M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 sierpnia 2004

TVP podniesie ceny o blisko 10 proc. i urealni cennik na 2005 r.

Biuro Reklamy TVP (BR TVP) zaprezentuje ofertę handlową na przyszły rok już pod koniec września br., a nie, jak to...

18 sierpnia 2004

Agencja Artegence tworzy portal podróżniczy dla marki Redd's

Agencja interaktywna Artegence zbudowała portal podróżniczy www.reddsgo.pl dla marki piwa Redd's (Kompania Piwowarska SA). Tematyka serwisu nawiązuje do najnowszej kampanii...

18 sierpnia 2004

"Aktivist" będzie dołączać kwartalne dodatki tematyczne

Od października co kwartał do "Aktivista", bezpłatnego miesięcznika wydawanego przez spółkę Aktivist, dołączane będą dodatki tematyczne. W pierwszej kolejności będą...

18 sierpnia 2004

"Puls Biznesu" rozpoczął kampanię towarzyszącą wizycie Ala Gore'a

Rozpoczęła się kampania dziennika "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) towarzysząca wizycie w Polsce byłego wiceprezydenta USA Ala Gore'a. Wiceprezydent Gore...

18 sierpnia 2004

WSiP wyda 2,5 mln zł na kampanię magazynu "Ergo"

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) przeznaczyły mniej więcej 2,5 mln zł na kampanię wspierającą debiut nowego pisma "Ergo". Strategię kampanii...

18 sierpnia 2004

Olaf Lubaszenko w kampanii piwa Królewskie

Olaf Lubaszenko jest bohaterem kampanii wizerunkowej piwa Królewskie (Grupa Żywiec), wcześniej, od początku miesiąca, trwała faza teaserowa kampanii eksponująca jedynie...

18 sierpnia 2004

Axel Springer Polska podniesie ceny reklam w "Fakcie"

Od września br. wzrosną o 14 proc. ceny reklam w dzienniku "Fakt" wydawanym przez Axel Springer Polska. Zdaniem wydawcy obecne...

18 sierpnia 2004

Joanna Myszkorowska dyrektorem biura reklamy magazynu "Dom & Wnętrze"

Joanna Myszkorowska, dotychczas specjalista ds. reklamy, obejmie od początku września stanowisko dyrektora biura reklamy magazynu "Dom & Wnętrze" (Edipresse Polska)....

18 sierpnia 2004

TVP SA ogłosi konkurs na scenariusz nowego serialu, który może zastąpić "Klan"

Telewizja Polska SA ogłosi konkurs na scenariusz wieloodcinkowego serialu. "Konkurs zostanie ogłoszony we wrześniu. Prawdopodobnie będzie miał charakter otwarty, tzn....

19 sierpnia 2004

Promocja monitorów LCD firmy LG

LG Electronics Polska Sp. z o.o. rozpoczyna promocję płaskich monitorów LCD. Prowadzona będzie pod hasłem "Płaskie Trendy". Każdy, kto kupi...

19 sierpnia 2004

"Gazeta Prawna" Inforu rozbudowuje zespół redakcyjny

Dalsze inwestycje w "Gazetę Prawną" potwierdził wydawca tytułu Bohdan Gawroński. "Gazeta Prawna" to dziennik prawno-gospodarczy Grupy Wydawniczej "Infor". Szczegóły na...

19 sierpnia 2004

Faktogra - loteria "Faktu" - będzie mieć czwartą edycję

W najbliższy poniedziałek rozpocznie się czwarta edycja loterii liczbowej dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska) - Faktogra. Reguły kolejnego wydania gry...

19 sierpnia 2004

Trzecie w tym roku wydanie tematyczne "Mojego Mieszkania" - "W kuchni"

"Moje Mieszkanie", magazyn o wnętrzach wydawnictwa G+J Polska, wprowadził na rynek trzecie w tym roku tematyczne wydanie specjalne - "W...

19 sierpnia 2004

EL2 buduje sieć akceptacji m-kuponów

Integrator rozwiązań marketingu mobilnego - firma EL2 - zamierza zbudować sieć akceptacji m-kuponów. Do końca roku integrator planuje podpisanie umów...

19 sierpnia 2004

Agencja interaktywna Adv.pl na mistrzostwach świata w indeksowaniu Seo Challenge

Agencja interaktywna Adv.pl wystąpiła ma mistrzostwach świata w indeksowaniu Seo Challenge. Zajęła w nich 34. miejsce, co można uznać za...

19 sierpnia 2004

Dwa wydania "Faktów" w jesiennej ramówce TVN

Kierownictwo stacji telewizyjnej TVN przedstawiło zmiany w jesiennej ramówce. Program publicystyczny "Fakty" będzie miał dwa wydania. Pierwsze o 16.40 przed...

