M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 sierpnia 2004

Gutek Film prowadzi kampanię filmu "Złe wychowanie"

Gutek Film, dystrybutor kinowy, rozpoczął kampanię reklamową związaną z wejściem na ekrany polskich kin filmu "Złe wychowanie" w reżyserii Pedro...

11 sierpnia 2004

UOKiK przeciwko Tele2, operator odpiera zarzuty

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta poinformował o prowadzonym postępowaniu wyjaśniającym skargi klientów operatora telekomunikacyjnego Tele2 Polska Sp. z o.o. Abonenci...

11 sierpnia 2004

NFI Hetman SA zmienia nazwę na NFI Empik Media & Fashion SA

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie NFI Hetman SA zdecydowało o zmianie nazwy funduszu na Narodowy Fundusz Inwestycyjny "Empik Media & Fashion" SA....

11 sierpnia 2004

Ad.point chce w drugim półroczu wypracować dodatni wynik finansowy

Grupa radiowa Ad.point, należąca do spółki CR Media SA, przewiduje, że drugie półrocze 2004 r. uda jej się zakończyć dodatnim...

12 sierpnia 2004

Toyota rozpoczęła kolejną turę akcji promocyjnej na polskich plażach

Firma motoryzacyjna Toyota Motor Poland rozpoczęła realizację drugiego etapu akcji promocyjnej z wykorzystaniem narzędzi ambient media w nadmorskich kurortach wakacyjnych....

12 sierpnia 2004

Redan SA uruchamia nowy kanał sprzedaży odzieży sygnowanej markami Adesso i Happy Kids

Redan SA, producent odzieży, poszerza kanały dystrybucji dla dwóch swoich marek - Adesso Fashion i Happy Kids. Jest to odzież...

12 sierpnia 2004

Wydawnictwo Aktivist zmieni nazwę na Valkea Media i poszerzy portfolio tytułów

Spółka Aktivist, wydająca miesięczniki "Aktivist" i "Aktivist Exklusiv", jeszcze w tym roku zmieni nazwę na Valkea Media. Wydawca chce też...

12 sierpnia 2004

Profus Management zamierza reaktywować magazyn satyryczny "Szpilki"

Wydawnictwo Profus Management planuje reaktywację satyrycznego magazynu "Szpilki". Właścicielem tytułu jest Marek Profus, president i CEO Profus Management. "Debiut pisma...

12 sierpnia 2004

LG testuje nową strategię sprzedaży telefonów komórkowych do sieci GSM

LG Electronics Polska Sp. z o.o., polski oddział koreańskiego producenta sprzętu elektronicznego AGD i RTV, który wchodzi właśnie na rynek...

12 sierpnia 2004

BPH TFI tworzy fundusz nieruchomościowy i planuje kampanię reklamową

BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA opracowuje nowy produkt finansowy - fundusz inwestujący w nieruchomości. Jak zapowiada Marcin Bednarek, dyrektor departamentu...

12 sierpnia 2004

Idea wprowadza nowe taryfy dla biznesu i dla klientów indywidualnych i wspiera je reklamą

Sieć telefonii komórkowej Idea (PTK Centertel) wprowadza do swojego portfolio dwie nowe oferty - nową taryfę dla klientów biznesowych i...

12 sierpnia 2004

Sinea Plus będzie tworzyła wizerunek firmy Mieczysław Hulewicz

Agencja reklamowa Sinea Plus nawiązała współpracę z firmą Mieczysław Hulewicz, która zajmuje się systemem profilaktyki zdrowotnej. Agencja zajmuje się projektem...

12 sierpnia 2004

Firma Iiyama prowadzi niestandardową promocję monitorów LCD

Firma Iiyama Polska Sp. z o.o., oddział japońskiego producenta monitorów komputerowych pod marką Iiyama, rozpoczęła nietypową promocję monitorów ciekłokrystalicznych (LCD)...

12 sierpnia 2004

UOKiK prowadzi kolejne postępowanie przeciwko TP SA

Po raz kolejny Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wobec Telekomunikacji Polskiej SA w związku z podejrzeniem o naruszenie...

12 sierpnia 2004

Monolith Films i McDonald's przygotowują wspólny projekt promocyjny

Dystrybutor filmowy Monolith Films zapowiada przeprowadzenie intensywnej kampanii reklamowej związanej z wejściem na ekrany polskich kin filmu "W 80 dni...

12 sierpnia 2004

One-2-One rozpocznie realizację projektu dla berlińskiej rozgłośni Metropol FM

Firma marketingu mobilnego One-2-One Sp. z o.o. podpisała umowę z rozgłośnią radiową Metropol FM nadającą dla mniejszości tureckiej w Berlinie....

12 sierpnia 2004

Wojciech Białecki dołączył do zespołu Star Media

Dom mediowy Star Media zatrudnił Wojciecha Białeckiego na stanowisko media planner assistant. Białecki wzmocnił zespół, którym kieruje Wojciech Zawadzki i...

