M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 września 2004

Zmiany w "Imperium TV" wspiera kampania reklamowa warta ponad 1,5 mln zł

Wydawnictwo Bauer zmieniło formułę i szatę graficzną tygodnika "Imperium TV". Zmiany wspiera kampania o wartości ponad 1,5 mln zł w...

7 września 2004

PZL odpowiada za strategię i kreację najnowszych reklam PKO BP

PKO Bank Polski rozpoczyna kampanię wizerunkową, która potrwa przez cały wrzesień br. Strategię i kreację działań przygotowała agencja PZL, a...

7 września 2004

Pliva buduje nowy dział komunikacji korporacyjnej i produktowej

Firma farmaceutyczna Pliva buduje nowy dział komunikacji. Elementem tych działań jest poszerzenie zespołu. Do zespołu PR firmy dołączyły ostatnio Małgorzata...

7 września 2004

Agencja reklamowa Schulz zamierza przeprowadzić restrukturyzację spółki

Agencja reklamowa Schulz będzie poddana restrukturyzacji - deklaruje kierownictwo firmy. Zapowiedzią tych posunięć są pierwsze zmiany personalne w agencji. Dyrektorem...

7 września 2004

Novimedia CP zaczyna promować swoje usługi w internecie

Novimedia Custom Publishing uruchomiła firmową witrynę internetową. "Misją firmy jest tworzenie przemyślanych, atrakcyjnych dla czytelników i skutecznych w realizacji firmowych...

7 września 2004

Eurosport wprowadzi do ramówki nowy magazyn piłkarski

Telewizyjny kanał sportowy Eurosport rozpocznie w połowie września br. emisję nowego programu "Ranking klubów TOP 24". Będzie to cotygodniowy 26-minutowy...

7 września 2004

PTK Centertel koordynuje kolejny etap kampanii reklamowej usługi Polecenie Zapłaty

Do końca roku potrwa uruchomiona wczoraj kampania promocyjna Polecenia Zapłaty. Koordynatorem akcji jest operator telefonii komórkowej PTK Centertel (Idea). Działania...

7 września 2004

Engine i MPG Media Planning koordynują projekt internetowy dla Nordei

Nordea Bank Polska ruszyła wczoraj z internetową kampanią konta z elektronicznym dostępem. Osią działań jest konkurs, w którym konsumenci mogą...

7 września 2004

McCann-Erickson Polska rozpocznie obsługę marki Saab w regionie

Agencja reklamowa McCann-Erickson Polska zajmie się obsługą marki Saab w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jak powiedział Wojciech Borowski, dyr. zarządzający McCann-Erickson...

7 września 2004

Henkel Polska wprowadził na rynek trzy nowe produkty marki Denivit

Koncern Henkel Polska wprowadził do sprzedaży trzy nowe produkty do wybielania zębów marki Denivit. W skład linii Denivit Anti-Stain/Whitening System...

7 września 2004

Saatchi przygotowała kampanię Toyoty Land Cruiser pod hasłem "Miejsca, gdzie docierają nieliczni"

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową promującą samochody terenowe marki Toyota Land Cruiser (Toyota Motor Poland). Jej zadaniem...

7 września 2004

Wizard obsługuje budżet kampanii reklamowej Europejskich Dni Dziedzictwa

Agencja reklamowa Wizard po raz drugi z rzędu zajmie się promocją Europejskich Dni Dziedzictwa. Jest to zainicjowane przez Radę Europy...

7 września 2004

Wakat na stanowisku dyrektora działu marketingu Warta TUiR

Piotr Seidler, dyr. biura marketingu firmy ubezpieczeniowej Warta TUiR, rozstał się z firmą. Przyczyny podjęcia tej decyzji oraz jego dalsze...

7 września 2004

Wydawnictwo Atlas rozpocznie promocję książek w telewizji

Wydawana przez wydawnictwo Atlas popularnonaukowa seria książkowa "Co i jak" dla dzieci i młodzieży będzie promowana w telewizji. Począwszy od...

7 września 2004

ITI Cinema rozpoczyna promocję filmu "Vinci" Juliusza Machulskiego

Dystrybutor filmowy ITI Cinema zapowiada kampanię reklamową reżyserowanego przez Juliusza Machulskiego filmu sensacyjnego "Vinci". Działania promocyjne rozpoczną się w mediach...

7 września 2004

Merloni Indesit Polska zmieni nazwę na Indesit Company Polska

Walne zgromadzenie włoskiej spółki Merloni Elettrodomestici zatwierdziło wczoraj decyzję o zmianie nazwy firmy od początku przyszłego roku. Koncern nazywał się...

