M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 września 2004

San Markos została wyłącznym partnerem marketingowym fundacji Moja Afryka

Fundacja Moja Afryka i Republika Dobrej Marki San Markos rozpoczęły współpracę nad drugą kampanią dla tej organizacji. Agencja została wyłącznym...

21 września 2004

Nestle wprowadza nowy wariant wafli Princessa Snack

Nestle Polska SA wprowadza na polski rynek nowy wariant wafli Princessa Snack - są to wafelki w czekoladzie pakowane w...

21 września 2004

Almeco rozpoczęło sprzedaż aut marki SsangYong

Spółka Almeco, polski przedstawiciel koreańskiego koncernu SsangYong, rozpoczęła sprzedaż aut tej marki. W polskiej ofercie znajdują się wyłącznie samochody terenowe:...

21 września 2004

Artur Pielak został dyrektorem marketingu Alima-Gerber SA

Artur Pielak objął stanowisko dyrektora marketingu Alima-Gerber SA, zastępując Katarzynę Warzechę, która odeszła z firmy w kwietniu br. (Warzecha obejmie...

21 września 2004

Legend Group i Universal McCann przygotowują kampanię wspierającą promocję Winiar

Na zlecenie koncernu Nestle Polska SA, właściciela marki Winiary, agencja reklamowa Legend Group i dom mediowy Universal McCann przygotowują nową...

21 września 2004

Discovery Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w kanale ZigZap

Discovery Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w nowym kanale telewizyjnym ZigZap produkowanym przez spółkę Canal Plus Cyfrowy. Broker obsługuje już...

21 września 2004

Amica Wronki SA rezygnuje z jesiennej kampanii wizerunkowej i stawia na BTL

Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, zrezygnowała z tegorocznej mediowej kampanii wizerunkowej na rzecz wzmocnienia działań BTL-owych. "Działania mediowe z...

21 września 2004

Masterfoods Polska prowadzi z TVN-em projekt cross-promocyjny

Marki koncernu Masterfoods Polska wspierają projekt "Misja Martyna". Zdaniem Tomasza Englerta, dyrektora sprzedaży i marketingu Grupy ITI, "Misja Martyna" to...

21 września 2004

Polsat Sport sfinalizował prace na jesienną ramówką kanału

Marian Kmita, dyrektor programowy ds. sportu w Polsacie Sport, przedstawił harmonogram transmisji imprez sportowych w najbliższym sezonie. W ramówce stacji...

21 września 2004

Grupa kreatywna Taxi zajmie się obsługą marki piwa Hammer

Zakłady Piwowarskie "Głubczyce" SA powierzyły obsługę strategiczno-kreatywną i mediową marki piwa Hammer grupie kreatywnej Taxi. Wartość budżetu nie została ujawniona....

21 września 2004

Smolik, Kukiz i Możdżer autorami muzyki w kampanii Euro RSCG dla Tymbarku

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową wspierającą nową linię Tymbarku - soki i nektary z delikatnym miąższem i cząstkami owoców....

21 września 2004

Tok FM rozpoczęło emisję programu online w portalu Gazeta.pl

Radia Tok FM, nadającego dotąd w dziewięciu największych miastach Polski, można już słuchać online w portalu Gazeta.pl. Multimedialny portal umożliwia...

21 września 2004

Średnia sprzedaż "Men's Health" przekroczyła planowany próg 60 tys. egzemplarzy

Według danych Motor-Presse Polska pochodzących ze Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż miesięcznika "Men's Health" od momentu pojawienia się na...

21 września 2004

Publicis SanofiLab przygotował najnowsze reklamy marki leków No-Spa

Koncern farmaceutyczny Sanofi-Synthelabo rozpoczął kampanię reklamową rozkurczowego leku OTC No-Spa. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży produktu. Grupą docelową reklamy są...

21 września 2004

Marta Zaręba odpowiada za marketing agencji interaktywnej Catalist

Marta Zaręba została dyrektorem działu marketingu i reklamy w agencji interaktywnej Catalist. Swoją karierę zawodową w branży internetowej rozpoczęła od...

21 września 2004

Dun & Bradstreet Poland rozpoczyna sprzedaż gospodarczych baz danych

Firma konsultingowa Dun & Bradstreet Poland wprowadza na rynek swój najnowszy produkt - drugą edycję Polskiej Bazy Danych Gospodarczych październik...

21 września 2004

Rafał Betlejewski autorem projektu artystycznego w Koninie

Rafał Betlejewski, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Cytryna, zdecydował się na realizację kolejnego projektu artystycznego, który tym razem realizowany jest w...

