M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 września 2004

Benbenek potwierdza kandydaturę Anielskiej na stanowisko prezesa Wydawnictwa Murator

Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych SA (ZPR SA), potwierdził, że Agnieszka Anielska, dotychczas dyrektor zarządzający wydawnictwa G+J...

15 września 2004

Udział w rynku widowni Polsatu był najwyższy od stycznia 2002 r.

Udział w rynku widowni Polsatu (SHR) w grupie 16-49 lat wyniósł 13 września 30,3 proc. - poinformował Polsat, powołując się...

15 września 2004

Nieustraszeni Łowcy Dźwięków przygotowali dżingle Radia Bis

Dżingle do nowej oprawy publicznego Radia Bis w ramach ostatniej akcji promocyjnej "Młodość, muza, świat, języki" stworzyła agencja Nieustraszeni Łowcy...

15 września 2004

Morliny zmieniają opakowanie i pozycjonowanie produktów dla dzieci Morlinki

Morliny SA zmieniły opakowania produktów dla dzieci Morlinki. Autorem kreacji nowych opakowań jest szwajcarska agencja CB'A. Jednocześnie wprowadzono także nowe...

15 września 2004

MobiJoy! przygotowuje promocję dla Kraft Foods

Agencja marketingu mobilnego MobiJoy! przygotowuje promocję dla Kraft Foods Polska. Akcja pod hasłem "Kumulacja 3. stopnia" dotyczy batonów 3Bit. Nagrodami...

15 września 2004

Średnia wysokość kieszonkowego, jakim dysponują dzieci, to 36 zł wg Ipsos

Firma Ipsos przeprowadziła badanie dotyczące kieszonkowego dzieci. Wynika z niego, że dwie trzecie rodziców mających dzieci w wieku od 4...

15 września 2004

Pierwsza kampania agencji DDB Warszawa dla marki Wedel

Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała swoją pierwszą kampanię dla marki Wedel. Spot opowiadający historię o tancerce tango jest kontynuacją koncepcji...

15 września 2004

Michał Karnowski z "Newsweeka" poprowadzi program w TV Puls

Dziennikarz tygodnika "Newsweek Polska" Michał Karnowski będzie prowadził na żywo poniedziałkowe wydania programu "Nasza antena" w telewizji TV Puls. Karnowski...

16 września 2004

Nordea rozpoczyna kampanię kredytów mieszkaniowych

Nordea Bank Polska rozpoczęła kampanię swoich kredytów mieszkaniowych. Produkt nazywa się Nordea Habitat. Zachętą do skorzystania z niego jest promocja...

16 września 2004

DougFaberFamily zawiesił działalność struktury public relations Stargate

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) zdecydowała się zawiesić działalność firmy public relations Stargate, która działała w jej strukturach od października 2002...

16 września 2004

Monika Gabryelewicz i Marek Kaczmarski odeszli z biura reklamy "Gazety"

Z biura reklamy "Gazety Wyborczej" (Agora SA) odeszli Monika Gabryelewicz i Marek Kaczmarski. Oboje pełnili funkcje kierowników sprzedaży. Według przedstawicieli...

16 września 2004

Hyundai zareklamuje Matriksa i Dni Otwarte

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową modelu Matrix. Potrwa ona do połowy października i będzie się toczyła w prasie, radiu...

16 września 2004

CB4 Media przygotowuje dla Nokii kampanię w taksówkach

Na początku października rozpocznie się kampania Nokii z wykorzystaniem nośników reklamowych w taksówkach. Reklama nowego telefonu Nokia 6260 pojawi się...

16 września 2004

"Manager Magazine" - Infor ze Spieglem?

Wydawnictwo Infor Manager Sp. z o.o., nowa spółka należąca do Grupy Wydawniczej "Infor", a także prawdopodobnie niemieckiej grupy wydawniczej Spiegel,...

16 września 2004

Agencja Graficzna A przygotowała opakowania i materiały reklamowe dla firmy Premium Foods SA

Firma Premium Foods SA wprowadza na rynek nowy produkt - herbaty Wellness Tea. Opakowania produktu przygowała Agencja Graficzna A. Linia...

16 września 2004

AMS wprowadza nowe narzędzie do planowania kampanii outdoorowych

AMS SA, firma reklamy zewnętrznej należąca do Agory SA, wprowadziła nowe narzędzie do planowania kampanii outdoorowych. Jak powiedziała Grażyna Gołębiowska,...

16 września 2004

List do redakcji DS "MMP": Wyjaśnienie SMG/KRC w sprawie IWP i RMT

Izabella Anuszewska, press research director SMG/KRC Millward Brown Company, przesłała wyjaśnienie następującej treści: "W odpowiedzi na list dyrektora generalnego Izby...

