M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 czerwca 2004

Samsung reklamuje nową linię telewizorów LCD

Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. rozpoczął kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie nowej linii telewizorów ciekłokrystalicznych LCD z funkcją DNIe -...

21 czerwca 2004

Option One wspiera sprzedaż marki Radox Sary Lee

Agencja fieldmarketingowa Option One będzie prowadzić akcje animacji sprzedaży dla marki Radox należącej do koncernu Sara Lee. Akcje mają odbywać...

21 czerwca 2004

RRM ma najnowszą wersję Atelier; RMF dowodzi wyższości Break Time'u

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, wprowadził najnowszą wersję oprogramowania służącego do planowania i optymalizacji kampanii reklamowych w radiu...

21 czerwca 2004

Jacek Weksler dyrektorem projektu kulturalnego kanału tematycznego TVP

Jacek Weksler, były dyrektor Teatru Telewizji TVP SA, jest dyrektorem projektu dotyczącego stworzenia cyfrowego kanału tematycznego poświęconego kulturze w telewizji...

21 czerwca 2004

CR Media Consulting odpiera zarzuty Brokera FM

Firma CR Media Consulting SA odpowiedziała na swoich stronach internetowych www.cr-media.com.pl na komentarz zarządu Brokera FM z 17 czerwca br....

21 czerwca 2004

Nowa "Tina" notuje wzrost sprzedaży egzemplarzowej

Od momentu relaunchu, który miał miejsce w maju br., tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) zanotował wzrost sprzedaży egzemplarzowej. Według danych wydawcy...

22 czerwca 2004

Wyjaśnienie: Stoykov dyrektorem kreatywnym Scholz & Friends Warszawa

W informacji o nowym dyrektorze kreatywnym agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa zostało błędnie podane jego nazwisko, które prawidłowo brzmi...

22 czerwca 2004

"Chciałbym być Peugeot 407" - niestandardowa akcja Brand & Media OMD

Dom mediowy Brand & Media OMD przygotował niestandardową akcję będącą częścią trwającej obecnie kampanii reklamowej informującej o dniach otwartych w...

22 czerwca 2004

Uzupełnienie: Altea w dodatku do "GW" i w portalu Interia

Uściślając informację "Iberia Motor Company przeprowadzi kampanię modelu Altea" opublikowaną w DS "MMP" 21 czerwca br., podajemy, że działania reklamowe...

22 czerwca 2004

Pool-Spa chce wzmocnić znajomość marki poprzez konkurs internetowy

Pool-Spa rozpoczęła konkurs internetowy mający na celu wzmocnienie znajomości marki Pool-Spa i poprawienie prawidłowego kojarzenia tej marki z branżą hydromasażu....

22 czerwca 2004

Forum Film Poland przygotowuje promocję filmu "Król Artur"

Spółka Forum Film Poland, która jest dystrybutorem filmu "Król Artur", zapowiada, że w kampanii reklamowej tego tytułu w dużym stopniu...

22 czerwca 2004

Canal Plus Cyfrowy stawia latem na hity kinowe, seriale i sport

Canal Plus Cyfrowy przedstawił zarys letniej ramówki stacji Canal Plus, Canal Plus Film i Canal Plus Sport. W dwu pierwszych...

22 czerwca 2004

Powstała galeria internetowa specjalizująca się w prezentacjach ilustratorów

Powstała galeria internetowa promująca młodych artystów pod nazwą www.illustrateyourself.com. Specjalizuje się w prezentacjach grafików. Jej celem jest ułatwienie klientom dotarcia...

22 czerwca 2004

Sprzedaż dwóch pierwszych wydań "Avanti" wyniosła łącznie 390 tys.

"Avanti", najnowszy magazyn pionu czasopism Agory SA, sprzedał się według wydawcy w nakładzie 200 tys. egzemplarzy pierwszego wydania pisma. Drugie...

22 czerwca 2004

Reality show "Ekspedycja Robinson" ma być jednym z hitów jesiennej ramówki TVN

Na antenie stacji TVN rozpocznie się we wrześniu br. emisja nowego cyklicznego programu "Ekspedycja Robinson". Program utrzymany jest w formule...

22 czerwca 2004

"Dzień dobry" poszerzy dystrybucję w aglomeracji śląskiej

"Dzień dobry", bezpłatny dziennik ukazujący się w poniedziałki i w piątki, od września br. planuje poszerzenie dystrybucji w aglomeracji śląskiej....

22 czerwca 2004

Amica prowadzi rozmowy z domami mediowymi

Firma Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, planuje w ciągu najbliższego miesiąca wybranie domu mediowego do obsługi jesiennej kampanii reklamowej...

