M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 czerwca 2004

Według AGB Polska widzowie wybrali Euro 2004 kosztem relacji z wyborów

Według firmy badawczej AGB Polska polscy widzowie częściej wybierali oglądanie meczu Francja - Anglia rozgrywanego podczas Euro 2004 niż relacje...

15 czerwca 2004

Era Omnix uruchomiła serwis poświęcony Euro 2004

Polska Telefonia Cyfrowa, właściciel marki Era Omnix, przygotowała serwis związany z mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2004. Era jest...

15 czerwca 2004

Cyfra Plus i Canal Plus przygotowały letnie edycje działań reklamowych

Cyfra Plus przygotowała specjalną kampanię wizerunkową skierowaną do młodych widzów i ich rodziców. Jej celem jest wsparcie wizerunku marki jako...

15 czerwca 2004

Greit przygotował dla BenQ akcję reklamową w związku z Euro 2004

Ruszyła autobusowa kampania reklamowa monitorów LCD firmy BenQ. Kreacja kampanii nawiązuje do tematyki piłkarskiej, ponieważ BenQ jest oficjalnym partnerem IT...

15 czerwca 2004

Peugeot przygotował kampanię nowego na polskim rynku modelu 407

Peugeot wprowadza na polski rynek nowy model samochodu oznaczony numerem 407. Celem wspierającej go kampanii (hasło reklamowe brzmi "Znów warto...

15 czerwca 2004

Nowe regulacje prawne mogą utrudnić realizację projektów marketingu mobilnego

Znajdujący się obecnie w Sejmie RP projekt nowelizacji Prawa telekomunikacyjnego może utrudnić prowadzenie promocji SMS-owych. W projekcie znajduje się zapis...

15 czerwca 2004

Cosmopolitan Cosmetics przejmie opiekę nad zapachami P&G

Polski oddział koncernu Cosmopolitan Cosmetics przejmie opiekę nad luksusowymi zapachami koncernu Procter & Gamble (P&G). Współpraca ta wynika z umowy...

15 czerwca 2004

Nordea Bank Polska chce dotrzeć do małych i średnich przedsiębiorstw

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię promocyjną rachunku eFirma plus - nowej propozycji dla małych i średnich przedsiębiorstw, w tym spółek...

15 czerwca 2004

Paralotna adaptuje międzynarodowe reklamy marki Ceresit

Agencja Paralotna zaadaptowała międzynarodową kampanię reklamową dla marki Ceresit należącej do firmy Henkel. Działania reklamowe dotyczą zapraw klejących oraz systemów...

15 czerwca 2004

Brief w przetargu mediowym PKN Orlen ponownie wymaga doprecyzowania

Domy mediowe należące do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR), które zamierzają złożyć swoją ofertę w przetargu na obsługę mediową koncernu PKN...

15 czerwca 2004

Agencje reklamowe z Polski przesłały na festiwal w Cannes 86 zgłoszeń

Agencje reklamowe z Polski przesłały na Międzynarodowy Festiwal Reklamowy w Cannes (Cannes Lions) 86 zgłoszeń reklamowych. Najwięcej prac zgłoszono w...

15 czerwca 2004

Testardo Red Cell krytykuje procedury przetargowe firmy Avans

Agencja reklamowa Testardo Red Cell uważa, że przetarg na obsługę budżetu reklamowego firmy Avans został przeprowadzony niezgodnie ze standardami przyjętymi...

16 czerwca 2004

Z magazynu "Progresiff" odeszli redaktor naczelny i główni handlowcy

Łukasz Bułka, redaktor naczelny pisma dla młodych "Progresiff", szefowa reklamy Elżbieta Musiał i Tomasz Pawlak, ostatnio krótko odpowiedzialny za reklamę,...

16 czerwca 2004

Raiffeisen Bank Polska reklamuje kredyty wakacyjne

Raiffeisen Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową mającą na celu wsparcie sprzedaży kredytów. Prowadzi ją pod hasłem: "Kredyt wakacyjny bez odsetek"....

16 czerwca 2004

Chapman Freeborn zaoferuje internetową sprzedaż miejsc na loty czarterowe

Firma Chapman Freeborn Airmarketing wprowadza do swojej oferty usługę internetowej sprzedaży wolnych miejsc na loty czarterowe. Spółka jest brokerem czarterów...

16 czerwca 2004

Julian Beck, naczelny "Dziennika Łódzkiego", w zarządzie Polskapresse

Julian Beck, redaktor naczelny "Dziennika Łódzkiego", dołączył do zarządu grupy wydawniczej Polskapresse. Obecnie w skład zarządu spółki wchodzą: prezes Dorota...