7 września 2004

Ad Fabrika FCB przebudowuje struktury działu obsługi klienta

Ad Fabrika FCB zamierza przebudować i wzmocnić dział obsługi klienta. Jak powiedział Piotr Dominiewski, dyr. generalny agencji, rekrutacja jest związana...

7 września 2004

Elżbieta Sobczak odejdzie z biura reklamy Axel Springer Polska

Elżbieta Sobczak, dyrektor ds. sprzedaży tytułów kobiecych i młodzieżowych w biurze reklamy Axel Springer Polska, odejdzie z wydawnictwa. Według Sobczak...

7 września 2004

Gala wręczenia nagród CEE Best Brand in Practice odbędzie się w Warszawie

Warszawa będzie gospodarzem gali wręczenia nagród CEE Best Brand in Practice - wyróżnienia za działania marketingowe na rynku usług profesjonalnych....

8 września 2004

Publicis rozbudowuje działy kreacji i obsługi klienta

W związku z pozyskaniem przez agencję Publicis nowych budżetów (ostatnio budżety Winiar, Nestle i Wawel SA) agencja rozbudowuje dział obsługi...

8 września 2004

Toyota rozpoczyna follow-up kampanii Avensisa

Toyota rozpoczyna jesienną kampanię telewizyjną modelu Avensis. Jest to kontynuacja działań z pierwszej połowy br., jednak tym razem wykorzystany w...

8 września 2004

Euro RSCG Warsaw realizuje kampanię ulepszonej wersji Peugeot 307

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową oferty specjalnej ulepszonej wersji Peugeot 307 pod hasłem "Wyższa wersja w cenie niższej"....

8 września 2004

GM Poland komunikuje ofertę przedłużonej gwarancji na Opla Astrę Classic II

Koncern General Motors Poland prowadzi kampanię reklamową związaną z modelem Opel Astra Classic II. "Jej celem jest komunikacja oferty przedłużonej...

8 września 2004

Startuje kampania Ermenegildo Zegna, za miesiąc nowa linia - Z-Zegna

Firma Paradise Group, która jest przedstawicielem domu mody Ermenegildo Zegna na polski rynek, rozpoczyna kampanią reklamową tej marki promującą kolekcję...

8 września 2004

Cropp rozpoczął jesienne działania, wkrótce kampania outdoorowa

LPP SA, producent odzieży, rozpoczyna jesienną kampanię wspierającą markę Cropp. Jak mówi Krzysztof Śliwiński, szef marketingu LPP, pierwszym tematem działań...

8 września 2004

TVN Siedem ma nową oprawę graficzną i stronę internetową

Stacja telewizyjna TVN Siedem (Grupa ITI) ma nową oprawę graficzną. Projekt przygotowała niemiecka firma Velvet. Firma ta już wcześniej współpracowała...

8 września 2004

Paralotna ma stronę www, planuje duże działania nowobiznesowe

Agencja Paralotna uruchomiła swoją stronę internetową. Nowy serwis jest częścią strategii rozwoju firmy. "Po okresie budowania silniejszego, osobowego składu tak...

8 września 2004

Figiel i Dąbrowski w zespole sprzedażowym firmy Lynka

Firma Lynka, producent artykułów reklamowych, zatrudniła nowe osoby w zespole sprzedażowym. Jarosław Figiel objął stanowisko regionalnego sales managera - corporate...

8 września 2004

V&P przygotowała dla IAA pierwsze spoty projektu "Przedsiębiorczość"

Agencja reklamowa V&P zrealizowała pierwsze dwa filmy reklamowe oraz projekty kreatywne reklam w innych mediach, które zostaną wykorzystane w najnowszej...

8 września 2004

Cztery firmy badawcze w kolejnym etapie przetargu Polskich Badań Czytelnictwa

Spółka Polskie Badania Czytelnictwa wybrała cztery firmy badawcze spośród siedmiu zgłoszonych do dalszego etapu przetargu. Są to: Ipsos, Pentor SA,...

8 września 2004

SEB TFI edukuje konsumentów na temat oszczędzania poprzez fundusze inwestycyjne

SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło ogólnopolską akcję edukacyjną pod hasłem "ABC oszczędzania". Głównym celem jest upowszechnienie wiedzy na temat oszczędzania...

8 września 2004

Dalsze działania RIF dla Frugo, ale niekoniecznie z TBWA/Warszawa

Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. handlowych i marketingu w Krynicy Zdrój, właściciela marki Frugo, zapowiedział, że jesienią akcja Radykalnej Inicjatywy Frugo...

8 września 2004

Shrek będzie bohaterem nowego etapu kampanii "Pij mleko, będziesz wielki"

Shrek będzie bohaterem kolejnego etapu kampanii społecznej "Pij mleko, będziesz wielki". Do tej pory do picia mleka zachęcały postacie rzeczywiste:...

