M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 września 2004

Zenith Media zajmie się obsługą mediową dziennika "Życie"

Dom mediowy Zenith Media zajmie się obsługą mediową Domu Wydawniczego "Życie", wydawcy dziennika "Życie", przy okazji kampanii tytułu, która ma...

23 września 2004

RFSU kieruje kampanię do młodych kierowców

Rozpoczęła się kampania firmy RFSU, szwedzkiego producenta prezerwatyw, który zdecydował się na precyzyjnie skierowane działania reklamowe. Tym razem grupę docelową...

23 września 2004

ING Nationale-Nederlanden oraz ING Bank Śląski zawarły 17 tys. umów IKE

W ciągu 20 dni od momentu, kiedy ING Nationale-Nederlanden oraz ING Bank Śląski rozpoczęły sprzedaż Indywidualnych Kont Emerytalnych (IKE), w...

23 września 2004

Agencja G7 realizuje kampanię dla marki Pudliszki

Firma Heinz Pudliszki rozpoczęła kampanię reklamową, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki Pudliszki oraz promocja poszczególnych linii produktowych. Hasłem przewodnim...

23 września 2004

Chili Communications obsługuje PR-owo firmę Interglobal Financial Brokers

Agencja Chili Communications rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi PR z firmą Interglobal Financial Brokers. "Firma nie weszła jeszcze oficjalnie na...

23 września 2004

Unilever wprowadza nową linię kosmetyków Dove, w planach kampania reklamowa

Koncern Unilever wprowadził na rynek nową linię kosmetyków do pielęgnacji włosów farbowanych - Dove Pielęgnacja i Blask. Nowa seria produktów...

23 września 2004

Katarzyna Komar została senior product managerem w Boehringer Ingelheim

Katarzyna Komar objęła nowo utworzone stanowisko senior product managera w firmie Boehringer Ingelheim Polska. Będzie się zajmowała marketingiem dwóch marek...

23 września 2004

PKP Intercity prowadzi jesienną promocję biletów

Firma PKP Intercity prowadzi promocję pod hasłem Super Bilety. Promocja polega na obniżeniu cen biletów, umożliwiających odbycie podróży dowolnym krajowym...

23 września 2004

Poniedziałkowy "Manniak" Wojciecha Manna trafia z "Gazety" na płytę CD

Do sklepów muzycznych trafi wkrótce płyta "Monday Manniak". Znajdą się na niej piosenki tłumaczone przez Wojciecha Manna na łamach "Dużego...

23 września 2004

Carlsberg Okocim utrwala znajomość marki piwa Karmi

Carlsberg Okocim chce podtrzymać znajmość marki piwa Karmi adresowanego do kobiet i w tym celu prowadzi wizerunkową kampanię telewizyjną swojej...

23 września 2004

Reserved i Rexona przeprowadzą wspólną akcję kierowaną do studentów

Marki Rexona i Reserved organizują wspólną akcję promocyjną kierowaną do studentów pierwszego roku. W salonach Reserved w całym kraju otrzymają...

23 września 2004

Animex i Morliny połączą działy marketingu i wydatki reklamowe

W przyszłym roku działy marketingu Grupy Animex i Morlin SA będą połączone. Stanie się tak w związku z przejęciem firmy...

23 września 2004

Promocja oleju Kujawski wspierana intensywną kampanią w TV

ZT Kruszwica SA, producent m.in. oleju Kujawski, przygotował promocję konsumencką wspierającą sprzedaż tej marki. Na korkach butelek nadrukowano specjalne kody...

23 września 2004

DNA Communications rozpocznie promocję Bols Fusion w kanale HoReCa

Działania promocyjne w kanale HoReCa związane z relaunchem napoju RTD Bols Fusion będą trwały od października do grudnia br. Akcja...

23 września 2004

Scholz & Friends Warszawa i PanMedia Western realizują pierwszą kampanię marki Flesz w TV

Na zlecenie firmy Inco-Veritas SA, producenta m.in. chemii gospodarczej, agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa i dom mediowy PanMedia Western...

23 września 2004

CTM rozpoczyna współracę z Eden Springs

Centrum Telemarketingowe CTM rozpoczyna obsługę firmy Eden Springs Poland. Centrum będzie prowadzić akcję telemarketingu wychodzącego promującą sześć rodzajów pakietów, na...

23 września 2004

"Magazyn Przyszłego Studenta" - od września jako miesięcznik

"Magazyn Przyszłego Studenta", bezpłatny tytuł dla licealistów, od września br. będzie ukazywał się w cyklu miesięcznym. Pismo istniejące od 2001...