16 czerwca 2004

McDonald's Polska zareklamuje swój sztandarowy produkt - Big Maca

Koncern McDonald's Polska rozpoczął kampanię promocyjną kanapki Big Mac. Promocja jest już komunikowana na materiałach POS (plakaty i bannery) w...

16 czerwca 2004

Call Center Poland osiągnęła rekordową sprzedaż biletów przez telefon

Firma Call Center Poland, która współpracowała z agencją eventowo-promocyjną Alter Art przy okazji sprzedaży biletów na koncert Ibrahima Ferrero w...

16 czerwca 2004

Podbielski, creative group head w DougFaberFamily, odszedł z agencji

Krzysztof Podbielski, jeden z dwóch creative group head, kierujących pracą działu kreatywnego agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF), odszedł z firmy. Powody...

16 czerwca 2004

Intensywna kampania wspiera nową grę w "Fakcie" - "Złotobranie"

"Fakt" (Axel Springer Polska) jutro rozpoczyna nową loterię "Złotobranie", która potrwa przez osiem tygodni. Wesprze ją intensywna kampania reklamowa w...

16 czerwca 2004

Getin prowadzi rozmowy na temat brand identity nowej marki banku

Getin Holding prowadzi rozmowy już tylko z jedną agencją reklamową na temat wprowadzenia na rynek nowej marki banku. Według nieoficjalnych...

16 czerwca 2004

Specjalne materiały, rankingi i dodatki w "Polityce" na sezon letni

"Polityka" (Spółdzielnia Pracy "Polityka") na sezon letni przygotowała wiele specjalnych materiałów redakcyjnych. Jeszcze w czerwcu w tygodniku znajdą się m.in....

16 czerwca 2004

PBO zakończyły pierwszy etap badań Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) zakończyła pierwszy etap badań opisujących natężenie ruchu w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym (GOP). Na przełomie kwietnia...

16 czerwca 2004

PepsiCo przekazuje więcej władzy marketingowej do Warszawy

Koncern PepsiCo zmienia organizację struktur marketingowych w regionie. Regionalna centrala koncernu w Budapeszcie przekazała więcej kompetencji biurom w poszczególnych krajach,...

16 czerwca 2004

Media Express zwolni nie mniej niż 30 osób, ich liczba będzie określona po 20 czerwca

Zarząd Media Express, wydawcy "Super Expressu", powiadomił o redukcji zatrudnienia. Zostaną one przeprowadzone w systemie zwolnień grupowych, które obejmą wszystkie...

16 czerwca 2004

Centertel uruchomił swoją platformę multimedialną Świat Idei

PTK Centertel Sp. z o.o., operator sieci telefonii komórkowej Idea, uruchomił swoją platformę z serwisami multimedialnymi o nazwie Świat Idei....

16 czerwca 2004

Amica ogłasza konkurs dla projektantów wnętrz

Producent sprzętu ADG Amica ogłosił konkurs dla projektantów wnętrz. Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu kuchni ze sprzętem do zabudowy Amica,...

16 czerwca 2004

Magdalena Rzeszot w Art Meritum Marketing Communication

Magdalena Rzeszot objęła stanowisko business development managera grupy reklamowej Art Meritum Marketing Communication. Wcześniej pracowała m.in. w agencji reklamowej Marketing...

16 czerwca 2004

KP SA odświeża wizerunek marki Lech Premium i komunikuje to w kampanii

Kompania Piwowarska SA (KP SA) odświeża wizerunek marki piwa Lech Premium. Proces rewitalizacji rozpoczął się od zmiany koloru butelki z...

16 czerwca 2004

Gallaher wprowadza nowe warianty papierosów Silk Cut i LD

Firma tytoniowa Gallaher Polska Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowe warianty dwóch swoich międzynarodowych marek papierosów - Silk Cut...

16 czerwca 2004

NoS/BBDO przebudowała dział obsługi klienta i szuka menedżera do BTL Design

Dział obsługi klienta agencji reklamowej NoS/BBDO uległ przebudowie. Po przejęciu przez Jacka Stalewskiego, dyr. generalnego agencji, obowiązków ustępującej Agnieszki Łukasik,...

16 czerwca 2004

Brau Union Polska kończy działalność i zamyka Browar Warszawski, marki Królewskie i Kujawiak przetrwają

Koncern Brau Union AG podjął decyzję o likwidacji browaru Brau Union Polska. W ramach tej decyzji zostanie zamknięty Browar Warszawski,...

16 czerwca 2004

Media Plus będzie wydawać magazyn "Serwis Prasowy"

Firma Media Plus zadebiutowała z nowym magazynem "Serwis Prasowy". Pismo kierowane jest do dziennikarzy, pracowników działu marketingu, public relations. Nakład...