8 września 2004

Media Tak przygotowuje dwie kampanie promujące prasę regionalną

Media Tak, dom sprzedaży prasy regionalnej, przygotowuje dwie kampanie promujące prasę regionalną. Będą przebiegać równolegle i rozpoczną się jeszcze we...

8 września 2004

Agora planuje zmianę layoutu "Gazety Wyborczej"

W ciągu najbliższych dni ma zapaść decyzja w sprawie zmian w wyglądzie "Gazety Wyborczej", o czym dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według...

8 września 2004

Opakowania papierosów BAT zgodne z normami UE

British American Tobacco (BAT) wprowadza do sprzedaży swoje czołowe marki w zmienionych opakowaniach zgodnych z wymogami prawnymi dostosowanymi do dyrektyw...

8 września 2004

Altadis wprowadza na rynek markę Fortuna

Altadis Polska wprowadza na rynek markę papierosów Fortuna w odmianach Full Flavour i Lights. Jest to produkt z segmentu king...

8 września 2004

Polskie Radio Bis promuje się w kawiarenkach internetowych

Zmieniające formułę Polskie Radio Bis zdecydowało się wykorzystać sieć kawiarenek internetowych oferowanych przez ARBOmedia Polska do zakomunikowania tego wydarzenia potencjalnej...

8 września 2004

Sześcioodcinkowy ranking lokali w "Newsweeku" i czaty tytułu

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) rozpoczął publikację sześcioodcinkowego rankingu lokali. Pierwszy, przedstawiający lokale w Krakowie, jest dołączony do aktualnego wydania...

8 września 2004

Axel Springer zlikwiduje stanowiska dyrektorów sprzedaży w biurze reklamy magazynów

Axel Springer Polska nie będzie szukał następców Elżbiety Sobczak, dyrektora sprzedaży tytułów kobiecych i młodzieżowych, oraz Macieja Kutaka, dyrektora sprzedaży...

8 września 2004

Wydawnictwo Unit wyda katalog o zegarkach

Unit Wydawnictwo Informacje Branżowe Sp. z o.o. wprowadzi do sprzedaży pismo "Katalog Zegarki. Chronos Top Class". Katalog będzie dostępny w...

8 września 2004

Kawecki rozstaje się z Optimum Media OMD

Adrian Kawecki, dyrektor zarządzający Optimum Media OMD, rozstaje się z firmą. Prawdopodobnie od października zastąpi Marka Czarneckiego na stanowisku dyrektora...

8 września 2004

OgilvyOne otrzymało nagrodę w konkursie Echo Awards 2004

Polski oddział agencji OgilvyOne Worldwide zdobył nagrodę Leader Award w finale międzynarodowego konkursu organizacji Direct Marketing Association - International Echo...

8 września 2004

Avon Cosmetics po raz pierwszy reklamuje perfumy

Na początku września wystartowała pierwsza w historii Avonu globalna kampania reklamująca nową linię zapachową firmy - Today. Dotychczas działaniami reklamowymi...

9 września 2004

Aleksander Śmigielski dyrektorem zarządzającym Optimum Media OMD

Po odejściu Adriana Kaweckiego (informowaliśmy o tym we wczorajszym wydaniu DS "MMP") nowym dyrektorem zarządzającym w domu mediowym Optimum Media...

9 września 2004

Ziarno w miejsce Sroki, który zastąpi Wróblewskiego w "Newsweeku"

Jacek Ziarno jest już oficjalnie nowym redaktorem naczelnym dziennika "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska). Zastąpił Jarosława Srokę, który - również...

9 września 2004

Eldar prowadzi pierwszą kampanię bielizny w mediach

Produkująca bieliznę firma Eldar rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej. Akcja potrwa do końca września br. Toczy się...

9 września 2004

PM Sport będzie odświeżać wizerunek marki Rossignol

PM Sport, dystrybutor sprzętu narciarskiego i odzieży Rossignol, zamierza jesienią br. rozpocząć działania odświeżające markę Rossignol w naszym kraju. "Marka...

9 września 2004

Starcom eksponuje reklamy Fiata Seicento na elewatorach zbożowych

Dom mediowy Starcom przygotował dla Fiat Auto Poland kampanię reklamową modelu Seicento skierowaną do rolników. Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo...

9 września 2004

J. Walter Thompson/Parintex rozpocznie obsługę regionalnego projektu dla Liptona

Na początek 2005 r. planowany jest początek intensywnej multimedialnej kampanii reklamowej przygotowanej przez agencję J. Walter Thompson/Parintex dla marki herbat...