23 września 2004

Turski odchodzi z Bauera. Wydawnictwo inwestuje w sektor moto

Wydawnictwo Bauer po ogłoszonym wczoraj odejściu z firmy Ryszarda Turskiego, dyrektora wydawniczego odpowiedzialnego za pisma motoryzacyjne (tygodnik "Motor", miesięcznik "Auto...

23 września 2004

Kampania olejów Platinum połączona z konkursem

Kampania reklamowa olejów silnikowych Platinum przygotowana przez Orlen Oil i agencję Focus Advertising rozpocznie się 24 września br. Jest to...

23 września 2004

Discovery Campus ma być istotnym elementem strategii Discovery w Europie

Discovery Networks Europe chce rozwijać projekt Discovery Campus w Europie. Discovery Campus to szerokie działania non-profit, których celem jest integracja...

24 września 2004

Iwona Kubicz z On Board PR członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations

Iwona Kubicz, starszy konsultant public relations w On Board PR, został członkiem IPRA - International Public Relations Association. Jest to...

24 września 2004

"Sukces" intensywnie promowany, podniesie objętość i jakość papieru

Pierwszy numer "Sukcesu" w zmienionej formule po trzech tygodniach obecności na rynku sprzedał 65 proc. nakładu z płytą DVD i...

24 września 2004

Firma Medisense wspólnie z wydawnictwem Direct Publishing wyda magazyn dla diabetyków

Firma Medisense wspólnie z wydawnictwem Direct Publishing będzie wydawać magazyn dla diabetyków. 1 października do 30 tys. osób z bazy...

24 września 2004

Acxiom Polska nasila marketing usług wśród agencji reklamowych

Firma marketingu precyzyjnego Acxiom Polska zamierza zintensyfikować działania o charakterze BtoB, których celem jest promocja jej produktów wśród agencji reklamowych....

24 września 2004

Papier Amber promowany za pomocą serii książek ze znakami graficznymi

Arctic Paper, producent papieru, za pomocą serii książek ze znakami graficznymi promuje papier Amber. W tej chwili do agencji reklamowych...

24 września 2004

Do konkursu Złote Spinacze zgłoszono 47 prac

Jury II edycji konkursu Złote Spinacze oceni 47 prac w 8 kategoriach. Konkurs Złote Spinacze organizowany jest przez Związek Firm...

24 września 2004

"Outsourcing Magazine" - nowy tytuł branżowy zadebiutuje na rynku

Pierwszy numer kwartalnika "Outsourcing Magazine" pojawi się na rynku pod koniec września. Wydawca pisma, wydawnictwo IPM, specjalizuje się w publikacji...

24 września 2004

Beyonce będzie promowała nowy zapach Tommy Hilfiger

Estee Lauder Poland wprowadzi do sprzedaży nowy zapach marki Tommy Hilfiger - True Star. Debiut perfum będzie wspierany kampanią reklamową,...

24 września 2004

Światowa marka Commes des Garcons debiutuje w Polsce

Marka Commes des Garcons (CDG), znana w świecie mody, wchodzi na polski rynek. Pierwszy i jedyny sklep CDG powstaje w...

24 września 2004

"Dzień dobry" w internecie - nowy serwis, akces do sieci IDMnet i plany pakietów z gazetą papierową

Gazeta "Dzień dobry" (spółka DD Media) zainauguruje dziś swój nowy serwis internetowy. Serwis będzie miał nowy kształt i bogatszą zawartość...

24 września 2004

Presspublica będzie promowała najciekawsze materiały "Rzeczpospolitej"

Wydawnictwo Presspublica zamierza jesienią skoncentrować swoje działania reklamowe na promocji najciekawszych materiałów redakcyjnych dziennika "Rzeczpospolita". Przy opracowaniu reklam wydawca będzie...

24 września 2004

Polkomtel wchodzi w telefonię stacjonarną

Polkomtel SA, operator sieci telefonii komórkowej Plus GSM i marki sieci Sami Swoi, ogłosił, że do końca tego roku zamierza...

24 września 2004

"Super Express" jesienią zmieni layout i wesprze zmiany kampanią

"Super Express" (wydawca: Media Express) zmienia layout. Zmiany zostaną wprowadzone jesienią br. Autorem nowej makiety dziennika jest znany grafik Jacek...

24 września 2004

Animex wzmacnia markę Krakus i raportuje wzrost jej sprzedaży

Firma Animex prowadzi kampanię telewizyjną marki Krakus, która z niewielkimi przerwami potrwa do końca br. Jest to kontynuacja czerwcowej kampanii...

