M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 sierpnia 2004

FKS organizuje konkurs na obsługę kampanii antynarkotykowej

Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii ogłasza konkurs na projekt kreacji i strategii medialnej ogólnopolskiej kampanii antynarkotykowej skierowanej do rodziców dzieci...

16 sierpnia 2004

Karolina Mizgalska objęła stanowisko account managera w agencji public relations BCA

Karolina Mizgalska, która odeszła z firmy odzieżowej C&A, objęła stanowisko account managera w agencji public relations BCA (o jej odejściu...

16 sierpnia 2004

Levi Strauss Poland przeprowadzi jesienią największą kampanię w tym roku

Levi Strauss Poland przeprowadzi jesienią największą kampanię reklamową w tym roku. "Jeśli chodzi o budżet, to znacznie przekroczy ona rozmiarami...

16 sierpnia 2004

New Age Media będzie sprzedawać reklamę dla poznańskiego multipleksu Kinepolis

New Age Media będzie od 20 sierpnia br. obsługiwać na wyłączność 20-salowy poznański multipleks Kinepolis. Był on do tej pory...

16 sierpnia 2004

K&D Kadar zmienił nazwę na DM Snacks, rusza kampania "olimpijska" marki Crispi

Firma DM Snacks (dawniej K&D Kadar) rozpoczęła w piątek kampanię swojego nowego produktu, którym są chrupki kukurydziane marki Crispi. Jest...

16 sierpnia 2004

Miele chce w komunikacji wiązać swoją markę z projektantem mody Maciejem Zieniem

Firma Miele, producent sprzętu AGB, chce w komunikacji rynkowej wiązać swoją markę z polskim projektantem mody Maciejem Zieniem. Jednym z...

16 sierpnia 2004

Bezpłatny magazyn "Max" zmienia format, poszerza formułę i redakcję

Wydawany przez firmę Maxicom bezpłatny miesięcznik "Max" od numeru wrześniowego br. zmieni format i poszerzy część magazynową. Dotychczas pismo ukazywało...

16 sierpnia 2004

Wydawnictwo Zwierciadło poszerza formułę swojego miesięcznika dla kobiet

Wydawnictwo Zwierciadło prowadzi prace nad poszerzeniem formuły magazynu dla kobiet "Zwierciadło". Jeszcze w tym roku wydawca chce dopełnić tematykę tytułu....

16 sierpnia 2004

Agnieszka Dajbor dołączyła do zespołu tygodnika "Polityka"

Agnieszka Dajbor będzie jednym z redaktorów wydań tygodnika "Polityka" (Spółdzielnia Pracy "Polityka"). Zastąpi ona Jolantę Wierzchowską, która przeszła do działu...

16 sierpnia 2004

Rusza nowa kampania Ramy Creme Bonjour

Unilever Polska SA, producent m.in. serków do pieczywa Rama Creme Bonjour, zaplanował 6-tygodniową telewizyjną kampanię reklamową wspierającą tę markę. Rusza...

16 sierpnia 2004

We wrześniu nowa kampania serków Turek

Bongrain Polska Sp. z o.o., do której należy firma Toska Sp. z o.o. produkująca m.in. serki marki Turek, przygotowała nową...

16 sierpnia 2004

Grażyna Ogrodnik odchodzi z wydawnictwa AWR "Wprost"

Grażyna Ogrodnik, dyrektor działu reklamy wydawnictwa AWR "Wprost", odejdzie z wydawnictwa, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Amadeusz Król, wiceprezes AWR "Wprost", zaprzeczył...

16 sierpnia 2004

Promocja konsumencka herbaty Saga - "Weź misiaka do plecaka"

Unilever Polska rozpoczyna promocję konsumencką herbat Saga - "Weź misiaka do plecaka". Jej celem jest budowanie lojalności konsumenckiej, a także...

16 sierpnia 2004

Badi Badi i Star Media przygotują najbliższą kampanię "Marie Claire"

Październikowe wydanie magazynu "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine) zostanie wsparte kampanią reklamową. Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada firma produkcyjna Badi...

16 sierpnia 2004

Seat rozważa przekazanie obsługi mediowej do MediaCom Warszawa

Iberia Motor Company rozważa przekazanie obsługi mediowej marki Seat w Polsce domowi mediowemu MediaCom Warszawa. Obecnie jest on obsługiwany przez...

16 sierpnia 2004

Agros Nova rozesłała zapytania ofertowe do agencji reklamowych

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, Agros Nova rozesłała do wybranych agencji fullserwisowych zapytania ofertowe dotyczące doradztwa strategicznego dla marek znajdujących się...

16 sierpnia 2004

ZT Kruszwica szuka agencji na potrzeby kampanii w Czechach, na Słowacji i w krajach nadbałtyckich

ZT Kruszwica prowadzi rozmowy z kilkoma sieciowymi agencjami reklamowymi na temat opracowania strategii komunikacji i kreacji działań reklamowych dla potencjalnych...