16 września 2004

Wyjaśnienie: "Wlazło dołączyła do Optimedia Poland, agencja kontynuuje obsługę marki Tic Tac"

W nawiązaniu do informacji z DS "MMP" z 15 września br. "Wlazło dołączyła do Optimedia Poland, agencja kontynuuje obsługę marki...

16 września 2004

HBO Polska uruchomi kanał Cinemax w I kwartale 2005 r., planowane zwiększenie produkcji własnej w HBO

W pierwszym kwartale 2005 r. HBO Polska uruchomi nowy kanał filmowy Cinemax. Wcześniej mówiło się, że kanał ruszy jeszcze w...

16 września 2004

List do redakcji DS "MMP": Stanowisko Trade Press w sprawie IWP i RMT

Trade Press, wydawca prasy handlowej, nadesłał swoje stanowisko w związku z publikacją tekstu Macieja Hoffmana, dyrektora generalnego Izby Wydawców Prasy...

16 września 2004

Korzeniowski może zostać szefem sportu TVP w połowie października

Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski w chodzie, w połowie października może zostać szefem sportu Telewizji Polskiej SA. Informację oficjalnie potwierdziła...

16 września 2004

Ruszyła największa w historii Bakomy promocja konsumencka

Od wczoraj do 15 grudnia br. potrwa promocja jogurtów Bakoma Premium pod hasłem "Odkryj naszą naturę". Produkt w nowej szacie...

16 września 2004

Podniesiony do 270 tys. egzemplarzy nakład "Plannera Akademickiego"

Bezpłatny rocznik - terminarz "Planner Akademicki" - ma w tym roku podniesiony nakład do 270 tys. egzemplarzy. W ubiegłym roku...

16 września 2004

Euro RSCG Marketing House dla Polifarbu Cieszyn-Wrocław

Pod hasłem "Dekoral rozdaje karty" ruszył program motywacyjny Polifarbu Cieszyn-Wrocław. Budżet na opracowanie strategii programu oraz jego obsługę zdobyła w...

16 września 2004

Kampania wspiera sprzedaż październikowego "CKM-u"

Październikowemu numerowi magazynu "CKM" (Media Marquard Polska) towarzyszy kampania reklamowa o charakterze prosprzedażowym. Działania reklamowe prowadzone będą głównie przy użyciu...

16 września 2004

"Inspiracje" - pierwszy numer kwartalnika Muratora

Na rynku ukazał się właśnie pierwszy numer kwartalnika "M jak mieszkanie poleca" pod tytułem "Inspiracje". Magazyn przygotowała redakcja miesięcznika wnętrzarskiego...

16 września 2004

Edipresse Polska poszerza portfolio magazynów parentingowych

Od dzisiaj jest na rynku drugie wydanie magazynu dla rodziców "Mama i Dziecko" wydawnictwa Edipresse Polska. Tytuł ukazał się w...

16 września 2004

Najważniejszy tegoroczny debiut Mercedesa - DaimlerChrysler launchuje nową klasę A

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął kampanię mediową wspierającą debiut rynkowy nowego Mercedesa klasy A w naszym kraju. Jest to najważniejsza premiera...

16 września 2004

Renault prowadzi trzy kampanie promocyjne - dla klientów indywidualnych i dla firm

Renault Polska prowadzi trzy kampanie mediowe wspierające oferty promocyjne. "Wrzesień traktujemy jako miesiąc bardzo promocyjny, przygotowaliśmy kilka akcji rabatowych" -...

16 września 2004

Henkel planuje kampanię wspierającą nowe pasty linii Vademecum

Henkel Polska z początkiem września uruchomił sprzedaż nowych past do zębów z serii Vademecum. Vademecum Expert Complete 8 będzie konkurowała...

16 września 2004

Cykl eventów na warszawskich ulicach ma zwrócić uwagę kierowców na nowe auto Seata

GCI, agencja public relations z grupy Grey, przygotowała cykl eventów w ramach kampanii Seata Altea prowadzonej pod hasłem "Odważ się"...

16 września 2004

Marek Rusiecki odchodzi z Ad.netu, jego obowiązki przejmują Wysocki i Kwaśniewski

Marek Rusiecki, dyrektor zarządzający Ad.netu, odszedł z firmy. Wiąże się to z objęciem przez niego nowego stanowiska w CR Media...

16 września 2004

Nutricia pierwszym sponsorem programu w TVN Style, rusza kampania BoboVity

Nutricia Polska, producent żywności dla niemowląt, nawiązała współpracę z kanałem TVN Style. Magazyn "Klub młodej mamy" będzie sponsorowany przez markę...

