M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 lipca 2004

Magazyny kobiece Bauera odnotowują wzrost wpływów reklamowych

O ponad 5 mln zł wzrosły wpływy reklamowe tytułów kierowanych do kobiet Wydawnictwa Bauer, kiedy porówna się okresy I-V ub.r....

5 lipca 2004

Synergy Marketing Partners przygotowała letnią promocję Pizzy Hut

Ruszyła nowa promocja "Letnie szaleństwo" w sieci restauracji Pizza Hut (AmRest) opracowana przez Synergy Marketing Partners. Konsumenci mogą dokonać zakupu...

5 lipca 2004

Kampania Antalisu o klasyfikacji numerycznej papierów biurowych

Kampanię BTL przedstawiającą możliwości papierów biurowych przeprowadza firma Antalis Poland, dystrybutor papierów dla poligrafii i biur oraz produktów z tworzyw...

5 lipca 2004

Taxi-Ad Polska wprowadza ofertę nośników na taksówkach

Spółka Taxi-Ad Polska wprowadza na rynek ofertę nośników na taksówkach. W swoim portfolio ma cztery typy nośników: taxi top -...

5 lipca 2004

Tele2 uruchamia usługę dial-up wspieraną akcją mailingową

Polski oddział szwedzkiej firmy telekomunikacyjnej Tele2 Polska poszerza swoją ofertę o wdzwaniany dostęp do internetu pod nazwą dial-up Tele2. Cechą...

5 lipca 2004

Jacek Rakowiecki odszedł z magazynu "Viva!"

Jacek Rakowiecki, redaktor naczelny dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska), odszedł z wydawnictwa. Powód jego odejścia nie został podany. W związku z...

5 lipca 2004

Sławomir Szparaga odpowiedzialny za kluczowych klientów w AS Kontakt

Sławomir Szparaga objął stanowisko senior account managera w firmie Axel Springer Kontakt. Będzie odpowiedzialny za kontakty z kluczowymi klientami firmy...

5 lipca 2004

Telewizja Puls rozbudowuje ofertę programową i reklamową

PM (wcześniej Polsat Media), biuro reklamy telewizji Polsat, TV4 i Telewizji Puls, rozbudowuje ofertę reklamową tej ostatniej stacji. "Aktywizacja sprzedaży...

5 lipca 2004

Gruppa/66 Ogilvy wzmacnia działy kreacji i obsługi klienta

Agencja reklamowa Gruppa/66 Ogilvy zatrudniła nowych pracowników w dziale kreacji i obsługi klienta. Katarzyna Szczypa objęła stanowisko senior art directora....

5 lipca 2004

Teaser Heyah zwiastunem kolejnej intensywnej kampanii reklamowej

"Nie kontaktuj się ze znajomymi", "Nie wyjeżdżaj na Mazury" - to niektóre z haseł teaserowej kampanii reklamowej marki Heyah (należącej...

5 lipca 2004

One-2-One rozpoczyna współpracę z berlińską Kiss FM

Firma One-2-One (polski integrator rozwiązań m-marketingu) rozpoczęła współpracę z berlińską stacją Kiss FM. Klient zdecydował się na korzystanie z systemu...

5 lipca 2004

Rossignol przygotowuje ogólnopolską kampanię nart Golden Spirit

PM Sport, importer sprzętu narciarskiego marki Rossignol, przygotowuje jesienno-zimową kampanię nart Golden Spirit. Obejmie ona prasę, radio, internet, a być...

5 lipca 2004

National Geographic Channel wprowadza nowości do letniej ramówki

Kanał tematyczny National Geographic Channel wprowadza nowości do letniej ramówki. W lipcu br. rozpoczyna się emisja dwóch nowych seriali dokumentalnych....

5 lipca 2004

Edipresse Polska zapowiada intensyfikację wsparcia reklamowego dla "Vivy!"

Wydawnictwo Edipresse Polska przeprowadzi na jesieni br. dwie kampanie reklamowe dwutygodnika "Viva!". Pierwsza z nich będzie miała charakter prosprzedażowy i...

5 lipca 2004

CPP Toruń-Pacyfic przygotowuje jesienną kampanię reklamową "Śniadanie na 6+"

Firma Cereal Partners Poland Toruń-Pacific planuje jesienną kampanię reklamową trzech swoich marek płatków śniadaniowych: Corn Flakes, Cheerios Wielozbożowy i Nesquick....

5 lipca 2004

Powstaje Związek Agencji Reklamowych, który przystąpi do PKPP

Walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) zadecydowało o powołaniu Związku Agencji Reklamowych, który przystąpi do Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych...

