M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 września 2004

Maciej Nowicki będzie pracował w moskiewskiej FCB

Maciej Nowicki, były dyrektor kreatywny J. Walter Thompson/Parintex (rozstał się z tą agencją na początku br., jego miejsce zajął Piotr...

17 września 2004

Marquard Media rezygnuje z tegorocznej kampanii dzienników

Wydawnictwo Marquard Media Polska zdecydowało się na przesunięcie terminu kampanii reklamowej dzienników sportowych ("Przegląd Sportowy", "Sport" i "Tempo") na przyszły...

17 września 2004

Primoloko obsługuje platformę muzyczno-internetową 3PM

Agencja Primoloko zajmuje się obsługą PR nowej wytwórni muzyczno-internetowej 3PM, o której pisaliśmy w DS "MMP" 15 września. Głównym zadaniem...

17 września 2004

Kampania reklamowa nowego brandu Artha-Media

Do końca września potrwa dwutygodniowa kampania reklamowa nowego brandu Artha-Media, systemu marketingowego On Hold. Polega on na zastępowaniu telefonicznego tła...

17 września 2004

"Modne Kuchnie" - pierwszy tytuł z serii "Dobre Wnętrze Poleca"

Nowy kwartalnik Wydawnictwa Murator "Dobre Wnętrze Poleca" pojawi się na rynku 17 listopada. Pierwszy numer, "Modne Kuchnie", przedstawi aktualne tendencje...

17 września 2004

Jerzy Zawilski new business strategic managerem w Grupie Ströer

Jerzy Zawilski objął stanowisko new business strategic managera w Grupie Ströer. Do jego podstawowych obowiązków należą strategiczne aspekty pozyskiwania kluczowych...

17 września 2004

Ambient media uzupełniają kampanię telefonu Siemens M65

Rozpoczęła się kolejna część kampanii reklamowej telefonu Siemens M65. Wykorzystuje ona komunikację za pośrednictwem ambient mediów. Jej celem jest dotarcie...

17 września 2004

Kawa Prima Niebieska zmienia nazwę i wizerunek, planowana kampania

Producent kawy firma Prima SA zmienia nazwę swojego sztandarowego produktu. Prima Niebieska będzie nazywać się Prima Finezja Niebieska. "Celem zmiany...

17 września 2004

"StudentNEWS" w PBC, z większym nakładem

Październikowe wydanie bezpłatnego magazynu studenckiego "StudentNEWS" będzie pierwszym objętym badaniami Polskich Badań Czytelnictwa. Wydawca pisma, Student News - Media i...

17 września 2004

P&G promuje nową odmianę Blend-a-med przez SMS

Procter & Gamble rozpoczął promocję konsumencką dla marki Blend-a-med opartą na technologii SMS. Akcja, która jest konkursem SMS z nagrodami,...

17 września 2004

Profile użytkowników Heyah i innych pre-paidów nie różnią się

Profil osoby, która płaci za kartę Heyah, wbrew nakierowanej na młodego odbiorcę kampanii reklamowej zdaniem Acxiom Polska nie odbiega od...

17 września 2004

TVN złożył prospekt emisyjny w KPWiG

Spółka TVN SA złożyła wczoraj prospekt emisyjny w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (KPWiG). Prospekt został przygotowany w związku z...

17 września 2004

Piotr Wielądek account managerem w MRM Momentum Group

Do grona pracowników MRM Momentum Group dołączył Piotr Wielądek, który objął stanowisko account managera odpowiedzialnego za dwie marki produktów tytoniowych...

20 września 2004

Heyah kontynuuje współpracę z telewizją MTV

Heyah została sponsorem nowego programu informacyjnego w MTV. Od dzisiaj na antenie tej stacji nadawany będzie serwis "MTV News" przekazujący...

20 września 2004

Raisio Polska Foods poszerza portfolio margaryn

"Śmietankowa z nutą kwaśnej śmietany" to nowy produkt Raisio Polska Foods, który łączy w sobie elementy margaryny i kwaśnej śmietany....

20 września 2004

Paradise Group wprowadza na polski rynek nową ekskluzywną linię Hugo Boss - Selection

Firma Paradise Group wprowadza na polski rynek nową linię marki odzieżowej Hugo Boss - Selection. Ubrania z tej linii są...

20 września 2004

SPI i Monolith przygotowały wspólnie kampanię reklamową "Aleksandra Wielkiego"

Dystrybutorzy filmowi: SPI International Polska i Monolith Films będą wspólnie promować wejście na polskie ekrany filmu "Aleksander Wielki". Produkcja będzie...

