M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 sierpnia 2004

Sprostowanie: Zmiany cennika RRM

W informacji na temat zmian w jesiennej ofercie cenowej RRM (DS "MMP" z 25 sierpnia br.) błędnie przypisaliśmy stacje i...

27 sierpnia 2004

Honda promuje Accord sławnym spotem "Koło zębate"

Honda Poland promuje samochód Honda Accord kultowym spotem telewizyjnym "Cog" ("Koło zębate"). Adaptację brytyjskiej kreacji spotu przygotowała agencja Instytut Rozwoju...

27 sierpnia 2004

Katarzyna Dragovic w jury 7. edycji festiwalu Złote Orły

Katarzyna Dragovic, dyrektor kreatywny agencji Euro RSCG Warsaw, zasiądzie w jury tegorocznego festiwalu Złote Orły. Kierownictwo festiwalu nie ujawniło nazwisk...

27 sierpnia 2004

Media Contacts raportuje wzrost wskaźników CTR

Skumulowany zasięg wszystkich kampanii wyniósł w pierwszym półroczu 11,8 mln unikalnych użytkowników - wynika z podsumowań Media Contacts, które objęły...

27 sierpnia 2004

PTC bada sprawę napoju energetycznego Heja

Polska Telefonia Cyfrowa, właściciel marki pre-paid Heyah, bada sprawę napoju energetycznego Heja. Produkt, który niedawno pojawił się na rynku, ma...

27 sierpnia 2004

Pascal Brodnicki gotuje w hipermarketach, promując markę Knorr

Marka Knorr rozpoczęła kampanię BTL w sieci hiper- i supermarketów Tesco, Carrefour, Champion i Globi na terenie całej Polski. W...

30 sierpnia 2004

Lego Polska wspiera kampanią launch serii zabawek Lego Kingths Kingdom, w planach kolejne kampanie

Lego Polska rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nową serię zabawek Lego Knigths Kingdom. Kreacja przygotowana została centralnie, a...

30 sierpnia 2004

Monolith wprowadzi "Pasję" na wideo i DVD, wsparcie promocyjne w październiku

Monolith Films przygotowuje się do wprowadzenia na rynek filmu "Pasja" na wideo i DVD. Na początek 6 września film na...

30 sierpnia 2004

Rząd RP zamierza dopuścić możliwość reklamowania wina

Rząd RP zamierza przedstawić projekt nowelizacji ustawy antyalkoholowej, w której mają się znaleźć kolejne przepisy liberalizujące obecny stan prawny. Według...

30 sierpnia 2004

UPC Telewizja Kablowa startuje z wizerunkową kampanią reklamową

UPC Telewizja Kablowa rozpocznie na przełomie sierpnia i września wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem "Warto wracać do domu... dla UPC"....

30 sierpnia 2004

TPI przedstawi projekt zmiany przedmiotu działalności Wirtualnej Polski

TP Internet, spółka z grupy Telekomunikacji Polskiej SA, przedstawi na najbliższym NWZA 30 sierpnia projekt "istotnej zmiany przedmiotu działalności" prowadzonej...

30 sierpnia 2004

Onet testuje transmisje internetowe z pucharowych meczów piłkarskich polskich klubów

Ponad 100 tys. internautów pobrało skrót meczu Real - Wisła, który przygotował Onet w charakterze testów. Jest to początek mocniejszego...

30 sierpnia 2004

Edipresse Polska planuje wizerunkowo-produktową kampanię "Przekroju"

Jesienią ruszy kampania reklamowa tygodnika "Przekrój" wydawanego przez Edipresse Polska. Kampania będzie miała charakter wizerunkowo-produktowy. Kreacją reklamy zajmie się duet...

30 sierpnia 2004

Andrzej Rehorowski został producentem w Film Republic

Andrzej Rehorowski objął stanowisko producenta w studiu produkcyjnym Film Republic. Przez ostatnie pół roku przebywał na stażu producenckim w studiu...

30 sierpnia 2004

Campina wspiera Fruttis promocją konsumencką i kampanią telewizyjną

Campina Polska, producent przetworów mlecznych, przygotowała wsparcie deserów owocowych marki Fruttis - do czteropaków deserów dołączone będą kolorowe i zapachowe...

30 sierpnia 2004

Easymedia chce wyróżnić się na rynku niską prowizją - 0,99 proc.

Debiutujący dzisiaj na rynku dom mediowy Easymedia należący do spółki OMD Poland zamierza promować swoją ofertę wśród klientów poprzez "najniższą...

30 sierpnia 2004

Zmienione "Samo Zdrowie" więcej miejsca poświęca tytułowemu zdrowiu

"Samo Zdrowie", poradnik o zdrowym stylu życia wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, od najnowszego numeru (na rynku od piątku 27 sierpnia)...

