M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 czerwca 2004

Agencja PZL zatrudni wkrótce drugiego planera strategicznego

Agencja PZL prowadzi rozmowy z kandydatami na planera strategicznego w związku z odejściem z agencji Piotra Ręczajskiego. Ręczajski objął to...

17 czerwca 2004

SPC House of Media promuje wyjazdy turystyczne do Turcji

Dom mediowy SPC House of Media podpisał umowę z Ministerstwem Kultury i Turystyki Turcji. Dziś rozpoczyna się outdoorowa kampania, której...

17 czerwca 2004

SPEC SA zmienia identyfikację wizualną

Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej SA (SPEC SA) zmieniło identyfikację wizualną. Dotychczasowe logo syrenkę zastąpił trójkolorowy płomień. Autorem nowej koncepcji wizualnej...

17 czerwca 2004

Lewandowska odeszła z działu obsługi klienta agencji V&P

Ewa Lewandowska, zajmująca stanowisko account executive w agencji reklamowej V&P, odeszła z firmy. Jej obowiązki zostały rozdzielone między innych pracowników...

17 czerwca 2004

Wyjaśnienie: Cadbury Wedel korzysta z pomysłów różnych agencji

W odpowiedzi na wiadomość umieszczoną w DS "MMP" 15.06.04 r. firma Cadbury Wedel informuje, że nie rozważa obecnie zmiany wiodącej...

17 czerwca 2004

Letnia loteria promocyjna The Lorenz Bahlsen Snack-World

The Lorenz Bahlsen Snack-World we współpracy z agencją marketing services Tequila/Polska przygotował loterię promocyjną "Mówisz - Masz. Wybierasz o co...

17 czerwca 2004

Mariusz Skiba menedżerem pionu BtoB Solutions w firmie One-2-One

Mariusz Skiba został menedżerem nowo utworzonego pionu BtoB Solutions w firmie One-2-One (integrator rozwiązań mobile marketingowych). Pion będzie zajmować się...

17 czerwca 2004

Miesięczna kampania wizerunkowa marki Podlaska

Od połowy czerwca przez miesiąc potrwa kampania reklamowa firmy Drosed SA, producenta pasztetów i wędlin drobiowych sprzedawanych pod marką Podlaska....

17 czerwca 2004

Kampania marki Diamant w TV i prasie

Trwa wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa cukru żelującego Diamant (Pfeifer & Langen Polska), której celem jest wsparcie sprzedaży, kontynuacja budowy świadomości marki...

18 czerwca 2004

Carat Polska rozpocznie współpracę z Totalizatorem Sportowym

Dom mediowy Carat Polska zwyciężył w przeglądzie ofert domów mediowych, jaki zorganizował Totalizator Sportowy. Oprócz zwycięskiej agencji w przeglądzie brały...

18 czerwca 2004

Joanna Stolarska, były wydawca "Sukcesu", nie rezygnuje z działalności wydawniczej

Joanna Stolarska, dotychczasowy wydawca magazynu "Sukces" (spółka Inter Media), powiedziała, że sprzedaż tego tytułu, która miała miejsce w tym tygodniu,...

18 czerwca 2004

"Misja Martyny" - nowy program jesienią w TVN

Na antenie TVN ruszy jesienią nowy podróżniczo-przygodowy program "Misja Martyny". Będzie to program opowiadający o atrakcyjnych zakątkach świata, przybliżający kultury...

18 czerwca 2004

Lista 100 najbogatszych Polaków "Wprost" ma po raz pierwszy oprawę telewizyjną

Po raz pierwszy ranking 100 najbogatszych Polaków "Wprost" (AWR "Wprost"), który ukaże się z najbliższym numerem tygodnika w poniedziałek 21...

18 czerwca 2004

Delecta ulepsza receptury i zmienia opakowania dań gotowych

Firma Delecta postanowiła zmienić receptury i opakowania przetworów warzywno-mięsnych. Dziewięć dań gotowych, takich jak m.in.: gulasz, gołąbki, pulpety, fasola, flaki,...

18 czerwca 2004

Kolejna edycja programu "Get Connected" wspierającego papierosy L&M

W przyszły poniedziałek rozpocznie się kolejna edycja letniej akcji "Get Connected" wspierającej markę papierosów L&M produkowanych przez Philip Morris Polska...

18 czerwca 2004

Aha i Estimage obsłużą spółkę Zasada Rowery

Agencja reklamowa Aha i agencja Estimage Public Relations (obie należą do grupy komunikacyjnej Aha) rozpoczęły obsługę firmy Zasada Rowery. Budżet...