5 lipca 2004

Eskadra BTL przygotowała billboardy sponsorskie dla Oknoplastu

Agencja marketing services Eskadra BTL realizuje kampanię dla firmy Oknoplast Kraków, producenta okien z Krakowa. W jej ramach powstały m.in....

6 lipca 2004

Kowalik-Miklaszewski przechodzi z OMD Poland do grupy TBWA

Stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju biznesu w grupie TBWA/Communication Group obejmie Radosław Kowalik-Miklaszewski, od pięciu lat pracujący w OMD...

6 lipca 2004

Redan planuje poszerzenie grupy docelowej marki Happy Kids

Redan SA, producent odzieży, planuje wstępnie poszerzenie grupy docelowej jednej ze swoich marek - Happy Kids. "Ostateczne decyzje jeszcze nie...

6 lipca 2004

Ufnalewski objął stanowisko art directora w Polymusie

Maciej Ufnalewski został art directorem w zespole kreatywnym agencji reklamowej Polymus. Powiększenie zespołu ma związek z poszerzeniem portfolio klientów agencji...

6 lipca 2004

Corporate Profiles Consulting opracuje strategię dla marki Opoczno

Corporate Profiles Consulting rozpoczęła współpracę strategiczną z firmą Opoczno SA, producentem ceramiki budowlanej. Agencja zajmuje się kompleksowym doradztwem dla tej...

6 lipca 2004

Dax Cosmetics poszerza linię Perfecta, na jesień planuje kampanię reklamową

Firma Dax Cosmetics wprowadziła na przełomie czerwca i lipca br. do sprzedaży (drogerie, apteki oraz super- i hipermarkety w całej...

6 lipca 2004

Igor Nowak odpowiada za promocję magazynu "BusinessWeek"

Igor Nowak będzie się zajmował promocją dwutygodnika "BusinessWeek" Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" (AWR "Wprost"). Ostatnio pracował w wydawnictwie G+J Polska na...

6 lipca 2004

Ginny Hill regionalnym koordynatorem Provident Financial w Lowe GGK

Ginny Hill objęła w agencji Lowe GGK stanowisko regionalnego koordynatora odpowiedzialnego za obsługę Provident Financial. Hill będzie odpowiedzialna za wszystkie...

6 lipca 2004

Tuba i Media Direction OMD pracują nad projektem marki serów Exquisa

Firma Exquisa, producent i dystrybutor serków, w połowie sierpnia br. rozpocznie intensywną kampanię swojej marki, która potrwa z różnym natężeniem...

6 lipca 2004

Profile jedyną polską agencją wyróżnioną w konkursie IPRA - Golden World Awards

Agencja Profile jako jedyna firma PR z Polski (a także jedyna spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu prac z Europy Wschodniej)...

6 lipca 2004

Aegis Group uruchamia globalną sieć Isobar, wkrótce decyzja w Polsce

Aegis Group, do której należy m.in. sieć domów mediowych Carat, podjęła decyzję o uruchomieniu międzynarodowej sieci firm o nazwie Isobar,...

6 lipca 2004

DDB Warszawa utworzyła dwie struktury obsługi klienta

Agencja reklamowa DDB Warszawa rozpoczęła realizację programu zmian strukturalnych firmy. W ramach spółki dojdzie do wydzielenia dwóch niezależnych zespołów, które...

6 lipca 2004

Ewa Kielan zrezygnowała ze stanowiska szefa PR w Iberia Motor Company

Ewa Kielan zrezygnowała z pełnienia funkcji dyrektora ds. public relations w spółce Iberia Motor Company (importer samochodów Seat na polski...

6 lipca 2004

Cosmopolitan Cosmetics stworzyło zespół dla marek P&G, zmiany personalne w firmie

Cosmopolitan Cosmetics Polska zakończyło budowę zespołu, który zajmie się opieką nad luksusowymi brandami zapachowymi Procter & Gamble Prestige Beaute, nad...

6 lipca 2004

Onet wysoko w rankingach najdroższych polskich marek

Marka Onet.pl cieszy się największą lojalnością w rankingu najdroższych polskich marek. Ranking przygotowany został przez "Rzeczpospolitą", Ernst & Young Corporate...

6 lipca 2004

Bakoma reklamuje jogurty Twist na billboardach

Agencja Demo Effective Launching jest autorem zaplanowanej na cały lipiec br. kampanii reklamowej Bakoma SA - jogurtów do picia Bakoma...

6 lipca 2004

Begimo zamierza organizować akcje samplingowe w kasach kolejowych

Spółka Begimo, która oferuje reklamę na okładkach biletów kolejowych, przymierza się do zaoferowania klientom prowadzenia akcji samplingowych w kasach kolejowych....

