M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 czerwca 2004

Hortex Holding bez dyrektora marketingu

Tomasz Leszko, dyrektor marketingu Hortex Holding SA, odszedł z firmy. Swoją funkcję pełnił od początku kwietnia br. Leszko poprzednio pracował...

23 czerwca 2004

Marcin Biegluk poszerza kompetencje w Axel Springer Polska

Marcin Biegluk, dyrektor wydawniczy tytułów młodzieżowych w Axel Springer Polska, został jednocześnie zastępcą dyrektora wydawniczego tytułów kobiecych w wydawnictwie, czyli...

23 czerwca 2004

Według Expert Monitora wydatki reklamowe w maju br. wyniosły 1,1 mld zł

Według firmy badawczej Expert Monitor wydatki na reklamę w maju 2004 r. wyniosły ponad 1,155 mld złotych. Wydatki na reklamę...

23 czerwca 2004

Centrum Telemarketingowe CTM przystępuje do SMB

Centrum Telemarketingowe CTM przystąpiło do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Jako jedyna duża firma telemarketingowa CTM nie był dotychczas członkiem tej...

23 czerwca 2004

Microsoft porządkuje bazę agencji BTL

Microsoft porządkuje bazę agencji, z którymi będzie współpracował w najbliższym roku finansowym (lipiec 2004 r. - czerwiec 2005 r.) w...

23 czerwca 2004

Tomasz Dworek marketing managerem w One-2-One

Tomasz Dworek objął nowo utworzone stanowisko marketing managera w firmie One-2-One (integrator usług mobile marketing). Do jego obowiązków należeć będzie...

23 czerwca 2004

"Auto Moto" ukazało się w nowej szacie graficznej

Dwutygodnik "Auto Moto" ukazał się dziś w nowej szacie graficznej ze specjalnym dodatkiem dla czytelników - płytą CD. Na płycie...

23 czerwca 2004

Ardo zmienia wizerunek marki, prowadzi intensywne działania reklamowe

Firma East Trading Company zdecydowała o odświeżeniu marki Ardo - sprzętu gospodarstwa domowego. Kampanię reklamową dla tej marki opracowała agencja...

23 czerwca 2004

K2 Internet koordynuje realizację międzynarodowego projektu internetowego URSA

URSA International, europejski producent materiałów izolacyjnych, wybrał agencję K2 Internet na centralnego partnera w realizacji projektu internetowego obejmującego 11 krajów....

23 czerwca 2004

Komisja Europejska rozpoczyna w Polsce kampanię społeczną przeciw dyskryminacji

Komisja Europejska rozpoczęła w Polsce kampanię społeczną "Za różnorodnością. Przeciw dyskryminacji". Kampania planowana jest na najbliższe pięć lat. Jej celem...

23 czerwca 2004

Agencja G7 przeprowadziła badanie insightowe polskiej młodzieży

Dział planowania strategicznego agencji G7 przygotował badanie insightowe na temat polskiej młodzieży oraz trendów związanych z tym, co jest obecnie...

23 czerwca 2004

Broker FM nie zrezygnuje z rozwoju sieci RMF Maxxx i RMF Classic

Pomimo odstąpienia od zamiaru sprzedaży 300 tys. akcji serii D Broker FM nie zamierza rezygnować z rozwoju sieci stacji lokalnych...

24 czerwca 2004

Polacy na razie bez trofeów w Cannes

Podczas 51. edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" 2004 ogłoszone zostały pierwsze listy zwycięzców w niektórych konkursowych kategoriach. W kategorii...

24 czerwca 2004

Pioneer Pekao Investments prowadzi BTL-ową kampanię funduszy inwestycyjnych

Spółka Pioneer Pekao Investments prowadzi od połowy czerwca BTL-ową kampanię promocyjną. Materiały na potrzeby tej akcji zostały przygotowane przez agencję...

24 czerwca 2004

Kimberly-Clark startuje z kampanią papieru toaletowego Velvet

Kimberly-Clark Poland rozpoczyna kampanię reklamową papieru toaletowego Velvet. Jej hasło brzmi: "Mocny i miękki jak aksamit". Aktualnie trwa akcja teaserowa,...

24 czerwca 2004

Szczepaniak zastąpił Gintrowską na stanowisku naczelnego "Dlaczego"

Krzysztof Szczepaniak jest nowym redaktorem naczelnym miesięcznika dla młodych "Dlaczego", wydawanego przez Platformę Mediową "Point Group". Zastąpił Katarzynę Gintrowską, która...

24 czerwca 2004

Samsung łączy promocję nowych modeli telefonów z rynkiem mody

Na podstawie mediów związanych z rynkiem mody ma przebiegać komunikacja planowanych modeli telefonów Samsung. Ich grupą docelową, jak określił Bartosz...

