M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 września 2004

TVN Style zastąpi Polonię 1 w ofercie sieci Aster

W ofercie programowej operatora telewizji kablowej Aster pojawił się kanał tematyczny TVN Style należący do Grupy ITI. Jest dostępny dla...

1 września 2004

Gral nowym dyrektorem serwisu zagranicznego Messenger Service Stolica SA

Mirosław Gral objął stanowisko dyrektora serwisu zagranicznego Messenger Service w firmie Stolica SA. Jego angaż związany jest z rozwojem usług...

1 września 2004

Soczewka obiektywu kamery motywem przewodnim nowej oprawy Tele 5

Stacja Tele 5 wprowadziła nową, jesienną oprawę graficzną swoich programów. Motywem przewodnim nowej oprawy jest soczewka obiektywu kamery, do której...

1 września 2004

Zmieniona "Filipinka" z obszernym dodatkiem edukacyjnym na stałe

Wydawnictwo Bauer zmieniło miesięcznik dla licealistek "Filipinka" od wydania wrześniowego. Jak powiedziała Monika Krokiewicz, dyrektor wydawniczy w Bauerze, odpowiedzialna za...

1 września 2004

Kampania reklamowa towarzyszy najnowszemu wydaniu "Hi! Magazine"

Najnowszy, czwarty z kolei numer "Hi! Magazine" Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych jest wspierany kampanią reklamową w telewizjach Polsat i TVN....

1 września 2004

Rozstrzygnięty ranking banków "Newsweek Polska" i "Profitu"

Lukas Bank, Raiffeisen Bank, Multibank oraz Bank BPH i ING BSK zostały laureatami tegorocznego rankingu banków magazynów "Newsweek Polska" i...

1 września 2004

Agencja Arip planuje utworzenie działu zajmującego się nowym biznesem

Agencja reklamowa Arip planuje utworzenie działu zajmującego się nowym biznesem. Dział ma powstać w połowie września br. Aktualnie trwa rekrutacja...

1 września 2004

Fiat przeprowadzi we wrześniu kampanię 3 modeli: Seicento, Punto i Albea

Koncern Fiat Auto Poland przeprowadzi we wrześniu br. kampanię reklamową promującą modele: Seicento, Albea i Punto. Kreację przygotowała agencja reklamowa...

1 września 2004

Maciej Nowicki rozpoczyna pracę w moskiewskiej agencji reklamowej

Maciej Nowicki, były dyrektor kreatywny agencji J. Walter Thompson/Parintex (rozstał się z agencją na początku br., jego miejsce zajął Piotr...

1 września 2004

Wally Olins finalizuje projekt tożsamości marki Polska

Wally Olins, autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, prawdopodobnie w październiku br. oficjalnie zaprezentuje projekt tożsamości marki Polska. Do tej...

1 września 2004

One-2-One ma dwóch nowych klientów w Niemczech

Integrator rozwiązań mobilnych firma One-2-One będzie obsługiwać w zakresie akcji SMS kolejne dwie rozgłośnie niemieckie - Radio Landeswelle Thuringen oraz...

1 września 2004

American Restaurant zmienia wizerunek, sponsoruje turnieje tenisowe

Firma American Restaurant (Pizza Hut oraz KFC) rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Tenisowym oraz firmami organizującymi turnieje tenisowe. Taka decyzja...

1 września 2004

Zmiany kompetencyjne we władzach Wydawnictwa Bauer

Wydawnictwo Bauer dokonało zmian w podziale kompetencji władz spółki. Prezes Witold Woźniak skoncentruje się na strategii i rozwoju całego wydawnictwa...

1 września 2004

Rozstrzygnięcie przetargu na dostarczanie badań radiowych opóźni się

Komitet Badań Radiowych (KBR), do którego należą: Broker FM (Radio RMF FM), Eurozet (Radio Zet, Radiostacja), Agora SA (Złote Przeboje),...

2 września 2004

Joanna Pawlak dyrektorem marketingu i sprzedaży Wirtualnej Polski

Joanna Pawlak rozpoczęła pracę w Wirtualnej Polsce na stanowisku dyrektora marketingu i sprzedaży. Stanowisko to było przez kilka miesięcy nieobsadzone,...

2 września 2004

Marka sklepów Decorador wraca na polski rynek

Decorador, marka sklepów z artykułami do dekoracji i wyposażenia wnętrz, która dwa lata temu została wycofana z polskiego rynku, zmienił...

