M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 stycznia 2000

Nowa jakość "Dziennika Sportowego"

Zgodnie z zapowiedzią wydawcy, spółki JMG Sport-Publishing, "Dziennik Sportowy" (razem "Przegląd Sportowy" i "Tempo") zmienił szatę graficzną. Autorem nowej makiety...

13 stycznia 2000

Intensywna promocja ryżu Uncle Ben's

Foods Polska, przy współpracy z agencją reklamową D'Arcy, rozpoczął promocję konsumencką ryżu Uncle Ben's. Jej finał nastąpi w kwietniu. Informacje...

14 stycznia 2000

Kraft Jacobs Suchard konsoliduje budżet w Starcomie

Dom mediowy Starcom zwyciężył w przetargu na kompleksową obsługę mediową wszystkich wiodących marek Kraft Jacobs Suchard: Jacobs, Prince Polo, Milka,...

14 stycznia 2000

Agora SA zakupiła udziały w Radiu Classic

Agora SA, która konsekwentnie kupuje udziały w lokalnych rozgłośniach, przejęła 49-proc. pakiet w spółce ROM, będącej właścicielem Radia Classic. Za...

14 stycznia 2000

D'Arcy przygotowała intensywną kampanię Aleve

Premiera nowego na polskim rynku leku przeciwbólowego Aleve z segmentu OTC, firmy Roche, będzie wsparta silną kampanią w TV i...

14 stycznia 2000

ART SAT TV czeka na koncesję

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma niebawem rozpatrzyć wniosek koncesyjny ART SAT TV, spółki produkującej program Twoja Telewizja Miejska, przeznaczony...

14 stycznia 2000

Reklama PTK Centertel jest nieetyczna

Arbitrzy Komisji Etyki Reklamy, działającej w ramach Rady Reklamy, uznali jeden z ostatnich spotów reklamowych operatora PTK Centertel za nieetyczny....

14 stycznia 2000

Konkurs Lubelli rozstrzygnięty

Lubella, producent makaronu, rozstrzygnął konkurs promocyjny, którego głównym celem było zwiększenie znajomości marki makaronu Lubelskiego Ekstra wśród konsumentów. Promocja polegała...

14 stycznia 2000

Danone kupił amerykańską firmę McKesson za 1,1 mld USD

Koncern Danone poinformował o przejęciu, mieszczącego się w Los Angeles, producenta wody mineralnej, firmy McKesson Water Products Co. Suma transakcji...

17 stycznia 2000

Przetarg na kampanię obligacji skarbu państwa

Centralny Dom Maklerski, działający w imieniu Ministerstwa Finansów, organizuje przetarg na wyłonienie koncepcji kreatywnej kampanii reklamowej obligacji skarbu państwa. Zaproszono...

17 stycznia 2000

"Super Linia" zmieniła wygląd, wzmocniła promocję

Od numeru styczniowego zmieniła się jakość "Super Linii" Đ kobiecego magazynu, wydawanego od blisko 6 lat przez Media Express, wydawcę...

17 stycznia 2000

W 2000 r. 8 premier przy współprodukcji Canal Plus

Od 1995 r. Canal Plus Polska zainwestował 61 mln zł w rodzimą produkcję filmową. Obok TVP, jest to drugi największy...

17 stycznia 2000

Visa i cztery banki promują karty płatnicze

Cztery banki: Citibank, Kredyt Bank, Pekao SA i WBK, przygotowały akcje promocyjne, związane z premierą filmu z Jamesem Bondem: "Świat...

17 stycznia 2000

"Claudia" zmodyfikowała layout, wprowadziła nowe rubryki

"Claudia" (G+J Polska) od drugiego tegorocznego numeru ukazuje się w zmodyfikowanej szacie graficznej, wzbogacona o nowe rubryki (w kioskach od...

17 stycznia 2000

Dolmio Đ europejska marka sosów do makaronu w Polsce

W połowie stycznia ruszy kampania reklamowa nowego produktu Master Foods Đ Dolmio, sosów do makaronu, uzupełniających linię sosów Uncle Ben's...

17 stycznia 2000

Przetarg na kampanię obligacji skarbu państwa

Centralny Dom Maklerski, działający w imieniu Ministerstwa Finansów, organizuje przetarg na wyłonienie koncepcji kreatywnej kampanii reklamowej obligacji skarbu państwa. Zaproszono...

