M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 września 2004

Aster City Cable prowadzi testy usługi telefonii cyfrowej

Spółka Aster City Cable, właściciel sieci telewizji kablowej Aster, prowadzi testy usługi telefonii cyfrowej w Warszawie. Firma ma kilkuletnie doświadczenie...

27 września 2004

Smirnoff Import będzie konkurował z Finlandią i Absolutem

Firma Diageo od października wprowadzi w Polsce międzynarodowy wariant wódki Smirnoff pod nazwą Smirnoff Import. Dołączy on w ofercie Diageo...

27 września 2004

Anna Karasińska dołączyła do biura reklamy magazynów Axel Springer Polska

Anna Karasińska rozpoczęła pracę w biurze reklamy magazynów Axel Springer Polska. Została szefem sprzedaży tygodnika "Pani Domu" i dwumiesięcznika "Pani...

27 września 2004

Kanał Club zmienia ramówkę i oprawę graficzną

Club, kanał tematyczny skierowany do kobiet, wprowadza od października nową ramówkę, która ma silniej podkreślać jego rozrywkowy charakter. Uzupełniane będą...

27 września 2004

Pierwsza kampania reklamowa farmaceutycznej firmy ASA

ASA Sp. z o.o., producent leków homeopatycznych, kosmetyków aptecznych i nutraceutyków (odżywek), 20 września wystartowała z pierwszą w historii firmy...

27 września 2004

"Życie Warszawy" wprowadzi nowy layout w połowie października

"Życie Warszawy" (wydawca: spółka Dom Prasowy) wprowadzi nowy layout w połowie października br. Jego autorem jest Jacek Utko, dyrektor artystyczny...

27 września 2004

PWF wyda tytuł dla handlu tradycyjnego "Handel - Dobry Sklep"

Polskie Wydawnictwo Fachowe (PWF) wyda nowy tytuł "Handel - Dobry Sklep" skierowany do handlu tradycyjnego, czyli małych i średnich sklepów....

27 września 2004

Reklamy herbat Bio-Active w prasie i telewizji ogólnopolskiej

Firma Bio-Active Sp. z o.o. zajmująca się sprzedażą herbat ziołowych i owocowych będzie reklamować wprowadzoną we wrześniu na rynek nową...

27 września 2004

Pierwsza kampania wizerunkowa w historii Microsoftu rusza w Polsce

Microsoft Sp. z o.o. rusza z wielomiesięczną telewizyjną kampanią wizerunkową. Jest to część kampanii globalnej, która w niektórych krajach (np....

27 września 2004

Agata Kusińska account directorem w Red 8

Agata Kusińska objęła z końcem września nowo utworzone stanowisko account directora w agencji Red 8 Communications Group. Do jej obowiązków...

27 września 2004

Jesienna ofensywa produktowo-reklamowa Maspeksu Wadowice

Holding Maspex Wadowice na początek jesieni zaplanował szeroko zakrojoną ofensywę produktową - w sumie we wrześniu i w październiku wprowadza...

27 września 2004

MRM/Momentum zmienia agencję PR

Agencja Marketing & Communications Consultants obsługuje agencję marketing services MRM/Momentum w zakresie public relations. Współpraca obejmuje komunikację z mediami, przede...

27 września 2004

Storck wzmacnia wizerunek marki Merci

Storck Polska rozpoczął kampanię wizerunkową pralin Merci pod hasłem "Sprzyjaj chwilom, by mówić Merci". Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki...

27 września 2004

IQS & Quant Group otworzyła filię w Poznaniu

Firma badawcza IQS & Quant Group otworzyła filię w Poznaniu. Chce w ten sposób ułatwić klientom z zachodniej Polski swobodniejszy...

27 września 2004

Agencja Essence przygotuje akcję marketingu bezpośredniego dla Vigoru

Koncern farmaceutyczny US Pharmacia przeprowadzi w październiku br. akcję marketingu bezpośredniego dla marki preparatu witaminowego Vigor. Przygotowaniem akcji skierowanej do...

27 września 2004

Józef Szewczyk odchodzi z Axel Springer Polska

Józef Szewczyk, wydawca tytułów motoryzacyjnych w Axel Springer Polska, rozstaje się z firmą. Jego odejście związane jest z reorganizacją struktur...

27 września 2004

"Fakt dla niej" - magazyn kobiecy "Faktu"

"Fakt dla niej" będzie po raz pierwszy dołączony do dziennika "Fakt" (Axel Springer Polska) 1 października. W formie magazynu wielkości...

