M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 lipca 2004

100 tys. użytkowników korzysta już z ofery mixPlus

Według wyliczeń Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus GSM, z wprowadzonej na początku czerwca br. oferty mixPlus (połączenie oferty pre-paid i...

16 lipca 2004

Spółka MMC Car Poland przygotowała specjalne programy lojalnościowe

Spółka MMC Car Poland, dystrybutor samochodów Mitsubishi na polski rynek, przygotowała specjalne programy dla najbardziej lojalnych klientów, zarówno indywidualnych, jak...

19 lipca 2004

Toyota znacznie wzmocni działania marketingowe i sprzedażowe dla marki Lexus

Toyota Motor Poland zapowiada, że samochody Lexus otrzymają znacznie silniejsze wsparcie niż do tej pory, zarówno jeśli chodzi o działania...

19 lipca 2004

Sigma rozpoczęła współpracę z konsorcjum TETRA System Polska

Agencja PR Sigma International Poland rozpoczęła działania komunikacyjne dla konsorcjum TETRA System Polska. W skład tego konsorcjum wchodzą firmy: Prokom...

19 lipca 2004

Interia uruchomiła serwis dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej (Polferries)

Interia.pl stworzyła na potrzeby Polskiej Żeglugi Bałtyckiej SA serwis Skandynawia.interia.pl. Interia wyprodukowała część kontentu, hostuje serwis i jest odpowiedzialna za...

19 lipca 2004

Fiat rozpoczął kampanię olimpijskiej wersji Pandy

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię reklamową modelu Panda w specjalnej olimpijskiej wersji - Olympic. Potrwa ona do końca lipca br....

19 lipca 2004

Jacek Bielicki nowym brand managerem marki Amino w Unileverze

Jacek Bielicki obejmie stanowisko brand managera marki zup i sosów Amino w koncernie Unilever. Dotychczas zajmował się marką herbat Lipton...

19 lipca 2004

Odeon Rybarczyk Production zmienia logo i system identyfikacji

Studio filmowe Odeon Rybarczyk Production Sp. z o.o. jest w trakcie zmieniania logo i identyfikacji wizualnej. Autorem nowych rozwiązań graficznych...

19 lipca 2004

Jolanta Bogusz nowym szefem marketingu i PR w GBG

Jolanta Bogusz objęła funkcję szefa marketingu i public relations w Górnośląskim Banku Gospodarczym SA (GBG), którego większościowym akcjonariuszem1,5 miesiąca temu...

19 lipca 2004

New Age Media zaoferuje reklamodawcom wieloletni sponsoring sal kinowych

Spółka New Age Media, broker reklamy kinowej, opracowała nowatorski projekt sponsoringu sal kinowych przez marketerów. Jesienią rusza centrum handlowe Arkadia...

19 lipca 2004

Factory Outlet planuje rozwój sieci sklepów i wsparcie reklamowe

Spółka Neinver Polska, właściciel sklepu Factory Outlet w podwarszawskim Ursusie, gdzie wyprzedawane są końcówki kolekcji markowej odzieży, zamierza rozwinąć działalność...

19 lipca 2004

Ideal Standard podejmie decyzję o obsłudze budżetu reklamowego we wrześniu br.

Ideal Standard, producent wyposażenia łazienek, podejmie decyzję o współpracy z agencją reklamową Scholz & Friends Warszawa we wrześniu br. (o...

19 lipca 2004

DougFaberFamily zakończyła proces restrukturyzacji

Agencja DougFaberFamily (DFF) zakończyła prowadzony od ponad roku proces restrukturyzacji agencji. Ostatnim elementem wieńczącym ten proces będzie przyjęcie 1 sierpnia...

19 lipca 2004

Firma LPP odnotowała duże wzrosty sprzedaży

Firma odzieżowa LPP SA, właściciel marek Reserved i Cropp, podała, że jej przychody ze sprzedaży w I półroczu wyniosły 222...

19 lipca 2004

Happening reklamowy "Spal wstyda" odbędzie się we wrześniu br.

Organizatorzy trzeciej odsłony Festiwalu Twórczości Wstydliwej "Spal wstyda" 2004 wyznaczyli termin imprezy na wrzesień br. W trakcie happeningu stanie stos,...

19 lipca 2004

Canal Plus i Ale Kino! partnerami festiwalu Era Nowe Horyzonty

Telewizyjne kanały filmowe Canal Plus i Ale Kino! po raz czwarty wspierają finansowo i medialnie Festiwal Filmowy "Era Nowe Horyzonty"....

19 lipca 2004

Agencja Meritum i SPC House of Media przygotowują kampanię dla nowej marki Belvita

Agencja Meritum prowadzi prace nad kampanią reklamową nowej marki preparatów witaminowo-mineralnych Belvita. Dystrybutorem produktu w Polsce jest firma InterVita. Produkty...

