M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 lipca 2004

Cityboard Media, Clear Channel Poland, Phoenix Media i Impression Polska ostrzegają przed współpracą z "Życiem"

Firmy Cityboard Media, Clear Channel Poland, Phoenix Media i Impression Polska zamierzają wystosować oświadczenie, w którym chcą poinformować opinię publiczną...

21 lipca 2004

Nowa kampania firmy jubilerskiej Apart

Agencja reklamowa GPD przygotowała kolejną kampanię reklamową dla producenta biżuterii i wyrobów jubilerskich firmy Apart. Akcja promocyjna pod hasłem "Podróż...

21 lipca 2004

Samsung rozpoczyna serię wakacyjnych akcji sponsoringowych

Dział telefonów komórkowych Samsunga został jednym ze sponsorów imprezy QULT PLAZA w Sopocie. Jak zapowiada Bartosz Herman, marketing manager telecom...

21 lipca 2004

Maciej Kubiak new business managerem w agencji GPD

Agencja GPD przyjęła nowe osoby do pracy w poznańskiej centrali i w warszawskim oddziale agencji. W stołecznym biurze GPD na...

21 lipca 2004

W jesiennej ramówce Polsatu pojawi się nowy serial twórcy "Świata według Kiepskich"

W jesiennej ramówce Polsatu pojawi się nowy serial "Pierwsza miłość". Stacja rozpoczęła realizację pierwszych odcinków serii. Przygotowywane jest 60 odcinków...

21 lipca 2004

Interia raportuje przyrost przychodów z reklamy o 70 proc., średni wzrost rynku to "co najmniej 50 proc."

Portal Interia.pl poinformował, że jego przychody z reklamy wzrosły w I połowie roku aż o 70 proc., a pozytywny trend...

21 lipca 2004

Euro RSCG i Mediaedge:cia przygotowały nową kampanię dla marki Bryza Oxi

Na zlecenie firmy Reckitt Benckiser (Poland) SA agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw i dom mediowy Mediaedge:cia przygotowały telewizyjną kampanię launchową...

21 lipca 2004

Grey Warszawa ma poszerzyć zakres współpracy z Hochlandem

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa prawdopodobnie rozszerzy zakres współpracy z firmą Hochland Polska. Z nieoficjalnych informacji wynika, że wkrótce rozpocznie...

21 lipca 2004

Studio filmowe Graffiti poszerza zakres usług i zatrudnia nowych ludzi

Studio filmowe Graffiti zwiększa zakres świadczonych usług. Dotychczas głównym obszarem działalności Graffiti była współpraca z agencjami reklamowymi i produkcja filmów...

21 lipca 2004

Paweł Deląg podpisał nową umowę z Franco Feruzzi

Aktor Paweł Deląg podpisał kolejny kontrakt dotyczący promocji marki Franco Feruzzi należącej do firmy Modextil. Poprzedni kontrakt trwał prawie rok....

21 lipca 2004

TBWA/Communication Group rozpocznie współpracę z ONZ w Polsce

TBWA/Telescope, struktura wydzielona w ramach TBWA/Communication Group, zajmie się obsługą projektu dla United Nations Development Programme (UNDP) realizowanego pod auspicjami...

21 lipca 2004

Marka Idea sponsorem generalnym wyścigu Idea Mazovia Tour

Polska Telefonia Komórkowa Centertel z marką Idea jest sponsorem generalnym 47. Międzynarodowego Wyścigu Kolarskiego "Idea Mazovia Tour". Wyścig odbędzie się...

21 lipca 2004

PTC rusza z kampanią dwóch nowych usług związanych z platformą Era Omnix

Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła prasowo-internetową kampanię platformy multimedialnej Era Omnix. Potrwa ona do połowy września. Kreację prasową przygotowała agencja reklamowa...

21 lipca 2004

Mojeauto.pl uruchomiło dział poświęcony samochodom luksusowym

Wortal internetowy Mojeauto.pl uruchomił serwis poświęcony autom luksusowym. Znajdą się w nim opisy tego typu samochodów dostępnych w Polsce oraz...

21 lipca 2004

K2 przygotowała nowe serwisy korporacyjne dla Peugeot Polska i US Pharmacii

Agencja interaktywna K2 przygotowała nowe serwisy korporacyjne dla spółek: Peugeot Polska i US Pharmacia. Serwis Peugeot Polska został uruchomiony w...

21 lipca 2004

G7 i Optimum Media OMD realizują kolejną kampanię dla Ery

Na zlecenie Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci komórkowej Era, agencja reklamowa G7 i Optimum Media OMD prowadzą kampanię reklamującą promocję...

21 lipca 2004

Carlsberg Okocim wspiera letnią sprzedaż Karmi promocją konsumencką

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przeprowadza kampanię reklamową dla marki Karmi (Carlsberg Okocim), wspierającą promocję konsumencką. W promocji za 4...