27 września 2004

Wojciech Kłosowski marketing managerem Kompanii Piwowarskiej SA

Wojciech Kłosowski obejmie w październiku br. nowo utworzone stanowisko marketing managera w Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA), do której należą...

27 września 2004

Grupa Żywiec wprowadziła limitowaną serię butelek Żywca w sześciopaku

Grupa Żywiec SA wprowadza na rynek limitowaną serię sześciopaków z butelkami piwa marki Żywiec. W limitowanej serii pięć z butelek,...

28 września 2004

TBWA/PR współpracuje z Otwartym Rynkiem Elektronicznym

Agencja TBWA/PR rozpoczyna współpracę z Otwartym Rynkiem Elektronicznym SA (ORE), operatorem platformy handlu elektronicznego Marketplanet. Współpraca z TBWA/PR obejmuje działania...

28 września 2004

Bob Strohmenger został dyr. kreatywnym Publicis M.A.R.C. w Sofii

Bob Strohmenger, ostatnio pracujący na stanowisku dyrektora kreatywnego w agencji freelancerów Euro Dream Team (a wcześniej dyrektor kreatywny agencji Ogilvy...

28 września 2004

Autobusowa reklama spektaklu "Romeo i Julia"

Na autobusach ruszyła kampania promująca najnowszy musical Studia Buffo "Romeo i Julia". Kampanię autobusową nowego spektaklu Studia Buffo zrealizowała firma...

28 września 2004

Darek Zatorski jurorem Eurobest 2004

Dariusz Zatorski, dyrektor kreatywny Leo Burnett Warszawa, został jurorem tegorocznej edycji konkursu Eurobest (The European Awards for Creative Excellence). Będzie...

28 września 2004

OMD Poland planuje relaunch i rebranding Brand & Media OMD

Firma OMD Poland, do której należą trzy domy mediowe: Optimum Media OMD, Brand & Media OMD oraz Easymedia, planuje relaunch...

28 września 2004

PM Sport planuje kampanie marek Quicksilver i Peak Performance

PM Sport, dystrybutor brandów sportowych, planuje zimowe kampanie dla marek Peak Performance i Quicksilver. Peak Performance to skandynawska marka odzieży...

28 września 2004

Ford Motor Company umożliwia wygranie dwóch samochodów w kumulacji

Ford Motor Company rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje możliwość wygrania dwóch samochodów. W "Gazecie Wyborczej" ukazał się layout prezentujący...

28 września 2004

Agnieszka Kamola, dyr. ds. promocji Axla, odchodzi z wydawnictwa

Agnieszka Kamola, dyrektor ds. promocji wydawnictwa Axel Springer Polska (m.in. "Newsweek Polska", "Profit", "Olivia", "Pani Domu"), odchodzi z firmy. W...

28 września 2004

GE Bank Mieszkaniowy promuje kredyty hipoteczne

GE Bank Mieszkaniowy rozpoczął kampanię reklamową swoich kredytów hipotecznych. Kampania potrwa do końca października. Jak mówi Iwona Jarosińska-Opiela, brand manager...

28 września 2004

Katarzyna Bem będzie media managerem w Grupie Żywiec SA

Katarzyna Bem, dotychczas senior media planner w domu mediowym Brand & Media OMD, obejmie nowo utworzone stanowisko media managera w...

28 września 2004

MTV Polska poszerza ramówkę o format animowany

Kanał młodzieżowy MTV Polska poszerza ramówkę o serial animowany. Od października na antenie stacji pokazywany będzie film "SpongeBob". Emisję serialu...

28 września 2004

Nowa seria kosmetyków Eris promowana w aptekach i prasie branżowej

Produkty Dr Irena Eris z poszerzonej serii Pharmaceris T w postaci żelu i balsamu do ciała otrzymają wsparcie w prasie...

28 września 2004

Mini Media zwiększa ofertę zimową o trzy pakiety i rozszerza zasięg kasetonów na wyciągach

Mini Media uruchamia sprzedaż oferty zimowej na najbliższy sezon. Znalazło się w niej siedem pakietów, czyli o trzy więcej niż...

28 września 2004

Monika Brudło została new business managerem w Option One

Monika Brudło objęła stanowisko new business managera w agencji marketing services Option One. W DS "MMP" 27 lipca pisaliśmy, że...