24 czerwca 2004

Sterowce reklamowe - nowy nośnik reklamy zewnętrznej

Videotronic Polska Sp. z o.o., oddział firmy Videotronic International GmbH, oferuje reklamodawcom nowy nośnik reklamy zewnętrznej - sterowce napełniane helem,...

24 czerwca 2004

DDB Warszawa przygotowała wakacyjną akcję reklamową dla Nudli

Agencja reklamowa DDB Warszawa rozpoczęła pod koniec czerwca br. realizację letniej kampanii dla Nudli (zupki instant), marki Knorr. Przekaz reklamowy...

24 czerwca 2004

PepsiCo reklamuje nowe napoje Toma Active

Nowe napoje Toma Active, produkowane przez PepsiCo, wspierane są kampanią w prasie, telewizji oraz materiałami POS i akcjami degustacyjnymi w...

24 czerwca 2004

Advanced Public Relations zaczęła współpracę z Globe Trade Centre

Firma deweloperska Globe Trade Centre (notowana na warszawskiej GPW) powierzyła obsługę w zakresie public relations agencji Advanced Public Relations. Umowa...

24 czerwca 2004

"Kreowanie popytu" to nowa filozofia działania grupy McCann

Grupa McCann-Erickson w Polsce, należąca do holdingu Interpublic Group of Cos., adaptuje obecnie dla potrzeb polskiego rynku nową strategię działania...

24 czerwca 2004

Prawo Telekomunikacyjne nie utrudni działań mobile-marketingowych

Przyjęta przez Sejm nowelizacja Prawa Telekomunikacyjnego nie zawiera rozważanych wcześniej zapisów niekorzystnych dla branży marketingu mobilnego. "Po przeanalizowaniu dokumentu można...

24 czerwca 2004

Isostar pozycjonuje się jako ekspert w dziedzinie napojów izotonicznych

Marka Isostar będzie w Polsce w swojej komunikacji koncentrować się na edukowaniu rynku, wyjaśnianiu korzyści płynących ze stosowania napojów izotonicznych...

24 czerwca 2004

TVN Style ruszy w lipcu, sprzedaż czasu reklamowego właśnie startuje

Nowy kanał tematyczny Grupy ITI TVN Style rozpocznie nadawanie w lipcu. Początkowo stacja będzie nadawana przez 16 godzin na dobę....

24 czerwca 2004

Adidas planuje intensywne działania w punktach sprzedaży w czasie olimpiady

Adidas Poland skoncentruje się w miesiącach wakacyjnych na komunikacji związanej z faktem, że firma ta jest jednym ze sponsorów igrzysk...

24 czerwca 2004

Marka AEG na trwałe związana z Electroluksem, plany marketingowe

Grupa Electrolux globalnie stała się właścicielem marki AEG, odkupując ją od EHG Electroholding GmbH, bedącej członkiem grupy DaimlerChrysler. Do tej...

24 czerwca 2004

Od lipca TVN Turbo dostępny w sieci Vectra; letnie nowości w ramówce

Od 1 lipca kanał motoryzacyjny TVN Turbo (Grupa ITI) będzie dostępny w sieci kablowej Vectra. Według rankingu Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej...

24 czerwca 2004

Portal Gazeta.pl wprowadza format informacji RSS

Portal Gazeta.pl uruchomił nową usługę - informacje w formacie RSS (popularnie rozwijane jako Realy Simple Sindication - Naprawdę Łatwe Dzielenie...

24 czerwca 2004

Ruszyła outdoorowa kampania Cisowianki z Edytą Górniak

Nałęczów Zdrój Sp. z o.o. reklamuje swój sztandarowy produkt - wodę mineralną Cisowianka. Na nośnikach reklamy zewnętrznej (ok. 1,5 tys....

24 czerwca 2004

OgilvyOne obsłuży kolejny projekt promocyjny Bols Polska

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide rozpocznie obsługę kolejnej promocji sprzedaży planowanej przez producenta i dystrybutora alkoholi spółkę Bols Polska. Jej...

24 czerwca 2004

Zmiana finansowania IAB możliwa po wakacjach

Zakończone wczoraj (23.06) walne zebranie członków Interactive Advertising Bureau (IAB) Polska nie przyjęło ostatecznych rozstrzygnięć w sprawie zmiany sposobu finansowania...

24 czerwca 2004

Magazyn "Murator" odnotował wzrost sprzedaży

Średnia sprzedaż magazynu "Murator" (Wydawnictwo Murator) wyniosła ok. 93 tysięcy egzemplarzy w pierwszym kwartale br., o 0,6 proc. więcej niż...