21 lipca 2004

Emig Polska debiutuje na rynku soków i napojów owocowych

Firma Emig Polska należąca do Gerber Foods Holding wprowadziła na rynek nową markę napojów Ocean Spray. Producent zadebiutował z trzema...

21 lipca 2004

Bonnier Business prowadzi badania poziomu zadowolenia czytelników "Pulsu Biznesu"

Bonnier Business Polska prowadzi badania poziomu zadowolenia czytelników gazety "Puls Biznesu". Analizą ankiet zajęła się firma Expert Monitor. Jak powiedział...

21 lipca 2004

Ruszył serwis o liniach lotniczych "low cost" TanieLatanie.pl

W polskim internecie zadebiutował serwis poświęcony tzw. tanim liniom lotniczym TanieLatanie.pl. Jego twórca i właściciel Jakub Górski mówi, że wraz...

21 lipca 2004

Coty Polska rozpoczęło pierwszą kampanię reklamową męskich żeli pod prysznic Adidas

Koncern Coty Polska rozpoczął kampanię reklamową męskich żeli pod prysznic marki Adidas. Jest to pierwsza kampania tego produktu. Jej celem...

21 lipca 2004

Beiersdorf wspiera reklamowo nową linię męskich dezodorantów Nivea Deo Aqua Cool

Beiersdorf-Lechia SA wprowadza do sprzedaży kolejną, trzecią już, linię dezodorantów dla mężczyzn Nivea Deo Aqua Cool i wspiera ją launchową...

21 lipca 2004

Clear Channel Poland realizuje niestandardową kampanię Unilevera

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozpoczęła realizację niestandardowej kampanii outdoorowej dla nowego produktu firmy Unilever - Ramy Cremefine. W...

21 lipca 2004

Reckitt Benckiser SA prawdopodobnie zawiesi emisję kampanii Dosi

Koncern Procter & Gamble (P&G) spodziewa się, że firma Reckitt Benckiser SA zaprzestała emitowania reklamy swojego proszku do prania marki...

21 lipca 2004

TVP przygotowuje kampanię reklamową wspierającą transmisję z igrzysk w Atenach

Biuro Reklamy TVP (BR TVP) zachęca mailingiem agencje mediowe do aktywności reklamowej wokół relacji z igrzysk olimpijskich w Atenach, które...

21 lipca 2004

Kino Polska TV otrzymało nominację do nagrody Hot Bird

Nadający od pół roku kanał Kino Polska TV otrzymał nominację do przyznawanej przez europejskich dziennikarzy nagrody Hot Bird. W dniach...

22 lipca 2004

Chiquita realizuje paneuropejski program promujący banany i zdrowe odżywianie

Chiquita International Service Group, jeden z czołowych światowych producentów i dystrybutorów bananów, rozpoczęła w Polsce program edukacyjny pod hasłem "Zatrzymaj...

22 lipca 2004

Agencja fotograficzna Zefa rozpoczęła współpracę z Digital Vision i Stockbyte

Agencja fotograficzna Zefa Visual Media Polska oferująca gotową do użycia fotografię reklamową rozpoczęła współpracę z agencjami Digital Vision i Stockbyte...

22 lipca 2004

TVN Meteo rozbudowuje pasmo programów magazynowych i hobbystycznych

Na antenie stacji TVN Meteo i TVN należących do Grupy ITI ruszył nowy program "Poczuj się świetnie". Nadawany jest codziennie...

22 lipca 2004

Firma odzieżowa Tatuum rozpocznie sprzedaż za Uralem

Polska firma odzieżowa Tatuum otworzy swój kolejny sklep w Rosji. Placówka rozpocznie sprzedaż 1 sierpnia br. w Krasnojarsku nad rzeką...

22 lipca 2004

Kienbaum poszuka osoby na stanowisko dyrektora handlowego BR TVP

Firma doradztwa personalnego Kienbaum zajmie się prawdopodobnie poszukiwaniem kandydatów na stanowisko dyrektora handlowego Biura Reklamy TVP, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Zbigniew...

22 lipca 2004

Testardo Red Cell realizuje kolejny projekt dla PTK Centertel

Agencja reklamowa Testardo Red Cell przygotowała wakacyjną promocję marki IdeaMix pod hasłem "SMS-uj z uśmiechem" dla operatora telefonii komórkowej PTK...

22 lipca 2004

TVP SA wprowadza nowe seriale do jesiennej ramówki

W jesiennej ramówce Telewizji Polskiej (TVP SA) znajdą się nowe seriale. Widzów przyciągnąć mają przede wszystkim nowe odcinki czeskiego serialu...

