M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

12 lipca 2004

Szymon Gutkowski wszedł w skład rady nadzorczej Eurobanku

Ostatnie zwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy Euro Banku SA (właściciela sieci bankowości detalicznej Eurobank) powołało do rady nadzorczej spółki Szymona Gutkowskiego,...

12 lipca 2004

TBWA/PR rozpocznie obsługę projektu public relations dla IDC Polonia

Firma public relations TBWA/PR, należąca do TBWA/Communication Group, rozpocznie obsługę projektu dla producenta cukierków z dodatkiem ziół i parafarmaceutyków IDC...

12 lipca 2004

Presspublica i New Age Media nowymi członkami wspierającymi IAA

Zarząd Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA podjął decyzję o przyjęciu nowych członków wspierających organizacji. Zostały nimi dwie firmy: Presspublica, wydawca dziennika...

13 lipca 2004

MTV Polska i Beiersdorf-Lechia przygotowały drugą edycję wspólnej promocji

Stacja MTV Polska we współpracy z koncernem Beiersdorf-Lechia przygotowała dla widzów MTV i internautów odwiedzających stronę MTV interaktywny komiks, który...

13 lipca 2004

Dosia kontra Vizir - kampania porównawcza Reckitt Benckisera

W czasie ostatniego weekendu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych pojawił się spot reklamujący markę proszku do prania Dosia (Reckitt Benckiser) zestawioną...

13 lipca 2004

Łukasz Ziomek awansował na stanowisko group account managera w MediaCom Warszawa

Łukasz Ziomek, dotychczas media planner w domu mediowym MediaCom Warszawa, awansował na stanowisko group account managera tej agencji. Ziomek pracuje...

13 lipca 2004

Ryszard Brąglewicz zostanie media managerem w Maspeksie Wadowice

Ryszard Brąglewicz, dotychczas group account manager w domu mediowym MediaCom Warszawa, obejmie 19 lipca nowo utworzone stanowisko media managera w...

13 lipca 2004

Nordea Bank Polska promuje bankowość elektroniczną w TVN24

Nordea Bank Polska promuje bankowość elektroniczną dla małych i średnich przedsiębiorstw w telewizji informacyjnej TVN24 (Grupa ITI). To kontynuacja kampanii...

13 lipca 2004

P&G rozpoczął kampanię reklamową nowej linii szamponów Pantene Pro-V

Koncern Procter & Gamble (P&G) ruszył z prasową kampanią reklamową nowej linii szamponów Pantene Pro-V Słoneczna Ochrona. Adaptację reklamy przygotowała...

13 lipca 2004

MBank uruchomił we współpracy z Erą nową usługę

MBank uruchomił nowy kanał dostępu do swoich usług. Nowy kanał to tzw. mSIM. MBank przygotował tę ofertę we współpracy z...

13 lipca 2004

Nokia podsumowuje czwartą edycję programu Make a Connection

Ponad tysiąc młodych ludzi otrzyma dotacje na realizacje projektów w ramach akcji Make a Connection. Jej inicjatorami są: organizacja International...

13 lipca 2004

Janssen-Cilag i Sigma wystartowały z kampanią preparatów Imodium

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag we współpracy z agencją public relations Sigma International Poland wystartowała z kampanią informacyjną nowych preparatów zalecanych w...

13 lipca 2004

Panasonic Polska będzie jesienią reklamował telewizory plazmowe i nagrywarki DVD

Panasonic Polska zapowiada, że jesienią przeprowadzi kampanię reklamową płaskich telewizorów oraz akcję dotyczącą nagrywarek DVD. Telewizory będą reklamowane w czwartym...

13 lipca 2004

Premium Foods SA odświeża opakowania herbaty Vitax Pu-erh

Agencja Trust Project zajęła się rewitalizacją opakowań harbaty Vitax Pu-erh produkowanej przez firmę Premium Foods SA. "Liczymy, że zmiana opakowań...

13 lipca 2004

"Notes.na.sześć.tygodni" chce współpracować z agencjami reklamowymi

Bogna Świątkowska, szefowa Fundacji Nowej Kultury - BęcZmiana, wydawca "Notesu.na.sześć.tygodni", zapowiedziała otwarcie łamów magazynu dla kreacji agencji reklamowych. ""Notes.na.sześć.tygodni" pokazuje,...

13 lipca 2004

Raport Expert Monitora: PTK Centertel liderem wśród firm telekomunikacyjnych

Zobacz wydatki (top 10) największych reklamodawców

13 lipca 2004

Lenarczyk zastępcą dyrektora generalnego domu mediowego Zenith Media

Daniel Lenarczyk, dotychczas dyrektor mediów w domu mediowym Zenith Media, awansował na stanowisko zastępcy dyrektora generalnego (deputy managing director) tej...