12 sierpnia 2004

Polsat odnotowuje 60-proc. wzrost sprzedaży czasu reklamowego w sierpniu br.

Maciej Stec, dyr. zarządzający PM Sp. z o.o., szacuje, że sprzedaż GRP'sów w Polsacie w sierpniu br. jest o mniej...

12 sierpnia 2004

Marquard Media Polska wyda specjalny dodatek "Skarb Kibica Ateny 2004"

Marquard Media Polska opublikuje okolicznościowy dodatek poświęcony igrzyskom olimpijskim "Skarb Kibica Ateny 2004". Będzie to wydanie specjalne "Magazynu Sportowego", piątkowego...

12 sierpnia 2004

Stratosfera zamierza powiększyć zespół strategów-konsultantów

Firma konsultingowa Stratosfera w ciągu najbliższych tygodni zamierza rozbudować zespół strategów-konsultantów. Trwa rekrutacja osób na te stanowiska. Jest to związane...

12 sierpnia 2004

Bratowska odpowiada za marketing nowej spółki - Vision Express Polska

Dorota Bratowska została dyrektorem marketingu Vision Express Polska, nowej spółki powstałej w wyniku połączenia dwóch firm z branży optycznej Vision...

12 sierpnia 2004

Publicis przygotował olimpijską kampanię reklamową Coca-Coli

Koncern Coca-Cola wystartował wczoraj z nową kampanią reklamową - "Jedyne takie miejsce", w której propaguje ideę igrzysk olimpijskich. Reklamy pojawią...

12 sierpnia 2004

Firma I.D.C. Polonia SA rozszerza markę cukierków Verbena

Firma I.D.C. Polonia SA wprowadza na rynek cukierki pod nazwą Verbena Active i Verbena Young. Oba produkty zawierają składniki, które...

12 sierpnia 2004

GJC organizuje międzynarodową imprezę reklamową w Warszawie

Firma GJC Inter Media zamierza zorganizować w 2005 r. międzynarodową imprezę reklamową w Warszawie. Spotkanie (pierwsze z cyklu) będzie nosić...

12 sierpnia 2004

Option One zrealizował ogólnopolską akcję sprzedażową dla ESI Polska

Firma marketing services Option One przeprowadziła dla ESI Polska ogólnopolską akcję marketingową dla detalistów. Jej celem było dotarcie do jak...

12 sierpnia 2004

"Marie Claire" dołączy do magazynu film DVD "Kroniki portowe"

Do listopadowego wydania mięsięcznika "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine) zostanie dołączona płyta DVD z filmem "Kroniki portowe" w reżyserii Lasse...

12 sierpnia 2004

GfK prognozuje kryzys zaufania do polityków i mediów

Instytut GfK przeprowadził sondaż w 19 krajach europejskich i w USA, z którego wynika, że większość respondentów jest przekonana, iż...

12 sierpnia 2004

Wirtualna Polska przygotowała ofertę pakietów zasięgowych

Biuro reklamy portalu Wirtualna Polska skonstruowało specjalną ofertę umożliwiającą dotarcie z komunikatem promocyjnym do internautów. Nowy produkt - WPZasięg -...

13 sierpnia 2004

Kolporter uruchomi pierwszy salon multimedialny

Grupa kapitałowa Kolporter, jeden z dwóch głównych graczy na rynku dystrybucji prasy, tworzy salony multimedialne. Pierwszy z takich salonów powstanie...

13 sierpnia 2004

Galeria Zachęta po raz pierwszy zaprezentuje ofertę sponsoringową

Zachęta Narodowa Galeria Sztuki po raz pierwszy zorganizuje spotkanie, podczas którego przeprowadzi prezentację swojej oferty sponsoringowej na przyszły rok. Oferta...

13 sierpnia 2004

Electronic Arts poszerzy kanały reklamy gier komputerowych

Electronic Arts Polska, polski oddział światowego lidera rynku gier komputerowych, zapowiada, że zerwie z tradycyjnym w naszym kraju modelem reklamy...

13 sierpnia 2004

Polkomtel chce zbudować wewnętrzną bazę agencji reklamowych

Polkomtel SA, operator sieci telefonii komórkowej Plus GSM, ogłosił, że zaprasza agencje reklamowe do składania informacji o obsługiwanych klientach i...

13 sierpnia 2004

Beiersdorf-Lechia wprowadza nowy wariant szamponów, planuje kampanię

Koncern Beiersdorf-Lechia SA wprowadzi do sprzedaży nowy szampon i odżywkę marki Nivea Hair Care przeznaczone do włosów kręconych. Kosmetyki mają...