24 czerwca 2004

Canal Plus Cyfrowy wprowadzi pakiet relaksowy

Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus, wprowadzi do swojej oferty nowy pakiet, tzw. Relaxxx. W jego skład wejdą trzy...

24 czerwca 2004

Provident reklamuje się na biletach PKP

Firma z sektora usług finansowych Provident Polska rozpoczęła kampanię na okładkach biletów PKP. tzw. nośnikach Ad-verto oferowanych przez agencję Begimo...

24 czerwca 2004

Stelmaszczyk dyrektorem zarządzającym Brand & Media OMD

Agnieszka Stelmaszczyk obejmie z dniem 1 lipca br. stanowisko dyrektora zarządzającego domu mediowego Brand & Media OMD, należącego do spółki...

24 czerwca 2004

Fenistil będzie obecny w mediach przez całe lato

Koncern Novartis Poland prowadzi kampanię leku OTC - Fenistil pod hasłem: "Podrażnienia i alergie skórne mogą zdarzyć się wszędzie". Kampania...

5 lipca 2004

DaimlerChrysler będzie w komunikacji wykorzystywał marketing miejsca

DaimlerChrysler Automotive Polska zamierza budynek swojej nowej centrali przy ul. Gottlieba Daimlera 1 (gdzie mieści się także duży salon sprzedaży)...

5 lipca 2004

Chevrolet Aveo najpopularniejszy w polskim internecie według serwisu www.mojeauto.pl

Serwis motoryzacyjny www.mojeauto.pl opublikował ranking przedstawiający zainteresowanie polskich internautów poszczególnymi markami i modelami samochodów. Zwycięzcą został Chevrolet Aveo, najpopularniejsza była...

5 lipca 2004

TP SA rozpoczyna dwie promocje cenowe Neostrady i wspiera je reklamą

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) wprowadziła od początku lipca br. do swojej oferty promocje cenowe Neostrady (marka usług szerokopasmowego dostępu...

5 lipca 2004

Polska Izba Motoryzacji i SGH chcą wspólnie szkolić kadry marketingowe

Polska Izba Motoryzacji i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie uruchomią wspólnie studia podyplomowe dla menedżerów motoryzacji. Program tych trwających rok...

5 lipca 2004

Fiat Auto Poland reklamuje Pandę z otwieranym dachem

Fiat Auto Poland przygotował na początek lata kampanię reklamową Pandy z otwieranym dachem. Nie jest to zwykły szyberdach, ale konstrukcja...

5 lipca 2004

Nestle zaprzecza pogłoskom o rezygnacji z marki Goplana

Firma Nestle Polska nie zamierza zrezygnować z marki Goplana i nie planuje w związku z tym zamknięcia zakładów produkcyjnych w...

5 lipca 2004

Magazyn studencki "Semestr" po raz pierwszy wydaje numer wakacyjny

Bezpłatny ogólnopolski miesięcznik studencki "Semestr" po raz pierwszy zdecydował się na specjalne wydanie wakacyjne. Do tej pory tytuł ukazywał się...

5 lipca 2004

"Metropol" będzie wydawał "Metropol nad morzem"

TPP Sp. z o.o., wydawca bezpłatnego dziennika "Metropol", będzie wydawał specjalne wakacyjne pismo "Metropol nad morzem". Gazeta będzie ukazywała się...

5 lipca 2004

Linia bielizny Gatta Underwear będzie reklamowana jesienią br.

Firma Ferax Iril rozpocznie jesienią br. pierwszą kampanię reklamową nowej linii bielizny damskiej - Gatta Underwear. Linia została wprowadzona na...

5 lipca 2004

Anna Żydowicz przejęła obowiązki dyr. handlowego Media Tak

Karol Skorupski, dyr. handlowy i członek zarządu domu sprzedaży prasy regionalnej Media Tak, który rozstał się z firmą w miniony...

5 lipca 2004

UOKiK oddala zarzuty CR Media wobec Polskapresse i Orkli sformułowane pięć lat temu

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wydał decyzję w sprawie prowadzonej przez urząd na wniosek spółki CR Media SA...

5 lipca 2004

Reklamy pasztetu Podlaskiego pojawiły się na największych kempingach w Polsce

Firma Drosed SA, producent konserw mięsnych, umacnia wizerunek marki Podlaski. Do tej pory pod brandem tym były sprzedawane pasztety konserwowe....

5 lipca 2004

Natalia Vodianowa reklamuje nowy produkt L'Oreal Paris

L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową nowej serii płynnych szminek do ust Glam Shine Sorbet marki L'Oreal Paris. W reklamie wystąpiła...