30 sierpnia 2004

MindShare Polska odświeżył serwis internetowy

Dom mediowy MindShare Polska odświeżył i zreorganizował swój serwis informacyjny w internecie. Dodatkowo oddzielne serwisy otrzymały poszczególne działy specjalistyczne MindShare:...

30 sierpnia 2004

Eric Belingause pełni obowiązki prezesa Alimy-Gerber, nowy dyrektor marketingu od września

Eric Belingause pełni obowiązki prezesa firmy Alima-Gerber SA po odejściu z firmy Sammy'ego Karama, który piastował to stanowisko do 2...

30 sierpnia 2004

Knorr rozpoczyna wielomiesięczną akcję konsumencką "Graj w zielone - wygraj inspiracje"

Unilever Polska rozpoczyna lojalnościową promocję wśród konsumentów marki Knorr i Hellmann's pod hasłem "Graj w zielone - wygraj inspiracje". Promocją...

30 sierpnia 2004

Redhand broni swoich praw do marki napoju Heja

Spółka Redhand broni praw do używania marki Heja i znaku czerwonej łapy na opakowaniu swojego napoju energetycznego. Jak pisaliśmy w...

30 sierpnia 2004

Ikea planuje jesienną ofensywę rynkową, dystrybuuje 3,5 mln egzemplarzy nowego katalogu

Ikea rozpoczęła dystrybuję 3,5 mln egzemplarzy katalogu, w którym pojawi się nowa oferta mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. 3 mln...

30 sierpnia 2004

TNS partnerem Komisji Europejskiej w badaniu Eurobarometer

Firma TNS została wybrana przez Komisję Europejską do realizacji unijnego sondażu Standard Eurobarometer. W Polsce będzie je realizować TNS OBOP....

30 sierpnia 2004

Grupa MPG szacuje na ponad 100 proc. wzrost swojego wolumenu zakupowego w 2004 r.

MPG Media Planning Group, do której należą dom mediowy MPG Media Planning oraz MPG Media Contacts, szacuje, że w tym...

30 sierpnia 2004

Radio PiN 102 fm wprowadza nową jesienną ramówkę

Warszawskie Radio PiN 102 fm wprowadza zmiany do jesiennej ramówki. W "Ranku na 102" pojawi się program "V Kolumna -...

30 sierpnia 2004

TP SA będzie nadal głównym sponsorem polskiej reprezentacji piłkarskiej

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) przygotowuje na 1 września konferencję prasową poświęconą podpisaniu umowy z PZPN. Oznacza to, że spółka...

31 sierpnia 2004

HP rozpoczyna prosprzedażową promocję, za kilka tygodni kampania nowej kolekcji produktów

Hewlett-Packard Polska rozpocznie jutro prosprzedażową kampanię promocyjną. Będzie ona prowadzona pod hasłem "Eureka", a jednym z celów jest też budowanie...

31 sierpnia 2004

LG rozpoczyna kampanię produktową AGD i minikampanię wizerunkową

LG Electronics Polska rozpoczyna kampanię outdoorową. Będzie ona prowadzona na 400 billboardach w całej Polsce. Jej celem jest promocja produktów...

31 sierpnia 2004

Nissan Poland rozpoczyna kampanię pakietu "Base" modelu Almera

Nissan Poland rozpoczyna kampanię reklamową dotyczącą modelu Almera. Koncern komunikuje w akcji wprowadzenie do swojej oferty nowego tańszego pakietu wyposażenia...

31 sierpnia 2004

Toyota buduje wizerunek Lexusa w kampanii prasowej modeli RX300 i SC430

Toyota Motor Poland rozpoczyna kampanię prasową marki Lexus. Kampania ma charakter wizerunkowy. Prowadzona będzie w tytułach lifestyle'owych (m.in. "Men's Health"),...

31 sierpnia 2004

G+J powołało czteroosobowy management team i dwie grupy wydawnicze

Wydawnictwo G+J Polska stworzyło nową strukturę. Celem zmian jest ulepszanie pracy wydawnictwa i jego szybszy rozwój. Aktualne zmiany kontynuują proces...

31 sierpnia 2004

TBWA/Warszawa zrealizuje kampanię społeczną dla ONZ

TBWA/Warszawa przygotowuje kampanię społeczną na zlecenie ONZ. Potrwa ona od 8 do 22 października, a jej celem ma być uświadomienie...

31 sierpnia 2004

Kulczyk Holding SA został sponsorem projektu społecznego IAA w Polsce

Kulczyk Holding SA został głównym sponsorem finansowym najnowszego projektu społecznego przygotowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce. Chodzi o...