19 sierpnia 2004

IGRZ protestuje przeciwko wojnie wypowiedzianej przez władze stolicy nośnikom reklamy zewnętrznej

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przysłała do naszej redakcji notatkę następującej treści: "Prezydent Warszawy Lech Kaczyński planuje wprowadzić zarządzenie, które paradoksalnie...

19 sierpnia 2004

Renault sponsorem serwisu pogodowego w Interii

Interia uruchomiła nową wersję serwisu Pogoda (pogoda.interia.pl). Uległ on całkowitej przebudowie i znaczącemu poszerzeniu treści, w tym momencie udostępnia prognozy...

19 sierpnia 2004

McDonald's Polska odświeża wizerunek frytek w kampanii reklamowej

McDonald's Polska rozpoczyna kampanię reklamową mającą na celu odświeżenie wizerunku jednego ze swoich najpopularniejszych produktów - frytek. Akcja potrwa do...

19 sierpnia 2004

Levi Strauss Poland odkrywa szczegóły jesiennej kampanii

Spółka Levi Strauss Poland odkryła szczegóły dotyczące jesiennej kampanii wizerunkowej. Jej wstępne założenia opisywaliśmy w informacji w DS "MMP" 16...

19 sierpnia 2004

Zmieniony "Sukces" będzie miał dwa wydania: kobiece i męskie

Pierwszy numer zmienionego miesięcznika "Sukces" ukaże się 1 września. Przeobrażenia w piśmie związane są ze zmianą właściciela tytułu, którym został...

19 sierpnia 2004

DougFaberFamily wygrała przetarg na nowy projekt Browaru Belgia

Agencja reklamowa DougFaberFamily wygrała zorganizowany przez Browar Belgia przetarg na nowy projekt browaru. Spółka nie podaje żadnych szczegółów dotyczących planowanego...

19 sierpnia 2004

Marcin Winiarski został TV buying coordinatorem w Optimedia Poland

Marcin Winiarski, ostatnio specjalista ds. obsługi klienta w Biurze Reklamy TVP SA (BR TVP), objął stanowisko TV buying coordinatora w...

19 sierpnia 2004

Seika przygotowuje event promujący markę odzieżową Harvest

Firma Seika, dystrybutor marek odzieżowych James Harvest i Fruit of the Loom w Polsce, przygotowuje na wrzesień event promocyjny dla...

19 sierpnia 2004

424 tys. abonentów Dialogu przyniosło operatorowi 220 mln zł w I poł. br.

W pierwszym półroczu operator telekomunikacyjny Telefonia Dialog SA uzyskał 220 mln 986 tys. zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost...

19 sierpnia 2004

Ozon Media może zadebiutować z nowym tygodnikiem opinii jeszcze w tym roku

Firma Ozon Media, która pracuje nad projektem nowego tygodnika opinii, nie wyklucza debiutu pisma jeszcze w tym roku. Jak powiedział...

19 sierpnia 2004

"Geo Special Polen" wydawnictwa G+J wizytówką naszego kraju

Wszedł na rynek tytuł "Geo Special Polen", wydawnictwo należące do jednej z edycji specjalnych międzynarodowego magazynu "Geo". "Geo Special Polen"...

20 sierpnia 2004

Whirpool uruchomił nowy serwis internetowy dla marki Polar

Whirpool Polska uruchomił nowy serwis internetowy dla marki Polar. Witrynę wykonała agencja interaktywna Super Media Interactive. Pod adresem www.polar.com.pl konsumenci...

20 sierpnia 2004

Ruszyła kolejna część kampanii reklamowej marki dezodorantów Axe

Agencja reklamowa Lowe GGK zajęła się adaptacją kolejnego spotu dla marki dezodorantów dla mężczyzn Axe (Unilever), który właśnie zaczął być...

20 sierpnia 2004

Polskie Składy Budowlane chcą rozwinąć obecność marki w internecie

Agencja interaktywna Artegence stworzyła portal korporacyjny dla Polskich Składów Budowlanych (PSB). Ma to być pierwszy krok w budowaniu obecności marki...

20 sierpnia 2004

UIP Polska prowadzi kampanię reklamową promującą film "Spider-Man 2"

UIP Polska prowadzi kampanię reklamową filmu "Spider-Man 2", którego premiera odbędzie się dzisiaj. Kreację akcji dystrybutor przygotował we własnym zakresie....

20 sierpnia 2004

Clear Channel uruchamia internetowy newsletter o reklamie w miejscu sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland uruchomiła internetowy newsletter pod tytułem "Reklama w miejscu sprzedaży News". Dotyczy on jednego z...

20 sierpnia 2004

Zmieniony tygodnik "Motor" Bauera wesprze intensywna kampania

Całkiem zmieniony tygodnik motoryzacyjny "Motor" jego wydawca Wydawnictwo Bauer wprowadzi na rynek w najbliższy poniedziałek, 23 sierpnia. Jak przekazał Ryszard...

