M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 września 2004

Toyota reklamuje program Toyota CorpoCars Management

Koncern Toyota Motor Poland wystartował z kampanią reklamową programu wynajmu długoterminowego floty samochodowej Toyota CorpoCars Management. Kreację przygotowała agencja reklamowa...

29 września 2004

K2 Internet SA i Bankier.pl SA notują wzrost wyników finansowych

Dwie spółki należące do funduszu venture capital bmp AG: K2 Internet SA oraz Bankier.pl SA, poprawiły w I połowie 2004...

29 września 2004

Motor Presse Polska będzie wydawać kolejny magazyn motoryzacyjny

Wydawnictwo Motor Presse Polska jesienią tego roku wprowadzi na rynek nowy miesięcznik motoryzacyjny, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Tytuł będzie wydawany na...

29 września 2004

Mi Promocja uruchamia sieć tablic w wagonach metra

Spółka Mi Promocja, która oferuje reklamę w pociągach InterCity i podmiejskich, w połowie października br. uruchomi sieć tablic w wagonach...

29 września 2004

Ruszyła fundacja Dajesz Pracę Pl, kontynuacja kampanii "Kupując polskie produkty, dajesz pracę"

Rozpoczęła działalność fundacja Dajesz Pracę Pl, której celem jest promowanie tworzenia i rozwoju miejsc pracy w Polsce. Fundacja jest kontynuacją...

29 września 2004

Domy mediowe opracowują stanowisko w sprawie badań czytelnictwa

Domy mediowe należące do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) wypracowują wspólne stanowisko w sprawie swoich oczekiwań w stosunku do badań czytelnictwa....

29 września 2004

Onet wprowadza nową pocztę z kontami o pojemności do 1 GB

Onet.pl, największy polski portal, wprowadza nowy system OnetPoczta. Nowe darmowe konta pocztowe mają pojemność do1 GB i pozwalają na przesyłanie...

29 września 2004

Piotr Zachara kończy współpracę z dwutygodnikiem "Viva!"

Piotr Zachara zrezygnował ze współpracy z dwutygodnikiem "Viva!" (Edipresse Polska). Był związany z jego działem mody i urody, gdzie -...

29 września 2004

Marquard wprowadzi jedną markę dzienników dopiero w przyszłym roku

Wydawnictwo Marquard Media Polska planuje dopiero w przyszłym roku wprowadzenie jednej marki dla wszystkich swoich dzienników sportowych: "Przeglądu Sportowego", "Tempa"...

29 września 2004

Alfred Hitchcock firmuje nowy miesięcznik z kryminalnymi opowiadaniami

Wydawnictwo Prószyński Media rozpoczęło wydawanie nowego miesięcznika z kryminalnymi opowiadaniami pod tytułem "Alfred Hitchcock poleca". Magazyn jest na licencji amerykańskiego...

29 września 2004

Blisko 10 tys. bezpłatnych badań podczas Commercial Union Vita-tour

Zakończyła się trzecia edycja Wielkiej Akcji Bezpłatnych Badań Profilaktycznych, w tym roku pod nazwą Commercial Union Vita-tour. Jej organizatorem jak...

29 września 2004

Firma konsultingowa Media Strategy wchodzi na polski rynek

Międzynarodowa firma Media Strategy, zajmująca się konsultingiem mediowym, otwiera biuro w Warszawie. Media Strategy będzie oferować reklamodawcom usługi audytorskie dotyczące...

29 września 2004

Cena, szybkość obsługi i terminowość decydują o wyborze firmy logistycznej wg badania Pentora

Na zlecenie firmy logistycznej Wincanton Trans European Polska Instytut Badania Opinii i Rynku "Pentor" przeprowadził badanie, z którego wynika, że...

29 września 2004

Nakład "Businessman Magazine" wzrasta, w planach kampania promocyjna

Wydawnictwo Business Press podniesie o 25 tys. egzemplarzy nakład miesięcznika "Businessman Magazine", który osiągnie tym samym poziom 80 tys. egzemplarzy....

29 września 2004

Pro Duct BBF rozpoczyna współpracę z Teka Polska

Agencja marketing services Pro Duct BBF rozpoczyna współpracę z firmą Teka Polska (producent sprzętu AGD). Agencja przygotowała dla tego klienta...

29 września 2004

"Polityka" otwiera w Lublinie siódmy salon

Tygodnik "Polityka" we współpracy z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej otwiera w Lublinie nowy salon. Salony "Polityki" działają już w Krakowie, we...