13 lipca 2004

Powstała firma InDreams organizująca wyjazdy motywacyjne dla firm

Na rynku komunikacji marketingowej powstała nowa firma o nazwie InDreams oferująca wyjazdy jako nagrody w konkursach konsumenckich i konkursach dla...

13 lipca 2004

PKO BP rozpoczął kolejny etap promocji olimpijskich

PKO BP rozpoczął kampanię kredytów olimpijskich. Pod tą nazwą do końca wakacji oferowane będą kredyty gotówkowe tego banku. "Jest to...

13 lipca 2004

"Polityka" na wiatach i tramwajach, obecna także w mniejszych ośrodkach

"Polityka" od połowy lipca zacznie promować się na całej powierzchni reklamowej na wiatach AMS. Również w tym samym momencie ruszy...

13 lipca 2004

Pegasus Advertising poprowadzi program motywacyjny dla Total Polska

Agencja Pegasus Advertising nawiązała współpracę z firmą Total Polska zajmującą się produkcją i dystrybucją olejów silnikowych Elf. Zadaniem agencji będzie...

13 lipca 2004

Marcin Rotkiewicz z "Polityki" został zastępcą naczelnego "Forum"

Marcin Rotkiewicz został jednym z dwóch zastępców redaktora naczelnego tygodnika "Forum" (Spółdzielnia Pracy "Polityka") po odejściu z tego stanowiska Dariusza...

13 lipca 2004

Kolejne zmiany w TVP - Andrzej Cudak szefem TAI, a Elżbieta Piętak APAT

Andrzej Cudak został dyrektorem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej (TAI). Ostatnio Cudak był zastępcą dyrektora ds. programowych w Oddziale Terenowym TVP SA...

13 lipca 2004

LU Polska reklamuje Pieguski w telewizji

LU Polska rozpoczęła wczoraj telewizyjną kampanię reklamową ciastek Pieguski. Przygotowana ona została przez agencję reklamową Euro RSCG Warsaw i dom...

14 lipca 2004

Raport IGRZ wykazał diametralne różnice z danymi Media Watch

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) opublikowała pierwszy raport o wielkości sprzedaży firm reklamy zewnętrznej w roku 2003. Według zebranych informacji...

14 lipca 2004

Polska Telefonia Cyfrowa i Nokia sponsorami serwisu w TVN Meteo

Polska Telefonia Cyfrowa (marka Era) i Nokia zostały sponsorami serwisu żeglarskiego w stacji TVN Meteo. Polska Telefonia Cyfrowa zdecydowala się...

14 lipca 2004

Euro RSCG Warsaw i Starcom przygotowały kampanię dla Cyfry Plus

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała strategię i kreację nowej kampanii telewizyjnej platformy Cyfra Plus. Spot został wyreżyserowany przez zespół...

14 lipca 2004

Toyota wesprze kampanią odmienioną faceliftingiem Corollę

Toyota Motor Poland zamierza wprowadzić w najbliższych miesiącach na polski rynek odnowioną wersję modelu Corolla. Auto zostało poddane dość znacznemu...

14 lipca 2004

DDB Warszawa wprowadziła rotacyjny system pracy działu kreacji

Agencja reklamowa DDB Warszawa wprowadziła zmiany w sposobie funkcjonowania działu kreatywnego. Poszczególne zespoły zaczęły pracować nad projektami dla poszczególnych klientów...

14 lipca 2004

McDonald's szykuje kilka akcji związanych z igrzyskami w Atenach

McDonald's Polska rozpoczyna dziś nową promocję w swoich restauracjach pod hasłem "Tygodnie Olimpijskie". Olimpijskie produkty z nowej oferty nawiązywać będą...

14 lipca 2004

McCann-Erickson i Carat Polska przygotowały pierwszą kampanię reklamową serów Arla Apetina Feta

Firma Arla Foods należąca do koncernu o tej samej nazwie wywodzącego się ze Skandynawii rozpocznie w połowie lipca br. pierwszą...

14 lipca 2004

Best M&P Agency wypromuje wizerunek i ofertę na spotkaniach z domami mediowymi

Best Marketing & Promotion Agency, broker reklamy kinowej, zamierza w ciągu najbliższych tygodni odbyć serię spotkań z domami mediowymi w...

14 lipca 2004

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA poszerza segment premium

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA wprowadziło na rynek nową linię w segmencie premium do wyspecjalizowanej pielęgnacji ciała - Body...

14 lipca 2004

Philip Morris wprowadza najtańsze King Size

Philip Morris wprowadza na polski rynek markę papierosów Red & White. Będą to najtańsze na rynku papierosy z segmentu King...