17 stycznia 2000

"Super Linia" zmieniła wygląd, wzmocniła promocję

Od numeru styczniowego zmieniła się jakość "Super Linii" Đ kobiecego magazynu, wydawanego od blisko 6 lat przez Media Express, wydawcę...

17 stycznia 2000

W 2000 r. 8 premier przy współprodukcji Canal Plus

Od 1995 r. Canal Plus Polska zainwestował 61 mln zł w rodzimą produkcję filmową. Obok TVP, jest to drugi największy...

17 stycznia 2000

Visa i cztery banki promują karty płatnicze

Cztery banki: Citibank, Kredyt Bank, Pekao SA i WBK, przygotowały akcje promocyjne, związane z premierą filmu z Jamesem Bondem: "Świat...

17 stycznia 2000

"Claudia" zmodyfikowała layout, wprowadziła nowe rubryki

"Claudia" (G+J Polska) od drugiego tegorocznego numeru ukazuje się w zmodyfikowanej szacie graficznej, wzbogacona o nowe rubryki (w kioskach od...

17 stycznia 2000

Dolmio Đ europejska marka sosów do makaronu w Polsce

W połowie stycznia ruszy kampania reklamowa nowego produktu Master Foods Đ Dolmio, sosów do makaronu, uzupełniających linię sosów Uncle Ben's...

18 stycznia 2000

Aż 15 z 31 Kreatur '99 przypadło Leo Burnett

W miniony piątek ponad 2000 osób oklaskiwało laureatów piątej jubileuszowej edycji konkursu Kreatura. Nigdy w historii dominacja jednej agencji nie...

18 stycznia 2000

EuroPlakat Polska zainwestuje 20 mln złotych

Firma reklamy zewnętrznej EuroPlakat Polska zamierza zainwestować w 2000 roku ok. 20 mln złotych w rozwój swoich sieci nośników. Obok...

18 stycznia 2000

Expert Media rozpoczyna monitoring radia w Krakowie

Od 1 lutego dane o wydatkach na reklamę radiową, sporządzane przez Expert Media, obejmą kolejne stacje Đ firma rozpoczęła działalność...

18 stycznia 2000

Lubella rozszerza sieć handlową

Lubella Đ lubelski producent makaronu, rozpoczęła akcję promocyjną skierowaną do detalistów. Jej celem jest powiększenie wolumenu sprzedaży oraz rozszerzenie kanałów...

18 stycznia 2000

"Nasz Wiek XX" po "Millenium" w "Super Expressie"

"Super Express" uruchomi kolejny okolicznościowy kolorowy dodatek. Będzie to seria 16 zeszytów pod tytułem "Nasz Wiek XX", dołączana do wydań...

18 stycznia 2000

Nowe usługi Simplus i promocja

Plus GSM wprowadza w swojej usłudze Simplus możliwość wysyłania krótkich wiadomości tekstowych SMS. Koszt wysłania SMS-a to 62 grosze netto....

19 stycznia 2000

Reklama zewnętrzna w 1999 r. zarobiła 536 mln złotych

Według firmy Media Watch, monitorującej wydatki na reklamę zewnętrzną, reklamodawcy wydali na to medium 536 mln zł (133,3 mln USD)...

19 stycznia 2000

Nowe budżety w Universal McCann

Do Universal McCann trafiły nowe budżety mediowe, na łączną sumę ponad 20 mln zł: Edipresse ("VIVA!" i "Przyjaciółka"), wszystkie soki...

19 stycznia 2000

Bestfoods Đ promocja Gorących Kubków Knorr

Do marca potrwa promocja Gorących Kubków Knorr, przebiegająca pod hasłem "Co Knorr, to mercedes". Została ona zorganizowana przez firmę Bestfoods,...

19 stycznia 2000

OBOP i Expert Media podliczyły wydatki na reklamę w 1999 r.

Przychody telewizji, radia i prasy z reklam wyniosły w ub.r. 6,382 mld zł Đ podają OBOP i Expert Media. Najwięcej...

19 stycznia 2000

Discovery ma polską agencję PR

Feedback, agencja PR i marketingu, będzie obsługiwać w Polsce w zakresie PR Discovery Networks Europe. Feedback specjalizuje się w obsłudze...

20 stycznia 2000

Zmiany strukturalne w agencji CP DDB

W warszawskim oddziale agencji CP DDB doszło do szeregu zmian strukturalnych. Prezes zarządu Paweł Kastory przejął faktycznie funkcję szefa grupy...

