M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 lipca 2004

IMIGe Poland przygotowała kampanię marki Era w kurortach górskich

Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła letnią kampanię reklamową marki Era w miejscowościach wypoczynkowych w Tatrach, Beskidach i Karkonoszach. W działaniach wykorzystano...

15 lipca 2004

Zentropy Partners wdraża badanie GemiusTraffic

Firma badawcza Gemius SA rozpoczęła współpracę z Zentropy Partners, agencją interaktywną działającą w strukturach McCann WorldGroup. Agencja włączy do swojej...

15 lipca 2004

Firma Pomidor planuje zorganizowanie płatnej giełdy product placement w internecie

Firma Pomidor - Dom Pracy Twórczej, której głównym obszarem działalności jest produkcja product placement w filmach fabularnych, doradztwo i opracowywanie...

15 lipca 2004

Peppermint realizuje projekt prosprzedażowy dla producenta AGD Amica

Firma marketing services Peppermint przygotowuje magazyn dla sprzedawców firmy Amica produkującej sprzęt AGD. Wydawnictwo nosi tytuł "Amica od kuchni" i...

15 lipca 2004

Pool-Spa ma nowy serwis internetowy i nowe materiały promocyjne

Spółka Pool-Spa, producent akrylowych urządzeń do hydromasażu, uruchomiła nowy serwis internetowy. "Został opracowany z myślą o sprzedawcach produktów firmy, klientach...

15 lipca 2004

Skoda Auto Polska wykorzystuje w reklamach elementy funkcjonalne

Skoda Auto Polska prowadzi kampanię reklamową modeli Octavia i Fabia wyposażonych w standardzie w czujnik cofania. "Staramy się wspierać nasze...

15 lipca 2004

Cadbury Wedel wybrał agencję reklamową do obsługi budżetu czekolad

Producent słodyczy Cadbury Wedel zakończył przegląd ofert agencji reklamowych dotyczący obsługi budżetu czekolad i wybrał agencję, która przygotuje najnowszy film...

15 lipca 2004

Agencja Live przygotowała letnią promocję piwa Żywiec

Grupa Żywiec rozpoczęła wakacyjną akcję promocyjną piwa Żywiec. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Live. Letnia promocja prowadzona jest w nadmorskich...

15 lipca 2004

PTBRiO przygotowuje kolejną edycję "Katalogu firm badawczych"

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) pracuje nad dziewiątą edycją "Katalogu firm badawczych". Publikacja będzie dostępna w połowie października...

15 lipca 2004

Stratosfera realizuje projekt zmiany identyfikacji wizualnej

Firma doradztwa strategicznego Stratosfera zmienia identyfikację wizualną. "Zmiana dotychczasowego logo jest spowodowana tym, że mamy coraz więcej zleceń i klientów...

15 lipca 2004

"Lato pod gwiazdami" - nowe letnie pasmo programowe w kanale TCM

Telewizyjny kanał filmowy Turner Classic Movies (TCM) wprowadzi w sierpniu br. pasmo "Lato pod gwiazdami". W jego ramach każdego dnia...

15 lipca 2004

San Markos współpracuje z ViMedia przy zmianie "Nowej Miss" w "Boutique"

Wydawnictwo ViMedia przy przeobrażaniu tytułu "Nowa Miss" w magazyn "Boutique" współpracuje z agencją reklamową San Markos. Jednocześnie San Markos będzie...

15 lipca 2004

Sieć internetowa Q-Net oferuje pakiety mediowe internet + prasa

Sieć internetowa Q-Net wprowadza pakiety mediowe internet + prasa. Pakiety obejmują trzy tytuły prasowe i ich wydania internetowe: "Biznes Warszawski"...

15 lipca 2004

Lego Polska przekazuje obsługę mediową do domu mediowego Media Group

Firma Lego Polska wybrała dom mediowy Media Group do obsługi swojego budżetu mediowego w tym roku. Dotychczas planowaniem i zakupem...

15 lipca 2004

Grupa Herbapol Lublin tworzy własny dział public relations

Grupa Herbapol Lublin stworzyła własny dział PR, który prowadzi Jacek Sim. Dział w chwili obecnej jest jednoosobowy, ale według Jacka...

15 lipca 2004

The Boston Consulting Group prognozuje napływ 30 mld euro inwestycji w Polsce

The Boston Consulting Group (BCG), firma zajmująca się doradztwem w zakresie zarądzania (również doradztwem marketingowym), prognozuje, że w perspektywie najbliższych...

15 lipca 2004

TVN Meteo wprowadza do oferty scroll reklamowy

TVN Meteo (Grupa ITI) wprowadza do oferty handlowej nową formę reklamy, tzw. scroll reklamowy. Scroll to pasek w dolnej części...