13 sierpnia 2004

CPM poszerzy ofertę o akcje bezpośredniego wsparcia sprzedaży

Firma reklamowa Centrum Promocji Młodzieżowej (CPM) zamierza poszerzyć portfolio usług. Jeszcze w tym roku zaoferuje możliwość realizacji programów z zakresu...

13 sierpnia 2004

Philips chce dostarczać urządzenia potrzebne i proste w obsłudze

Koncern Philips zmienia globalnie pozycjonowanie swojej marki w kategorii produktów konsumenckich i profesjonalnych. Nowa strategia zakłada, że firma będzie projektować...

13 sierpnia 2004

We wrześniu ruszy kampania linii Lekka Wawel SA

Krakowski producent słodyczy Wawel SA rozpocznie we wrześniu kampanię reklamową nowej linii Lekka (są to czekolady, karmelki i wafelki bez...

13 sierpnia 2004

SPI zapowiada kampanię filmu "Przyjaciel gangstera"

Dystrybutor filmowy SPI International Polska rozpocznie w najbliższy poniedziałek 16 sierpnia kampanię reklamową promującą film "Przyjaciel gangstera", którego polska premiera...

13 sierpnia 2004

Cosmopolitan Cosmetics promuje nowy zapach Mexx Waterlove

Firma Cosmopolitan Cosmetics prowadzi kampanię reklamową nowego zapachu marki Mexx Waterlove. Kreację i strategię kampanii przygotowano we własnym zakresie. Planowaniem...

13 sierpnia 2004

Iberia promuje modele specjalne

Iberia Motor Company rozpoczęła kampanię reklamową o charakterze prosprzedażowym modeli specjalnych Toledo Sprint i Ibiza Fresc. "Grupą docelową działań reklamowych...

13 sierpnia 2004

DDB Warszawa przypisuje sobie autorstwo koncepcji marki Mega Avans

Szymon Gutkowski, dyrektor generalny agencji reklamowej DDB Warszawa, twierdzi, że nazwa sieci elektrosalonów Mega Avans oraz koncepcja rozwoju tej sieci...

13 sierpnia 2004

Katarzyna Białek p.o. dyrektorem strategicznym w Wydawnictwie Murator

Katarzyna Białek, dyrektor działu internet i multimedia w Wydawnictwie Murator, będzie pełniącym obowiązki dyrektorem strategicznym. Utrzyma również swoje dotychczasowe stanowisko....

13 sierpnia 2004

Mecz Wisła Kraków - Real Madryt zgromadził prawie 6 mln widzów

Mecz piłkarski Wisła Kraków - Real Madryt, który transmitowała stacja TVN, zgromadził przed telewizorami 5,75 mln widzów - wynika z...

13 sierpnia 2004

Artur Lipka dyrektorem działu kolportażu Media Express

Artur Lipka objął stanowisko dyrektora działu kolportażu spółki Media Express, wydawcy "Super Expressu" i "Super Linii". Po odejściu w czerwcu...

13 sierpnia 2004

PTC ma już 7,5 mln abonentów i 347 mln zł zysku w II kwartale

Wczoraj Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. (PTC), operator sieci Era i Heyah, ujawniła wyniki operacyjne za II kwartał. Z...

13 sierpnia 2004

Grupa radiowa Time zwiększa udział w rynku słuchalności

Należąca do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych grupa radiowa Time (sieci Eska i Gold FM) licząca 26 rozgłośni lokalnych zwiększyła udział w...

13 sierpnia 2004

Interia uruchomiła serwis olimpijski sponsorowany przez Hestię

Grupa Ergo Hestia została sponsorem serwisu olimpijskiego w portalu Interia (ateny2004.interia.pl). Serwis o charakterze informacyjnym nawiązuje graficznie do wizualizacji Hestii....

13 sierpnia 2004

Rynek reklamy wzrósł w I półroczu 2004 r. o 11,3 proc. według Starlink

Dom mediowy Starlink przygotował kolejny raport dotyczący estymacji wpływów reklamowych netto w Polsce. Wynika z niego, że rynek reklamowy osiągnął...

13 sierpnia 2004

"Polityka" rozpoczyna współpracę z "Der Spiegel" i zacieśnia z "The Economist"

Tygodnik "Polityka" rozpoczyna współpracę redakcyjną z niemieckim tygodnikiem "Der Spiegel". Prowadzone są m.in. rozmowy na temat przygotowania polskich wersji wybranych...

16 sierpnia 2004

Germanos rozpoczął kampanię i promocję konsumencką "Telefon na medal"

Germanos Polska rozpoczął "grecką" promocję swojej oferty i wspierającą ją kampanię mediową. Hasło promocji brzmi: "Telefon na medal", a jej...

16 sierpnia 2004

Kino Świat International rozpoczął kampanię filmu "Ławeczka"

Dystrybutor filmowy Kino Świat International rozpoczął kampanię reklamową polskiego filmu "Ławeczka" z Arturem Żmijewskim i Jolantą Fraszyńską w rolach głównych....