20 stycznia 2000

Nowa, oryginalna makieta "Samego zdrowia"

Lutowy numer miesięcznika "Samo zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska) podsumowuje zmiany, jakie od połowy ub.r. dokonywały się w piśmie systematycznie. Najpierw...

20 stycznia 2000

Moby Dick Group wygrała budżet reklamowy Reebok Poland

Tegoroczny budżet reklamowy i promocyjny Reebok Poland wygrała szczecińska agencja Moby Dick Group. Powierzono jej pakiet działań BTL, związanych z...

20 stycznia 2000

Playboy zmienia szefa marketingu

Nowym dyrektorem marketingu VIPress Poland, wydawcy miesięczników "Playboy" i "Voyage", jest Włodzimierz Mielcarek, który przeszedł z biura reklamy telewizji TVN,...

20 stycznia 2000

Hager przygotował promocję Persila

Od połowy stycznia, przez 11 tygodni w hipermarketach Hit oraz przez 4 tygodnie w Macro Cash & Carry, będzie trwała...

21 stycznia 2000

Większe wydatki na reklamę w TV, gazetach i magazynach

Przychody stacji telewizyjnych z tytułu sprzedaży czasu reklamowego w 1999 r. wyniosły 3919 mln zł i były wyższe o 26...

21 stycznia 2000

Mediowcy o badaniach mediów

Klub Mediowy, działający w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, inspiruje powstanie komitetów roboczych, które zajmą się bieżącą analizą i oceną badań...

21 stycznia 2000

McCann-Erickson Worldwide przejął 100 proc. McCann-Erickson

W styczniu McCann-Erickson Worldwide przejął 100 proc. McCann-Erickson Polska. Wcześniej polski oddział należał do McCann Worldwide i ITI Group (po...

21 stycznia 2000

Rozstrzygnięto konkurs Złota Kostka Knorr

Osiem samochodów Peugeot i inne nagrody zdobyli uczestnicy konkursu Złota Kostka Knorr, zorganizowanego przez Bestfoods Polska. Przez kilka ostatnich miesięcy...

21 stycznia 2000

Ogólnoświatowy certyfikat jakości IQ Net dla Henkla

Henkel Surface Technologies (dostawca produktów, systemów i usług dla gałęzi przemysłu, które zajmują się obróbką wykańczającą metali i tworzyw sztucznych)...

24 stycznia 2000

11 krajów podlega polskiemu dyrektorowi Publicisu.

Dyrektor generalny polskiego oddziału międzynarodowej agencji Publicis Đ Tomasz Pawlikowski Đ został dyrektorem regionalnym, odpowiedzialnym za działanie 11 placówek w...

24 stycznia 2000

PDW przygotował strony i kampanię dla kobiet

Polski Dom Wydawniczy rozpoczął kampanię bannerową promującą nową wersję serwisu sekretykobiet.pl. Witryna ta została zmieniona 22 grudnia i ma teraz...

24 stycznia 2000

Marka Cinzano przechodzi do portfolio produktów TPW Vinpol

Toruńskie Piwnice Win Vinpol zostały wyłącznym dystrybutorem marki Cinzano na polskim rynku. Umowę z właścicielem praw do tego brandu, włoską...

24 stycznia 2000

Stollwerck sponsorem polskich olimpijczyków w Sydney 2000

Tegoroczne Igrzyska Olimpijskie w Sydney zostaną wykorzystane przez Stollwerck Polska w działaniach marketingowych. Firma podpisała umowę z Polską Fundacją Olimpijską...

24 stycznia 2000

Po "Dzienniku Poznańskim" Świtalski zamyka "Poznaniaka"

PWP Presspo, wydawca tygodnika "Poznaniak" (będący własnością Mariusza Świtalskiego Đ Elektromis) zamknął ten tytuł. Oficjalnym powodem decyzji były bliżej niesprecyzowane...

25 stycznia 2000

Tandem Żakowski & Najsztub w RMF FM

Codziennie, oprócz weekendów, o godz. 13.20 na antenie RMF FM pojawi się znana para Jacek Żakowski i Piotr Najsztub w...

25 stycznia 2000

Cadbury Wedel w Saatchi & Saatchi

Po 4 latach zakończona została współpraca Cadbury Wedel i agencji Corporate Profiles DDB. Do przetargu zaproszono 6 agencji, w tym...

25 stycznia 2000

ISO 9001 dla firmy Ovita Nutricia

Ovita Nutricia jest drugą firmą (po Alimie-Gerber) specjalizującą się w produkcji żywności dla dzieci i młodzieży, która otrzymała certyfikat ISO...