M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 września 2004

"Gazeta Prawna" z informacjami społ.-polit. i rozbudowaną gospodarką

"Gazeta Prawna", dziennik prawno-gospodarczy Wydawnictwa Infor, wyraźnie się zmienia. Pierwszy numer nowej "Gazety Prawnej" ukaże się w poniedziałek 6 września...

3 września 2004

Zmodernizowany "Marketing w Praktyce", nowy portal tytułu

Obecny na rynku od blisko 10 lat miesięcznik "Marketing w Praktyce" (Wydawnictwo Infor), skierowany do praktyków marketingu, zmienił się od...

3 września 2004

Anna Tutak-Kordyl dyrektorem marketingu Agros Novej

Anna Tutak-Kordyl od 1 września pełni funkcję dyrektora marketingu Agros Nova Sp. z o.o, zastępując dotychczas pełniącą tę funkcję Annę...

3 września 2004

Colin Brown general managerem LU Polska

Colin Brown zastąpił odchodzącego Alaina Locqueneux na stanowisku general managera LU Polska (spółka należy do koncernu Danone). Brown przejął już...

3 września 2004

Wzrost zatrudnienia w Upstairs Y&R po wygraniu przetargu Orlenu

Przejęcie obsługi PKN Orlen spowoduje wzrost zatrudnienia w Upstairs Young & Rubicam. W pierwszej kolejności poszukiwane są osoby do działu...

3 września 2004

Hachette w całości obsługiwane przez drukarnię Donnelley

Hachette Filipacchi Polska przeniosło druk magazynów "Elle", "Elle Decoration" i "Samo Zdrowie" do drukarni RR Donnelley z drukarni Winkowski. Hachette...

3 września 2004

"Metropol" zwiększa nakład i przygotowuje drugie wydanie dla studentów

Bezpłatny dziennik "Metropol" wkrótce podniesie nakład. W poniedziałki będzie się ukazywał łącznie w nakładzie 280 tys. egzemplarzy, w piątki -...

3 września 2004

Kolejna kampania Demo dla Osiedla Europejskiego

"Myślimy już o Barcelonie" - pod takim hasłem rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Osiedla Europejskiego, które powstaje na obrzeżach Krakowa....

3 września 2004

Brain rozpoczęła pracę dla warszawskiej restauracji wegetariańskiej

Agencja reklamowa Brain rozpoczęła pracę dla restauracji wegetariańskiej Kamala, która niebawem zacznie działalność na warszawskim Nowym Świecie. Do zadań agencji...

3 września 2004

Cytryna planuje rozwój biznesu na najbliższy rok i zwiększenie zatrudnienia

Agencja reklamowa Cytryna planuje w ciągu najbliższych 12 miesięcy zdobycie kilku klientów, tak by jej portfolio składało się z dziesięciu...

3 września 2004

Paralotna realizuje kampanię British School

Szkoła językowa British School działająca na terenie całego kraju z początkiem września rusza z kampanią wizerunkową. Działania reklamowe obejmują outdoor...

3 września 2004

Kampania Publicis dla serii produktów Wawel Lekka

Agencja reklamowa Publicis rozpoczęła wczoraj kampanię reklamową przygotowaną dla nowej serii produktów firmy Wawel o nazwie Wawel Lekka. Celem kampanii...

3 września 2004

Nowe stanowiska w Interdeco Hachette Advertising Polska

W najbliższym czasie skład Interdeco Hachette Advertising Polska, domu sprzedaży wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska ("Elle", "Elle Decoration", "Marie Claire", "Samo...

3 września 2004

Tomasz Stec w zespole analityków Stratosfery

Do zespołu analityków Stratosfery dołączył Tomasz Stec. Ostatnio pracował w dziale planowania strategicznego agencji G7. Tomasz Stec jest absolwentem SGH,...

3 września 2004

Adidas podpisał kontrakt z Legią, przedłużając sponsoring o 3 lata

Adidas Poland podpisał umowę sponsoringową z warszawskim klubem piłkarskim Legia. Adidas na mocy umowy będzie jednocześnie oficjalnym sponsorem klubu i...

3 września 2004

Agencja Spin Communications obsługuje Hexus Capital Management

Agencja PR Spin Communications Sp. z o.o. rozpoczyna długofalową współpracę w zakresie kompleksowej obsługi firmy Hexus Capital Management. Hexus Capital...

3 września 2004

Mood Media zaoferuje marketerom stylizację dźwiękową i zapachową

Agencja Mood Media, część paneuropejskiej sieci Mood Media, będzie oferować marketerom stylizację dźwiękową i zapachową. Agencja nazywa swoją działalność "marketingiem...

