M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 sierpnia 2004

Heyah zorganizowała konkurs rysowniczy dla konsumentów

Heyah rozpoczęła konkurs pod hasłem: Narysuj Heyah Komiks. Format oraz temat komiksu są dowolne i zależą jedynie od inwencji twórców....

23 sierpnia 2004

Grupa Lotos chce zwiększyć sieć stacji patronackich w ramach programu "Rodzina Lotos"

Grupa Lotos przewiduje w tym roku zwiększenie na terenie całego kraju liczby stacji patronackich oraz partnerskich. Plany rozwojowe oparte są...

23 sierpnia 2004

Jutrzenka wystartowała z kampanią telewizyjną żelków Akuku!

Producent słodyczy, firma Jutrzenka SA, rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową jednego ze swoich produktów - żelków marki Akuku!. Dwa 15-sekundowe spoty...

23 sierpnia 2004

Polskie Towarzystwo Psychiatryczne i firma Adamed zrealizują program społeczny

Polskie Towarzystwo Psychiatryczne we współpracy z polską firmą farmaceutyczną Adamed przygotowały akcję społeczną "Odnaleźć siebie", która ma zmienić stosunek ludzi...

23 sierpnia 2004

McDonald's zareklamuje nowy Happy Meal i zorganizuje Dzień Otwartych Drzwi

McDonald's Polska rozpocznie pod koniec sierpnia br. program Happy Meal Crayola. "Celem akcji, która potrwa do 23 września br., będzie...

23 sierpnia 2004

Monolith Films stworzył oddział Monolith Plus na potrzeby promocji kina artystycznego

Dystrybutor filmowy Monolith Films uruchomił oddział Monolith Plus na potrzeby promocji kina artystycznego. "Chcemy stworzyć markę, która zapewni widzom dobre...

23 sierpnia 2004

Działania wzmacniające markę "BusinessWeek" zaplanowane na jesień

"BusinessWeek", kierowany do menedżerów dwutygodnik o biznesie Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" (AWR "Wprost"), ma przygotowywane kolejne działania zorientowane na wzmocnienie marki....

23 sierpnia 2004

At Media będą obsługiwały kanał AXN

Od początku września br. firma At Media zajmie się sprzedażą czasu reklamowego kanału AXN. Stacja AXN kierowana jest przede wszystkim...

23 sierpnia 2004

Campina SA planuje launch nowej marki i wsparcie jej działaniami ATL

Firma Campina Polska, do której należą marki m.in. Campina oraz Smakija, planuje wczesną jesienią br. wprowadzenie na rynek serii nowych...

23 sierpnia 2004

The North Face zamierza być marką nie tylko dla ekstremistów sportowych

Marka The North Face, specjalizująca się w wysokiej klasy odzieży outdoorowej, zamierza w najbliższym czasie rozszerzyć grupę swoich odbiorców. Do...

23 sierpnia 2004

Agencja Esense pomogła firmie Paola zadebiutować na rynku wód mineralnych

Agencja Esense sfinalizowała działania strategiczno-brandingowe dla firmy Paola SA. Agencja zaproponowała nazwę, logo i etykietę opakowania dla dwóch marek wód...

23 sierpnia 2004

Wilki żądają 400 tys. zł odszkodowania za reklamę Okocimia, sąd zakazał jej emisji

400 tys. zł odszkodowania i publicznych przeprosin domaga się zespół Wilki od firmy Carlsberg Okocim SA za reklamę piwa marki...

23 sierpnia 2004

Tony Rozwadowski nowym prezesem Fujitsu Siemens Computer

Tony Rozwadowski został nowym tymczasowym prezesem Fujitsu Siemens Computer Sp. z o.o., zastępując na tym stanowisku Dariusza Dąbskiego, który zrezygnował...

23 sierpnia 2004

Motor Presse Polska zamierza jesienią wprowadzić nowy tytuł na licencji

Wydawnictwo Motor Presse Polska jesienią br. wprowadzi na rynek nowy tytuł na zagranicznej licencji. "Pracujemy nad nowym produktem, który będzie...

23 sierpnia 2004

Valkea Media, wydawca "Aktivista", poszerza portfolio o tytuły New World Publishing Polska

Valkea Media Sp. z o.o. (dawniej Aktivist Sp. z o.o.), wydawca tytułów "Aktivist" i "Exklusiv", nabyła prawa wydawnicze do tytułów...

23 sierpnia 2004

Coty Polska rozpoczęło kampanię reklamową szminki Rimmel Lasting Finish

Coty Polska rozpoczęło kampanię reklamową pomadki Rimmel Lasting Finish. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentek o obniżeniu cen wybranych produktów. Spot...

23 sierpnia 2004

SMB zostanie przekształcone w izbę gospodarczą

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) będzie przekształcone w izbę gospodarczą - uchwałę taką przyjęto w piątek podczas walnego zgromadzenia członków. Według...