22 czerwca 2004

Media Watch wprowadza poprawki Ströera, AMS liderem na rynku

Firma Media Watch monitorująca wydatki na rynku reklamy zewnętrznej wprowadziła do raportów poprawki spółki Ströer, wynikające z wdrożenia przez nią...

22 czerwca 2004

Beiersdorf-Lechia reklamuje kremowy olejek Nivea i prowadzi akcje promocyjne Nivea Baby

Koncern Beiersdorf Lechia rozpoczął dwumiesięczną kampanię reklamową kremowego olejku pod prysznic Nivea Bath Care. Adaptacją reklamy zajęła się agencja Ad...

22 czerwca 2004

BTL Point Group wspiera sprzedaż Jupika i Fruppera

Agencja BTL Point Group przygotowała i zrealizowała działania degustacyjno-animacyjne dla firmy Kofola, wchodzącej na polski rynek z nowymi napojami niegazowanymi...

22 czerwca 2004

Idea będzie intensywnie reklamować swoją nową ofertę POP

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Idea, gruntownie zmienia swoją ofertę pre-paid i będzie ją intensywnie reklamował w mediach. Marka Nowy...

22 czerwca 2004

DDB Warszawa zrealizowała spot wspierający event "Tyskie Urodziny"

Agencja reklamowa DDB Warszawa (Corporate Profiles DDB Group) przygotowała film reklamowy pt. "Tyskie Urodziny" dla marki piwa Tyskie (Kompania Piwowarska...

22 czerwca 2004

Wydawca "Metropolu" wprowadza nowy layout

Spółka TPP, należąca do grupy Metro International, zmieniła layout bezpłatnego dziennika "Metropol". Nowy layout jest bardziej nowoczesny i dynamiczny. Na...

22 czerwca 2004

Portale Onet i Interia nagrodzone w European Trusted Brands

Portale Onet i Interia zostały nagrodzone tytułami Złotego i Srebrnego Godła w badaniu Reader's Digest European Trusted Brands 2004 w...

22 czerwca 2004

NEC-Mitsubishi adaptuje dla potrzeb polskiego rynku globalną strategię marketingową

NEC-Mitsubishi Electronics Display wprowadziło nowe logo korporacyjne i zapowiada realizację strategii wchodzenia w rynki niszowe. Istniejąca od 2000 r. firma,...

22 czerwca 2004

Saatchi & Saatchi i PZL na short-listach konkursu reklamowego w Cannes

Prace polskiego oddziału sieci Saatchi & Saatchi oraz agencji reklamowej PZL znalazły się na short-listach 51. Festiwalu Reklamowego "Cannes Lions"....

22 czerwca 2004

Gellwe rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem Michalczewskiego

Firma Gellwe rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy produkt - Tiger Energy Drink. W zdobyciu przez Tigera znaczącego...

22 czerwca 2004

D&M przygotowała projekt edukacyjny dla Janssen-Cilag Polska

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag Polska rozpoczęła 20 czerwca br. kampanię edukacyjno-informacyjną pt. "Zdrowe Stopy". Akcja została zorganizowana przez marketera (producent preparatu...

22 czerwca 2004

Rzeczkowska i Zagórski dołączyli do działu obsługi klienta agencji Ad Fabrika FCB

Do działu obsługi klienta agencji reklamowej Ad Fabrika FCB dołączyły dwie nowe osoby. Na stanowiskach account executive zatrudniono Małgorzatę Rzeczkowską...

22 czerwca 2004

Polymus realizuje kolejny projekt dla marki piwa Kujawiak

Agencja reklamowa Polymus rozpoczęła realizację nowych projektów marketingowych dla marki piwa Kujawiak. W maju br. jej właściciel Grupa Żywiec wprowadził...

22 czerwca 2004

Pentagon Media Team zrealizował projekt dla PKN Orlen SA

Pentagon Media Team, agencja reklamowa należąca do Wydawnictwa Murator, zakończyła projekt związany z kompletną produkcją materiałów informacyjnych na międzynarodową konferencję...

22 czerwca 2004

Media Contacts kontynuuje obsługę sieci Ikea w internecie

Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu mediowego Ikea w internecie. Firma od blisko dwóch lat współtworzyła strategie mediowego wykorzystania...

23 czerwca 2004

Jakubczak nowym dyrektorem marketingu Perfetti Van Melle Polska

Krzysztof Jakubczak obejmie 1 lipca br. stanowisko dyrektora marketingu w firmie Perfetti Van Melle Polska. Jakubczak był dotychczas brand managerem...

23 czerwca 2004

TNS OBOP uruchomił nowy serwis internetowy

Firma badawcza TNS OBOP uruchomiła nowy serwis internetowy. Na witrynie umieszczone zostały nie tylko codziennie aktualizowane informacje z wynikami badań...