2 września 2004

Digital One otwiera biuro w Warszawie i zacieśnia współpracę z grupą Euro RSCG

Łódzka agencja interaktywna Digital One uruchomiła swoje biuro w Warszawie. Jego pracownicy będą zajmować się pozyskiwaniem nowego biznesu i obsługą...

2 września 2004

Weronika Majchrzak została nowym copywriterem w Tequila/Polska

Weronika Majchrzak dołączyła do zespołu copywriterów w dziale kreacji firmy marketing services Tequila/Polska. Od ponad dwóch lat związana była z...

2 września 2004

Brain zamierza otworzyć niezależne studio DTP

Agencja reklamowa Brain planuje pod koniec września br. otwarcie niezależnego studia DTP. Dotychczas taki dział w strukturach firmy nie istniał,...

2 września 2004

TVP SA podjęła decyzję o ścisłym profilowaniu głównych anten

Telewizja Polska SA pod nowym hasłem korporacyjnym "TVP dla Ciebie, blisko Ciebie" zaprezentowała jesienną ramówkę poszczególnych anten: TVP1, TVP2, TVP3...

2 września 2004

HYPERmedia przygotowała nowy serwis marki Pampers

Agencja interaktywna HYPERmedia i portal Onet.pl przygotowały nowy serwis marki Pampers z portfolio koncernu Procter & Gamble. Premiera witryny ma...

2 września 2004

CityPress rozpoczęła sprzedaż prasy w sieci automatów

Ruszyła sprzedaż prasy w automatach. Właścicielem sieci maszyn do dystrybucji prasy jest CityPress Sp. z o.o., firma, która powstała specjalnie,...

2 września 2004

Media Express wprowadza nową organizację pracy w dziale reklamy

Biuro Reklamy i Ogłoszeń (BRiO) Media Express, wydawcy "Super Expressu" i "Super Linii", uprościło strukturę organizacyjną, zmieniło przydział obowiązków, wdrożyło...

2 września 2004

Nestle zmienia recepturę Nescafe Classic i wspiera reklamą markę Nescafe Gold

Nestle wprowadza na rynek nową kawę Nescafe Classic, która różni się od dotychczasowej zmienioną technologią produkcji. Marketer chce zachować bogatszy...

2 września 2004

Grażyna Bukowska, szef działu PR Media Express, odchodzi z firmy

Grażyna Bukowska, szef PR Media Express, wydawcy "Super Expressu" i "Super Linii", odchodzi z wydawnictwa. W Media Express spędziła ponad...

2 września 2004

Sprostowanie: Monika Maciąg odpowiada za tytuły młodzieżowe w Bauerze

We wczorajszym wydaniu DS "MMP" w informacji o zmianach w "Filipince" funkcję dyrektora wydawniczego w Wydawnictwie Bauer odpowiedzialnego za tytuły...

2 września 2004

Małgorzata Mikina i Michał Stolarczyk dołączyli do zespołu New Age Media

Do zespołu brokera reklamy kinowej New Age Media dołączyły na początku września br. dwie nowe osoby: Małgorzata Mikina i Michał...

2 września 2004

Miesięcznik dla studentów "Semestr" będzie miał drugie wydanie specjalne

Bezpłatny ogólnopolski miesięcznik studencki "Semestr" przygotowuje kolejne, drugie wydanie specjalne. Tym razem ma towarzyszyć inauguracji roku akademickiego. Ukaże się 4...

2 września 2004

Łukasz Kawęcki przejął obowiązki Anny Pieli w dziale reklamy Wydawnictwa Murator

Łukasz Kawęcki jest nowym dyrektorem biura reklamy i sponsoringu w Wydawnictwie Murator, odpowiedzialnym za tytuły niebudowlane: "Dobre Wnętrze", "M jak...

2 września 2004

AHA i PanMedia Western przygotowały pierwszy projekt dla Austrian Airlines

Ruszyła kampania reklamowa austriackich linii lotniczych Austrian Airlines. Kreację przygotowała agencja reklamowa AHA, a w zakresie planowania i zakupu mediów...

2 września 2004

TP SA może korzystać z wizerunku poszczególnych piłkarzy w celach marketingowych

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) podpisała wczoraj umowę sponsoringową z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN). Nieoficjalnie o zakończeniu rozmów między...

2 września 2004

"Twoje Imperium" Bauera ma czeską edycję

"Twoje Imperium", tygodnik Wydawnictwa Bauer, ma od dziś czeską edycję pod tytułem "Pestrý svět", czyli "Kolorowy Świat". Jednocześnie jest to...

2 września 2004

"Puls Biznesu" współpracuje z TVP SA i Radiem PiN

Dziennik "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) rozpoczyna współpracę z Telewizją Polską i Radiem PiN 102 FM. Od 6 września br....

