M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 lipca 2004

Publicis może powołać spółkę do obsługi farmaceutyków w związku z nową nominacją w sieci

Publicis Healthcare Communications Group (PHCG) ogłosiła wczoraj fakt mianowania Maksa Jacksona na stanowisko prezesa działu międzynarodowego w tej firmie. Max...

8 lipca 2004

Joanna Góra-Sławoń dyrektorem wydawniczym Marquard Media Polska

Od początku sierpnia br. Joanna Góra-Sławoń obejmie funkcję dyrektora wydawniczego wydawnictwa Marquard Media Polska. Będzie opiekowała się wszystkimi tytułami firmy....

9 lipca 2004

Hyundai Motor Poland buduje wizerunek marki modelem Santa Fe

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową, w której wizerunek marki buduje model Santa Fe. Przygotowana kreacyjnie przez agencję Heureka kampania...

9 lipca 2004

Arteria rozpoczyna własną kampanię sprzedażowo-wizerunkową

Arteria, firma specjalizująca się w zarządzaniu relacjami z klientami oraz wsparciem sprzedaży, wchodząca w skład grupy Nova Communications (NC), rozpoczęła...

9 lipca 2004

Włodarska i Szaniawska powróciły do zespołu kreacji McCann-Erickson

Do zespołu kreacji agencji McCann-Erickson dołączyły dwie nowe osoby - Małgorzata Włodarska, copywriter, i Agnieszka Szaniawska, senior art director. Dotychczas...

9 lipca 2004

Leszek Kwiatkowski został dyr. kreatywnym i członkiem zarządu DFF

Leszek Kwiatkowski rozpoczyna pracę w agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF) na stanowisku dyrektora kreatywnego. Dotychczas w strukturze firmy nie istniało takie...

9 lipca 2004

Radiostacja wprowadza nowe hasło reklamowe i oprawę muzyczną

Radiostacja od 10 lipca wprowadza nowe hasło promujące tę rozgłośnię. Nowe hasło brzmi: "Muza novej generacji". Zdaniem kierownictwa stacji nowy...

9 lipca 2004

Letnia promocja tytułów AWR Wprost i zapowiedzi działań na jesień

W okresie wakacyjnym Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR Wprost) prowadzi działania prosprzedażowe tygodnika "Wprost" i miesięczników "Pani" oraz "Rejs" na Wybrzeżu,...

9 lipca 2004

Grupa Wydawnicza "Polskapresse" współpracuje z agencją PR Profile

Grupa Wydawnicza "Polskapresse" rozpoczęła współpracę z agencją PR Profile. Najprawdopodobniej w tym tygodniu zostanie podpisana umowa między firmami. Jak przekazała...

9 lipca 2004

Super-Pharm inwestuje w rozwój drugstore'ów

Super-Pharm, marka sieci placówek będących połączeniem aptek i drogerii, w ciągu najbliższego roku rozwinie sieć swoich sklepów w Polsce. Do...

9 lipca 2004

Lothar Bohm przygotuje kreację opakowania dla nowego leku US Pharmacii

Agencja Lothar Bohm wygrała konkurs na kreację opakowań dla nowej marki leku OTC koncernu US Pharmacia. Agencja będzie również odpowiedzialna...

9 lipca 2004

Kampania Publicis dla wody Nestle Aquarel

Wystartowała nowa kampania reklamowa wody Nestle Aquarel przygotowana przez Publicis. Kampania jest elementem działań promocyjnych dla nowej wody wprowadzonej na...

9 lipca 2004

Marek Kurkowski został prezesem Best Marketing & Promotion Agency

Marek Kurkowski został nowym prezesem spółki Best Marketing & Promotion Agency. Zastąpił on Leszka Popowicza, który zajmował to stanowisko od...

9 lipca 2004

Studio P, Tuba i MRM/Momentum na short-liście przetargu "Życia Warszawy"

Do drugiego etapu przetargu na obsługę reklamową dziennika "Życie Warszawy" wydawanego przez Dom Prasowy Sp. z o.o. zakwalifikowały się trzy...

9 lipca 2004

Partner of Promotion pozyskała 4 nowych klientów do swojego działu kapitałowego

Agencja Partner of Promotion pozyskała spółki: Cinema City International, Nowa Gala, Broker FM i Swissmed, do swojego działu kapitałowego. Chodzi...

9 lipca 2004

Dilmah będzie kreować wizerunek przez sieć t-barów

Marka Dilmah będzie kreować swój wizerunek przez otwieranie t-barów - wyspecjalizowanych lokali serwujących napoje z ekskluzywnej serii t wprowadzanej właśnie...

9 lipca 2004

Stratosfera wytycza nową strategię dla marki Capivit

Firma konsultingowa Stratosfera opracowała nowe pozycjonowanie oraz długoterminową strategię rozwoju i strategię komunikacji marki Capivit. Capivit jest preparatem z kategorii...