3 września 2004

Przetarg mediowy General Motors będzie dotyczył również Polski

Koncern motoryzacyjny General Motors planuje jesienią br. przeprowadzenie paneuropejskiego przeglądu domów mediowych, które współpracują z nim na różnych rynkach. "Rzeczywiście...

3 września 2004

Ambient media i IV okładka w "Przekroju" w kampanii telefonu Sony Ericsson

Firma Sony Ericsson prowadzi kampanię reklamową wprowadzającą na rynek telefon K700. Kampania skierowana jest do tzw. trendsetterów, ludzi mieszkających w...

3 września 2004

TBWA/Warszawa może realizować projekty BTL dla Absoluta

Vin & Sprit Polska, oferujący markę wódki Absolut, rozważa rozszerzenie współpracy z agencją TBWA/Warszawa o działania BTL. TBWA jest agencją...

6 września 2004

Deja Vu i Starlink przygotowały jesienną akcję reklamową dla C&A Polska

Sieć sklepów odzieżowych C&A wystartowała z jesienną kampanią reklamową. "Celem naszych obecnych działań jest wzrost stopnia świadomości marki C&A oraz...

6 września 2004

Publicis zrealizował reklamy Renault Clio Arctica w technice termowizyjnej

Najnowszy, 20-sekundowy spot reklamowy limitowanej serii samochodów Renault Clio Arctica przygotowany przez agencję reklamową Publicis powstał przy użyciu kamery termowizyjnej....

6 września 2004

Euro RSCG Warsaw wzmacnia zespół do obsługi Maspeksu

Do zespołu agencji reklamowej Euro RSCG Warsaw dołączyła Gilliane Cowie, która objęła stanowisko creative group head. Będzie się zajmować obsługą...

6 września 2004

GM Poland zreorganizował strukturę marketingową

Firma motoryzacyjna General Motors Poland zakończyła proces reorganizacji struktury marketingowej. Ma to związek z przejmowaniem przez spółkę w ciągu bieżącego...

6 września 2004

Łukasz Kopiński został art directorem w JWT/Parintex

Do zespołu kreacji agencji reklamowej J. Walter Thompson/Parintex dołączył Łukasz Kopiński. Objął stanowisko art directora. Ostatnio był zatrudniony w kanale...

6 września 2004

Alfa Romeo kieruje przekaz reklamowy modelu GT do osób zamożnych

Rozpoczęła się kampania reklamowa modelu Alfa Romeo GT przygotowana przez koncern Fiat Auto Poland. "Jest skierowana do osób o najwyższych...

6 września 2004

Sensors PR zatrudnił trzech nowych pracowników

Zespół firmy Sensors PR (Euro RSCG Group) powiększył się o trzy nowe osoby. Maciej Korszyński objął stanowisko senior account executive....

6 września 2004

"Przyjaciółka" przygotowała spot telewizyjny we współpracy z Odeonem

Ruszyła nowa kampania telewizyjna tygodnika "Przyjaciółka" (Edipresse Polska). "Spot nie był odświeżany od dłuższego czasu i przyszedł moment, żeby za...

6 września 2004

Zenith Media wygrał przetarg mediowy Herbapolu Lublin

Herbapol Lublin rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową zaplanowanych na najbliższe miesiące działań reklamowych. Planowaniem i zakupem mediów dla Herbapolu Lublin...

6 września 2004

Simplus Team został sponsorem programu "MTV Freestyle"

Simplus Team, prepaidowa marka operatora telefonii komórkowej Polkomtel SA, będzie do końca br. sponsorem nadawanego w stacji telewizyjnej MTV Polska...

6 września 2004

Kolejne "Dobre Nowiny" w 400-tysięcznym nakładzie i w cenie 20 gr

Dom Wydawniczy "Rafael" z Krakowa wyda kolejny numer tytułu "Dobre Nowiny". Jego dystrybucja rozpocznie się 15 września br. Gazeta ma...

6 września 2004

Wyjaśnienie: Cytryna nie potwierdza udziału w przetargach

Agencja reklamowa Cytryna w nawiązaniu do informacji na swój temat zamieszczonej w DS "MMP" z 3 września br. poinformowała, że...

6 września 2004

Impression Polska SA zapowiada inwestycje w offset i druk cyfrowy

Grupa drukarska Impression Polska SA specjalizująca się w produkcji plakatów reklamowych zapowiada wymianę części parku maszynowego oraz poszerzenie usług z...