16 sierpnia 2004

Robin Weeks został dyrektorem kreatywnym w Gruppie 66/Ogilvy

Robin Weeks obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy z dniem 1 października 2004 r. Jednocześnie Ewa Zaborowska,...

16 sierpnia 2004

Kurs akcji Brokera FM spadł o 3,7 proc. w dniu ogłoszenia wyników za II kw.

2 mln zł wyniósł w I półroczu br. zysk netto grupy Broker FM, do której należą m.in. Radio RMF FM,...

16 sierpnia 2004

Magazyn "Żagle" uruchomił olimpijski serwis internetowy

Magazyn "Żagle" (Wydawnictwo Murator) uruchomił na swojej stronie internetowej serwis, dzięki któremu można śledzić na bieżąco współzawodnictwo żeglarzy na igrzyskach...

16 sierpnia 2004

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię nowych Delicji

Dzisiaj rusza kampania reklamowa nowych ciastek marki Delicje produkowanych przez firmę Lu Polska. Kampania przygotowana przez agencję reklamową Euro RSCG...

16 sierpnia 2004

Dwa męskie tytuły poszerzyły portfolio sieci reklamowej Ad.net

Kolejne dwa tytuły powiększyły portfolio sieci reklamowej Ad.net. Pierwszy z nich to witryna "Men's Health" - serwis polskiej edycji magazynu...

16 sierpnia 2004

Edukacyjną akcję "Faktu" na temat praw pacjentów wesprze kampania

Od dzisiaj na łamach dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska) prowadzona będzie akcja edukacyjna "W służbie zdrowiu". Jej celem ma być...

16 sierpnia 2004

Łuczywo zrezygnowała z członkostwa w zarządzie Agory SA

Helena Łuczywo złożyła rezygnację z funkcji członka zarządu Agory SA. Pozostaje jednocześnie zastępcą redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej". W oficjalnym komunikacie...

17 sierpnia 2004

Internetowy konkurs konsumencki Nestle

Nestle Polska SA przygotowała internetowy konkurs konsumencki pod nazwą "Nestle Tour po Polsce". Na witrynie www serwisu konsumenckiego Nestle przygotowała...

17 sierpnia 2004

Raiffeisen Bank Polska startuje z kampanią "Wyciągnij wnioski - wymień kartę"

Raiffeisen Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamową pt. "Wyciągnij wnioski - wymień kartę". Kreację akcji, która potrwa do końca listopada, przygotowała...

17 sierpnia 2004

Katarzyna Montgomery mianowana redaktorem naczelnym "Vivy!"

Katarzyna Montgomery, pierwszy zastępca redaktora naczelnego dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska), objęła stanowisko redaktora naczelnego tego pisma. Od początku lipca br.,...

17 sierpnia 2004

Bezpieczeństwo Volkswagena Golfa V będzie promowane w kampanii porównawczej

Kulczyk Tradex rozpocznie za tydzień kampanię reklamową promującą model Volkswagen Golf V. Jej przedmiotem będzie 12 gwiazdek, jakie model ten...

17 sierpnia 2004

Kasztelan poszerza umowę sponsorską z Anwilem Włocławek na 5 lat

Kasztelan Browar Sierpc przedłużył kontrakt sponsorski z zespołem koszykarskim WTK Anwil Włocławek. Kasztelan (Grupa Carlsberg Okocim) jest sponsorem zespołu Anwilu...

17 sierpnia 2004

AWR "Wprost" potwierdza odejście Grażyny Ogrodnik i szykuje się do zmian w strukturze spółki

AWR "Wprost" potwierdziło odejście z wydawnictwa Grażyny Ogrodnik, dyrektora biura reklamy. Według Amadeusza Króla, wiceprezesa AWR "Wprost", decyzja Grażyny Ogrodnik...

17 sierpnia 2004

Katarzyna Warzecha będzie dyrektorem marketingu w Kamis - Przyprawy SA

Katarzyna Warzecha obejmie 1 września nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w firmie Kamis - Przyprawy SA, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Warzecha...

17 sierpnia 2004

Grupa Commercial Union Polska partnerem akcji "Vita-Tour"

Commercial Union Polska, grupa ubezpieczeniowo-finansowa, została partnerem miesięcznika o zdrowiu "Vita" (Edipresse Polska) przy okazji organizowania kolejnej edycji akcji "Vita-Tour",...

17 sierpnia 2004

Wydawnictwo Murator korzystało z domen "Rejsu" z naruszeniem praw AWR "Wprost"

Sąd Polubowny do spraw Domen Internetowych przy Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji wydał orzeczenie dotyczące magazynów "Żagle" i "Rejs" oraz...