19 lipca 2004

Primoloko - powstała nowa agencja PR kierowana przez Patrycję Sawicką

Powstała nowa agencja PR - Primoloko Interactive & PR Agency. Jej właścicielami są osoby prywatne z polskim kapitałem. Dyrektorem generalnym...

19 lipca 2004

Gellwe prowadzi przegląd ofert agencyjnych

Firma Gellwe prowadzi przegląd agencji reklamowych. Dawid Wąsowicz, brand manager z Gellwe, potwierdził, że przegląd taki ma miejsce, ale nie...

19 lipca 2004

BC MFD Media Communications będzie pracować dla Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego

Agencja public relations BC MFD Media Communications w wyniku przetargu pozyskała nowego klienta - Polskie Towarzystwo Kardiologiczne. Szczegóły na temat...

19 lipca 2004

Pierwszy dodatek tematyczny poświęcony modnym włosom dołączony do "Urody"

Miesięcznik "Uroda" (Edipresse Polska) po raz pierwszy ukaże się z dodatkiem tematycznym. Będzie to dołączone do numeru wrześniowego wydanie pod...

19 lipca 2004

Kolejna kontrowersyjna okładka "Dlaczego", wakacyjny numer z płytą o windsurfingu

Wakacyjne wydanie magazynu "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") ukazuje się z kontrowersyjną okładką i dołączoną płytą o windsurfingu. To druga...

19 lipca 2004

Anna Jagodzińska w towarzystwie nagiego mężczyzny wystąpi w reklamie marki Quiosque

W połowie sierpnia br. rozpocznie się kampania reklamowa marki odzieżowej Quiosque należącej do PBH SA. Będzie to pierwsza kampania ATL-owa...

19 lipca 2004

Heyah nie tylko dla młodych - wynika z badania Acxiom

Użytkownikami marki Heyah nie są wyłącznie osoby młode - wynika z badania firmy Acxiom Polska. Wśród użytkowników Heyah najwięcej -...

19 lipca 2004

Agencja Peppermint tworzy strukturę Medical

Agencja Peppermint tworzy dział Peppermint Medical, który ma zajmować się obsługą klientów z rynku farmaceutycznego i medycznego. Szefem nowej struktury...

19 lipca 2004

Yurek Bogajewicz wyreżyserował spot reklamowy marki Club Cafe

Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową markę kawy Club Cafe produkowaną przez firmę Posti. Strategią i kreacją kampanii...

19 lipca 2004

Wojciechowski zastąpił Kmitę na stanowisku art directora agencji Oskar Wegner

Waldemar Wojciechowski został nowym art directorem agencji reklamowej Oskar Wegner. Wojciechowski, który współpracował dotychczas z tą agencją jako freelancer, zastąpił...

20 lipca 2004

Go Sport intensyfikuje działania reklamowe i chce powiększyć sieć

Ogólnopolska sieć sklepów Go Sport z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym prowadzi kampanię w radiu, prasie lokalnej i na...

20 lipca 2004

Polskie Badania Outdooru rozważają opcję współpracy z firmą doradczą

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozważa opcję nawiązania współpracy z firmą doradztwa strategicznego. Chodzi o opracowanie założeń strategicznych i pozycjonowania...

20 lipca 2004

Tenbit przygotował wakacyjną ofertę dla marketerów, uległ też rozbudowie o dział info

Serwis Tenbit.pl, należący podobnie jak Onet.pl do Grupy ITI, przygotował na okres wakacyjny specjalną ofertę dla reklamodawców. Do 30 września...

20 lipca 2004

TBWA/Warszawa kampanią non profit wspiera dogoterapię

Agencja TBWA/Warszawa przygotowała projekt reklamy prasowej dla Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Przyjaciel" . Reklama ukazywać się będzie w prasie (m.in....

20 lipca 2004

Unicomm - próba objęcia jedną marką sieci małych firm IT z całego kraju

Powstała nowa sieciowa firma komputerowa Polska Grupa Firm Informatycznych "Unicomm" Sp. z o.o. Pomysłodawcą tego przedsięwzięcia jest Przemysław Talar pełniący...

20 lipca 2004

Tyskie Browary Książęce otworzą jesienią Muzeum Piwowarstwa

Tyskie Browary Książęce otworzą jesienią br. Tyskie Muzeum Piwowarstwa. Będzie się ono mieściło w odnowionym budynku kościoła ewangelickiego na terenie...

20 lipca 2004

Raport Expert Monitora: Maleją tygodniowe wydatki na reklamę

W 28. tygodniu bieżącego roku znacznie zmalały wydatki na reklamę w telewizji, radiu i prasie. Analiza przeprowadzona w grupie TOP10...

