M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 lipca 2004

Great Open House został nowym klientem firmy MagnifiCo

Great Open House, agencja marketingu bezpośredniego, dołączył do grona klientów firmy public relations MagnifiCo. Głównym zadaniem agencji jest zbudowanie pozytywnych...

23 lipca 2004

Sun repozycjonuje markę firmy i planuje wejście ze StarOffice na rynek masowy

Sun Microsystems Poland repozycjonuje się z firmy hardware'owej w kierunku firmy wdrożeniowo-doradczej. "W tym momencie już 40 proc. naszych przychodów...

23 lipca 2004

Face2Face współpracuje z Joko Cosmetics przy tworzeniu nowego wizerunku produktów tej firmy

Agencja Face2Face współpracuje z Joko Cosmetics w zakresie stworzenia nowego wizerunku kosmetyków tej firmy. "Powstała potrzeba zróżnicowania działań na potrzeby...

23 lipca 2004

Danone szuka studiów filmowych do obsługi wszystkich swoich produkcji

Firma Danone prowadzi przegląd studiów produkcyjnych. Jego celem jest wyłonienie kilku, prawdopodobnie 2-3, którym powierzane będą realizacje wszystkich spotów reklamowych...

23 lipca 2004

Corolla Verso będzie jednym z priorytetów Toyoty w jesiennych działaniach reklamowych

Samochód Corolla Verso będzie jednym z aut priorytetowych dla Toyoty w jesiennych akcjach reklamowych. "Debiut rynkowy tego auta w Polsce...

23 lipca 2004

Agencja Rynku Rolnego opóźni rozpoczęcie działań reklamowych

Agencja Rynku Rolnego (ARR), która po raz drugi w ciągu ostatniego roku ogłosiła przegląd ofert na organizację i przeprowadzenie kampanii...

23 lipca 2004

GM DAT Polska prowadzi kampanię "Chevroletnie wakacje"

GM DAT Polska rozpoczął wakacyjną kampanię pod hasłem "Chevroletnie wakacje". Kreację przygotowała agencja reklamowa G7, a media zaplanował i zakupił...

23 lipca 2004

New Age Media do każdego tygodnia kampanii wykupionej w sierpniu dodaje tydzień gratis

Broker reklamy kinowej New Age Media wprowadził specjalną ofertę dla reklamodawców planujących promowanie się w wakacje. Oferta obowiązuje przez cały...

23 lipca 2004

Allegro przygotowało letni konkurs lojalnościowy "AlleJazda"

Największy polski serwis aukcyjny Allegro.pl uruchomił letni konkurs lojalnościowy dla swoich użytkowników pod hasłem: "AlleJazda". Główną nagrodą w konkursie jest...

23 lipca 2004

Jakub Bierzyński krytykuje praktyki Biura Reklamy "Przyjaciółki"

Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland, zamierza zwrócić się do Izby Wydawców Prasy w sprawie zorganizowanego przez Biuro Reklamy tygodnika "Przyjaciółka"...

23 lipca 2004

Grey i Universal McCann zrealizują kolejną kampanię telewizyjną serów Valbone

Na zlecenie firmy Hochland Polska Sp. z o.o. agencja reklamowa Grey Worldwide i dom mediowy Universal McCann zrealizują w sierpniu...

23 lipca 2004

Paralotna zrealizowała dla Nikona kampanię obiektywów Nikkor

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon letnią kampanię prasową obiektywów Nikkor pod hasłem "Dajemy do pieca". Kampania ma na celu...

23 lipca 2004

Warta testuje agencje przed zaproszeniem do przetargu na obsługę całej grupy

Grupa Ubezpieczeniowo-Finansowa "Warta", do której należą m.in.: TUiR Warta, TUnŻ Warta Vita, PTE Dom, Warta TFI, Warta Asset Management, przed...

23 lipca 2004

Unilever Polska rozpoczął kampanię kosmetyków do pielęgnacji włosów Sunsilk

Koncern Unilever Polska ruszył z kampanią reklamową produktów do pielęgnacji włosów Sunsilk - Satin Proteins (wygładzające włosy). Celem kampanii jest...

23 lipca 2004

Ispat Polska Stal zamierza zrealizować projekt rebrandingowy

Koncern hutniczy Ispat Polska Stal - IPS (wcześniej Polskie Huty Stali - PHS) zamierza przeprowadzić kampanię reklamową, która ma wspierać...

23 lipca 2004

TVN24 wprowadza nowy program "Sawka większa niż życie"

Kanał informacyjny TVN24 wprowadza do ramówki nowy program "Sawka większa niż życie". Każdy odcinek programu zawiera trzy felietony, które poruszają...

23 lipca 2004

Kolejna edycja "Idola" w Polsacie na wiosnę 2005 r.