6 września 2004

Heyah rozpoczyna kampanię reklamową programu lojalnościowego Klubu Heyah

Heyah rozpoczyna dziś kampanię reklamową wspierającą program lojalnościowy Klubu Heyah. "Celem kampanii jest zaprezentowanie młodym ludziom Klubu Heyah, zaproszenie do...

6 września 2004

Serwis edukacyjny IAB odwiedziło 50 tys. osób

W dwa tygodnie od rozpoczęcia kampanii edukacyjnej "Internet też medium" prowadzonej przez Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) serwis internetowy www.tezmedium.pl...

6 września 2004

"Fitness Style", bezpłatny magazyn fitness, przystąpił do ZKDP

"Fitness Style", pierwszy bezpłatny magazyn skierowany do ludzi prowadzących aktywny i zdrowy styl życia, poinformował o przyjęciu go do grona...

6 września 2004

Grey Worldwide Warszawa zgłosił najwięcej prac do konkursu Effie 2004

W tegorocznej piątej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2004 o nagrody będzie ubiegało się 85 kampanii reklamowych (58 zgłoszonych...

6 września 2004

TVN zainwestował w nowe studio informacyjne ponad 5 mln euro

Dzisiaj o 19.00 "Fakty" w telewizji TVN zostaną po raz pierwszy nadane z oddanego właśnie do użytku nowoczesnego studia informacyjnego,...

6 września 2004

Agencja reklamowa Maciaszczyk uruchomiła ekspresową usługę 23 h

Agencja reklamowa Maciaszczyk uruchomiła nową usługę ekspresową o nazwie 23 h. Przedstawiciele agencji deklarują, że w 23 godziny są w...

6 września 2004

Agnieszka Radawiec została group account directorem w Euro RSCG 4D

Agnieszka Radawiec awansowała na stanowisko group account directora w agencji Euro RSCG 4D. Do tej pory pełniła funkcję account directora....

6 września 2004

Axel Springer Polska wprowadza zmiany na szczeblach menedżerskich

Florian Fels, dotychczasowy dyrektor generalny i członek zarządu Axel Springer Polska, objął funkcję wiceprezesa zarządu spółki. Od 1993 r. jest...

6 września 2004

Propozycje Icon dla Gallahera zostały skierowane do badań

Polska agencja Icon znalazła się na short-liście w regionalnym przetargu firmy tytoniowej Gallaher (marka Sobranie), w przyszłym tygodniu jej propozycje...

6 września 2004

TBWA/PR zorganizuje tegoroczną edycję akcji "Nośmy spódnice"

Firma public relations TBWA/PR podpisała półroczny kontrakt z firmą Ferax Iril. W ramach umowy zajmie się obsługą marek rajstop Gatta,...

6 września 2004

Continuum i Starcom przygotowały kolejny etap kampanii sieci Intermarche

Drugi etap telewizyjnej kampanii reklamowej sieci supermarketów Intermarche rozpoczyna się 13 września br. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Continuum, a...

6 września 2004

ZFPR skompletował jury konkursu Złote Spinacze 2004

Związek Firm Public Relations (ZFPR) rozpoczął przygotowania do II edycji konkursu Złote Spinacze 2004. Podobnie jak w pierwszej, ubiegłorocznej, edycji...

6 września 2004

RMF FM wprowadza na antenę jesienną ramówkę

Stacja radiowa RMF FM wprowadza zmiany do swojej jesiennej ramówki. Wśród prowadzących audycje pojawią się nowi dziennikarze. Zmodyfikowany zostanie układ...

6 września 2004

Madonna wystąpi w telewizyjnej kampanii reklamowej Radia Zet

Popularna piosenkarka amerykańska Madonna po zakończeniu swojej światowej trasy koncertowej "Re-invention Tour" wystąpi w kampanii reklamowej Radia Zet. Prace nad...

7 września 2004

DDB Warszawa przygotowała reklamę zmodernizowanego modelu Nissana Primery

Firma motoryzacyjna Nissan Poland wystartowała z kampanią reklamową promującą zmodernizowaną Primerę. Samochód pojawił się w sprzedaży we wrześniu br. -...

7 września 2004

Euro RSCG Warsaw realizuje nowy projekt reklamowy dla Vichy Laboratories

Firma Vichy Laboratories, będąca częścią L'Oreal Polska, rozpoczęła multimedialną kampanię reklamową nowego produktu z linii Normaderm - aktywnego koncentratu zwalczającego...

7 września 2004

Firmy PR MagnifiCo i Primoloko opracowały nowe narzędzie lansing & sampling

Dwie niezależne agencje public relations MagnifiCo i Primoloko opracowały ideę i zasady dla nowego autorskiego narzędzia marketingowego lansing & sampling....