17 sierpnia 2004

Media Concept i Optimum Media OMD pretendują do obsługi budżetu Amiki Wronki

W ciągu najbliższych tygodni Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, wyłoni dom mediowy do obsługi jesiennej kampanii wizerunkowej. Kierownictwo firmy...

17 sierpnia 2004

Prima Niebieska rozpoczyna jesienną akcję promocyjną

Przedsiębiorstwo Prima SA rozpoczyna we wrześniu promocję flagowego brandu - kawy rozpuszczalnej Prima Niebieska. Konsumenci będą mogli kupić kawę wraz...

17 sierpnia 2004

Intensywna kampania reklamowa ma związać Indywidualne Konta Emerytalne z marką PZU

PZU Życie SA rozpoczęło pierwszy etap kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek Indywidualne Konta Emerytalne (IKE). Celem kampanii jest poinformowanie grupy...

17 sierpnia 2004

Wydawnictwo Murator obudowuje marki swoich tytułów i zmienia formułę konkursu "Dom Dostępny"

Wydawnictwo Murator w połowie września wyda nowy tytuł "M jak mieszkanie poleca". Publikacja ukaże się w nakładzie 100 tys. egz....

17 sierpnia 2004

W I półroczu br. zysk netto Grupy TVN prawie się podwoił i wyniósł 81 mln zł

Przychody ze sprzedaży Grupy TVN wzrosły o 19 proc. z 304 mln za okres pierwszych 6 miesięcy 2003 r. do...

17 sierpnia 2004

IAB rozpoczyna kampanię "Internet też medium"

Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) rozpoczyna kampanię pod hasłem "Internet też medium", której celem jest promowanie wśród marketerów zalet sieci...

17 sierpnia 2004

Great Open House wspiera launch herbat funkcjonalnych Lipton

Agencja Great Open House przygotowała animację sprzedaży dla nowej serii herbat funkcjonalnych Lipton (Unilever Polska). Głównym celem projektu jest zapoznanie...

17 sierpnia 2004

Ewa Kudasiewicz i Maciej Osajda awansowali w strukturach biura reklamy Wydawnictwa Bauer

Ewa Kudasiewicz objęła stanowisko starszego specjalisty ds. reklamy w dziale reklamy prasy telewizyjnej Wydawnictwa Bauer. Poprzednio pełniła funkcję specjalisty ds....

17 sierpnia 2004

Andrzej Matuszczyk przechodzi z Edipresse Polska do Starcomu

Od września br. w zespole domu mediowego Starcom obsługującym firmę Fiat Auto Poland na stanowisku senior media planner/buyer pracę rozpocznie...

18 sierpnia 2004

EA planuje na wrzesień start kampanii "The Sims II"

Electronic Arts Polska przygotowuje się do swojej najważniejszej tegorocznej premiery - będzie to launch gry "The Sims II". Kampania wprowadzająca...

18 sierpnia 2004

Onet raportuje zysk półroczny, sprzedaż reklam wzrosła o 51 proc.

Onet.pl, największy polski portal, po raz pierwszy w swojej historii wypracował półroczny zysk netto, wyniósł on 2 mln zł. Przychody...

18 sierpnia 2004

Wirtualna Polska udostępnia reklamodawcom bazę 1,5 mln użytkowników komórek

Wirtualna Polska udostępniła reklamodawcom swoją bazę użytkowników telefonów komórkowych, którzy są jednocześnie użytkownikami poczty w portalu i zgodzili się na...

18 sierpnia 2004

Dystrybutor Monolith Films rozpoczął kampanię filmu "Książę i ja"

Dystrybutor filmowy Monolith Films rozpoczął kampanię reklamową filmu "Książę i ja". "Grupą docelową są widzowie w wieku 12-25 lat" -...

18 sierpnia 2004

Inventive Communication współpracuje z polskim oddziałem firmy Haier

Agencja public relations Inventive Communication rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem firmy Haier produkującej urządzenia AGD. Agencja zajmie się kreowaniem wizerunku...

18 sierpnia 2004

Piotr Nesterowicz dyrektorem generalnym Tele2 Polska

Piotr Nesterowicz zastąpi na stanowisku dyrektora generalnego Tele2 Polska Sp. z o.o. Fredrika de Lerigon, który szefował spółce przez ostatnie...

18 sierpnia 2004

Transmisje z Aten na żywo w sieci Plus GSM

Abonenci Plus GSM, korzystając z Serwisu Mobilnego TVP, mogą oglądać w swoich telefonach transmisje z Aten na żywo. Polkomtel SA,...

18 sierpnia 2004

Dr Irena Eris rozszerza apteczną markę Pharmaceris

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" rozszerza linię specjalistycznych dermokosmetyków z serii Pharmaceris o trzy nowe preparaty. Pierwszym z nich jest...