M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

6 lipca 2004

"Polityka" informuje o sprzedaży pisma według danych ZKDP

Jak informują przedstawiciele tygodnika "Polityka", magazyn zajmuje pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników społeczno-politycznych według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP)....

7 lipca 2004

Fiat Auto Poland reklamuje wersję specjalną modelu Albea

Fiat Auto Poland wystartował z kampanią reklamową specjalnej wersji Fiata Albea. Potrwa ona przez lipiec. Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo...

7 lipca 2004

Toyota startuje ze swoją największą kampanią sezonową

Toyota Motor Poland rozpoczyna kolejną akcję reklamową mającą na celu przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów w miejscach, gdzie spędzają wakacje. Jest...

7 lipca 2004

Sierpniową ramówkę Eurosportu zdominują igrzyska olimpijskie

Telewizyjny kanał sportowy Eurosport przygotował specjalną ramówkę na sierpień. Zdominują ją programy związane z 28. Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi w Atenach...

7 lipca 2004

Sieć sklepów Gorseteria odświeża wizerunek

Gorseteria - ogólnopolska sieć sklepów z bielizną - zmodyfikowała swoje logo, rozpoczęto także działania marketingowo-reklamowe. W okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień) zaplanowano...

7 lipca 2004

Wilkinson promuje nową golarkę dla kobiet Intuition "all in one"

Firma Wilkinson Sword wprowadziła na polski rynek maszynkę do golenia na mokro dla kobiet o nazwie Intuition. Innowacyjność tego produktu...

7 lipca 2004

Media Express zmienia telewizyjny dodatek do "Super Expressu"

Media Express, wydawca "Super Expressu", wprowadzi graficzne zmiany w makiecie dodatku telewizyjnego "Super Express TV". Koncepcję zmian w TV-guidzie przygotowano...

7 lipca 2004

Unilever zapowiada półroczną kampanię Ramy Cremefine

Unilever rozpoczyna ofensywę w segmencie śmietany, rozszerzając markę Rama o nową linię produktów - Rama Cremefine, która będzie wsparta przez...

7 lipca 2004

Synergy poszerza ofertę i stara się pozyskać nowych klientów

Synergy Marketing Partners po wprowadzeniu na rynek nowej usługi Brand Event Analysis (polegającej na wszechstronnej analizie marki pod kątem wykorzystania...

7 lipca 2004

KFC i Pepsi rozpoczynają wspólną promocję połączoną z loterią

Należące do firmy AmRest restauracje KFC rozpoczynają z PepsiCo wspólną akcję promocyjną pod nazwą "Odważ się na więcej. Pepsi w...

7 lipca 2004

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej uruchomiła projekt internetowy

Na zlecenie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) agencja interaktywna PR & ST Interactive przygotowała program umożliwiający stały dostęp online do...

7 lipca 2004

Odświeżenie magazynu i działania wokół marki "National Geographic"

Polska edycja "National Geographic" (wydawca: G+J RBA) zrealizowała pierwszą swoją wyprawę, z której relacja znajdzie się wkrótce w TVP2. Sponsorem...

7 lipca 2004

Rozebrana Magdalena Cielecka twarzą sierpniowego wydania "Elle"

"Elle" w wydaniu sierpniowym nawiązuje do wyróżniającego się numeru dokładnie sprzed roku. Bohaterką okładki ubiegłorocznego wydania była gwiazda francuskiego kina...

7 lipca 2004

Rekordowa rosnąca liczba prenumeratorów "Przyjaciółki"

Wydawnictwo Edipresse Polska poinformowało o rosnącej rekordowej liczbie prenumeratorów tygodnika "Przyjaciółka". Według danych potwierdzonych przez ZKDP w I kwartale br....

7 lipca 2004

Marka jogurtów Onken może zostać zastąpiona przez Dr. Oetker

Marka produktów mlecznych Onken może w przyszłym roku przestać istnieć w związku z globalnym przejęciem firmy Onken przez Dr. Oetker,...

7 lipca 2004

Radio 94 zapłaci karę 3,3 tys. zł - postanowiła KRRiTV

Na podstawie uchwały Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przewodnicząca Danuta Waniek podpisała decyzję o ukaraniu spółki Spectrum rozpowszechniającej program...

7 lipca 2004

Zmieniona grafika, logo i nawigacja serwisu www.muratordom.pl

Wydawnictwo Murator zmieniło szatę graficzną, logo i system nawigacji swego internetowego serwisu budowlano-wnętrzarskiego www.muratordom.pl. W makiecie zastosowano żywsze kolory, a...

