M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 września 2004

Bols relaunchuje napój RTD Bols Fusion

Firma Bols relaunchuje w Polsce Bols Fusion - napój z kategorii ready to drink (RTD). Produkt w wersji lemon miał...

13 września 2004

Zmieniona "Claudia" zostanie wsparta kampanią reklamową

Wydawnictwo G+J Polska wprowadzi zmiany w kobiecym miesięczniku "Claudia" od wydania październikowego. Nowy layout pisma ma być bardziej przejrzysty, dynamiczny...

13 września 2004

Rząd może przeznaczyć 1 mln zł na promocję serwisu Panorama Polski

Rząd rozważa przeznaczenie 1 mln zł na promocję za granicą serwisu internetowego Panorama Polski www.poland.gov.pl. Pieniądze miałyby być przyznane Ministerstwu...

13 września 2004

Remigiusz Kociołek copywriterem w Communication Unlimited

Remigiusz Kociołek rozpoczął pracę w agencji reklamowej Communication Unlimited jako copywriter. Poprzednio przez cztery lata był copywriterem w agencji Papagayo....

13 września 2004

PGM zacieśni współpracę domów mediowych z grupy Publicis, w tym w Polsce

Dzięki międzynarodowej inicjatywie może dojść do współpracy domów mediowych należących do Publicis Groupe w Polsce, szczególnie w ramach negocjacji z...

14 września 2004

Martis zajmie się obsługą projektu dla Krajowego Centrum ds. AIDS

Agencja reklamowa Martis przygotuje tegoroczną kampanię społeczną dotyczącą problemu chorób związanych z wirusem HIV/AIDS. Jest to wynik przetargu publicznego, do...

14 września 2004

Rowland Communications wspiera Matrix.pl w drodze na giełdę

Firma public relations Rowland Communications rozpoczęła współpracę z firmą Matrix.pl w zakresie kompleksowych działań PR. Jest to wynik przetargu, jednak...

14 września 2004

Publicis przygotował dla firmy Tarkett kampanię reklamową w telewizji

Firma Tarkett, producent pokryć podłogowych, rozpoczyna kampanię telewizyjną. Polska kampania to część ogólnoeuropejskich działań reklamowych firmy. Strategię i kreację kampanii...

14 września 2004

Polsat wprowadza zmiany w ofercie informacyjnej

Od października br. na antenie Polsatu w miejsce programu informacyjnego "Informacje" pojawią się "Wydarzenia". Nad zmianami w paśmie informacyjnym od...

14 września 2004

Marka Ecco po raz pierwszy promowana na plakatach reklamowych

Ecco Central & Eastern Europe po raz pierwszy zdecydowała się na promocję swojej marki na outdoorze. Promocji na tablicach towarzyszy...

14 września 2004

SPI Int. Polska planuje kampanię polskiego filmu "Wesele"

Dystrybutor filmowy SPI International Polska rozpocznie w drugiej połowie września br. kampanię reklamową polskiego filmu "Wesele". Wsparcie reklamowe potrwa przez...

14 września 2004

Wydawnictwo Murator wspiera kampanią reklamową magazyny i promocje

Wydawnictwo Murator rozpoczęło jesienną kampanię miesięcznika "Murator" i planuje kampanię konkursu magazynu "Dobre Wnętrze". Kampania "Muratora" obejmie trzy wydania czasopisma...

14 września 2004

WebService obsłuży Fortis Bank w zakresie nowych mediów

Fortis Bank podpisał umowę o współpracy z agencją interaktywną WebService. Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę serwisów internetowych banku, rozbudowę jego...

14 września 2004

"Polityka" z drugą edycją dodatku "Niezbędnik Inteligenta"

Do najnowszego numeru "Polityki", który będzie na rynku od jutra, zostanie dołączony drugi raz w tym roku bezpłatny dodatek "Niezbędnik...

14 września 2004

List do redakcji DS "MMP" w sprawie udziału IWP w powstaniu RMT

Maciej Hoffman, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy (IWP), przesłał do redakcji DS "MMP" komunikat następującej treści: "Jak się dowiedzieliśmy, w...

14 września 2004

LPP po raz pierwszy przeprowadzi zimową kampanię Reserved

LPP SA przeprowadzi w tym roku po raz pierwszy kampanię zimową dla marki Reserved. Jak zapowiada Krzysztof Śliwiński, dyrektor marketingu...

14 września 2004

Upstairs Young & Rubicam i Wunderman wygrały przetarg na obsługę Citibanku Handlowego

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam i firma marketing services Wunderman należąca do grupy Y&R zwyciężyły w przetargu rozpisanym przez...