24 września 2004

MBank będzie rozwijał naziemne kanały dostępu oraz kampanie w internecie i BTL

W najbliższych miesiącach mBank będzie rozwijać działania związane z nowymi aranżacjami naziemnych kanałów dostępu mBanku (mKioski, Centra Finansowe mBanku). Planowane...

24 września 2004

Stanowisko dyrektora programowego Polsatu może zostać zlikwidowane po odejściu Fajksa

Stanowisko dyrektora programowego Polsatu może zostać zlikwidowane - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ma to związek z rezygnacją z tej funkcji Piotra...

24 września 2004

Orkla zwiększy nakłady na promocję i planuje budowę nowych drukarni

Orkla Press Polska zamierza w przyszłym roku "istotnie" zwiększyć budżet na promocję swoich tytułów prasy regionalnej. Ponadto obecnie tworzone są...

24 września 2004

PRO Media House reklamuje swoje usługi, a także kategorię PRO

PRO Media House, dom mediowy należący do Jacka Sadowskiego, właściciela Demo Effective Launching, specjalizujący się w zakupie i planowaniu kampanii...

24 września 2004

Imperial Tobacco poszerza linię papierosów West o odmianię Blue

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA wprowadza nowy, czwarty wariant papierosów marki West o nazwie Blue (są to papierosy typu...

24 września 2004

The Promarket Group, izraelski potentat BTL, bliski inwestycji w polską agencję

The Promarket Group, izraelski potentat na rynku BTL, zamierza zainwestować w jedną z polskich agencji. Ariel Blidstein, co-partner w The...

24 września 2004

Renault wprowadza auto Modus, najważniejszy polski launch firmy w tym roku

Renault Polska szykuje się do najważniejszego tegorocznego launchu - debiutu samochodu Modus. Kampania mediowa wprowadzająca nowe auto na nasz rynek...

24 września 2004

KRRiTV przeciw łączeniu członkostwa w radach nadzorczych mediów publicznych z zatrudnieniem w tych mediach

Przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Danuta Waniek wydała oświadczenie, w którym przypomina, że "media publiczne są zobowiązane do stosowania...

24 września 2004

Piotr Tatarski większościowym udziałowcem i prezesem Stargraphics

Piotr Tatarski został większościowym udziałowcem i prezesem agencji marketing services Stargraphics. Dotychczas pełnił funkcję wiceprezesa i dyr. zarządzającego. Pozostałe udziały...

24 września 2004

Motorola wprowadza na rynek telefon muzyczny E398, kampania w telewizji i prasie

Motorola Polska rozpoczyna kampanię wprowadzającą na rynek nowy telefon - model E398. Jak mówi Joanna Lewandowska, dyrektor ds. kluczowych klientów...

27 września 2004

RFSU kieruje kampanię do młodych kierowców

Jutro startuje kampania RFSU, szwedzkiego producenta prezerwatyw. RFSU zdecydował się na precyzyjnie skierowane działania reklamowe. Tym razem grupę docelową określono...

27 września 2004

"Cafe" zmienia logo, układ graficzny, w przyszłym roku planowana kampania reklamowa

Bezpłatny miesięczny magazyn kobiecy "Cafe" wydawany przez Direct Publishing Sp. z o.o. (wcześniej wydawca nazywał się Go Publishing), od wrześniowego...

27 września 2004

TBWA/Warszawa realizuje kampanię społeczną "Przyjazna łapa"

TBWA/Warszawa przygotowała projekt reklamy prasowej zrealizowany na wspólne zamówienie Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Przyjaciel" oraz Fundacji "Przyjaciółka". Ogłoszenia prasowe (w...

27 września 2004

Wittchen debiutuje z marką w TV, wybór padł na TVN Style

Firma Wittchen specjalizująca się w produkcji wyrobów skórzanych rozpocznie pierwszą w swojej 15-letniej historii kampanię telewizyjną pod hasłem "Wittchen. Twórcza...

27 września 2004

8,5 mln zł na reklamę środków ochrony roślin w I połowie roku

Agencja Martin & Jacob opublikowała wyniki wydatków na reklamę w mediach rolniczych w I połowie br., z których wynika, że...

27 września 2004

Agencja Carre Noir przygotowała nowe logo dla Polmosu Lublin

Agencja Carre Noir zaprojektowała nowe logo korporacyjne dla Polmosu Lublin SA. Projekt znaku firmy umożliwia dostosowywanie jego kolorystyki od chłodnej...