9 lipca 2004

Henkel Polska sponsorem prac renowacyjnych Mauzoleum Szustrów

Firma Henkel Polska została sponsorem renowacji Mauzoleum Szustrów w Warszawie. Firma zamierza w całości pokryć koszty prac renowacyjnych, które wyceniono...

9 lipca 2004

Nivea sponsorem serwisu Plaże w portalu Interia

Marka Nivea objęła wyłącznym sponsoringiem serwis Plaże w portalu Interia.pl. Jak mówi Mariusz Kuziak, dyrektor marketingu Interii, serwis istniał w...

9 lipca 2004

P&G rozpoczął wakacyjny roadshow Wella Truck

Koncern Procter & Gamble rozpoczął wakacyjny roadshow Wella Truck. Projekt pozwala konsumentom na zapoznanie się z kosmetykami marki Wella podczas...

9 lipca 2004

TP SA chce w kampanii olimpijskiej pokazać konsumentom funkcjonalność internetu

Telekomunikacja Polska SA rozpocznie w poniedziałek kampanię telewizyjną związaną z igrzyskami olimpijskimi w Atenach (o wstępnych planach kampanii pisaliśmy w...

9 lipca 2004

Ink & Company zawarła umowę z Centrum Praha na obsługę PR

Firma PR Ink & Company zawarła umowę ze spółką Centrum Praha na obsługę PR projektu budowy kompleksu biurowo-kinowego Centrum Praha...

9 lipca 2004

Przewodnicząca KRRiTV chce postępowania w sprawie reklamy wyborczej emitowanej w TVP3

Przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) Danuta Waniek zawiadomiła Prokuraturę Rejonową w Warszawie o popełnieniu przestępstwa przez Komitet Wyborczy...

9 lipca 2004

TVP we współpracy z Polkomtelem uruchomiła serwis mobilny

Telewizja Polska SA we współpracy ze spółką Polkomtel, operatorem sieci Plus GSM, uruchomiła serwis mobilny. To nowa bezpłatna usługa polegająca...

9 lipca 2004

W BBC World rozpoczyna się kampania promująca Warszawę

W stacji BBC World, należącej do brytyjskiej korporacji BBC, rozpoczyna się kampania promująca Warszawę. Reklama pokazuje Warszawę jako miejsce atrakcyjne...

12 lipca 2004

MTV Polska wprowadza nowości do letniej ramówki

Stacja muzyczna MTV Polska wprowadza nowości programowe do swojej letniej ramówki. Wśród propozycji tego kanału znalazły się dwa nowe programy:...

12 lipca 2004

Agencja reklamowa Esense zatrudniła nowy zespół kreatywny

Do działu kreacji agencji reklamowej Esense dołączył Grzegorz Lipka, copywriter. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w Toruńskiej Agencji "Graf", gdzie pracował...

12 lipca 2004

Scholz & Friends Warszawa może rozpocząć obsługę Ideal Standard

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa rozpocznie prawdopodobnie obsługę budżetu reklamowego firmy Ideal Standard Polska, która zajmuje się sprzedażą artykułów...

12 lipca 2004

Nike Poland zaplanował działania reklamowe w związku z olimpiadą Ateny 2004

Nike Poland rozpocznie w połowie sierpnia br. kampanię olimpijską pod nazwą "Speed" (o wstępnych planach dotyczących tej akcji informowaliśmy w...

12 lipca 2004

Agencja IMR Advertising rozpoczęła obsługę PR firmy IMED Poland

Agencja reklamowa IMR Advertising rozpoczęła obsługę w zakresie public relations firmy IMED Poland. Firma IMED Poland jest dystrybutorem leków i...

12 lipca 2004

Indesit został sponsorem turnieju ATP w Sopocie i letniego Grand Prix w skokach narciarskich

Merloni Indesit Polska, producent sprzętu AGD, będzie sponsorem tenisowego turnieju z cyklu ATP, który rozegrany zostanie w Sopocie w dniach...

12 lipca 2004

Lotos rozważa możliwość wprowadzenia programu lojalnościowego

Grupa Lotos przymierza się do wprowadzenia w sieci swoich stacji benzynowych programu lojalnościowego. Aktualnie spółka posiada m.in. kartę rabatową umożliwiającą...

12 lipca 2004

VF Polska Distribution planuje wsparcie promocyjne marek Wrangler i Lee

Jesienią br. spółka VF Polska Distribution przeprowadzi produktowe kampanie reklamowe marek Wrangler i Lee. Akcja promująca markę Wrangler będzie przebiegała...