18 czerwca 2004

Call Center Poland i Communication One Consulting wprowadzają ofertę dla firm farmaceutycznych

Call Center Poland i Communication One Consulting wprowadzają do swojej oferty trzy produkty przeznaczone dla firm farmaceutycznych: PharmaForce, PharmaHelpline i...

18 czerwca 2004

Forum Film Poland rozpoczął kampanię filmu "Lady Killers"

Dystrybutor filmowy Forum Film Poland rozpoczął kampanię reklamową filmu "Lady Killers". Ta wyreżyserowana przez braci Coen produkcja wchodzi na polskie...

18 czerwca 2004

Flash Press Media i Getty Images poszerzają ofertę o kolekcję Stone+

Agencja fotograficzna Flash Press Media, partner Getty Images, wprowadziła do swojej oferty nową kolekcję fotografii kreatywnej Stone+. Jest to wybór...

18 czerwca 2004

Redan zapowiada rozwój marki Textile Market

Redan SA, producent odzieży, zamierza w tym roku rozbudować o połowę swoją sieć dyskontów odzieżowych Textile Market. Obecna liczba sklepów...

18 czerwca 2004

MPG Media Planning zajmie się obsługą mediową marki odzieżowej Quiosque

Dom mediowy MPG Media Planning wygrał konkurs na obsługę mediową marki Quiosque należącej do firmy PBH SA. Nie wiadomo, jakie...

18 czerwca 2004

Adam Bielowski dołączył do zespołu obsługi klienta firmy Arteria

Do zespołu client service firmy Arteria należącej do Nova Communications Group dołączył Adam Bielowski, który objął stanowisko senior account managera....

18 czerwca 2004

Biszof Brand Consulting pracuje nad projektem internetowym

Biszof Brand Consulting przygotowuje niestandardową formę obecności w internecie. Ma się ona pojawić pod koniec lata, prawdopodobnie na koniec sierpnia....

18 czerwca 2004

Działania promocyjne rozgrywek beach soccera będą opierać się na patronach medialnych

Kompania Piwowarska SA (KP SA) i marka piwa Lech, tytularny sponsor polskich rozgrywek beach soccera - plażowej piłki nożnej, zdecydowały,...

18 czerwca 2004

CT Creative Team skorzysta z europejskiej sieci Netsize

Firma CT Creative Team, operator portalu Wapster, będzie pierwszym polskim klientem korzystającym z europejskiej sieci Netsize (integrator rozwiązań mobilemarketingowych). Wapster...

18 czerwca 2004

VA Strategic Communications przygotował projekt dla Bols Vodki

Agencja reklamowa VA Strategic Communications przygotowała kampanię promocyjną dla marki Bols Vodka (producent: Bols) nawiązującą do rozgrywek piłkarskich Euro 2004....

18 czerwca 2004

Drukarnia reklam Megaformat inwestuje w park maszynowy

Drukarnia reklam Megaformat chce od lipca 2004 r. uruchomić nową maszynę drukarską - Jeti 5000. Jest to kanadyjska drukarka cyfrowa...

18 czerwca 2004

Powołano skład tegorocznej edycji festiwalu reklamy Golden Drum w Portorożu

Powołano skład 11. edycji międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum, który odbędzie się w dniach 3-8 października w Portorożu w Słowenii....

18 czerwca 2004

KPWiG bada okoliczności ujawnienia raportu CR Media Consulting na temat Brokera FM

Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (KPWiG) poinformowała we wczorajszym komunikacie, że bada, czy okoliczności ujawnienia raportu CR Media Consulting SA...

18 czerwca 2004

Powołano skład jury tegorocznej edycji konkursu Effie 2004

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) oraz komitet organizacyjny konkursu efektywności reklamowej Effie wyłonił grono jurorów tegorocznej edycji konkursu Effie 2004. Nieoficjalnie...

18 czerwca 2004

Zmiany personalne w dziale marketingu napojów Nestle Polska

Firma Nestle Polska przeprowadziła zmiany na stanowiskach product managerów w dziale napojów. Katarzyna Kołodziej została nowym product managerem marki Nescafe...

18 czerwca 2004

IGRZ sfinalizowała projekty informacyjne o rynku reklamy zewnętrznej

Rada Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zaakceptowała ostateczny kształt produktów informacyjnych, które zamierza zaoferować na rynku. Pierwszy z nich to...

18 czerwca 2004

Carlsberg Okocim przeprowadzi w wakacje program "mysterious shopper"

Grupa Carlsberg Okocim SA rozpoczęła kampanię reklamową informującą o tym, że w okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień) przeprowadzi akcję typu "mysterious shopper",...