20 września 2004

Liga Mistrzów kontra Puchar UEFA według TNS OBOP

Mecze Ligi Mistrzów transmitowane w tym tygodniu w TVP obejrzało więcej widzów niż emitowane w TVN-ie mecze Pucharu UEFA, mimo...

20 września 2004

British Airways wspierają promocję kampanią reklamową przygotowaną przez Publicis

Linie lotnicze British Airways zaoferują klientom promocyjne ceny biletów do ponad 20 miejsc świata. Promocję, która rozpocznie się 21 września...

20 września 2004

Adidas wprowadzi do Polski kolekcję Stelli McCartney

Adidas Poland planuje wprowadzenie na nasz rynek nowej kolekcji ubrań i butów sygnowanych nazwiskiem Stelli McCartney, projektantki mody, córki Paula...

20 września 2004

Testardo Red Cell przygotowała nowy spot dla marki leku Rutinoscorbin

GSK Pharmaceuticals (dział koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline - GSK) ruszył z kampanią reklamową leku OTC Rutinoscorbin. Według Sebastiana Niemirskiego, brand managera...

20 września 2004

"Film" z "Trainspotting" będzie mieć "wyraźnie" podniesiony nakład

Listopadowe wydanie miesięcznika "Film" (Hachette Filipacchi Polska), jak poinformował wydawca, będzie mieć "wyraźnie" podniesiony nakład. Nie są jednak w tej...

20 września 2004

"Newsweek" z trzecią edycją "Rankingu szkół językowych"

Dzisiejsze wydanie "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) ukazało się z 18-stronicowym dodatkiem "Ranking szkół językowych". To trzecia edycja rankingu najlepszych...

20 września 2004

Rafał Grabkowski został account managerem w TBWA/PR

Rafał Grabkowski rozpoczął pracę w firmie public relations TBWA/PR na stanowisku account managera. Wcześniej przez 5 lat związany był ze...

20 września 2004

Radiostacja wprowadziła zmiany w ramówce

Sieć Radiostacja, należąca do holdingu Eurozet, wprowadziła zmiany do swojej ramówki. Monika Dąbrowska i Łukasz Szmel poprowadzą w paśmie między...

20 września 2004

Nowa makieta "Życia" równocześnie ze startem kampanii

Od początku października br. dziennik "Życie" (Dom Wydawniczy "Życie") ma mieć nową makietę. Jej autorem jest grafik związany z "Życiem"...

20 września 2004

Sokołów sponsorem reality show "Wyprawa Robinson" w TVN

Firma Sokołów została sponsorem nowego programu typu reality show w telewizji TVN, pt. "Wyprawa Robinson". Przez cały czas emitowania programu...

20 września 2004

"Dziennik Zachodni" poszerza grono felietonistów o znane nazwiska

Do felietonistów "Dziennika Zachodniego" (Polskapresse, Oddział Prasa Śląska) dołączył bp Tadeusz Pieronek. Jego cykl "Widziane z Krakowa" drukowany jest w...

20 września 2004

Axel Springer promuje akcję "Znajdź pracę z "Faktem""

Axel Springer Polska rozpoczął kampanię reklamową nowej akcji dziennika "Fakt" - "Znajdź pracę z "Faktem"". Strategię i kreację kampanii przygotowała...

20 września 2004

W I półroczu br. "Profit" najczęściej kupowanym magazynem gospodarczym

Według informacji wydawnictwa Axel Springer Polska na podstawie danych ZKDP średnia miesięczna sprzedaż magazynu "Profit" wyniosła w I półroczu br....

20 września 2004

Agencja Red 8 przygotowała kampanię dla drukarek Oki

Agencja reklamowa Red 8 przygotowała kampanię promocyjną dla kolorowej drukarki laserowej Oki C3100. Adresatem kampanii są klienci końcowi z małych...

20 września 2004

Totalizator Sportowy wspiera Dużego Lotka kampanią reklamową

"A mi to Lotto" - pod takim hasłem przebiega najnowsza kampania Totalizatora Sportowego wspierająca markę Duży Lotek. Kampania, przygotowana przez...

20 września 2004

Marcin Wiktorski dołączył do działu strategicznego DougFaberFamily

Marcin Wiktorski został strategic plannerem w dziale strategicznym agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF). Wcześniej pracował w agencji Brain na stanowisku account...

20 września 2004

Hortex Holding rezygnuje z mrożonek i skupia się na grupie soków i napojów

Hortex Holding SA odsprzeda swoją część mrożonek i skupi działania na produkcji, sprzedaży oraz promocji soków i napojów. Zdaniem przedstawicieli...