29 września 2004

Radosław Włoda został p.o. dyrektorem ds. sprzedaży "Gazety Wyborczej"

Radosław Włoda będzie pełnił obowiązki dyrektora ds. sprzedaży "Gazety Wyborczej". Włoda rozpoczął pracę w wydawnictwie Agora SA w sierpniu br....

30 września 2004

Fiat prezentuje kolekcję aut ubranych w zimowe stroje

Fiat Auto Poland rozpoczął kampanię reklamową wersji specjalnych aut Alaska. Na layoutach widać samochody ubrane w: kurtkę puchową, kożuch lub...

30 września 2004

Biura reklamy TVN i TVP chcą ograniczyć overbooking

Biuro Reklamy TVN i Biuro Reklamy TVP (BR TVP) poinformowały agencje mediowe i klientów o tym, że zamierzają ograniczyć problem...

30 września 2004

Aronia SA zmieniła opakowania Clippo z Tygryskiem, rozpoczyna sprzedaż zestawów promocyjnych

Aronia SA zmieniła opakowania napojów Clippo z Tygryskiem, a w październiku rozpocznie się sprzedaż zestawów promocyjnych. Kreację nowego opakowania opracowała...

30 września 2004

Edyta Gut wraca do Brand & Media OMD; odchodzi Chrzanowska

Iwona Chrzanowska, pełniąca obowiązki group account directora w domu mediowym Brand & Media OMD, rozstaje się z agencją. Jej obowiązki,...

30 września 2004

Kampania Euro RSCG Warsaw na łamach "Lürzer's ARCHIVE"

Przygotowana przez Euro RSCG Warsaw reklama prasowa kampanii World Wildlife Fund zostanie zaprezentowana na łamach 5. numeru "Lürzer's ARCHIVE. Ads...

30 września 2004

CTM umawia na jazdy próbne Suzuki Grand Vitara

Centrum Telemarketingowe CTM rozpoczęło akcję promocyjną modelu Suzuki Grand Vitara (Suzuki Motor Poland). Centrum prowadzi infolinię dla klienta, a także...

30 września 2004

Nokia wprowadzi na rynek model 6260, telefon biznesowo-designerski

Nokia wprowadzi w październiku na polski rynek nowy model telefonu - 6260. Należy on do kategorii produktowej "klasyka", ma charakter...

30 września 2004

RMF FM rozpoczyna kampanię i konkurs dla słuchaczy

Radio RMF FM rozpocznie 1 października br. kampanię reklamową w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Hasło kampanii brzmi "Jak...

30 września 2004

Walt Disney rusza z audycjami w lokalnych stacjach radiowych

Walt Disney Company Polska rusza w najbliższy weekend z audycjami "Disney w radio" w 27 lokalnych i regionalnych stacjach radiowych....

30 września 2004

Tequila/Polska przygotowała promocję konsumencką dla piwa Dębowe Mocne

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła jesienną promocję konsumencką piwa marki Dębowe Mocne. Za przygotowanie promocji odpowiedzialna jest agencja Tequila/Polska. Akcja ruszy...

30 września 2004

Grupa Y&R tworzy spółkę Raymond i przebudowuje Wundermana

W grupie Young & Rubicam jeszcze w tym roku powstanie nowa struktura - niezależna spółka o nazwie Raymond. Proces rejestracji...

30 września 2004

Rapp Collins powołuje dział strategii

Agencja BTL-owa Rapp Collins, należąca do grupy kapitałowej DDB Worldwide, przymierza się do stworzenia własnego działu strategii. Jak powiedziała Marta...

30 września 2004

Inventive Communication obsłuży firmę Ochnik w zakresie działań PR

Agencja Inventive Communication zajmie się obsługą firmy Ochnik (producent odzieży skórzanej) w zakresie działań public relations. Budżet został zdobyty przez...

30 września 2004

P&G inwestuje w sieć stoisk specjalistycznych Olay

Procter & Gamble rozwija sieć stoisk specjalistycznych, w których będą sprzedawane kosmetyki marki Olay. Na terenie Galerii Centrum w największych...

30 września 2004

"Dziennik Bałtycki" będzie mieć dwa magazyny sportowe w tygodniu

"Dziennik Bałtycki" będzie mieć dwa magazyny sportowe w tygodniu - w poniedziałki i czwartki. Dotychczas dodatek sportowy ukazywał się tylko...

30 września 2004

McCain wspiera swoją markę intensywną kampanią telewizyjną

Firma McCain Poland Sp. z o.o. przygotowała intensywne wsparcie reklamowe produktów McCain 123 Frytki oraz McCain Golden Wedges. 30- i...