22 września 2004

Radio RMF FM chce dotrzeć z promocją do 1 mln instytucji

Stacja radiowa RMF FM rozpoczyna realizację nowego projektu promocyjnego. W ramach zaplanowanych działań do prawie 1 mln instytucji: sklepów, zakładów,...

22 września 2004

Reklama czajników Romix pojawi się na antenach TVP i Romantica

Agencja reklamowa DSK przygotowała kampanię reklamową czajników Romix dla firmy Team International Polska. Zadaniem kampanii jest poinformowanie konsumentów o tym,...

22 września 2004

Sroczyński odpowiada za działania promocyjne "Gazety Wyborczej"

Grzegorz Sroczyński pokieruje nowym działem promocji "Gazety Wyborczej". Zaczynał pracę w dzienniku jako reporter, a w ciągu ostatnich 12 miesięcy...

22 września 2004

Nestle wspiera reklamą nową kawę opracowaną w technologii Vax

Nestle realizuje kampanię reklamową kawy rozpuszczalnej z segmentu premium - Nescafe Gold, promującą nową, ulepszoną wersję kawy. Zdaniem producentów dzięki...

22 września 2004

Krynica Zdrój zrezygnowała ze współpracy z TBWA/Warszawa

Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. handlowych i marketingu w Krynicy Zdrój, właścicielu marki Frugo, zapowiedział, że jesienią br. akcja marketingowa o...

22 września 2004

TBWA/Telescope rozpocznie obsługę projektu Off ballet special

Agencja reklamowa TBWA/Warszawa przygotowała kreację reklam przedstawienia Off ballet special, który wystąpi 26 września br. w Teatrze Wielkim w Operze...

22 września 2004

Maciej Kałkus przygotuje nową makietę "Gazety Wyborczej"

Agora SA opracowuje nową makietę "Gazety Wyborczej". Jej autorem będzie Maciej Kałkus, dyrektor artystyczny pionu czasopism spółki. Nowa makieta zostanie...

22 września 2004

Agencja reklamowa Trampolina kreuje nowy wizerunek firmy Słodkie Upominki

Firma Słodkie Upominki powierzyła agencji reklamowej Trampolina projekt stworzenia nowej identyfikacji wizualnej. Agencja bierze także udział przy realizacji projektów firmy...

22 września 2004

Piotr Chmiel został zastępcą dyr. handlowego w grupie Promotor

Piotr Chmiel objął nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora handlowego w grupie Promotor Sp. z o.o. i będzie odpowiadał za współpracę...

22 września 2004

TP Internet chce, żeby Wirtualna Polska SA zajęła się doradztwem biznesowym

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie spółki Wirtualna Polska SA podjęło uchwałę o "istotnej zmianie przedmiotu działalności" spółki. Jest to decyzja zgodna z...

22 września 2004

DDB Warszawa przygotowała reklamy dodatków maturalnych "Gazety Wyborczej"

Agora SA rozpoczęła kampanię reklamową nowej serii dodatków tematycznych "Gazety Wyborczej". Suplementy poświęcone są nowej maturze. Cykl dodatków będzie się...

22 września 2004

PKO BP został sponsorem wspólnego programu MTV Polska i TVN Siedem

PKO Bank Polski będzie sponsorem wspólnego programu telewizyjnego, który będzie pokazywany w MTV Polska i TVN Siedem. Obie strony podpisały...

22 września 2004

UOKiK został patronem akcji "Czyste informacje" prowadzonej pod egidą ZFPR

Związek Firm Public Relations (ZFPR) zainicjował akcję pod hasłem "Czyste informacje" mającą przeciwdziałać zjawisku kryptoreklamy, kupowania publikacji, advertoriali oraz innych...

22 września 2004

Vegeta nawiązuje w promocji konsumenckiej do rocznicy 45-lecia marki

Pod koniec września br. rusza w sieci handlowej Makro Cash & Carry promocja konsumencka Vegety (producent Podravka) zorganizowana z okazji...

22 września 2004

"Boutique" ma mieć zwiększone nakład, objętość i liczbę sesji mody

Nowy magazyn wydawnictwa ViMedia "Boutique" ma wesprzeć kampania reklamowa poszerzona o Radio Kolor i Radiostację. Wydawca zakłada, jak przekazał Wojciech...

22 września 2004

DeAgostini dołącza do nowej serii wydawniczej zdalnie sterowany model Subaru WRC

Wydawnictwo DeAgostini wprowadziło serię kolekcjonerską dla wielbicieli modeli samochodów. Numer pierwszy kolekcji "RadioControl" ma promocyjną cenę 6,9 zł. Zebranie serii...

