M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 września 2004

Mitsubishi wesprze debiut modelu Colt kampanią reklamową

MMC Car Poland, dystrybutor samochodów Mitsubishi, przygotowuje kampanię nowego modelu - Mitsubishi Colt. Jest to nieduże auto z klasy samochodów...

9 września 2004

Urszula Kupraszewicz będzie szefem marketingu Polskich Książek Telefonicznych

Urszula Kupraszewicz, ostatnio dyrektor pionu marketingu w Domu Prasowym Sp. z o.o., wydawcy dziennika "Życie Warszawy", obejmie stanowisko dyrektora marketingu...

9 września 2004

Miesięcznik "Dlaczego" odświeżył layout, zmienił się merytorycznie

Magazyn "Dlaczego" (Platforma Mediowa "Point Group") od wydania wrześniowego odświeżył szatę graficzną oraz wprowadził zmiany merytoryczne. Głównym celem zmian, jak...

9 września 2004

Agencja DCS przygotuje kampanię społeczną dla Fundacji Razem Bezpieczniej

Agencja reklamowa DCS oraz Fundacja Razem Bezpieczniej podpisały umowę o współorganizacji akcji społecznej skierowanej do młodzieży gimnazjalnej i licealnej. Celem...

9 września 2004

"WiK" dostępny z "Wprost" przez dwa tygodnie, a nie przez tydzień

Od września br. "WiK - Warszawa i Kultura", miesięcznik z repertuarami i informacjami stołecznymi wydawany przez Agencję Wydawniczo-Reklamową "Wprost" (AWR...

9 września 2004

Polkomtel SA prowadzi przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną

Polkomtel SA, do którego należą marki m.in. Plus GSM oraz Simplus, prowadzi przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną. Robert Krawczyk, dyr. ds....

9 września 2004

TelePolska zapowiada rozwijanie biznesu i kampanię reklamową

Niezależny operator telekomunikacyjny TelePolska zapowiada rozwijanie w najbliższym czasie swoich usług. Obecnie firma telefonizuje warszawską strefę numeracyjną obejmującą region: warszawski,...

9 września 2004

VA Strategic Communication zmieniła identyfikację wizualną

Agencja reklamowa VA Strategic Communication wprowadza zmiany do systemu corporate identity. Zmianie uległ, kształt i kolor logo agencji. Nowa identyfikacja...

9 września 2004

Organizator festiwalu reklamy Złote Orły zakończył kompletowanie składu jury

Spółka Złote Orły, organizator festiwalu reklamy o tej samej nazwie, zakończyła kompletowanie składu jury. Gremium będzie obradować w trzech składach....

9 września 2004

"Twój Styl" wraz z partnerami zaangażowany w profilaktykę raka piersi

Miesięcznik "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) organizuje warsztaty psychologiczne. Mają one pomóc w zmianie sposobu myślenia kobiet zaatakowanych lub zagrożonych chorobą...

9 września 2004

Sprostowanie: Łukasz Kotliński art directorem w JWT/Parintex

W DS "MMP" z 6 września br. błędnie podaliśmy nazwisko nowego art directora agencji reklamowej J. Walter Thompson/Parintex, którym został...

9 września 2004

Interdeco Hachette Advertising Polska będzie korzystać z systemu e-mailingowego Sare

Interdeco Hachette Advertising Polska będzie korzystać z systemu e-mailingowego Sare autorstwa agencji OS3 Multimedia. Narzędzie będzie wykorzystywane do promowania drogą...

9 września 2004

Premium Telemarketing wchodzi na rynek usług call center

Premium Telemarketing jest nowym graczem na polskim rynku usług call center. Firma powstała w czerwcu i przez ostatnie miesiące zajmowała...

9 września 2004

Grupa Żywiec zamierza inwestować w marki Królewskie i Kujawiak

Grupa Żywiec SA zanotowała w I półroczu br. 134 mln zł zysku netto. Jest to o 33 mln zł więcej...

9 września 2004

Browar Jabłonowo wprowadza nowe marki piwa i planuje promocję piwa Belfast

Browar Jabłonowo wprowadził do sprzedaży kilka nowych marek piw smakowych. Są to piwo imbirowe Ginger Beer, wiśniowe Cherry Beer i...

9 września 2004

Magda Misztal została media managerem w PTK Centertel

Magda Misztal zastąpiła Arkadiusza Marszałka na stanowisku media managera w firmie telekomunikacyjnej PTK Centertel. Misztal związana była wcześniej z branżą...

9 września 2004

Business Consulting zajmie się obsługą części budżetu mediowego Avans

Grupa Avans, ogólnopolska sieci elektrosalonów, do której należą firmy Avans i Mega Avans, rozstrzygnęła przetarg na zakup reklamy outdoorowej z...