20 lipca 2004

Edipresse Polska wyda 4,5 mln zł na jesienną kampanię "Vivy!"

Wydawnictwo Edipresse Polska planuje wydanie na jesienną kampanię reklamową dwutygodnika "Viva!" ok. 4,5 mln zł. Działania marketingowe obejmą kampanię prosprzedażową...

20 lipca 2004

OMD Poland reaktywowało spółkę Polskie Media, trzeci dom mediowy w strukturze OMD

Marek Wochna na stanowisku group account directora tworzy struktury i organizuje działalność nowego domu mediowego w obrębie OMD Poland. Nowy...

20 lipca 2004

KIG I PAIIZ będą w związku z EXPO 2005 promować wizerunek Polski przyjaznej inwestorom

Krajowa Izba Gospodarcza zawarła porozumienie z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Celem współpracy ma być promowanie Polski wśród japońskich...

20 lipca 2004

BMW Polska promuje BMW 1 w mediach, ważnym punktem kampania internetowa

BMW Polska uruchomiła kampanię internetową nowego modelu BMW serii 1. Ma ona być uzupełnieniem działań rozpoczętych już dla tego auta...

20 lipca 2004

Super Media nowym członkiem IAB Polska

Agencja interaktywna Super Media Interactive została członkiem stowarzyszenia IAB Polska. Pierwszym projektem, który Super Media i IAB Polska będą chciały...

20 lipca 2004

Alina Białkowska-Gużyńska, wicenaczelna "BM", dołączyła do agencji Cross Media PR

Alina Białkowska-Gużyńska, zastępca redaktora naczelnego miesięcznika "Businessman Magazine", zrezygnowała ze swojej funkcji i rozpoczęła pracę w agencji Cross Media PR,...

20 lipca 2004

Peugeot rozpoczyna dwie kampanie wspierające oferty promocyjne modeli Partner i 206 HB

Peugeot Polska rozpoczęło wczoraj kampanie przygotowane przez Euro RSCG Warsaw. Ich celem jest poinformowanie o nowej ofercie promocyjnej dotyczącej modeli...

20 lipca 2004

Zygmunt Stępiński odwołany z funkcji prezesa zarządu Wydawnictwa Murator

Zgromadzenie Wspólników Wydawnictwa Murator odwołało z funkcji prezesa zarządu Zygmunta Stępińskiego. Według oświadczenia wydawnictwa powodem tej zmiany są "różnice poglądów...

20 lipca 2004

Akcja "Bezpieczne lato z PZU" wsparta serwisem i konkursami w Onecie

Onet uruchomił dla PZU serwis związany z akcją "Bezpieczne lato z PZU". Jedna z części serwisu pzu.onet.pl kierowana jest do...

20 lipca 2004

Stacja MTV Polska zadowolona z widowni nowej ramówki, szef stacji odchodzi

Kierownictwo stacji muzycznej MTV Polska jest zadowolone z wyników oglądalności kanału po wprowadzeniu trzy miesiące temu nowej ramówki. Zdaniem przedstawicieli...

20 lipca 2004

Pegasus Advertising pomoże Krajowej Radzie Drobiarstwa promować konsumpcję drobiu

Krajowa Rada Drobiarstwa, zrzeszająca producentów drobiu, zakłady przetwórcze oraz indywidualnych hodowców i producentów drobiu, chce zwiększyć konsumpcję gęsi w Polsce...

20 lipca 2004

Do końca roku minimum 8 nowych kanałów telewizyjnych

Do końca 2004 r. uruchomionych zostanie minimum 8 nowych telewizyjnych kanałów tematycznych. Większość z nich otrzymała już koncesję na nadawanie...

20 lipca 2004

Radio 94 zadowolone z wyników kampanii z Figurskim i Wojewódzkim

Radio 94 podsumowało rezultaty kilkutygodniowej kampanii reklamowej przygotowanej od strony strategii i kreacji przez agencję reklamową Grey Worldwide Warszawa. Jak...

20 lipca 2004

Unilever poszerza linię serków Rama Creme Bonjour

Unilever Polska SA, producent m.in. serków do smarowania pieczywa Rama Creme Bonjour, poszerza tę linię produktową, wprowadzając do sprzedaży nowy...

20 lipca 2004

Agencja GPD przygotowuje promocję deserów Delecty

Agencja reklamowa GPD przygotowuje promocję "on pack" deserów w proszku marki Delecta (Rieber Foods Polska SA). Do opakowań produktów dołączone...

20 lipca 2004

Karol Skorupski będzie dyrektorem biura reklamy "Faktu"

Karol Skorupski, do niedawna dyr. handlowy i członek zarządu domu sprzedaży prasy regionalnej Media Tak, obejmie stanowisko dyrektora Biura Reklamy...