15 lipca 2004

"Notes.na.6.tygodni" realizuje projekt "Nowy Dizajn Miejski Bęc nad Wisłę, Bęc na Ławkę"

Magazyn "Notes.na.6.tygodni" i jego wydawca Fundacja Bęc Zmiana realizują projekt "Nowy Dizajn Miejski Bęc nad Wisłę, Bęc na Ławkę". W...

15 lipca 2004

Sieradzki i Maruszeczko przygotują jesienną kampanię magazynu "Viva!"

Duet kreatywny Robert Sieradzki i Andrzej Maruszeczko będzie odpowiedzialny za przygotowanie jesiennej kampanii reklamowej dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska). Działania marketingowe...

15 lipca 2004

Carrefour nie będzie występować na drogę prawną przeciwko TVN-owi

Grupa Carrefour nie będzie występować na drogę prawną przeciwko telewizji TVN, po tym jak stacja zaprezentowała krytyczne materiały o sieci...

15 lipca 2004

Akcje Brokera FM odnotowały 9,5-proc. spadek kursu w dniu debiutu giełdowego

Na otwarciu wczorajszego dnia notowań akcje debiutującej na GPW spółki Broker FM, właściciela m.in. Radia RMF FM, wzrosły o 0,5...

15 lipca 2004

Brand & Media OMD wprowadzi markę linii lotniczych EasyJet na polski rynek

Dom mediowy Brand & Media OMD należący do OMD Poland zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla tanich brytyjskich linii...

15 lipca 2004

Nokaut Skład przeprowadzi cykl imprez promocyjnych dla marki Simplus

Agencja reklamowa Nokaut Skład przygotowała dla operatora telefonii komórkowej Polkomtel SA cykl eventów marketingowych dla marki pre-paidu Simplus. Jest to...

16 lipca 2004

Neuron obsłuży dealing-room walutowy Easy-Forex

Agencja public relations Neuron zajmie się obsługą firmy Easy-Forex będącej dealing-roomem walutowym. "Celem naszej współpracy będzie poprawienie rozpoznawalności Easy-Forex na...

16 lipca 2004

Hallmark, stacje Eski, "Kurier Lubelski", "Przekrój" w gronie najdynamiczniej zarabiających

Expert Monitor podsumował wydatki na reklamę w mediach w pierwszym półroczu br. Z monitoringu wynika, że w pierwszym półroczu 2004...

16 lipca 2004

"Auto Moto" i "Bravo Sport" odnotowują wysoką sprzedaż egzemplarzową

Wydawnictwo Bauer poinformowało o wysokich wynikach sprzedaży wybranych swoich tytułów. Wydawca odnotowuje, że jego magazyn motoryzacyjny "Auto Moto" jako jedyny...

16 lipca 2004

Radio WAWa planuje na jesień intensywną wizerunkową kampanię reklamową

Na jesień zaplanowana jest intensywna kampania reklamowa związana ze zmianą muzycznego wizerunku Radia WAWa. Obecnie prowadzony jest przegląd agencji reklamowych....

16 lipca 2004

Zbigniew Jaźwiński prezesem agencji SG Marketing Services

Zbigniew Jaźwiński po dwóch latach przerwy ponownie objął stanowisko prezesa zarządu agencji fieldmarketingowej SG Marketing Services. Pełniący do tej pory...

16 lipca 2004

Grzegorz Żurawski odpowiada za public relations WSHiP

Grzegorz Żurawski został rzecznikiem prasowym Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie (WSHiP). Objął również funkcję kierownika...

16 lipca 2004

Marek Zdrojewski nowym członkiem zarządu firmy badawczej TNS OBOP

Mniejszościowy udziałowiec firmy badawczej TNS OBOP - TVP SA - powołał Marka Zdrojewskiego na członka zarządu TNS OBOP. Marek Zdrojewski...

16 lipca 2004

Acxiom wprowadzi usługi Acxiom Grouping i File Frame

Acxiom Polska wprowadzi do swojej oferty produkty Acxiom Grouping i File Frame. Pierwszy służyć będzie do deduplikacji rekordów, czyli np....

16 lipca 2004

Paweł Gorczyca jest odpowiedzialny za markę piwa Okocim

Paweł Gorczyca został marketing managerem marki piwa Okocim w grupie Carlsberg Okocim SA. Dotychczas opiekował się markami Algida, Dosia i...

16 lipca 2004

Aronia SA wprowadza na rynek linię soków Sekrety Lasu Clippo

Producent soków, nektarów i napojów owocowych i warzywnych Aronia SA w lipcu br. wprowadza na rynek nową linię smakową produktów...