22 września 2004

Demo przygotowało reklamy telewizyjne Bakomy Premium informujące o promocji

Pod hasłem "Odkryj naszą naturę" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa jogurtów Bakoma Premium. Spot reklamowy przygotowała agencja Demo Effective Launching....

22 września 2004

"Rzeczpospolita" opublikuje trzecią edycję "Listy 2000 polskich przedsiębiorstw"

Dziennik "Rzeczpospolita" (Presspublika) opublikuje dodatek specjalny "Lista 2000 polskich przedsiębiorstw". Przedstawi w nim ranking firm, których przychody ze sprzedaży przekroczyły...

22 września 2004

Cisowianka sprzedaje więcej wody butelkowanej niż Arctic

Według najnowszego badania ACNielsen za sierpień br. rynku wód butelkowanych w Polsce marka Cisowianka produkowana przez firmę Nałęczów Zdrój Sp....

22 września 2004

Dorota Śpiewla-Czekaj odpowiada za markę La Roche-Posay

Dorota Śpiewla-Czekaj będzie nowym dyrektorem marki La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique wchodzącej w skład L'Oreal Polska. Zastąpi Monikę Nowak, która awansowała...

22 września 2004

Open Finance rozpoczyna pierwszą kampanię telewizyjną w TVN24

Open Finance rozpoczyna pierwszą kampanię telewizyjną w TVN24. Jest to firma doradcza zajmująca się finansami osobistymi. Reklama firmy będzie pojawiać...

22 września 2004

Zentropy Partners przygotował nową stronę internetową dla Nescafe

Koncern Nestle odświeżył stronę internetową marki Nescafe. Aktualna strona ma zupełnie nowy charakter, jest bardziej interaktywna od poprzedniej wersji. Jest...

22 września 2004

Właściciel portalu O2.pl odnotował w pierwszym półroczu czterokrotny wzrost zysku

Firma O2.pl, właściciel portalu O2.pl i komunikatora Tlen.pl, osiągnęła w pierwszym półroczu zysk netto w wysokości 700 tys. zł. Jest...

22 września 2004

Energe 21 przygotowała nowy serwis wspierający sprzedaż marki Top Secret

Agencja interaktywna Energe 21 przygotowała nową witrynę internetową dla marki Top Secret (www.topsecret.pl). Serwis zgodnie z założeniami ma być serwisem...

22 września 2004

Multibank wprowadził kartę kredytową dla nauczycieli

Multibank wraz z Nauczycielską Agencją Ubezpieczeniową i Związkiem Nauczycielstwa Polskiego wydał kartę kredytową dla nauczycieli. Jest to pierwsza w Polsce...

22 września 2004

UPC TK chce wspierać reklamą sprzedaż usług dostępu do internetu

UPC Telewizja Kablowa rozpoczyna kampanię reklamową usługi szerokopasmowego dostępu do internetu chello. Działania prowadzone są pod hasłem "Chello - internet...

22 września 2004

PGNiG zamierza rozstrzygnąć przetarg reklamowy w październiku br.

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG) w ciągu najbliższego miesiąca ma ogłosić zwycięzcę przetargu dotyczącego przygotowania i przeprowadzenia kampanii...

22 września 2004

Liberty Group rozpoczyna realizację programu edukacyjnego dla Finlandia Polska

Agencja public relations Liberty Group rozpoczyna program edukacyjny pod hasłem "Jak zostać prawdziwym barmanem". Program adresowany jest przede wszystkim do...

22 września 2004

Tequila/Polska utworzy strukturę e-marketingową Tequila/Digital

Firma marketing services Tequila/Polska utworzy strukturę usług e-marketingowych pod nazwą Tequila/Digital. "Chcemy wciąż poszerzać zakres naszych kompetencji, dywersyfikować nasze usługi...

22 września 2004

Recma prowadzi audyt polskiego rynku domów mediowych

Firma badawcza Recma (Research Company Specialising in the Media Agencies), specjalizująca się w analizach rynku usług mediowych na całym świecie,...

23 września 2004

Coty Polska wprowadzi i będzie promować nowy zapach Isabelli Rossellini

Coty Polska wprowadzi do sprzedaży nowe perfumy Isabelli Rossellini - Daring. Będzie to już trzeci zapach z tej serii. Produkt...

23 września 2004

CAM Media reklamuje film "Zły duch" na autobusach

Firma CAM Media zorganizowała ogólnopolską kampanię autobusową promującą film "Zły duch" (premiera 24 września br.). CAM Media jest również jednym...

23 września 2004

Almeco przygotowuje na jesień pierwszą kampanię samochodu Rexton

Almeco, polski dystrybutor koreańskich samochodów SsangYong, rozpocznie w październiku br. kampanię modelu Rexton. "Jest to podstawowe auto w naszej ofercie...