska rozpoczyna akcję "Los się do Ciebie uśmiechnie"

Sieć stacji Statoil Polska rozpoczęła akcję pod hasłem "Los się do Ciebie uśmiechnie", w której nagrodami są: 1,7 tys. darmowych...

14 czerwca 2004

Wyłączność działań field marketingowych w sieci Tesco dla agencji Sellpro

Działania field marketingowe w hipermarketach Tesco będzie mogła prowadzić wyłącznie agencja Sellpro - decyzję taką podjęło Tesco Polska. Sieć współpracuje...

14 czerwca 2004

Koncesja dla TVN Style, kara dla Radia 94 - zdecydowała KRRiTV

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę o przyznaniu koncesji na rozpowszechnianie w sposób rozsiewczy satelitarny programu telewizyjnego pod nazwą...

14 czerwca 2004

Aleksandra Jaworska ponownie w SMG/KRC

Po prawie rocznej przerwie do pracy w SMG/KRC A Millward Brown Company powróciła Aleksandra Jaworska. W 2003 roku Jaworska odbyła...

14 czerwca 2004

"Super Express" planuje jesienią silną kampanię reklamową

Media Express, wydawca dziennika "Super Express", planuje na jesieni br. przeprowadzenie silnej kampanii reklamowej. W tym celu wydawca rozważa rozpoczęcie...

15 czerwca 2004

Nowy Mercedes klasy A ma być strategicznym modelem na rynku polskim

DaimlerChrysler Automotive Polska planuje na początek września br. wprowadzenie na polski rynek nowego Mercedesa klasy A. Jak zapowiada Tomasz Nieborek,...

15 czerwca 2004

DDB Warszawa przygotowała kampanię reklamową Nissana X-Trail

Nissan Poland rozpoczyna kampanię reklamową modelu X-Trail. Jest to samochód z napędem na cztery koła. "Jest kilka powodów, dla których...

15 czerwca 2004

IMIGe Poland prowadzi akcję dla Pepsi-Cola General Bottlers Poland

IMIGe Poland rozpoczęła realizację kolejnej kampanii promocyjnej w miejscu sprzedaży. Pod hasłem "Codzienna dawka naturalnej energii!" rozpoczęła się kampania soków...

15 czerwca 2004

Corporate Profiles Consulting kreuje markę księgarń Bertelsmanna

Wydawnictwo oraz Klub "Świat Książki" należące do Bertelsmann Media stworzą nowy kanał dystrybucji książek w nowym typie własnych księgarń. Pierwsza...

15 czerwca 2004

Clear Channel Poland poszerza ofertę nośników w punktach sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland podpisała umowy z kolejnymi, po Tesco i Makro Cash & Carry, sieciami handlowymi na...

15 czerwca 2004

Vanish wykorzystał pierwszą i czwartą okładkę "Metropolu"

Reckitt Benckiser z marką Vanish Oxi Action Max zareklamował się na pierwszej i czwartej okładce bezpłatnego dziennika "Metropol" (wydawca: TPP...

15 czerwca 2004

Polmos Białystok wspiera akcją BTL sprzedaż marki wódki Absolwent

Polmos Białystok SA, producent m.in. wódki Absolwent, przygotował na okres letni wsparcie BTL-owe tej marki w postaci konkursów dla konsumentów...

15 czerwca 2004

ContactPoint współpracuje z GM DAT przy launchu samochodów marki Chevrolet

ContactPoint, spółka zajmująca się outsourcingiem call center, rozpoczęła współpracę z GM DAT Polska przy okazji kampanii reklamowej wprowadzającej na polski...

15 czerwca 2004

Go Sport wspiera kampanią reklamową letnie promocje cenowe

Sieć sklepów ze sprzętem i odzieżą sportową Go Sport prowadzi promocję i wspiera ją kampanią na nośnikach reklamy zewnętrznej. Celem...

15 czerwca 2004

Cadbury Wedel rozważa opcję zmiany agencji reklamowej

Producent słodyczy Cadbury Wedel prowadzi przegląd ofert agencji reklamowych, dotyczący obsługi budżetu czekolad. Z nieoficjalnych informacji wynika, że biorą w...

15 czerwca 2004

Agora SA planuje wydawanie co pół roku magazynu poświęconego ślubom

Agora SA planuje wydawanie w cyklu co pół roku tytułu poświęconego ślubom. Właśnie ukazała się publikacja Agory na ten temat...

15 czerwca 2004

Wyborowa SA wiąże markę Chivas Regal z muzyką jazzową

Marka whisky klasy premium Chivas Regal będzie sponsorem cyklu imprez Chivas Jazz Music. Jest to pierwszy większy projekt marketingowy dla...

15 czerwca 2004

Kostkiewicz odpowiada za marketing polis na życie CU Polska

Zygmunt Kostkiewicz obejmie stanowisko zastępcy prezesa Commercial Union Polska - Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie SA i wiceprezesa zarządu CU Polska...