30 września 2004

Paweł Dobosz dyrektorem marketingu "Gazety Prawnej"

Paweł Dobosz został dyrektorem biura marketingu i promocji w Wydawnictwie Gazeta Prawna (Grupa Wydawnicza "Infor"). Ostatnio pełnił funkcję zastępcy dyrektora...

30 września 2004

IQ Marketing realizuje promocję przedświąteczną dla Coty Polska

Z początkiem października rozpoczyna się promocja konsumencka produktów kosmetycznych marki Coty pod hasłem "Złote Prezenty". Grupa docelowa to kobiety i...

30 września 2004

L'Oreal zareklamuje nowy produkt do koloryzacji włosów Couleur Experte

L'Oreal Polska przeprowadzi kampanię reklamową nowej linii kosmetyków do koloryzacji włosów marki L'Oreal Paris - Couleur Experte. Jak powiedział Michał...

30 września 2004

Marcin Dec dyrektorem mediów w Initiative Warszawa

Marcin Dec, ostatnio dyrektor zarządzający domu mediowego Brand & Media OMD, 1 października br. obejmie stanowisko dyrektora mediów w Initiative...

30 września 2004

"Twój Weekend" zwiększa objętość i cenę, w planach kampania reklamowa

Wrocławskie wydawnictwo Silk Media wprowadza zmiany w wydawanym przez siebie dwutygodniku "Twój Weekend". Od najbliższego 20. numeru ten magazyn erotyczny...

30 września 2004

Kanał TVN Turbo wprowadza nowości do ramówki

Stacja TVN Turbo 2 października br. wprowadza zmiany w ramówce. Nową pozycją w programie TVN Turbo będzie "Męski świat" -...

30 września 2004

TVP wprowadza zmiany w programie "Szansa na sukces"

Telewizja Polska SA wprowadzi zmiany w niedzielnym programie "Szansa na sukces" emitowanym w TVP2. Od najbliższego wydania program pojawi się...

1 października 2004

Euro RSCG Warsaw i Man at Work przygotowały relaunch Mlekołaków

Na październik zaplanowana jest kampania reklamowa zmienionych płatków Mlekołaki o nowej recepturze, smakach i kształtach, a także nowości - batonów...

1 października 2004

Demo i Starcom przygotowały telewizyjną kampanię serków Bakuś

Ruszyła telewizyjna kampania serków Bakuś (Bakoma SA). Przygotowała ją agencja Demo Effective Launching. Kampania potrwa przez 3 miesiące i obejmie...

1 października 2004

Walt Disney liczy na dwumilionową widownię filmu "Iniemamocni", kampania w listopadzie

Walt Disney Company Polska przedstawił wstępne założenia dotyczące kampanii reklamowej i partnerów promocyjnych w związku z wejściem na ekrany filmu...

1 października 2004

P&G promuje nowy wariant szamponów Herbal Essences

Koncern Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową nowego szamponu przeciwłupieżowego Herbal Essences. Adaptację kampanii reklamowej przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett...

1 października 2004

Metsa reklamuje markę Mola w telewizji i rozszerza jej grupę docelową

Metsa Tissue Sales prowadzi kampanię reklamową papieru toaletowego i ręczników kuchennych marki Mola. Jednocześnie firma rozszerzyła grupę docelową tych produktów....

1 października 2004

DaimlerChrysler wspiera akcję promocyjną Mercedesów klas C, E i M

DaimlerChrysler Automotive Polska rozpoczął taktyczną kampanię prasową wspierającą akcję promocyjną trzech modeli marki Mercedes. Akcja promocyjna dotyczy modeli z klas...

1 października 2004

Henkel Polska przygotowuje pierwszy wspólny projekt z polskim MTV

Firma Henkel Polska przygotowuje pierwszy wspólny projekt ze stacją telewizyjną MTV Polska. Marka Fa należąca do koncernu będzie sponsorem nowego...

1 października 2004

Masterfoods kończy współpracę z siecią Grey

Masterfoods kończy globalną współpracę z siecią Grey. Decyzja ta jest wynikiem ostatnich zmian własnościowych (Grey stanie się częścią WPP). Celem...

1 października 2004

Michał Frontczak z Prasy Łódzkiej poszerza swoje kompetencje o marketing i promocję

Michał Frontczak odpowiada za marketing i promocję w Prasie Łódzkiej, oddział Polskapresse, wydawcy dzienników "Dziennik Łódzki" i "Express Ilustrowany". Michał...

1 października 2004

Carat zajmie się prawdopodobnie buyingiem dla Unilevera w Europie

Paneuropejski budżet zakupu mediów koncernu Unilever trafi prawdopodobnie do sieci domów mediowych Carat. Taką informację podał serwis "Marketing Week". Wartość...