20 września 2004

Ruszyła nowa kampania dwutygodnika "Viva!"

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa magazynu "Viva!" wydawanego przez Edipresse Polska. Strategię i kreację kampanii przygotował duet kreatywny Andrzej Maruszeczko...

20 września 2004

Czerwona Finlandia wraca tylko na rynek Polski

Finlandia Polska po około 1,5 roku wprowadza ponownie na polski rynek czerwoną Finlandię żurawinową z sokiem z żurawin, która obecnie...

20 września 2004

Agencja Headz planuje wprowadzenie nośnika coffee sleeves

Agencja Headz planuje wprowadzenie nośnika coffee sleeves - reklamowych koszulek na kubki z kawą. Firma prowadzi obecnie rozmowy z jedną...

21 września 2004

Soneta, producent oprogramowania dla firm, nawiązał współpracę z agencją 4D

Agencja public relations 4D pozyskała nowego klienta - firmę Soneta Sp. z o.o., producenta systemu informatycznego do zarządzania firmą o...

21 września 2004

Krzysztof Kudlek został dyrektorem marketingu Merloni Indesit Polska

Krzysztof Kudlek objął stanowisko dyrektora marketingu Merloni Indesit Polska. Wcześniej przez dziewięć miesięcy obowiązki dyrektora marketingu pełnił dyrektor generalny spółki...

21 września 2004

Nakład 40. numeru "Tiny" będzie podniesiony do 900 tys.

"Tina" Wydawnictwa Bauer podniesie nakład do 900 tys. egzemplarzy. Stanie się tak przy okazji 40. numeru tytułu, który wejdzie na...

21 września 2004

Merloni Indesit wprowadza na rynek nowy produkt - lodówki Graffiti

Merloni Indesit Polska wprowadza na rynek nową linię lodówek - Graffiti. Ich cechą wyróżniającą jest to, że mogą służyć także...

21 września 2004

DDB Warszawa przygotowała kampanię reklamową chipsów Crunchips

The Lorenz Bahlsen Snack-World zlecił agencji reklamowej DDB Warszawa przygotowanie kampanii reklamowej, której celem jest zwiększenie sprzedaży całej linii produktów...

21 września 2004

Agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB kreuje modę na Kraków

Wydział Turystyki i Promocji Urzędu Miasta Krakowa zdecydował się na przeprowadzenie kampanii promocyjnej mającej na celu przedłużenie okresu turystycznego w...

21 września 2004

Bonduelle po raz kolejny korzysta z usług kreatywnych niezależnego freelancera

Firma Bonduelle zaplanowała intensywną kampanię reklamową swojego najlepiej sprzedającego się produktu - "Kukurydzy złocistej". Nowe opakowanie, przygotowane przez agencję 4All,...

21 września 2004

Media publiczne mają mieć łatwiejszy dostęp do produkcji zewnętrznych

Urząd Zamówień Publicznych chce zwolnienia mediów publicznych z obowiązku organizowania przetargów na przygotowywanie i produkcję filmów, programów telewizyjnych i audycji...

21 września 2004

Polkomtel SA powierza obsługę projektu dla marki Sami Swoi McCann-Erickson Polska

Polkomtel SA powierzył obsługę kolejnego projektu reklamowego marki usług pre-paid (telefony na kartę przedpłaconą) o nazwie Sami Swoi - Prosta...

21 września 2004

Gellwe promuje ciasta w proszku filmami na DVD w prezencie

Producent ciast i deserów w proszku Gellwe Sp. z o.o. wprowadził niedawno do sprzedaży promocyjne zestawy ciast w proszku do...

21 września 2004

Małgorzata Święcicka została PR managerem w MI Polska

Małgorzata Święcicka została nowym PR managerem w agencji reklamowej MI Polska. Ostatnio pracowała na stanowisku senior account managera w IQ...

21 września 2004

Leo Burnett Warszawa wysłała najwięcej prac reklamowych na konkurs Golden Drum

Polskie agencje i firmy reklamowe wysłały 227 prac reklamowych na tegoroczny 11. Międzynarodowy Festiwal Reklamy "Golden Drum" w Słowenii. Najwięcej...

21 września 2004

Knorr wspiera reklamą nowe smaki sosów do potraw

Do pięciu obecnych już na rynku sosów do potraw Knorr (sos hiszpański, sos boloński, sos miodowo-musztardowy, sos słodko-kwaśny, sos śmietanowo-grzybowy)...