7 lipca 2004

Anna Drozdowska menedżerem ds. reklamy na Europę Środkową w Bosch-Siemens

Anna Drozdowska objęła stanowisko menedżera ds. reklamy na Europę Środkową marki Siemens w firmie Bosch-Siemens BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. Do...

7 lipca 2004

Według Ipsos polski konsument zaczyna odczuwać wzrost cen żywności

Z badania zrealizowanego przez firmę Ipsos w pierwszej połowie czerwca br. wynika, że w przypadku większości kategorii produktów i usług...

7 lipca 2004

"Point Warsaw Exclusive" - nowy bezpłatny magazyn miejski wydawcy "Dlaczego"

Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. miesięcznika "Dlaczego", wprowadziła nowy bezpłatny magazyn miejski "Point Warsaw Exclusive". Jego początkowy nakład wynosi...

7 lipca 2004

Luiza Włoda i Bartosz Dyszkiewicz zasilili zespół Biura Reklamy TVP SA

Biuro Reklamy TVP SA (BR TVP) poszerza zespół. To konsekwencja powołania nowej struktury w biurze - pionu marketingu i rozwoju...

7 lipca 2004

Agencja One 2 One Communication promuje wołowinę argentyńską

Agencja marketing services One 2 One Communication rozpoczęła promocję "Romantyczna Casablanca", której zadaniem jest zachęcenie klientów najlepszych polskich restauracji do...

7 lipca 2004

Lovemarking - nowe badanie marek w sieci Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi sukcesywnie na wszystkich rynkach planuje przeprowadzenie badania mierzącego emocjonalny związek konsumenta z marką. Badanie pojawiło się w...

7 lipca 2004

Interia uruchamia pierwsze w Polsce 100-megowe darmowe skrzynki e-mail

Interia jako pierwszy portal internetowy w Polsce powiększyła znacząco parametry kont pocztowych. Portal uruchomił konta bezpłatne o pojemności 100 MB...

7 lipca 2004

Mitsubishi przygotowało letnie promocje cenowe, uruchomi też konkurs dla klientów

MMC Car Poland, dystrybutor samochodów marki Mitsubishi w Polsce, przygotował na lipiec i sierpień ofertę promocyjną na modele Space Star,...

7 lipca 2004

Arteria podpisała umowę z firmą American Restaurants

Firma Arteria wchodząca w skład grupy Nova Communications Group podpisała długoterminową (na minimum rok) umowę z American Restaurants, właścicielem sieci...

8 lipca 2004

Marek Friedman dyrektorem marketingu biura reklamy Polsatu

Marek Friedman objął stanowisko dyrektora marketingu spółki PM, biura reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls. Będzie odpowiedzialny za wsparcie sprzedaży...

8 lipca 2004

Portale licytują się wielkościami kont - 02.pl kontra Interia

Portal O2.pl, idąc w ślady Interii, ogłosił zwiększenie wielkości darmowych skrzynek pocztowych. W tym wypadku zmiana była jeszcze większa, z...

8 lipca 2004

Tequila/Polska przygotowała projekt olimpijski dla PKN Orlen

Firma marketing services Tequila/Polska rozpoczęła realizację projektu marketingowego związanego z igrzyskami olimpijskimi Ateny 2004 dla Polskiej Fundacji Olimpijskiej i jednego...

8 lipca 2004

Ferax Iril planuje jesienną kampanię rajstop Gatta Classic

Spółka Ferax Iril planuje przeprowadzenie jesienią kampanii reklamowej rajstop Gatta Classic. Będzie ona prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej. "Kampania będzie...

8 lipca 2004

Mariola Wiercińska dyrektorem wydawniczym zmienianego "Sukcesu"

Mariola Wiercińska, reprezentująca w odświeżanym magazynie "Sukces" nowego wydawcę Zbigniewa Jakubasa (spółka Multico), została dyrektorem wydawniczym tytułu. Jej zastępcą jest...

8 lipca 2004

Dziennikarze "Polityki" inspirują powstanie Dziennikarskiej Ligi "Darta"

Dziennikarze tygodnika "Polityka", Mariusz Czubaj i Piotr Pytlakowski, tworzą Dziennikarską Ligę "Darta". Organizują drużyny 4-5-osobowe, które będą grać w cricketa...

8 lipca 2004

Radio WAWa zwiększy czas nadawania polskiej muzyki

Radio WAWa chce częściowo zmienić swój muzyczny wizerunek. Kierownictwo zamierza to osiągnąć przede wszystkim poprzez zwiększenie czasu nadawania polskiej muzyki....

8 lipca 2004

UPC Telewizja Kablowa wprowadza usługę chello light

UPC Telewizja Kablowa (UPC TK), operator sieci kablowej i dostawca usług internetowych, wzbogaca ofertę dostępu do szerokopasmowego internetu chello o...