W wiosennej ramówce Polsatu w 2005 r. znajdzie się kolejna, czwarta, edycja reality show "Idol". Obecnie trwa wstępny casting uczestników...

23 lipca 2004

Reckitt Benckiser porozumiał się z P&G i zawiesił emisję kampanii Dosi

Firma Reckitt Benckiser SA zaprzestała emitowania reklamy swojego proszku do prania marki Dosia, w której marka ta została zestawiona z...

23 lipca 2004

Dean Possenniskie zastąpił Pawłowską na stanowisku szefa polskiego MTV, kolejne osoby odchodzą z firmy

Dean Possenniskie zastąpił Beatę Pawłowską na stanowisku szefa MTV Networks Polska. Stanowisko, jakie zajmowała Pawłowska - dyrektor generalny MTV Networks...

23 lipca 2004

BBH ze studiem Restaurant nakręci w Polsce reklamę Audi A8

Studio filmowe Restaurant zajmie się produkcją spotu reklamowego na potrzeby kampanii reklamowej samochodu marki Audi A8. Za strategię i kreację...

23 lipca 2004

Chłodne lato nie sprzyja producentom wód mineralnych, spadają udziały pierwszej trójki

Z najnowszych danych ACNielsen dotyczących wielkości sprzedaży wód butelkowanych na polskim rynku wynika, że kiepska pogoda w maju i czerwcu...

23 lipca 2004

MBank przygotował nową linię materiałów BTL

MBank przygotował nową linię materiałów BTL. Zawierają one aktualne informacje o produktach i usługach, nawiązują do białych stron internetowych mBanku,...

23 lipca 2004

Nowe czekolady Nestle Crunch wspierane kampanią w prasie, kinach i na outdoorze

Nestle Polska SA wprowadza do sprzedaży nową markę czekolad mlecznych w tabliczkach Nestle Crunch z dodatkiem chrupek ryżowych. Pojawienie się...

23 lipca 2004

"Chip" uruchamia aukcje sprzętu IT wspólnie z serwisem Aukcje24.pl

Magazyn komputerowy "Chip" (Vogel Burda Communications) rozpoczyna od numeru sierpniowego sprzedaż produktów komputerowych w ramach aukcji internetowych. Dostawcy sprzętu i...

23 lipca 2004

Radosław Włoda odchodzi z Media Express do Agory

Radosław Włoda, dotychczasowy dyrektor sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy i Ogłoszeń Media Express, będzie pracował w wydawnictwie Agora SA. Pracę...

4 sierpnia 2004

Bożena Tajduś szefem promocji dziennika "Życie Warszawy"

Bożena Tajduś objęła funkcję dyrektora działu promocji dziennika "Życie Warszawy" wydawanego przez Dom Prasowy Sp. z o.o. Od lutego br....

4 sierpnia 2004

MojeAuto.pl uruchamia cykliczny konkurs dla użytkowników

Internetowy wortal motoryzacyjny MojeAuto.pl uruchomił cykliczny konkurs "Trop Top Ten", który będzie powtarzany co miesiąc. Zadaniem uczestników konkursu będzie typowanie...

4 sierpnia 2004

TravelPass - marka Travelplanet dedykowana rynkowi korporacyjnemu

Travelplanet.pl SA, spółka zarządzająca internetową platformą sprzedaży usług turystycznych, wprowadza na rynek nową markę - TravelPass Polska. Jest ona dedykowana...

4 sierpnia 2004

MK Cafe sponsoruje prognozę pogody w TVP1

Firma MK Cafe jest w sierpniu br. sponsorem prognozy pogody po głównym wydaniu "Wiadomości" w TVP1. 8- sekundowy billboard sponsorski...

4 sierpnia 2004

Kanały Eurosport i Eurosportnews wprowadzą ramówki olimpijskie

Kanał telewizyjny Eurosport wprowadzi ramówkę olimpijską, która będzie obowiązywać od 14 do 29 sierpnia, czyli w czasie trwania letnich igrzysk...

4 sierpnia 2004

Niesieciowy SPC House of Media obchodzi 5. urodziny

Dom mediowy SPC House of Media obchodzi właśnie swoje piąte urodziny. Firma została założona na początku sierpnia 1999 roku przez...

4 sierpnia 2004

Gazeta.pl partnerem Świata Idei, platformy mobilnej PTK Centertel

Agora SA i PTK Centertel Sp. z o.o. rozpoczęły współpracę, w ramach której portal Gazeta.pl będzie wiodącym partnerem, dostarczającym content...

4 sierpnia 2004

Magazyn "Świat Piwa" Kompanii Piwowarskiej będzie miesięcznikiem

Magazyn firmowy Kompanii Piwowarskiej "Świat Piwa" będzie wydawany co miesiąc, a nie, jak to miało miejsce dotychczas, co dwa miesiące....