16 września 2004

Era uruchomiła loterię z okazji ósmych urodzin, przez miesiąc rozdaje codziennie m.in. auta Smart

Z okazji ósmych urodzin Era (Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.) rozpoczęła wczoraj loterię, w której codziennie losowany będzie samochód...

17 września 2004

Zenith Media wykorzysta golf w kampanii autopromocyjnej

Dom mediowy Zenith Media rozpoczyna pierwszą w historii kampanię reklamową swojej marki. Kampania ma charakter niestandardowy, wykorzystuje m.in. "viral marketing",...

17 września 2004

MPunkt rozpocznie wizerunkową kampanię outdoorową "Wolne słuchawki!"

MPunkt Polska, sieć sprzedaży telefonów komórkowych współpracująca z Polkomtelem, rozpocznie kampanię outdoorową. Jej celem jest budowanie wizerunku marki mPunkt, kreacja...

17 września 2004

Robert Pstrokoński dyr. zarządzającym nowego pionu w Point Group

Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. miesięcznika dla studentów "Dlaczego" i bezpłatnego miesięcznika "Point Warsaw", stworzyła nowy pion ds. wydawnictw...

17 września 2004

Puma kończy tegoroczne działania ATL kampanią outdoorową

Puma Polska rozpoczęła kampanię outdoorową nazwaną roboczo "Aligator". Kampania potrwa cztery tygodnie, obejmuje całą Polskę. Jak mówi Piotr Cichecki, dyrektor...

17 września 2004

"Nasz Poradnik" - nowy tytuł Agory za 1 zł pod brandem "Poradnika Domowego"

Pod brandem "Poradnika Domowego" (Agora SA) ukazał się nowy, polecany przez "Poradnik" miesięcznik "Nasz Poradnik". Jak przekazał Jarosław Matuszewski, dyrektor...

17 września 2004

Koncern paliwowy PKN Orlen członkiem stowarzyszenia IAA

Zarząd Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce przyjął na poczet członków organizacji przedstawicieli koncernu paliwowego PKN Orlen. "Cieszy nas fakt,...

17 września 2004

Nokia organizuje cykl imprez muzycznych, wkrótce launch telefonu 3220

Nokia zorganizuje w najbliższym czasie cykl imprez muzycznych pod hasłem Nokia DJ Tour. W jego ramach w październiku odbędą się...

17 września 2004

Ad Venture Team opracował ofertę specjalną dla Polsatu Sport

Na przełomie września i października w Polsacie Sport mają pojawić się pierwsze spoty reklamowe klientów pozyskanych przez Ad Venture Team....

17 września 2004

"Dziennik Zachodni" uruchomił 23. tygodnik powiatowy

"Dziennik Zachodni" (Polskapresse Sp. z o.o. Oddział Prasa Śląska) uruchomił od dzisiaj kolejny, już 23., tygodnik powiatowy - "Dziennik Zachodni...

17 września 2004

Wyjaśnienie: Kwartalnik "Inspiracje" ma szerszy target

Jak wyjaśnia Wydawnictwo Murator, kwartalnik "Inspiracje", o którym wspominaliśmy we wczorajszym dziennym serwisie, jest skierowany do wszystkich kobiet bez względu...

17 września 2004

"Hortex duszkiem!" to hasło kampanii soków tego producenta

Hortex Holding SA rozpoczął kampanię reklamową promującą soki Hortex. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki, uatrakcyjnienie i ocieplenie wizerunku tego...

17 września 2004

Kampania dla produktów mlecznych Free w lutym

Agencja reklamowa Vert Advertising i dom mediowy Phoenix Media będą odpowiedzialne za przygotowanie kampanii reklamowej nowej marki produktów mlecznych Obrzańskiej...

17 września 2004

"Masz Prawo Wiedzieć" - akcja społeczna dzienników Polskapresse

Polskapresse prowadzi akcję na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego pod hasłem "Masz Prawo Wiedzieć". Bierze w niej udział dziewięć dzienników regionalnych...

17 września 2004

W październiku kampania remake'u filmu "Teksańska masakra piłą mechaniczną"

SPI International Polska planuje na październik kampanię reklamową remake'u filmu "Teksańska masakra piłą mechaniczną". Jej grupa docelowa to osoby w...

17 września 2004

Rzecznik praw dziecka protestuje przeciw reklamie wina

W związku z projektem zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi dopuszczających reklamowanie wina (pisaliśmy o tym...

17 września 2004

Linie lotnicze Wizz Air rozpoczęły pierwszą kampanię w telewizji

Rozpoczęła się pierwsza w Polsce telewizyjna kampania reklamowa tanich linii lotniczych Wizz Air. Kampania ma charakter wizerunkowy, ale pojawiają się...