14 września 2004

Globalna kampania repozycjonująca Philipsa nie obejmie Polski, planowane inne działania

Globalna kampania autorstwa sieci agencji reklamowych DDB Worldwide repozycjonująca markę Philips nie obejmie Polski. Nowy wizerunek firmy ma kojarzyć się...

14 września 2004

Inwestycje w park maszynowy w agencji BTL Apla

Agencja BTL Apla z Łodzi (wcześniej Apla Grupa), pracująca dotychczas głównie dla branży motoryzacyjnej, rozszerzyła swoją działalność o dział kreacji...

14 września 2004

Feedback/Hill & Knowlton rozpocznie współpracę z Nikon Polska

Producent sprzętu fotograficznego Nikon powierzył obsługę działań public relations w Polsce agencji Feedback/Hill & Knowlton. Umowa została zawarta na czas...

14 września 2004

Agencja Huevo przygotowała serwis dla Intermarche

Agencja interaktywna Huevo zrealizowała witrynę dla sieci supermarketów Intermarche. Serwis adresowany jest do klientów, dziennikarzy oraz potencjalnych partnerów sieci. Witryna...

14 września 2004

Stadnicki/Jasieński oraz Starcom zajmą się obsługą budżetu Expandera

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na całościową obsługę mediową Expander Sp. z o.o. - pierwszego w Polsce brokera usług finansowych...

14 września 2004

Lech Kaczoń nie będzie odpowiedzialny za sport w TVP SA

Wydział rzecznika TVP SA stanowczo zdementował informacje o tym, jakoby Lech Kaczoń miał zostać odpowiedzialny za programy sportowe w TVP...

14 września 2004

Nowy produkt mBanku wyłącznie w kanałach tematycznych Grupy ITI

Nowy produkt mBanku - Indywidualne Konto Emerytalne, który pojawił się w ofercie banku 1 września br., swoją kampanię reklamową w...

14 września 2004

Według PZU SA jej reklamy w sieci obejrzało 6 mln internautów

Według danych zebranych przez firmę ubezpieczeniową PZU SA i agencję interaktywną Hypermedia ok. 6 mln internautów miało bezpośredni kontakt z...

14 września 2004

UOKiK po raz kolejny zarzucił Media Markt wprowadzanie konsumentów w błąd

Cezary Banasiński, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, uznał, że ulotki reklamowe sieci handlowej Media Markt wprowadzają konsumentów w błąd....

14 września 2004

G+J RBA publikuje drugi numer magazynu "National Geographic Kids"

Z okazji rozpoczęcia roku szkolnego G+J RBA wydało drugi numer "National Geographic Kids". Jest to dwujęzyczny (polsko-angielski) magazyn dla dzieci...

14 września 2004

Firma public relations Ink & Co. poszerza portfolio klientów

Agencja public relations Ink & Company podpisała stałą umowę na obsługę PR instytucji filmowej Max-Film, która rozpoczyna inwestycje w zarządzanych...

14 września 2004

W. Kruk wprowadza na rynek nową markę - Wenge

Firma jubilerska W. Kruk SA stworzyła nową kolekcję Wenge. Nazwa związana jest z gatunkiem drzewa z Afryki, które łączone ze...

14 września 2004

Miesięcznik "Profit" wyda raport "Fundusze dla firm"

Miesięcznik "Profit" (Axel Springer Polska) przygotował raport "Fundusze dla firm". Jest on kompendium informacji na temat unijnych pieniędzy. Został stworzony...

14 września 2004

NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę full service firmy Lisner

Firma Lisner Polska, producent przetworów rybnych, zakończyła przetarg na obsługę full service. Zwycięzcą została agencja reklamowa NoS/BBDO. Agencja została wybrana...

14 września 2004

Gruppa 66/Ogilvy i MindShare przygotowały dla PLL LOT promocję biletu elektronicznego

Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczynają kampanię reklamową związaną z wprowadzeniem nowego produktu - biletu elektronicznego. Za strategię i kreację działań...

15 września 2004

GE Capital Bank przedłuża kampanię GEpard i poszerza ją o telewizję

GE Capital Bank przedłużył kampanię GEpard - marki sieci dealerów samochodów używanych autoryzowanych przez ten bank. Celem kampanii jest wprowadzenie...

15 września 2004

Skoda Auto Polska promuje nową wersję modelu Octavia

Skoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowej Skody Octavii. "Celem kampanii jest uświadomienie klientom, że na rynek wprowadzona została zupełnie...