16 lipca 2004

OgilvyOne Worldwide znalazła się w finale konkursu Echo Awards 2004

Dwie kampanie przygotowane i zrealizowane w 2004 roku przez firmę marketing services OgilvyOne Worldwide w Polsce zostały zakwalifikowane do finału...

16 lipca 2004

Firmy reklamy zewnętrznej odnotowały w 2004 r. wzrost netto o 20 proc.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zaprezentowała dane dotyczące wielkości sprzedaży tej branży w pierwszym półroczu 2004 r. Przychody netto w...

16 lipca 2004

Iberia Motor Company prowadzi kampanię specjalnej wersji modelu Ibiza - Fresc

Iberia Motor Company prowadzi kampanię reklamową specjalnej wersji modelu Ibiza - Fresc. Samochody tej linii są w standardzie wyposażone w...

16 lipca 2004

Biuro sprzedaży Polsatu finalizuje wdrażanie nowej struktury firmy

Spółka PM, biuro sprzedaży stacji Polsat, TV4 i Puls, które do niedawna pracowało pod nazwą Polsat Media, finalizuje prace nad...

16 lipca 2004

Panasonic Polska zapowiada wzrost wydatków na reklamę w tym roku

Spółka Panasonic Polska zapowiada, że jej wydatki reklamowe w tym roku będą o kilkanaście procent wyższe niż w ubiegłym. "W...

16 lipca 2004

Coca-Cola wzmacnia dodatkowo przed olimpiadą promocję "Sportowa gorączka"

Coca-Cola przygotowała promocję dla konsumentów oraz materiały POS i nowe olimpijskie etykiety dla napoju Coca-Cola. Jest to dodatkowe wzmocnienie letniej...

16 lipca 2004

Beata Pawłowska odejdzie ze stanowiska dyr. generalnego MTV Networks Polska

Beata Pawłowska odejdzie ze stanowiska dyr. generalnego MTV Networks Polska - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie od osób pracujących w polskim oddziale...

16 lipca 2004

Opus B wiodącą agencją dla Grupy Herbapol Lublin

Grupa Herbapol Lublin nawiązała współpracę z krakowską agencją Opus B. "Nasza współpraca z agencjami reklamowymi zawsze ma charakter projektowy -...

16 lipca 2004

Oxygen Interactive Communications opracowała kampanię BTL dla mebli Forte

Agencja Oxygen Interactive Communications (OIC) opracowała kampanię BTL dla mebli Forte. Są to pierwsze działania reklamowe podjęte przez tę firmę...

16 lipca 2004

Sagem zapowiada dalszą ekspansję na polskim rynku

Sagem Communication Poland Sp. z o.o., krajowy oddział francuskiego producenta telefonów komórkowych, zapowiada aktywniejszą politykę sprzedaży w celu powiększenia udziałów...

16 lipca 2004

"Magazine Benefit" zwiększy nakład, częstotliwość, planuje też kampanię TV

Dwutygodnik konsumencki "Magazine Benefit" planuje aktywne działania na jesień br. Jak przekazał wydawca tytułu Mariusz Majewski, nakład "Magazine Benefit" wzrośnie...

16 lipca 2004

Beiersdorf-Lechia reklamuje krem Nivea Soft

Koncern Beiersdorf-Lechia SA prowadzi kampanię reklamową kremu Nivea Soft. Adaptację reklamy przygotowała agencja reklamowa TBWA/Warszawa. Za planowanie i zakup mediów...

16 lipca 2004

Izba Wydawców Prasy chce zgłosić poprawki do kodeksu etyki reklamy

Izba Wydawców Prasy (IWP) zamierza zgłosić poprawki do projektu nowego kodeksu etyki reklamowej zarówno w zakresie merytorycznym, jak i proceduralnym....

16 lipca 2004

KRRiTV udzieliła koncesji na nadawanie nowych kanałów telewizyjnych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwały o udzieleniu koncesji na rozpowszechnianie nowych stacji telewizyjnych. Spółka Media Biznes otrzyma koncesję...

16 lipca 2004

Bols Beach Bar uatrakcyjnia formułę

Firma Bols uatrakcyjniła wakacyjny Bols Beach Bar działający na plaży w Dębkach, wprowadzając program pod nazwą "Body & Soul on...

16 lipca 2004

Ponad 25 mln zł zarobiły na reklamie pisma handlowe w pierwszym półroczu

Pisma handlowe przez pierwszych sześć miesięcy br. zarobiły na reklamie wg cenników ponad 25,4 mln zł. Przez cały ub.r. ich...

16 lipca 2004

Pięć z siedmiu zaproszonych insytutów przystąpi do przetargu KBR-u

Prawdopodobnie pięć instytutów badawczych z siedmiu zaproszonych złoży dzisiaj swoje oferty w przetargu na dostarczanie badań audytorium radiowego od 2005...