23 sierpnia 2004

Absolut rozpoczął projekt muzyczny Absolut Tracks

Marka Absolut (Vin & Sprit Polska) rozpoczęła muzyczny projekt public relations pod nazwą Absolut Tracks. Czterech didżejów - po jednym...

23 sierpnia 2004

Lagardere będzie większościowym udziałowcem holdingu Eurozet

Dorota Zawadowska-Woyciechowska i Katarzyna Woyciechowska, spadkobierczynie założyciela Radia Zet Andrzeja Woyciechowskiego, posiadające po 23 proc. udziałów, sprzedają swoje udziały na...

23 sierpnia 2004

CR Media Consulting ponownie analizuje wyniki Brokera FM SA

Firma CR Media Consulting SA przygotowała pierwsze wydanie Ad.Media Newslettera. Jest on poświęcony analizie wyników finansowych firmy Broker FM SA,...

24 sierpnia 2004

Merloni Indesit planuje jesienną kampanię telewizyjną pralek Indesit

Merloni Indesit Polska planuje na jesień br. kolejny etap kampanii telewizyjnej marki Indesit. Marketer zamierza wspierać w ten sposób sprzedaż...

24 sierpnia 2004

Idea wykorzystuje technologię streamingową w kampanii w sieci Ad.net

Marka telefonii komórkowej Idea (PTK Centertel) wystartowała z kampanią internetową wykorzystującą streaming. Internauci odwiedzający wybrane witryny sieci Ad.net (Parkiet, Expander,...

24 sierpnia 2004

Turcy kreują na polskim rynku wizerunek nowej marki Reactive Jeans

Rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa marki odzieży Reactive Jeans. Dystrybutorem ubrań tej tureckiej marki jest w Polsce Firma Handlowa NGR....

24 sierpnia 2004

Wyjaśnienie: W pracach nad raportem CR Media Consulting wzięli udział pracownicy Ad.netu

W informacji z 20 sierpnia dotyczącej raportu CR Media Consulting o rynku reklamy internetowej napisaliśmy: "Spółka Ad.net przedstawiła swój cykliczny...

24 sierpnia 2004

Robert Künzel nowym prezesem, a Piotr Mrożek nowym dyrektorem sprzedaży w Aronia SA

Robert Künzel został nowym prezesem, a Piotr Mrożek nowym dyrektorem sprzedaży w firmie Aronia SA zajmującej się produkcją soków, nektarów...

24 sierpnia 2004

Guideline - nowy dom mediowy sieci MediaCom - ruszy jesienią br.

Drugi dom mediowy sieci MediaCom Worldwide w Polsce będzie nosił nazwę Guideline, a jego oficjalne otwarcie przewidziane jest jeszcze na...

24 sierpnia 2004

"Naj" zmienia się i planuje stopniowe odchodzenie od gadżetów

Tygodnik "Naj" (G+J Polska) zmienia się od wydania nr 36/04, które wejdzie na rynek 30 sierpnia br. Zmiany łączą się...

24 sierpnia 2004

PZU reklamuje niestandardowo polisy OC na przejściach granicznych

Dom mediowy Zenith Media i firma reklamowa Glob Media rozpoczęły realizację niestandardowej kampanii reklamowej polis komunikacyjnych OC towarzystwa ubezpieczeniowego PZU....

24 sierpnia 2004

Martin & Jacob zamierza przeprowadzić kolejną edycję badań rolników

Agencja Martin & Jacob specjalizująca się w marketingu rolniczym zamierza w listopadzie br. przeprowadzić kolejną edycję badania syndykatowego Agribus. Jest...

24 sierpnia 2004

Byli pracownicy V&P założyli własną agencję reklamową Chilli

Trzech pracowników agencji reklamowej V&P po odejściu z tej firmy zdecydowało się na założenie własnej spółki świadczącej usługi marketingowe. Renata...

24 sierpnia 2004

Marka papierosów Bond Street zdobyła 1,6 proc. udziału w rynku

Papierosy międzynarodowej marki Bond Street, które koncern tytoniowy Philip Morris Polska SA wprowadził w listopadzie ub.r., w ciągu ośmiu miesięcy...

24 sierpnia 2004

ARBOmedia wprowadza nowy format reklamy online - Videostitial

Sieć reklamy internetowej ARBOmedia Polska wprowadza nowy format reklamy internetowej - Videostitial, który pozwala na emisję w sieci pełnoekranowych reklam...

24 sierpnia 2004

UPC wprowadza pakiet sześciu stacji w angielskiej wersji językowej

UPC Telewizja Kablowa wprowadziła dzisiaj do swojej oferty w Warszawie pakiet sześciu programów w oryginalnej angielskiej wersji językowej. Jest on...