4 sierpnia 2004

Unilever wspiera Rexonę dla mężczyzn

Wystartowała zaplanowana na 6 tygodni wizerunkowa kampania dezodorantów Rexona (Unilever Polska) dla meżczyzn. 30-sekundowy spot, utrzymany w "skeczowej" formie (jego...

4 sierpnia 2004

Ryszard Szozda art directorem w agencji V&P

Do zespołu kreacji agencji reklamowej V&P dołączył Ryszard Szozda. W warszawskim oddziale firmy objął stanowisko art directora. W latach 2003-2004...

4 sierpnia 2004

Sieć Gymnasion zawarła barterową umowę z Fundacją TVN

Agencja reklamowa McCann-Erickson zrealizowała telewizyjną kampanię reklamową dla ogólnopolskiej sieci klubów fitness Gymnasion, z którą ma podpisaną długoterminową umowę o...

4 sierpnia 2004

Frosta wyda 2,5 mln zł na jesienną kampanię, trwa przetarg mediowy

Frosta, producent mrożonych dań warzywnych i ryb, jeszcze w sierpniu wybierze dom mediowy do obsługi jesiennej kampanii reklamowej ryb, na...

4 sierpnia 2004

Monika Gorczyca zastępuje Wojciecha Walczaka w agencji AHA

Wojciech Walczak odszedł z agencji AHA, gdzie pełnił funkcję account managera i był odpowiedzialny za obsługę marek: Honda, Złote Tarasy...

4 sierpnia 2004

Kodak odnotował rekord udziałów w rynku aparatów cyfrowych

Kodak Polska osiągnął w okresie kwiecień-maj 21-proc. market share w polskim rynku aparatów cyfrowych - wynika z danych Gfk Polonia....

4 sierpnia 2004

Pepsi-Cola wspiera sprzedaż Lipton Ice Tea w hipermarketach

Agencja Great Open House rozpoczęła zaplanowaną na sierpień akcję promującą nowy smak herbaty Lipton Ice Tea - Green Tea -...

4 sierpnia 2004

Krzysztof Czwartkiewicz zastępuje Szrajdę w Dr Witt

Sebastian Szrajda, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Dr Witt zajmującej się produkcją i sprzedażą soków, napojów i wód,...

4 sierpnia 2004

Grupa Żywiec kontynuuje kampanię Warki Jasne Pełne

Grupa Żywiec realizuje kolejną kampanię Warki Jasne Pełne, przygotowaną przez agencję McCann-Erickson. Kampania wystartowała na początku sierpnia, zaplanowana jest na...

4 sierpnia 2004

Agencja Wojownicy realizuje sześć filmów dla firmy CCC SA

Agencja reklamowa Wojownicy z Wrocławia przygotuje sześć filmów reklamowych dla firmy CCC SA - największej sieci obuwniczej w Polsce. Agencji...

4 sierpnia 2004

Peppermint Medical obsłuży markę Pharmaceris

Struktura marketingu medycznego agencji Peppermint - Peppermint Medical - rozpoczyna współpracę z Laboratorium Kosmetycznym Dr Ireny Eris. Projekt dotyczy brandu...

4 sierpnia 2004

Wrześniowy "Teraz Rock" po raz pierwszy z płytą CD

We wrześniu magazyn "Teraz Rock" zostanie po raz pierwszy wydany z dołączoną płytą CD. Znajdą się na niej nagrania z...

4 sierpnia 2004

Media Express zreorganizowało biuro reklamy i ogłoszeń

Media Express, wydawca m.in. dziennika "Super Express", wprowadził zmiany w biurze reklamy i ogłoszeń. Jak mówi Rafał Wiśniewski, dyrektor biura...

4 sierpnia 2004

Prymat zakłada 35-proc. wzrost sprzedaży w br.

PPH Prymat Sp. z o.o., producent przypraw z Jastrzębia Zdroju, przewiduje, że w bieżącym roku osiągnie wpływy ze sprzedaży w...

4 sierpnia 2004

Sprostowanie: DDB Warszawa dla Cadbury Wedel

W informacji opublikowanej w DS "Media i Marketing Polska" 3 sierpnia 2004 r. pt. "DDB Warszawa przygotuje spot dla wedlowskich...

4 sierpnia 2004

Obowiązki Małgorzaty Grzyb rozdzielone pomiędzy pracowników Initiative Warszawa

Dom mediowy Initiative Warszawa po odejściu z firmy Małgorzaty Grzyb (o czym pisaliśmy w DS "MMP" z 26 lipca), która...

5 sierpnia 2004

Sprzedaż sieci sklepów Biedronka za I półrocze br. wzrosła o 14,9 proc.

Portugalska grupa Jerónimo Martins zamknęła pierwsze półrocze 2004 r. zyskiem w wysokości 30 mln euro, co stanowi wzrost o 77,6...