22 lipca 2004

Interia modyfikuje ofertę platformy biznesowej Strefa.pl

Interia.pl wprowadziła zmiany w ofercie Strefa.pl, swojej platformy biznesowej dla małych i średnich przedsiębiorstw. Pakiety hostingowe (Interia pomaga małym firmom...

22 lipca 2004

Best Marketing Promotion Agency przedłuża umowę z Silesia-Film

Broker reklamy kinowej Best Marketing Promotion Agency przedłużył umowę z właścicielem kin Silesia-Film. "Umowę o kontynuowaniu współpracy z Silesia-Film podpisaliśmy...

22 lipca 2004

Cosmopolitan Cosmetics podjął decyzję o przeniesieniu budżetu mediowego

Dom mediowy MediaCom Warszawa przejmie kompleksową obsługę mediową Cosmopolitan Cosmetics Polska, dystrybutora kosmetyków luksusowych. Dotychczas firma współpracowała z domem mediowym...

22 lipca 2004

Redakcja "Domu i Wnętrza" organizuje kolejną edycję konkursu "Projekt Roku"

Magazyn "Dom i Wnętrze" wydawany przez Edipresse Polska przeprowadzi trzecią edycję konkursu architektonicznego na Projekt Roku. W konkursie będą brały...

22 lipca 2004

Raiffeisen zapowiada debiut produktów kierowanych do mikrofirm

Piotr Czarnecki, prezes Raiffeisen Bank Polska, podtrzymał wcześniejsze zapowiedzi, że korzystając z silnej pozycji, jaką bank ma na rynku MŚP...

22 lipca 2004

Nokia, Gadu-Gadu i Harry Potter najpopularniejsi w sieci według Netsprint.pl

Serwis wyszukiwawczy NetSprint.pl przygotował swój półroczny raport dotyczący najpopularniejszych wśród polskich internautów marek, osób i zagadnień. Ranking powstaje na bazie...

22 lipca 2004

Sieć sklepów C&A planuje jesienne projekty marketingowe

Sieć sklepów odzieżowych C&A planuje na jesień br. intensywną kampanię reklamową. Kreację przygotuje agencja reklamowa Deja Vu, która wygrała przetarg...

22 lipca 2004

Unilever kontynuuje działania reklamowe marki Nudle w miejscowościach letniskowych

Unilever Polska SA kontynuuje zaplanowaną do końca sierpnia br. kampanię outdoorową dań z makaronem Knorr Nudle, którą prowadzi w miejscowościach...

22 lipca 2004

Acxiom Polska wprowadził do portfolio produkt o nazwie SpaceInfo

Acxiom Polska wprowadził do oferty rozwiązanie dla firm z sektora FMCG pracujących na co dzień z dużą liczbą punktów sprzedaży....

22 lipca 2004

TVP SA przygotowała ofertę programową związaną z powstaniem warszawskim

Wszystkie kanały Telewizji Polskiej przygotowały specjalną ofertę programową związaną z obchodami 60. rocznicy powstania warszawskiego. Obejmuje ona filmy dokumentalne i...

22 lipca 2004

Sprostowanie: Serwis internetowy TanieLatanie.net

We wczorajszej informacji opublikowanej w DS "MMP" o nowym serwisie internetowym o tanich liniach lotniczych błędnie podaliśmy adres tego serwisu,...

22 lipca 2004

Ambra SA promuje wermut Cin & Cin z filmem DVD w prezencie

Producent, importer i dystrybutor alkoholi firma Ambra SA przygotowała nietypową promocję wina typu wermut marki Cin & Cin - jego...

22 lipca 2004

MediaCom Warszawa przygotowuje projekt repozycjonowania firmy

Dom mediowy MediaCom Warszawa wraz z całą siecią MediaCom Worldwide realizuje proces repozycjonowania firmy. Nowe pozycjonowanie jest związane między innymi...

22 lipca 2004

Menedżerzy agencji reklamowej Capitol założyli firmę Wakeupjohnny

Na rynku pojawiła się nowa firma reklamowa o nazwie Wakeupjohnny Sp. z o.o., która wyodrębniła się ze struktur agencji reklamowej...

22 lipca 2004

Browary wydają więcej na reklamę, choć odnotowują spadki sprzedaży

Wydatki reklamowe branży piwowarskiej w I półroczu 2004 r. zamknęły się kwotą 147,3 mln zł, podczas gdy w takim samym...

22 lipca 2004

Oświadczenie: Phoenix Media w sprawie dziennika "Życie"

W nawiązaniu do informacji pt. "Cityboard Media, Clear Channel Poland, Phoenix Media i Impression Polska ostrzegają przed współpracą z "Życiem""...

22 lipca 2004

Grupa PSA rozpisała przetarg na obsługę budżetu mediowego

Grupa PSA, w której skład wchodzą Peugeot Polska i Citroen Polska, rozpoczęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, którego wartość...