24 sierpnia 2004

SPI przygotowuje kampanię reklamową filmu "Aniołowie Apokalipsy"

Dystrybutor filmowy SPI International Polska przygotowuje się do kampanii reklamowej filmu "Aniołowie Apokalipsy". Rozpocznie się ona w ostatnim tygodniu września...

24 sierpnia 2004

Media Express przeprowadzi kolejną edycję "Zdrapki"

Na początku września br. ruszy szósta edycja loterii "Zdrapka" organizowanej przez dziennik "Super Express" (Media Express). Promocja potrwa do 7...

24 sierpnia 2004

G7 przygotowała kolejny spot proszku E dla PZ Cussons

Firma PZ Cussons rozpoczęła kampanię reklamową swojej flagowej marki - proszku E. Reklama ma charakter promocyjny. Obecnie proszek E jest...

24 sierpnia 2004

GazetaPrawna.pl wyprzedziła witrynę bankier.pl

Grupa Wydawnicza "Infor" poinformowała o sukcesach swojej witryny GazetaPrawna.pl i swego portalu infor.pl. Świadczy o nich najnowszy raport Gemius Audience...

24 sierpnia 2004

Yasna Communications rozpocznie obsługę firmy Profim w zakresie PR

Agencja Yasna Communications nawiązała współpracę z firmą Profim, którą będzie obsługiwała w zakresie komunikacji PR. Profim jest polskim producentem wysokiej...

24 sierpnia 2004

Domestos rozszerza markę o kostkę toaletową w płynie

Unilever rozszerzył linię Domestos o nowy produkt - kostkę toaletową w płynie, która odświeża, zapobiega osadzaniu się kamienia, czyści i...

24 sierpnia 2004

Peppermint obsługuje loterię dla detalistów produktów The Lorenz Bahlsen Snack-World

"Nagrody z górnej półki" - pod takim hasłem przebiega ogólnopolska promocja sprzedaży produktów marki Saltletts skierowana do właścicieli sklepów (grupę...

24 sierpnia 2004

Urszula Kupraszewicz odejdzie z "Życia Warszawy"

Urszula Kupraszewicz, dyrektor pionu marketingu w Domu Prasowym Sp. z o.o., wydawcy dziennika "Życie Warszawy", odejdzie z wydawnictwa, dowiedzieliśmy się...

24 sierpnia 2004

Szczerbicka rozpoczęła pracę w zespole public relations ProMarki

Dorota Szczerbicka dołączyła do zespołu public relations Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka". Wcześniej pracowała w dziale PR i marketingu...

24 sierpnia 2004

Interaktywne gadżety autorstwa Digital One w serwisie olimpijskim TP i Gazeta.pl

Przygotowane przez agencję interaktywną Digital One interaktywne gadżety będą atrakcją olimpijskiego serwisu współtworzonego przez Gazeta.pl oraz Telekomunikację Polską SA -...

24 sierpnia 2004

Według AGB Polska zwycięstwo kajakarzy zobaczyło ok. 1,5 mln widzów

AGB Polska przygotowała pierwsze analizy oglądalności transmisji z igrzysk olimpijskich w Atenach, na których do tej pory Polacy zdobyli dwa...

24 sierpnia 2004

Axel Springer Polska zmienia strukturę biura reklamy

Wydawnictwo Axel Springer Polska wprowadzi zmiany w strukturze biura reklamy. Od początku września br. pracę w firmie rozpocznie Małgorzata Cetera-Bulka....

25 sierpnia 2004

G7 przygotuje projekt strategiczny dla wypożyczalni Beverly Hills Video

Agencja reklamowa G7 rozpoczyna współpracę z nowym klientem Beverly Hills Video, dla którego będzie świadczyć usługi wyłącznie w zakresie doradztwa...

25 sierpnia 2004

Kolejne redakcyjne zmiany w "Olivii" zaplanowane na jesień

Miesięcznik "Olivia" wydawnictwa Axel Springer Polska planuje na jesień w tym roku kolejne zmiany. Ostatnio poważne przeobrażenie tytuł przeszedł w...

25 sierpnia 2004

"Dziennik Zachodni" zmienia układ mutowanej lokalnie części gazety

"Dziennik Zachodni" (Polskapresse, oddział Prasa Śląska) zmienił układ mutowanej lokalnie części gazety, czyli tzw. Bliskich Stron. Została utworzona mutacja "Bliskie...

25 sierpnia 2004

Equinox nie ograniczy kosztów osobowych po utracie obsługi Seata

Iberia Motor Company SA, generalny importer marki Seat w Polsce, przekazuje obsługę budżetu mediowego agencji MediaCom Warszawa. Wartość budżetu szacowana...

25 sierpnia 2004

Samsung kończy przygotowania do kampanii modowej telefonu E800

Samsung Electronics Polska rozpocznie we wrześniu br. kampanię wspierającą launch rynkowy nowego telefonu z kategorii moda - SGH-E800. Kampania potrwa...