15 września 2004

Gemius podsumowuje igrzyska w polskim internecie - internauci kibicami selektywnymi

Natężenie ruchu w serwisach poświęconych igrzyskom olimpijskim pokrywało się z występami naszych najpopularniejszych sportowców. Największą internetową widownię zgromadziły występy olimpijskie...

15 września 2004

Wakacje.pl raportują kilkakrotny wzrost przychodów ze sprzedaży wycieczek

Portal turystyczny Wakacje.pl odnotował w sezonie letnim wzrost przychodów o kilkaset procent w stosunku do tego samego okresu w ub.r....

15 września 2004

Nissan wprowadza nową identyfikację wizualną punktów dealerskich

Nissan Poland rozpoczyna wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej punktów dealerskich. Tworzone salony będą powstawały zgodnie z nowymi globalnymi standardami koncernu, a...

15 września 2004

Grey Warszawa wdraża sieciowe narzędzia planowania strategicznego

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa pracuje nad wprowadzeniem do oferty nowych narzędzi planowania strategicznego. "Implementacja rozwiązań sieciowych oraz praca nad...

15 września 2004

Projekt Akademii Fox Kids będzie rozwijany pod nową nazwą

Projekt Akademii Fox Kids będzie rozwijany. Jeszcze jesienią ogłoszona zostanie trzecia w br. edycja programu. W związku ze zmianą nazwy...

15 września 2004

Powstała nowatorska wytwórnia muzyczno-internetowa o nazwie 3PM

Powstała wytwórnia muzyczno-internetowa o nazwie 3PM. Otwarcie portalu firmy, przy wsparciu promocji, nastąpi 28 października br. Promocja obejmie reklamę na...

15 września 2004

Eliza Durka nową naczelną anglojęzycznego "Warsaw Business Journal"

Eliza Durka objęła stanowisko redaktora naczelnego anglojęzycznego tygodnika biznesowego "Warsaw Business Journal". Poprzednim naczelnym był Aleksander Nowacki, którego dalsze plany...

15 września 2004

Lek Polska wystartował z jesienną kampanią leku OTC marki Deprim

Rozpoczęła się przygotowana przez agencję reklamową Demo Effective Launching jesienna kampania reklamowa leku OTC marki Deprim produkowanego przez firmę Lek...

15 września 2004

Biuro Reklamy TVP rozwija komunikację BtoB poprzez internetowy newsletter

Biuro Reklamy TVP SA (BR TVP) rozwija komunikację business-to-business poprzez internetowy newsletter. "Chcemy wyraźnie odróżnić elektroniczną wersję newslettera od naszych...

15 września 2004

Katarzyna Bem odchodzi z domu mediowego Brand & Media OMD

Katarzyna Bem, obecnia senior media planner w domu mediowym Brand & Media OMD, rozstaje się z agencją. Była z nią...

15 września 2004

Star Foods wspiera kampanią nową promocję

Rozpoczęła się nowa promocja konsumencka chrupek kukurydzianych Mr Snaki produkowanych przez Star Foods. Promocję pod nazwą "Mania Strachachania" przygotowała i...

15 września 2004

Haribo poszerza świadomość marki Maoam w nowej kampanii

Spółka Haribo startuje z kampanią reklamową rozpuszczalnych gum do żucia Maoam. Kreacyjnie przygotowała ją agencja reklamowa Goldfinger, a media zaplanował...

15 września 2004

Wlazło dołączyła do Optimedia Poland, agencja kontynuuje obsługę marki Tic Tac

Dom mediowy Optimedia Poland powiększył zespół o kolejnego client service managera, którym została Dagmara Wlazło. Ostatnio pracowała w domu mediowym...

15 września 2004

McDonald's będzie reklamować "Strefę dobrych cen" w telewizji i internecie

McDonald's Polska rozpocznie 15 września br. kampanię reklamową programu "Strefa dobrych cen", w ramach którego wybrane produkty będą dostępne w...

15 września 2004

McCann-Erickson przygotowuje projekt dla MTV Polska

Agencja reklamowa McCann-Erickson Polska nawiązała współpracę z MTV Polska. Pierwszym jej efektem jest prasowa kampania reklamowa (m.in. w "Cosmopolitan", "CKM",...

15 września 2004

Carlsberg prowadzi paneuropejski audyt wydatków reklamowych w mediach

Koncern piwowarski Carlsberg prowadzi na dziewięciu europejskich rynkach, w tym również w Polsce, audyt wydatków reklamowych w mediach, efektywności kosztowej...