9 września 2004

Grey realizuje kampanię reklamową nowej linii samochodów Seat

Grey Worldwide Warszawa przygotowała kampanię reklamową dla nowej linii samochodów Seat. Na polski rynek wchodzi właśnie Seat Altea - sportowy...

9 września 2004

Gruppa 66/Ogilvy przygotowała promocję dla Star Foods

Ruszyła nowa promocja konsumencka Star Chips X-Promo przygotowana i realizowana dla Star Foods przez agencję Gruppa 66/Ogilvy. Tematem przewodnim kampanii...

10 września 2004

Roche Polska planuje kampanię telewizyjną Biovitalu

Firma farmaceutyczna Roche Polska planuje na okres świąteczny start kampanii reklamowej Biovitalu, preparatu OTC. Plany zakładają wykorzystanie telewizji i materiałów...

10 września 2004

Nowy produkt PZ Cussons wspierany kampanią w magazynach

PZ Cussons Polska wprowadza na rynek nowy produkt - Luksja Massage Bar. Fakt ten zakomunikuje konsumentom kampania reklamowa przygotowana przez...

10 września 2004

Rowland Communications rozpoczęła pracę dla firmy headhuntingowej HAYS

Polski oddział międzynarodowej firmy doradztwa personalnego HAYS specjalizującej się w rekrutacji pracowników na najwyższe stanowiska menedżerskie, rozpoczął współpracę z Rowland...

10 września 2004

Trzy nowe spoty reklamowe OBI startują w październiku

Agencja reklamowa Grey przygotowała dla sieci marketów budowlanych OBI trzy filmy reklamowe, których emisja rozpocznie się najprawdopodobniej na początku października....

10 września 2004

Żywiec zrealizuje dla marki Heineken kampanię informującą o wprowadzeniu większej butelki

W połowie września wystartuje najnowsza kampania reklamowa Grupy Żywiec dotycząca marki Heineken. Będzie to pierwsza kampania komunikująca pojawienie się na...

10 września 2004

Agencja Zero 2 i Media Concept przygotowały kampanię dla firmy Rehau

Rehau, firma z branży budowlanej, rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową. Kampania kierowana jest do konsumentów, którzy budują dom lub planują wymianę...

10 września 2004

"Tina" wprowadza zdrapkę - grę Złote Serduszka

"Tina" wprowadza zdrapkę. Na okładce magazynu w całości nakładu od numeru 38. do 41. pojawiać się będzie złote serduszko ze...

10 września 2004

Herbapol Lublin rozpoczyna promocję herbat Idylla i wspiera ją w punktach sprzedaży

Herbapol Lublin rozpoczyna promocję konsumencką herbat owocowych Idylla wchodzących w skład serii Esencja Natury. Celem promocji jest zachęcenie nowych konsumentów...

10 września 2004

Best Film kieruje kampanię "Mojego Nikifora" do masowego widza

Dystrybutor filmowy Best Film rozpoczął kampanię reklamową filmu "Mój Nikifor". "Pomimo że film jest skierowany do bardziej wyrobionego widza, działania...

10 września 2004

Bata po raz pierwszy wykorzystuje outdoor, kampania ma na celu pozyskanie nowych klientów

Bata Poland wprowadza w życie nową strategię sprzedażowo-marketingową. Celem jest poszerzenie grupy klientów firmy. Plan ten jest wspierany kampanią reklamową...

10 września 2004

Maja Stott została new business representative w PRO Media House

Do zespołu domu mediowego PRO Media House dołączyła Maja Stott, która została zatrudniona na stanowisku new business representative. Do jej...

10 września 2004

SMG/KRC przygotowuje czwartą falę badania prasy handlowej

Instytut badawczy SMG/KRC Millward Brown Co. rozpoczął przygotowania do realizacji kolejnej fali pomiaru Retail Media Track (RMT), czyli badania czytelnictwa...

10 września 2004

J. Walter Thompson/Parintex przygotuje pierwszy lokalny spot dla marki Kit-Kat

Agencja J. Walter Thompson/Parintex przygotuje pierwszy lokalny spot dla marki Kit-Kat z portfolio firmy Nestle. Dotychczas agencja stworzyła dwie kampanie...

10 września 2004

SMG/KRC wygrało przetarg i nadal będzie prowadzić badania radiowe

SMG/KRC Millward Brown Company nadal będzie prowadzić badania radiowe. Taką decyzję podjął Komitet Badań Radiowych (KBR), do którego należą: Broker...