31 sierpnia 2004

Ferrero powierzyło G7 realizację spotu Kinder Bueno, kampania we wrześniu

Pod koniec września wystartuje kampania reklamowa firmy Ferrero dla marki Kinder Bueno. Na kampanię obejmującą różne media (szczegółowy plan mediowy...

31 sierpnia 2004

Jacek Dyga dołączył do kreacji Gruppy 66/Ogilvy

W agencji Gruppa 66/Ogilvy na stanowisku creative group head zaczął pracę Jacek Dyga. Wcześniej, od 1995 roku, pracował w DDB...

31 sierpnia 2004

Money.pl umacnia się na pozycji lidera wśród serwisów biznesowych

Serwis Money.pl odnotował wzrost liczby użytkowników o 124 proc. ze 141,4 tys. unique users (średnio miesięcznie) w pierwszym półroczu 2003...

31 sierpnia 2004

Gryf Direct rozpoczął współpracę z firmą Krka

Nowym klientem agencji marketing services Gryf Direct jest firma farmaceutyczna Krka. Agencja realizuje dla Krka pierwszy mailing. Adresowany on jest...

31 sierpnia 2004

Wzrost nakładów "Piłki Nożnej" i "Piłki Nożnej Plus"

Wydawnictwo Profus Management poinformowało o podniesieniu nakładów swoich tytułów. Nakład tygodnika "Piłka Nożna" został zwiększony o 5 tys. egzemplarzy i...

31 sierpnia 2004

TVP Serwis Mobilny - nowa usługa stworzona przez TVP i Plus GSM

TVP SA uruchomiła mobilny serwis informacyjny wideo funkcjonujący pod nazwą TVP Serwis Mobilny. Usługę stworzył od strony technologicznej Plus GSM...

31 sierpnia 2004

Easymedia popsuje wizerunek domów mediowych i zaszkodzi rynkowi - uważają szefowie agencji

Dom mediowy Easymedia należący do OMD Poland na pewno nie przyczyni się do rozwoju branży domów mediowych, może jej tylko...

31 sierpnia 2004

Anna Barabasz-Nowak przechodzi z Art FM do Grupy Maspex

Anna Barabasz-Nowak, która przez ostatnie 4,5 roku pracowała jako client service director w agencji Art FM, 13 września podejmie pracę...

31 sierpnia 2004

Netsize tworzy nowy dział Publishing

Firma Netsize, integrator rozwiązań marketingu mobilnego, ma nowy dział o nazwie Publishing. Jego rolą będzie tworzenie zaawansowanego contentu dla telefonów...

1 września 2004

Unilever kontynuuje launchową kampanię Ramy Cremefine

Wczoraj rozpoczęła się druga faza kampanii launchowej marki Ramy Cremefine (Unilever Polska SA), miksu mleka i tłuszczów roślinnych, alternatywy w...

1 września 2004

Ośmiu sponsorów skoków narciarskich w Zakopanem, patronem medialnym RMF FM

Firma Transcontinental Services zamknęła listę sponsorów zawodów w skokach narciarskich, które odbędą się w najbliższy weekend w Zakopanem (4-5 września)....

1 września 2004

LPP uruchamia kampanię kolekcji jesienno-zimowej marki Reserved

LPP SA rusza dziś z kampanią reklamową jesienno-zimowej kolekcji odzieży sygnowanej sztandarową marką tej firmy - Reserved. Kampania potrwa przez...

1 września 2004

Jacques Aymar de Roquefeuil nowym COO spółki Canal Plus Cyfrowy

Jacques Aymar de Roquefeuil objął dzisiaj stanowisko Chief Operating Officera spółki Canal Plus Cyfrowy. Od kwietnia br. stanowisko to nie...

1 września 2004

Polpharma SA zaprosiła domy mediowe do przetargu

Koncern farmaceutyczny Polpharma SA rozpoczął dzisiaj przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, którego wartość szacowana jest na blisko 30 mln...

1 września 2004

List do redakcji: Jakub Bierzyński odpowiada na zarzuty Jakuba Benkego

List do redakcji Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" od Jakuba Bierzyńskiego, CEO OMD Poland: "We wczorajszym DS "MMP" ukazała...

1 września 2004

Statoil Polska promuje we wrześniu ogólnopolską akcję informacyjną dla dzieci

Statoil Polska organizuje we wrześniu br. akcję informacyjno-edukacyjną "Bezpieczeństwo dziecka na drodze". Ma ona na celu zapoznanie dzieci z zasadami...

1 września 2004

KRRiTV przyjęła "Zasady postępowania konsultacyjnego"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV), dostosowując się do dyrektyw Unii Europejskiej i realizując "Zasady etyczne pracy KRRiTV", przyjęła "Zasady...