8 lipca 2004

TVN wprowadzi od września duże zmiany w ramówce

TVN od września wprowadzi duże zmiany do swojej ramówki. Zmieniona zostanie formuła sztandarowego programu informacyjnego "Fakty". Od 1 września program...

8 lipca 2004

Almeco precyzuje szczegóły jesiennego launchu SsangYong

Spółka Almeco podała, jakie hasła zamierza wykorzystać w kampanii wprowadzającej markę SsangYong na polski rynek, oraz sprecyzowała grupy docelowe samochodów...

8 lipca 2004

Kanał Club wprowadza nowe pasma do letniej ramówki

Kanał telewizyjny Club przygotował na lato specjalną ofertę programową. Propozycje uporządkowane zostaną w kilka pasm. "Fitness w Clubie" (emisja kilka...

8 lipca 2004

Tchibo Warszawa świadczy usługi informatyczne innym oddziałom firmy na świecie

Pracownicy firmy Tchibo Warszawa będą świadczyć usługi shared services w zakresie informatyki innym biurom należącym do holdingu w różnych krajach...

8 lipca 2004

Galeria Mokotów promuje sezonowe wyprzedaże

Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanię promującą sezonową wyprzedaż, jaka ma miejsce w Centrum Handlowym "Galeria Mokotów". Jako nośniki komunikatów reklamowych...

8 lipca 2004

Gallaher rozpoczyna program motywacyjny dla detalistów

Producent papierosów Gallaher Polska rozpoczyna pierwszą edycję programu lojalnościowego o nazwie "Premia". Sprzedawcy będą nagradzani za odpowiedni poziom obrotów i...

8 lipca 2004

"Świat Kobiety" nietypowo na okładce zamieścił polską gwiazdę

"Świat Kobiety", poradnikowy dwutygodnik Wydawnictwa Bauer, ukazał się z nietypową dla siebie okładką. Zamieścił na niej polską gwiazdę, aktorkę Renatę...

8 lipca 2004

Intensywne wsparcie sprzedaży sierpniowego wydania "Marie Claire"

Hachette Filipacchi Magazine kontynuuje promocję "Marie Claire". Wchodzący dziś do sprzedaży numer sierpniowy ma dołączoną dużą torbę z logo "Marie...

8 lipca 2004

Zmiana struktury organizacyjnej w Wydawnictwie Naukowym PWN

Wydawnictwo Naukowe PWN zmienia strukturę organizacyjną, co ma wpłynąć na poprawę działania firmy i pomóc jej w realizacji planów biznesowych....

8 lipca 2004

Agencja interaktywna WebService przygotowała Portal Olimpijski

Agencja interaktywna WebService przygotowała Portal Olimpijski: www.olimpijski.pl. Site, który informuje o polskim sporcie, igrzyskach i olimpijczykach, powstał pod patronatem Polskiego...

8 lipca 2004

Kierownicy tytułów w Business Press przejęli obowiązki dyrektora biura reklamy

Obowiązki dyrektora Biura Reklamy Business Press przejęli kierownicy tytułów wydawnictwa, co jest związane z odejściem dotychczasowej szefowej biura Marioli Wiercińskiej...

8 lipca 2004

Sroka, Darowski i Olędzka w zespole korporacyjnym Agory

Agora SA rozpoczęła budowę zespołu, który będzie koordynował współpracę wszystkich biur reklamy firmy. Grupą tą kieruje Maciej Karolak, dyrektor ds....

8 lipca 2004

Sprostowanie: Gadżet w "Elle"

Etui na telefon komórkowy zostanie dołączone do wydania wrześniowego miesięcznika "Elle", a nie do sierpniowego, jak napisaliśmy we wczorajszym DS...

8 lipca 2004

Konfliktu w zarządzie TVP nie ma - przekonuje prezes Dworak KRRiTV

Z inicjatywy Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) odbyło się spotkanie z zarządem TVP SA. Spotkanie dotyczyło przede wszystkim kwestii...

8 lipca 2004

Popowicz rezygnuje z prezesury Best Marketing & Promotion Agency

Leszek Popowicz zrezygnował wczoraj ze stanowiska prezesa w firmie Best Marketing & Promotion Agency. Popowicz zakładał tę spółkę 15 lat...

8 lipca 2004

Real ma usługę "zdjęcia online", trwa przegląd agencji do przygotowania kampanii outdoorowej

W serwisie internetowym hipermarketów Real pojawiły się usługi fotograficzne online. Klient ma możliwość zamówienia przez internet odbitek zdjęć na podstawie...