2 września 2004

RMG zmienia nazwę na Mather Communications

Holding WPP Group zdecydował o zmianie nazwy polskiego oddziału sieciowej agencji RMG na Mather Communications. Zarówno struktura firmy, jej osobowość...

2 września 2004

"Przekrój" wprowadza rubrykę ekonomiczną oraz więcej tematyki politycznej

Tygodnik "Przekrój" (Edipresse Polska) wprowadza pewne zmiany do zawartości merytorycznej i layoutu. Od 2 września br. (numer 36.) wprowadza nową...

2 września 2004

Wirtualna Polska uruchamia numer dostępowy, portal na progu rentowności

Portal Wirtualna Polska oferuje od wczoraj oficjalnie po dwutygodniowym okresie testowym usługę wdzwanianego dostępu do internetu. W ten sposób dołączył...

2 września 2004

Wpływy stacji telewizyjnych wyniosły latem br. 707 mln zł

Według AGB Polska w czasie wakacji statystyczny Polak oglądał telewizję średnio trzy godziny i 16 minut dziennie. W sierpniu czas...

2 września 2004

Cyfra Plus poszerza portfolio i wspiera je kampanią reklamową

TVN Style to kolejny kanał, który na mocy umowy pomiędzy spółkami Canal Plus Cyfrowy oraz TVN24 znalazł się w ofercie...

2 września 2004

Program stacji Planete będzie produkowany w Polsce

Canal Plus Cyfrowy Sp. z o.o. został nadawcą i producentem polskiej edycji kanału dokumentalnego Planete. Zmiana ta podyktowana jest przyjętą...

2 września 2004

UOKiK zawarł ugodę z Canal Plus w sprawie jakości obsługi abonentów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) zawarł ugodę z platformą telewizyjną Canal Plus Cyfrowy, gdyż spółka zadeklarowała usprawnienie obsługi świadczonej...

2 września 2004

Opus B przygotowała jesienną kampanię reklamową dla Vistuli

Vistula SA rozpoczęła kampanię reklamową przygotowaną przez agencję Opus B. Jak mówi Krzysztof Pyzik, specjalista ds. marketingu Vistuli, jej celem...

2 września 2004

Ad Fabrika FCB przygotuje reklamy promujące Kraków

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB przygotowuje kampanię na zlecenie Urzędu Miasta Krakowa, której celem jest rozpropagowanie miasta jako celu weekendowych...

3 września 2004

Commercial Union wesprze IKE jedynie działaniami BTL i PR

Grupa Commercial Union Polska wprowadza na rynek Indywidualne Konto Emerytalne (IKE). Ma to być nowa usługa CU Polska - Towarzystwa...

3 września 2004

Nowi media plannerzy w Pro Media House

Do grona pracowników nowo otwartego Pro Media House (dom mediowy należący do Jacka Sadowskiego, właściciela Demo Effective Launching) dołączyły dwie...

3 września 2004

Aldona Ciosek szefem marketingu Monolith Films

Aldona Ciosek objęła od września funkcję szefa marketingu w spółce Monolith Films będącej dystrybutorem filmowym. Wcześniej w tej firmie nie...

3 września 2004

Kamil Niemira odchodzi z Telefonii Dialog

Kamil Niemira, dyrektor ds. marketingu Telefonii Dialog, rozstaje się z firmą. Do czasu nominowania jego nastepcy p.o. dyrektorem ds. marketingu...

3 września 2004

Ford promuje nowego diesla Mondeo w kampanii wizerunkowej

Ford Motor Company wystartował z kampanią reklamową diesla Mondeo TDcI z nowym sześciocylindrowym silnikiem. Będzie się ona toczyła we wrześniu....

3 września 2004

"Magazyn Wino" w sprzedaży w salonach prasowych EMPiK

Wydawnictwo WIG-Press, wydawca dwumiesięcznika "Magazyn Wino", rozpoczęło jego sprzedaż w salonach prasowych EMPiK. Do tej pory pismo było dystrybuowane jedynie...

3 września 2004

Martis zrealizuje kampanię nowego produktu Clix Software

Process4E SA, firma doradcza należąca do grupy MCI, specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań CRM, utworzyła spółkę Clix Software Sp. z...

3 września 2004

Wysoka sprzedaż "Motoru". Bauer wprowadza ofertę gwarantowaną

Według prognoz Wydawnictwa Bauer sprzedaż nowej wersji tygodnika motoryzacyjnego "Motor" przekroczyła ćwierć miliona egzemplarzy. W związku z tą prognozą nakład...