12 lipca 2004

IDG eksperymentuje z portfolio swoich tytułów komputerowych b2c

IDG Poland, wydawca m.in. magazynów: "PC World Komputer", "Kino Domowe", "Computerworld", "NetWorld" i "CXO", zamierza od września br. przekształcić kwartalnik...

12 lipca 2004

Edipresse wyda trzy książki z okazji rocznicy powstania warszawskiego

Wydawnictwo Edipresse Polska wyda trzy książki z okazji zbliżającej się 60. rocznicy wybuchu powstania warszawskiego. Partnerem Edipressu przy dwóch książkach,...

12 lipca 2004

Wydawnictwo Murator wydaje nową serię "Dobre Wnętrze poleca"

"Dobre Wnętrze poleca" - taką nazwę nosi nowa seria Wydawnictwa Murator skupiona wokół miesięcznika "Dobre Wnętrze". Pierwszą publikacją z nowej...

12 lipca 2004

Kolastyna rusza w letnią akcję promocyjną i sponsoring Adama Waligórskiego

Laboratorium Kolastyna rozpoczęła wakacyjną akcję promocyjną "Gorące Lato 2004!". Działania promocyjne prowadzone są w wybranych nadmorskich kurortach (m.in. w Jastarni,...

12 lipca 2004

Samsung Electronics uczestniczy w ogólnoświatowej sztafecie ze zniczem olimpijskim

Firma Samsung Electronics zaprosiła polskich uczestników biegu ze zniczem olimpijskim do przebiegnięcia dystansu 2500 m na Kretę. W 10-osobowej sztafecie...

12 lipca 2004

Admobile przygotowała promocję SMS-ową marki Kesz

Agencja marketingu mobilnego Admobile (cześć firmy Adv.pl) przygotowała akcję promocyjną dla marki soków marchewkowych Kesz (producent Paola). Konsumenci, którzy chcą...

12 lipca 2004

Agencja reklamowa Virus Group zwyciężyła w konkursie na projekt kalendarza Cezeksu

Agencja reklamowa Virus Group z Gdańska zgłosiła projekt, który wygrał w plebiscycie na najbardziej kreatywny projekt do corocznego kalendarza Cezeksu,...

12 lipca 2004

Grey Worldwide Warszawa przygotował kolejny film reklamowy piwa marki Tatra Mocne

Grupa Żywiec SA rozpoczęła emisję nowego spotu reklamowego piwa marki Tatra Mocne. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey...

12 lipca 2004

IQS & Quant Group wprowadza nowe narzędzie badawcze - Hierarchiczną Analizę Sieciową

Firma badawcza IQS & Quant Group wprowadziła nowe narzędzie badawcze - Hierarchiczną Analizę Sieciową (HAS). "HAS pozwala na rekonstrukcję sieci...

12 lipca 2004

Tomasz Buczek odszedł z działu marketingu Coty Polska

Tomasz Buczek, senior brand manager brandów zapachowych Coty Polska, rozstał się z firmą. W Coty Polska pracował dwa lata i...

12 lipca 2004

Sales Link prowadzi animację sprzedaży dla marki Calgonit

"100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy!" - pod takim hasłem trwa program gwarancyjny połączony z animacją sprzedaży tabletek Calgonit 3in1 firmy...

12 lipca 2004

Grzywaczewski, Dejmek i Warakomska pokierują TVP1

Maciej Grzywaczewski został wybrany przez zarząd Telewizji Polskiej SA na dyrektora Programu 1 TVP. Jego zastępcami będą Piotr Dejmek, który...

12 lipca 2004

Unilever rozpoczął realizację programu lojalnościowego Klub Cook Profit

Unilever Polska rozpoczął drugą edycję programu lojalnościowego dla odbiorców gastronomicznych pod nazwą Klub Cook Profit. Program jest prowadzony przez UBF...

12 lipca 2004

Mmd Public Relations Poland będzie pracować dla Zone Vision

Agencja Mmd Public Relations Poland rozpoczyna współpracę z Zone Vision, właścicielem kilku kanałów tematycznych (Europa Europa, Romantica, Reality TV). Współpraca...

12 lipca 2004

Upstairs Young & Rubicam wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam jest w trakcie zmiany identyfikacji wizualnej przeprowadzanej zgodnie z ogólnoświatowymi założeniami sieci Young &...

12 lipca 2004

Upstairs Y&R przeprowadził kolejną edycję analiz BrandAsset Valuator

Sieć agencji reklamowych Young & Rubicam (Y&R) udostępniła najnowsze wyniki badania marek BrandAsset Valuator (BAV), w tym analiz polskiego rynku....

12 lipca 2004

Gruppa 66/Ogilvy powiększa dział obsługi klienta

Do zespołu agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy dołączyli nowi pracownicy. Monika Czerska objęła stanowisko account managera. Poprzednio pracowała w Leo Burnett...