6 lipca 2004

Pioneer Pekao TFI sponsorem nowego programu ekonomicznego w TVN24

Kanał TVN24 wprowadza do ramówki nowy program ekonomiczny "Portfel". Jest to magazyn poświęcony finansom osobistym. Premierowe odcinki programu bedą pokazywane...

6 lipca 2004

Finał Euro 2004 zgromadził 9 mln widzów, wpływy TVP z reklam wyniosły niemal 20 mln zł

Według danych AGB Polska największą widownię w czasie mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2004 w Portugalii zgromadził mecz finałowy...

6 lipca 2004

Axiom wspiera sprzedaż swoich zabawek na miejskich środkach transportu

Dział Mediów Miejskich agencji reklamowej Business Consulting przygotował kampanię reklamową zabawek firmy Axiom na tramwajach i autobusach miejskich. Akcja rozpoczęła...

6 lipca 2004

Banki wydały w I kwartale 2004 r. 100 tys. kart kredytowych Visa

Liczba kart kredytowych Visa wydana przez banki w pierwszym kwartale br. wyniosła 101,1 tys. i był to rekord pod względem...

6 lipca 2004

Wyjaśnienie: Marcin Wiktorski odpowiada za budżet reklamowy Wola Park

W nawiązaniu do informacji z 2 lipca br. opublikowanej w DS "MMP" informujemy, że Marcin Wiktorski jest w agencji reklamowej...

6 lipca 2004

Fructa Napoje rozpoczęła współpracę z Aronią SA

Na polskim rynku debiutuje nowy producent soków, napojów i wód mineralnych firma Fructa Napoje SP, będąca oddziałem międzynarodowej spółki Riha...

6 lipca 2004

Raport Expert Monitora: Polska Telefonia Cyfrowa najwięcej wydała w prasie

Zobacz wydatki (top 10) największych reklamodawców

6 lipca 2004

MPG Media Planning przejmuje od Starcomu obsługę spółki Canal Plus Cyfrowy

Od października br. Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus i właściciel kilku telewizyjnych kanałów tematycznych, będzie współpracować z domem...

6 lipca 2004

L'Oreal Polska reklamuje szampon Garnier Fructis Przeciwłupieżowy

L'Oreal Polska prowadzi kampanię reklamową nowego szamponu przeciwłupieżowego Garnier Fructis. Jak powiedziała Dorota Chociszewska, dyrektor marketingu Garnier i Maybelline, szampony...

6 lipca 2004

Partnerami promocji PepsiCo zostały TV4 i dziennik "Fakt"

Frima PepsiCo rozpoczęła drugą odsłonę kampanii wykorzystującej celebrieties "Dare for more", ruszyła też kolejna promocja sprzedaży Pepsi. Tym razem głównym...

6 lipca 2004

Defi Poland zrealizowała wielkoformatową reklamę dla Merloni Indesit Polska

Spółka Defi Poland, która zajmuje się reklamą świetlną, przygotowała neon reklamowy dla firmy Merloni Indesit Polska. Logo "Indesit" zostało umieszczone...

6 lipca 2004

Sylwia Korycka została senior account executive w MobiJOY!

Sylwia Korycka objęła nowe stanowisko senior account executive w agencji marketingu mobilnego MobiJOY!. Zakres jej obowiązków obejmuje zadania związane z...

6 lipca 2004

Ewa Skibińska dołączyła do zespołu firmy public relations RPR Group

Do zespołu firmy public relations RPR Group dołączyła Ewa Skibińska. Ostatnio pracowała w agencji Sigma International, gdzie odpowiadała za obsługę...

6 lipca 2004

Daily Media Service poszerza ofertę o monitoring mediów

Firma public relations Daily Media Service rozpoczęła monitoring mediów. Zajmuje się monitorowaniem: prasy, internetu, radia oraz telewizji. Spółka zajmuje się...

6 lipca 2004

Jacek Sitko został dyrektorem ds. marketingu w firmie Delecta

Jacek Sitko rozpoczął pracę na stanowisku dyrektora ds. marketingu w Delekcie. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Wydział Handlu...

6 lipca 2004

SMG/KRC Millward Brown Co. otwiera nowe laboratoria badawcze

Instytut badawczy SMG/KRC Millward Brown Company dysponuje już dwoma nowymi laboratoriami do badań jakościowych w Warszawie. Nowe laboratoria są standardowo...

6 lipca 2004

"Tygodnik Powszechny" opublikuje bezpłatny dodatek o Euro 2004

"Tygodnik Powszechny" opublikuje wraz z najnowszym wydaniem pisma czterostronicowy dodatek "Futbol w Tygodniku", w którym zakończone właśnie mistrzostwa Europy w...