10 września 2004

"Twój Styl" po raz szósty przyznaje nagrody Doskonałość Mody

Miesięcznik "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) po raz szósty przyznał nagrody Doskonałość Mody promujące polską modę. W tym roku jury przyznało...

10 września 2004

Morliny rozpoczną telewizyjną kampanię Berlinek. Celem jest 30-proc. wzrost sprzedaży

Morliny SA przeprowadzą kampanię reklamową parówek Berlinki. Kampania rozpocznie się 13 września br. i ma na celu wzrost znajomości marki...

10 września 2004

McCann-Erickson i Legend Group rezygnują z udziału w przetargu Agencji Rynku Rolnego

Agencje McCann-Erickson i Legend Group poinformowały o wspólnej decyzji rezygnacji z udziału w przetargu Agencji Rynku Rolnego (ARR). Jako przyczynę...

10 września 2004

LPP planuje poszerzenie targetu marki Reserved o odbiorców odzieży "soft office"

LPP SA planuje poszerzenie grupy docelowej swojej marki Reserved. Wraz z najbliższymi otwarciami nowych salonów odmianie zacznie ulegać wizerunek sklepów...

10 września 2004

DDB Warszawa przygotowała kampanię dla Philips Lighting

Agencja DDB Warszawa przygotowała kampanię dla Philips Lighting. Dotyczy ona nowoczesnych produktów oświetleniowych, takich jak np. kryptonowe czy halogenowe źródła...

13 września 2004

Hyundai startuje z kampanią "wiele mogącego" Getza

Hyundai Motor Poland zaczyna dzisiaj kampanię telewizyjną Getza. Prasowa odsłona działań reklamowych związanych z tym modelem rozpoczęła się tydzień temu....

13 września 2004

Pierwszy lokalny spot Kinder Bueno

Dziś rozpoczyna się kampania telewizyjna marki Kinder Bueno należącej do Ferrero. Termin zakończenia kampanii i szczegółowy plan mediowy nie zostały...

13 września 2004

Edukacyjny dodatek w środowych wydaniach "Rzeczpospolitej"

"Rzeczpospolita" do wydań środowych dołącza nowy edukacyjny dodatek "Angielski z "Rzeczpospolitą"". Jest on komplementarny z również środowym dodatkiem dziennika "Moja...

13 września 2004

PM Sport zbuduje obrandowaną sieć sklepów dla marek Rossignol i Quicksilver

PM Sport, dystrybutor sprzętu sportowego, planuje rozwój brandowanej sieci sklepów, w których sprzedawane będą produkty marek Rossignol i Quicksilver. Obecnie...

13 września 2004

PolCard uaktywni marketing po wchłonięciu BillBird, marka Moje Rachunki zostaje

PolCard SA, czołowa firma na rynku obsługi kart kredytowych, nabyła 100 proc. akcji BillBird SA, twórcy i właściciela sieci płatności...

13 września 2004

Kampania "Życia Warszawy" może się przesunąć na przyszły rok

Dom Prasowy Sp. z o.o., wydawca dziennika "Życie Warszawy", może przesunąć termin kampanii reklamowej gazety z jesieni tego roku na...

13 września 2004

Kinga Dołęga rozpoczyna pracę w strukturach Grupy ITI

Kinga Dołęga, która do końca sierpnia pracowała w New Age Media, rozpoczęła pracę w strukturach Grupy ITI (o jej odejściu...

13 września 2004

Canal Plus Cyfrowy uruchomi jesienią kanał telewizyjny dla młodzieży

Spółka Canal Plus Cyfrowy uruchomi w październiku br. kanał telewizyjny dla młodzieży - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szczegóły na temat projektu...

13 września 2004

Lubella i Tymbark wprowadzają nowe produkty

We wrześniu należące do grupy Maspex Wadowice spółki Tymbark i Lubella wprowadzają nowe linie produktowe. Na rynku pojawią się dwie...

13 września 2004

Wysoka sprzedaż miesięcznika "Pani" bez gadżetu

Wydanie sierpniowe miesięcznika "Pani" (AWR "Wprost") miało rozpowszechnianie płatne w wysokości 91 771 egzemplarzy według danych wydawcy. Numer sierpniowy sprzedawany...

13 września 2004

Kampania billboardowa "Marie Claire" pod hasłem: "Czy poznałaś już "Marie Claire"?"

Obecnie trwa promocja październikowego numeru "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Media) na billboardach pod hasłem: "Czy poznałaś już "Marie Claire"?". Oprócz...

13 września 2004

Storck rozpoczyna promocję konsumencką marki Toffifee

Firma Storck rozpoczyna promocję konsumencką słodyczy marki Toffifee. Kampania pod hasłem "Magiczna podróż" została przygotowana przez agencję Euro RSCG 4D....