16 czerwca 2004

KRRiTV krytycznie ocenia skromną obecność tematyki eurowyborów w programach TVP

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zobowiązali przewodniczącą Danutę Waniek, aby wyraziła krytyczną ocenę dnia i "Wieczoru wyborczego" na antenach...

16 czerwca 2004

Dorota Żurkowska-Bytner ad sales directorem Discovery Networks Polska

Dorota Żurkowska-Bytner awansowała w strukturach Discovery Networks Polska na stanowisko ad sales directora. Dotychczas pełniła funkcję ad sales managera. Jest...

16 czerwca 2004

Streetcom, nowa firma na rynku, będzie się specjalizować w marketingu młodzieżowym

Na polskim rynku debiutuje firma Streetcom. "Zamierzamy specjalizować się w marketingu młodzieżowym, wykorzystując "world of mouth", czyli innymi słowy marketing...

16 czerwca 2004

Lowe GGK przygotuje olimpijską kampanię i promocję marki Lech Premium

Agencja reklamowa Lowe GGK przygotuje kampanię reklamową marki piwa Lech Premium należącej do Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA) związaną ze...

16 czerwca 2004

Donimirski zastąpił Lubieniecką na stanowisku prezesa Domu Wydawniczego "Życie"  

Marcin Donimirski został nowym prezesem zarządu spółki Dom Wydawniczy "Życie", wydawcy dziennika "Życie", jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie. Dotychczasowy prezes Joanna...

17 czerwca 2004

Broker FM nie będzie reagować na raport CR Mediów

Kazimierz Gródek, prezes Radia RMF FM i członek zarządu Brokera FM, podważa wiarygodność i intencje opublikowanego wczoraj przez CR Media...

17 czerwca 2004

Renault zaplanowało na wakacje kampanie promocyjne i wizerunkowe

Na czerwiec i lipiec Renault Polska zaplanowało kampanię samochodów Clio. Jest ona podzielona na trzy części: kampanię serii limitowanej Clio...

17 czerwca 2004

Era została sponsorem serwisów piłkarskich w Interii

Era (marka Polskiej Telefonii Cyfrowej) została sponsorem dwóch serwisów uruchomionych w portalu Interia.pl z okazji turnieju piłkarskiego Euro 2004. Są...

17 czerwca 2004

Rozważana jest opcja comiesięcznego "National Geographic Kids"

"National Geographic Kids", wydanie specjalne magazynu "National Geographic Polska" (G+J RBA), które ukazało się na początku czerwca, może mieć comiesięczny...

17 czerwca 2004

Walt Disney szykuje medialne wsparcie filmu "Iniemamocni"

Walt Disney Company Polska przygotowuje się do kampanii reklamowej swojej największej tegorocznej produkcji filmowej - filmu "Iniemamocni" (tytuł oryginalny "The...

17 czerwca 2004

Zmiany w dziale marketingu firmy Johnson & Johnson

W dziale marketingu firmy Johnson & Johnson utworzone zostały nowe stanowiska - marketing managerów. Objęły je Katarzyna Lukowska, dotychczas equity...

17 czerwca 2004

Bacardi-Martini przeprowadzi wakacyjną promocję drinka Bacardi z colą

Spółka Bacardi-Martini Polska przeprowadzi latem akcję promującą drink Bacardi z colą. O zapowiedzi promocji informowaliśmy w DS "MMP" 2 marca...

17 czerwca 2004

Jadwiga Ford dyrektorem marketingu w firmie Żywiec Zdrój

Jadwiga Ford, dotychczas equity & category manager w firmie Johnson & Johnson, została dyrektorem marketingu w firmie Żywiec Zdrój, należącej...

17 czerwca 2004

Janusz Kieś pełni obowiązki redaktora naczelnego "Dzień dobry"

Urszula Korman-Hollanek, redaktor naczelna tytułu "Dzień dobry", odeszła z wydawnictwa, spółki DD Media. Jej obowiązki przejął Janusz Kieś, do tej...

17 czerwca 2004

Canal Plus wprowadzi ograniczenia w reklamach w kanale MiniMini

Canal Plus przygotował "Kartę zasad przyjmowania do emisji reklam adresowanych do dzieci", w której określono warunki emisji reklam w kanale...

17 czerwca 2004

Agencja Core PR tworzy dział BTL

Agencja public relations Core PR utworzyła dział BTL. Będzie on oferował usługi w zakresie zakupu gadżetów reklamowych, projektowania materiałów drukowanych...

17 czerwca 2004

Michał Sykłowski dyrektorem dystrybucji w Hachette Filipacchi Polska

Michał Sykłowski obejmie stanowisko dyrektora dystrybucji w wydawnictwie Hachette Filipacchi Polska. Zastąpi on Marcina Ranuszkiewicza, który rozstanie się z firmą....