14 lipca 2004

Joanna Świerczyńska dołączyła do zespołu miesięcznika "WiK"

Joanna Świerczyńska będzie zajmować się stroną graficzną miesięcznika "WiK. Warszawa i Kultura" Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" (AWR "Wprost"). Joanna Świerczyńska przez...

14 lipca 2004

Unilever Polska inicjuje działalność Instytutu Flory

Unilever Polska inicjuje działalność Instytutu Flory. Jest to inicjatywa edukacyjna, która ma służyć środowisku lekarskiemu, jak również konsumentom. Jest to...

14 lipca 2004

Agencje z Grupy AHA rozpoczynają współpracę z Austrian Airlines

Agencja reklamowa AHA oraz agencja public relations Estimage PR należące do Grupy AHA rozpoczynają współpracę z liniami lotniczymi Austrian Airlines....

14 lipca 2004

"Pani" zamieści na okładce odmienioną Katarzynę Grocholę. Wzrost wyników tytułu

Najbliższy numer "Pani" (Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" - AWR "Wprost") zaprezentuje na okładce popularną pisarkę Katarzynę Grocholę w nietypowym dla niej...

14 lipca 2004

US Pharmacia chce uporządkować portfolio agencji reklamowych

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia zamierza uporządkować portfolio agencji reklamowych pracujących dla brandów leków OTC (bez recepty). Jak powiedział Andrzej Schonert,...

14 lipca 2004

Bank Millennium z partnerami wprowadził usługę informacji medycznej połączonej z ubezpieczeniem

Bank Millennium wprowadził dla swoich indywidualnych klientów nową usługę - MilleZdrowie. Jest to połączenie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz...

14 lipca 2004

Wakacyjna akcja eventowa "Epidemia Heyah"

Marka telefonii komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) rozpoczęła wakacyjną akcję eventową pod hasłem "Epidemia Heyah". W ramach cyklu planowanych jest...

14 lipca 2004

Era ujednolica taryfę pre-paid i planuje jej wsparcie reklamowe

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o., operator sieci telefonii komórkowej Era, ujednoliciła swoją teryfę usług przedpłaconych (pre-paid) Era Tak Tak....

14 lipca 2004

Dialog i ATM Grupa SA przetestują komercyjną wersję telewizji interaktywnej

Telefonia Dialog podpisała umowę z firmą ATM Grupa SA z Wrocławia dotyczącą współpracy w ramach tworzenia oferty usług multimedialnych. Przedmiotem...

14 lipca 2004

Zabawa z logo mBanku w akcji przygotowanej przez agencję Czteryczwarte

Agencja reklamowa Czteryczwarte realizuje nowy etap kampanii promocyjnej dla mBanku. Głównym przekazem są strategiczne wartości mBanku: maksimum korzyści, maksimum wygody,...

14 lipca 2004

Polkomtel SA zwolnił kierownika ds. reklamy i mediów

Rafał Tracz, kierownik ds. reklamy i mediów w firmie Polkomtel SA, operatorze telefonii komórkowej, do której należą marki Plus GSM...

14 lipca 2004

"Metropol" promuje Francję i francuski biznes w specjalnym wydaniu dziennika

Dzisiaj ukazało się specjalne magazynowe wydanie bezpłatnego dziennika "Metropol" - "Vive la France!". Celem tej publikacji, która ukazuje się z...

15 lipca 2004

Według ARC Rynek i Opinia Polacy wyrażają duże zainteresowanie igrzyskami olimpijskimi

Ponad 40 proc. Polaków jest "bardzo zainteresowanych" lub "dość zainteresowanych" igrzyskami olimpijskimi w Atenach, wynika z badań ARC Rynek i...

15 lipca 2004

TP SA negocjuje z PZPN nowy kontrakt dotyczący sponsoringu polskiej reprezentacji piłkarskiej

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) prowadzi negocjacje z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN) dotyczące dalszego sponsorowania polskiej reprezentacji piłkarskiej. Poprzedni...

15 lipca 2004

Advertus przygotowała dla Grupy Energetycznej ENEA serwis w internecie kierowany do dzieci

W ramach nowego serwisu internetowego Grupy Energetycznej ENEA uruchomiona została strona www.krainaenea.pl adresowana do dzieci i młodzieży, którą przygotowała i...

15 lipca 2004

Związek Firm Public Relations wziął udział w przygotowaniu analiz ICCO 2004

Według najnowszego raportu International Communication Consulting Organisation (ICCO) rynek usług i produktów zdrowotnych jest w dalszym ciągu najważniejszym klientem agencji...