20 sierpnia 2004

"WiK. Warszawa i Kultura" może mieć odpowiedniki w innych miastach

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR "Wprost"), wydawca comiesięcznego magazynu miejskiego "WiK. Warszawa i Kultura", planuje wydawanie jego odpowiedników w największych miastach...

20 sierpnia 2004

Wg badań G7 Polacy nie mają poczucia stabilizacji

Dział planowania strategicznego agencji G7 przeprowadził badanie "insightowe" na temat przeciętnego polskiego konsumenta. W portrecie tym scharakteryzowano potrzeby konsumenckie, odczucia...

20 sierpnia 2004

Kotanyi wspiera BTL-owo swój nowy produkt

Producent przypraw i mieszanek ziołowych Kotanyi Polonia Sp. z o.o. wprowadza do sprzedaży nowy produkt - panierki do mięs, ryb...

20 sierpnia 2004

MediaCom przygotował strategię zintegrowanej komunikacji dla Danonków

MediaCom sfinalizował pracę nad projektem strategii komunikacyjnej dla marki Danonki opartej na idei zintegrowanego planowania komunikacji. Jest to pierwszy tego...

20 sierpnia 2004

Rynek reklamy internetowej wzrośnie w tym roku do 75 mln zł

Ad.net przedstawiła swój cykliczny raport dotyczący stanu rynku reklamy internetowej. Po raz pierwszy został on włączony w skład Ad.Media Raport...

20 sierpnia 2004

Jesienne numery "Przekroju" będą rentowne

Edipresse Polska przewiduje, że jesienne numery tygodnika "Przekrój" będą zyskowne. Według Izabeli Bochenek, dyrektora zarządzającego Edipresse Polska, numery październikowe, listopadowe...

20 sierpnia 2004

Rynek reklamowy w I półroczu wzrósł o 7 proc. w stosunku do ub.r.

Według najnowszego Ad.Media Raportu przygotowanego przez CR Media Consulting SA w pierwszym półroczu br. rynek reklamowy (telewizja, radio, prasa) odnotował...

20 sierpnia 2004

Budżet Visy przechodzi z Greya do Saatchi & Saatchi

Budżet reklamowy Visa International w Polsce przechodzi z agencji Grey Worldwide do Saatchi & Saatchi - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wiadomości...

20 sierpnia 2004

Cosmopolitan Cosmetics po raz pierwszy wykorzysta telewizję w kampanii Pumy Jamaica

We wrześniu br. rozpocznie się kampania reklamowa nowego zapachu Puma Jamaica. Zleceniodawcą kampanii jest firma Cosmopolitan Cosmetics. Po raz pierwszy...

20 sierpnia 2004

Pierwsza kampania telewizyjna Jaguara w Polsce

JLR Polska/Jaguar Poland, dystrybutor samochodów marki Jaguar, przygotował pierwszą w historii kampanię reklamową tej marki w polskiej telewizji. Od połowy...

20 sierpnia 2004

Ad.point zaskarży ewentualną decyzję KRRiTV w sprawie koncesji Radia Aplauz

Grupa radiowa Ad.point, należąca do CR Media SA, zamierza zaskarżyć do Naczelnego Sądu Administracyjnego ewentualną decyzję Krajowej Rady Radiofonii i...

20 sierpnia 2004

Wódka Luksusowa wykorzystuje w komunikacji zdobyte laury

Wódka Luksusowa (V&S Luksusowa Zielona Góra), która w ostatnich tygodniach zdobyła dwie prestiżowe nagrody za jakość - International Wine and...

20 sierpnia 2004

Marka sprzętu gosp. domowego Brabantia wejdzie do Polski

Holenderska firma Brabantia, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości sprzętu gospodarstwa domowego, jesienią rozpocznie działalność w Polsce. Lista jej produktów...

20 sierpnia 2004

Tomasz Waligóra sales & marketing managerem komputerowych tytułów Axel Springer

Tomasz Waligóra, dotychczas brand manager komputerowych magazynów Axel Springer Polska, objął stanowisko sales & marketing managera tych tytułów. Jest to...

20 sierpnia 2004

Anna Piela dyrektorem handlowym AWR "Wprost"

Anna Piela obejmie funkcję dyrektora handlowego AWR "Wprost". W ramach jej kompetencji znajdą się przede wszystkim obowiązki dyrektora biura reklamy,...

23 sierpnia 2004

Dominet buduje nową markę - Autotu, którą oznaczona jest sieć komisów samochodowych

Dominet buduje nową markę - Autotu. Jest to brand, pod jakim rozwijana jest sieć obrandowanych komisów samochodowych współpracujących z Grupą...

23 sierpnia 2004

Era Omnix będzie miała jesienią kampanię z okazji drugich urodzin

Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) planuje na listopad br. kampanię reklamową swojej marki Omnix. Jak zapowiada Jakub Połeć, non-voice marketing unit...