18 czerwca 2004

Walne zgromadzenie IAB ma zmienić finansowanie organizacji

Walne zgromadzenie Interactive Advertising Bureau (IAB) Polska, które ma zmienić sposób finansowania organizacji, zaplanowane jest na 23 czerwca br. "Potrzebujemy...

21 czerwca 2004

Iberia Motor Company przeprowadzi kampanię modelu Altea

Spółka Iberia Motor Company rozpoczyna kampanię reklamową modelu Altea. Premiera tego samochodu miała miejsce w ubiegły piątek. Kampania launchowa potrwa...

21 czerwca 2004

Zupy na lato z owoców i mleka Nestle

Zupy w proszku z owocami rozpuszczane w mleku będące nowością rynkową wprowadził koncern Nestle Polska pod marką Winiary. Oferta reklamowana...

21 czerwca 2004

Paradise Group otworzy w Warszawie sklep Orange Label marki Hugo Boss

Firma Paradise Group otworzy na przełomie sierpnia i września w Warszawie sklep sprzedający ubrania linii Orange Label marki Hugo Boss....

21 czerwca 2004

Lustro XT i Molanex w ofercie tworzyw sztucznych Antalisu

Antalis Poland poszerzył swoją ofertę materiałów z tworzyw sztucznych używanych w reklamie o nowe produkty. Są to Lustro XT oraz...

21 czerwca 2004

Voisset szefem marketingu Avansu; może być nowy przetarg

Izabela Voisset objęła stanowisko kierownika działu markeringu Avans Polska Sp. z o.o., zastępując Martę Majdę-Miller, która rozstała się z firmą....

21 czerwca 2004

Renault zapowiada launch Logana - pierwszego modelu marki Dacia

Koncern Renault wprowadzi markę Dacia na polski rynek pod koniec br. lub na początku 2005 r. Wstępnie o wejściu Dacii...

21 czerwca 2004

Stojkow dyrektorem kreatywnym Scholz & Friends Warszawa

Jane Stojkow (l. 35) objęła stanowisko dyrektora kreatywnego agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa. Swoję funkcję zaczyna pełnić od 21...

21 czerwca 2004

"Fakt" blisko "Super Expressu" we wpływach reklamowych za maj

W maju br. "Fakt" wydawany przez Axel Springer Polska zarobił 8,03 mln zł i jest to tylko o mniej więcej...

21 czerwca 2004

Marek Wochna pokieruje nowym działem w OMD Poland

Marek Wochna, ostatnio dyrektor sprzedaży w sieci Radio Plus Łagodne Przeboje, pokieruje nowym działem w OMD Poland na stanowisku group...

21 czerwca 2004

Idea i Miele współpracują z projektantem mody Maciejem Zieniem

Sieć telefonii komórkowej Idea (PTK Centertel) oraz Miele, producent sprzętu AGD, włączyły się w promocję nowej kolekcji Macieja Zienia oraz...

21 czerwca 2004

GfK Polonia będzie promować narzędzie do pomiaru mediów - MediaWatch

Instytut badawczy GfK Polonia zaprezentował nowe urządzenie MediaWatch - zintegrowany system do pomiaru audytoriów radiowych, telewizyjnych i kinowych oraz odbiorców...

21 czerwca 2004

Coca-Cola promuje Fantę w internecie

Coca-Cola rozpoczęła kampanię internetową Fanty. Prowadzona jest ona przede wszystkim w portalu Interia.pl i komunikatorze Gadu-Gadu. W ramach kampanii logo...

21 czerwca 2004

Czober i Kulisz utworzyli nowy zespół kreatywny agencji Red 8

Agencja reklamowa Red 8 zatrudniła dwóch pracowników w dziale kreacji. Nowy zespół kreatywny utworzyli Bartek Czober jako art director (wcześniej...

21 czerwca 2004

Cztery nowe programy w letniej ramówce TVN Turbo

W letniej ramówce motoryzacyjnego kanału TVN Turbo pojawią się cztery nowe programy: "Turboerotyk" emitowany w weekendy po północy, poświęcony m.in....

21 czerwca 2004

Metroseksualizm jednym z ważniejszych trendów konsumenckich wg badań Ipsos

Metroseksualizm jest jednym z trendów społecznych, który będzie miał duże znaczenie marketingowe - wynika z najnowszych globalnych i polskich badań...

21 czerwca 2004

Biszof Brand Consulting opracuje strategię dla marki Amica

Biszof Brand Consulting rozpoczyna współpracę z firmą Amica Wronki SA, producentem urządzeń AGD, w zakresie marketingu strategicznego. Zadaniem Biszof Brand...