28 września 2004

Comtica rozpoczyna działalność w USA w ramach offsetu

Firma Comtica rozpoczyna działalność w USA w ramach programu offsetowego firmy Lockheed-Martin. Comtica utworzy w USA spółkę zależną, która będzie...

28 września 2004

Promocja w mediach krakowskich wesprze nową inicjatywę Muzeobranie

Nieformalna grupa pod nazwą Koalicja Pasjonatów Kultury Wolnego Czasu zorganizuje 10 października br. projekt Muzeobranie popularyzujący aktywną obecność w przestrzeniach...

28 września 2004

Tele-Fonika Kable dołączyła do klientów Empathy Internet

Agencja interaktywna Empathy Internet z Krakowa jest odpowiedzialna za kreację, budowę i uruchomienie witryny internetowej Tele-Foniki Kable SA, co stanowi...

28 września 2004

Jogurty Onkena z linii zimowej w telewizji do końca roku

Firma Onken Polska, producent jogurtów, rozpoczyna ostatnią kampanię reklamową w tym roku. W najbliższy poniedziałek 4 października rozpocznie się emisja...

28 września 2004

Zentropy Partners przygotowała nową witrynę Chio

Agencja interaktywna Zentropy Partners (grupa agencji McCann-Erickson) przygotowała nowy site dla marki Chio (brand firmy Polsnack). Serwis adresowany jest do...

28 września 2004

Stolica reklamuje swoje zagraniczne usługi kurierskie

Firma kurierska Messenger Service Stolica SA rozpoczęła kampanię reklamową i public relations promującą nowy serwis zagraniczny. Działania są prowadzone pod...

28 września 2004

Kampania nowej marki Ale! mleko w telewizji i na outdoorze

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku będzie reklamowała swoją markę mleka świeżego w kartonach Ale! mleko w mediach. Dwumiesięczna kampania, która...

28 września 2004

Hortex Holding będzie promował soki Vitaminka

Hortex Holding SA przeprowadzi kampanię reklamową linii soków Vitaminka. Kampania rozpocznie się na początku października br., będzie skierowana do kobiet...

28 września 2004

W "Avanti" pojawią się męskie strony, wkrótce launch karty płatniczej Eurobank-Avanti

W grudniowym numerze magazynu "Avanti" (Agora SA) pojawi się dodatek dla mężczyzn. Wydany będzie w formacie magazynu, jako jego integralna...

28 września 2004

Artegence przygotowała wizualizację i serwis www nowej gry wirtualnej sieci Plus GSM

Polkomtel SA dla abonentów swojej sieci komórkowej Plus GSM przygotował pierwszą grę typu online massive multiplayer (dla wielu graczy jednocześnie)...

29 września 2004

Nova Communications Group odkupiła 80 proc. udziałów w firmach Synergy i Red 8

Nova Communications Group (Nova CG) odkupiła 80 proc. udziałów w agencji reklamowej Red 8 i firmie Synergy zajmującej się strategicznym...

29 września 2004

Storck promuje cukierki w loterii Storckoloto

Storck Polska prowadzi loterię konsumencką Storckoloto. Jej celem jest zwiększenie sprzedaży i wzrost zainteresowania produktami firmy takimi jak cukierki: Nimm2,...

29 września 2004

Dorota Gawryluk rezygnuje z szefowania redakcji publicystyki w Polsacie

Dorota Gawryluk zrezygnowała z funkcji szefa redakcji publicystyki w telewizji Polsat. Nie wiadomo jeszcze, kto ją zastąpi na tym stanowisku....

29 września 2004

Fiat Auto Poland zrekompensuje płatnikom VAT część podatku

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię promującą rabat mający zrekompensować płatnikom VAT część podatku niepodlegającą odliczeniu. Przygotowana przez agencję reklamową Leo...

29 września 2004

Browary pracują nad kodeksem samoregulacji dot. komunikacji marketingowej

Firmy z branży piwowarskiej w Polsce skupione w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego opracowują kodeks samoregulacji dotyczący między innymi kwestii komunikacji...

29 września 2004

Dr Witt wprowadził napoje dla dzieci Hugo, poszukuje inwestora

Firma Dr Witt specjalizująca się w produkcji soków i napojów reorganizuje portfolio produktów. Nowością są wprowadzane w tej chwili napoje...

29 września 2004

HBO w ramach promocji odkodowuje swój sygnał

W ramach jesiennej kampanii promocyjnej HBO Polska odkodowuje dziś sygnał stacji HBO i HBO2. Przez 5 dni widzowie będą mieli...