23 czerwca 2004

Anna Wojasiewicz nowym brand managerem marki Rama w Unileverze

Anna Wojasiewicz objęła stanowisko brand managera marki Rama w koncernie Unilever. Jest to związane z odejściem z tego stanowiska Krzysztofa...

23 czerwca 2004

Media Express zwolni prawie 100 osób

Media Express, wydawca "Super Expressu", zwolni 98 osób. Zwolnienia będą prowadzone etapami od czerwca do sierpnia br. Obecnie w wydawnictwie...

23 czerwca 2004

DNK pracuje dla Dynamic-Consulting Business Solution w zakresie e-learningu

Dom Niezależnych Konsultantów (DNK) podpisał umowę ze szwajcarską firmą Dynamic-Consulting Business Solution dotyczącą obustronnej wymiany usług. W ramach umowy DNK...

23 czerwca 2004

Link4 podkreśla dostępność swoich usług w nowej kampanii

Pod hasłem 'Tak jak lubisz" rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Celem kampanii jest budowanie świadomości...

23 czerwca 2004

Kulczyk Tradex i Volkswagen Bank startują z kolejnym etapem kampanii narzędzi finansowych

Kulczyk Tradex, importer samochodów Volkswagen, i spółka Volkswagen Bank Polska rozpoczną w pierwszych dniach lipca kolejny etap kampanii reklamującej trzy...

23 czerwca 2004

Toyota Motor Poland dostosowuje się do nowej europejskiej koncepcji marketingowej

Spółka Toyota Motor Poland dostosowuje swoją koncepcję marketingową do nowej europejskiej strategii, która została stworzona przez koncern Toyota we współpracy...

23 czerwca 2004

Max Weber kolejnym polskim finalistą konkursu Cannes Lions 2004

Agencja interaktywna Max Weber trafiła na short-listę 51. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w kategorii Cyber Lions (finnancial category) za...

23 czerwca 2004

"Nie tylko dla profesjonalistów" - Nikon Polska prezentuje swoją strategię marketingu i sprzedaży

Wczoraj oficjalnie zainaugurował swoją działalność Nikon Polska Sp. z o.o., krajowy oddział japońskiego producenta aparatów i sprzętu fotograficznego. Przy tej...

23 czerwca 2004

Heyah rozpoczęła sprzedaż telefonów Nokii, nie wyklucza współpracy z innymi producentami

Polska Telefonia Cyfrowa w ramach swojej usługi prepaidowej Heyah rozpoczęła sprzedaż telefonów komórkowych Nokia 2300 i wspiera to kampanią reklamową...

23 czerwca 2004

Siemens zmienił slogan reklamowy dla komórek, rusza kampania modelu CX65

Siemens rozpoczął kampanię nowego modelu telefonu - CX65. Jednocześnie, przy okazji tej kampanii, na polskim rynku zadebiutował nowy slogan reklamowy...

23 czerwca 2004

Ozon Media, którego prezesem jest Dybczyński, wyda nowy tygodnik opinii

Nowo powstała spółka Ozon Media w ciągu kilku miesięcy wprowadzi na rynek nowy tygodnik opinii. Prezesem firmy jest Jan Dybczyński,...

23 czerwca 2004

LG Electronics będzie budował wizerunek w obszarze AGD luksusowymi produktami

LG Electronics zaprezentowało nowe linie produktów AGD. Jak mówi Joanna Luto, junior product manager AGD, część z nich zadebiutuje na...

23 czerwca 2004

Rada Reklamy ma się przekształcić w związek stowarzyszeń

Rada Reklamy, organizacja powołana do egzekucji samoregulacji reklamowej na polskim rynku, prawdopodobnie zmieni formułę funkcjonowania. Przedstawiciele wszystkich największych organizacji branżowych...

23 czerwca 2004

Klub Strategiczny przeciwny rozstrzyganiu przetargów za pomocą fokusów

Klub Strategiczny, nieformalna grupa strategów z agencji reklamowych, działająca pod auspicjami Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, zamierza podjąć działania zmierzające do podniesienia...

23 czerwca 2004

"Życie" chce sprzedawać na koniec roku 50 tysięcy egzemplarzy

Dziennik "Życie" zmieni się gruntownie. Zmiany obejmą zawartość merytoryczną i layout. Zespół dziennikarski ma być powiększony. Jesienią ruszy kampania promująca...

23 czerwca 2004

Agnieszka Dubik rozstała się z Nova Communications Group

Agnieszka Dubik, PR manager w Nova Communications Group, przestała pełnić dotychczasowe obowiązki. Tymczasowo przejmuje je asystentka zarządu Nova Communications Group...